poniedziałek, 19 marca 2018

Zapisuj chwile zapachami - NOWOŚCI AVON - Woda perfumowana EVE Confidence oraz EVE Alluring

Chyba już milion razy wspominałam Wam, że kocham zapachy marki Avon. Co prawda nie wszystkie, ale większość naprawdę mi się podoba. Tym razem marka nie ułatwiła mi wyboru, stworzyła dwie cudowne wody perfumowane, które pokochają fanki słodkich kompozycji zapachowych. Dziś chcę Wam przedstawić nową kolekcję perfum z linii EVE - Confidence oraz Alluring. Zapraszam do lektury.





Avon EVE Confidence


Ten zapach pokochałam od pierwszego psiknięcia, to on w pierwszej kolejności skradł moje serce. Atomizer uwalnia  wyrazistą, kwiatowa słodycz przyjemnie otulającą skórę, dodającą energii i pewności siebie. To zapach idealny dla kobiet zdecydowanych, nie bojących się wyzwań i chcących podkreślić swoją osobowość. Odpowiedni zarówno na dzień jak i na wieczór, każda pora jest dobra żeby go użyć. Perfumy mieszczą się w atrakcyjnym flakonie (poj. 50ml) przypominającym kryształ. Kompozycja jest idealnie wyważona, dzięki czemu wszystkie nuty doskonale ze sobą współgrają. To takie perfumy z ogonem, świetne na zbliżającą się wiosnę. Zapach absolutnie nie jest duszący, nie przyprawi nas więc o ból głowy i nie stanie się męczący z biegiem czasu. Ku mojemu zaskoczeniu perfumy są bardzo trwałe, na skórze utrzymują się niemalże cały dzień, na ubraniach nawet kilka dni.


Dostępność :





AVON Eve Alluring


To kolejny zapach, któremu nie można się oprzeć, ale w odróżnieniu do poprzednika uwielbiam używać go na wyjątkowe okazje - romantyczny wieczór we dwoje to idealna okazja, aby  nam towarzyszył. Perfumy Eve Alluring poleciłabym kobietom, które chcą uwodzić, kusić mężczyzn, wzbudzać pożądanie oraz podkreślić swoją atrakcyjność. Zapach określiłabym jako ciepły, wyrafinowany, dominują w nim kwiatowo-słodkie nuty. Początkowo jest mocny, ale z upływem czasu łagodnieje, staje się dyskretny i zmysłowy. Sprawdzi się o każdej porze roku, nadając chwilom wyjątkowy nastrój. Perfumy ulokowane zostały w zgrabnym flakoniku z kryształową podstawą i elegancką zatyczką.


Dostępność :






Znacie nowe zapachy marki AVON z linii EVE ?


18 komentarzy:

  1. Uwielbiam zapachy od Avon!! Mam oba perfumy ale jednak większą miłością darzę wersję fioletową :) jeszcze nie próbowałam ich łączyć :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tych zapachów, ale ładnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Buteleczki wyglądają kusząco i luksusowo jak dla mnie. Jak zapachy również piękne to same plusy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem bardzo ciekawa zapachu tych perfum.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tych nowych zapachów, ale oba kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zakochałam się w tych zdjęciach, są fantastyczne, tych zapachów akurat niestety nie znam , z avonu regularnie zamawiam passion dance

    OdpowiedzUsuń
  7. o ile nie bardzo przepadam za kosmetykami od AVON tak zapachy ich bardzo sobie cenię

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam ich zapachów, ale ładnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tej firmy, ale calkiem fajnie wyglądają!

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety nie znam zapachów :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapachów nie znam, ale flakoniki ujmują:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawią mnie perfumy Confidence, o ile nie są zbyt słodkie

    OdpowiedzUsuń
  13. EVE Confidence jest ostatnio jednym z moich ulubionych! MEGA SĄ!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Dawno nie miałam już nic z AVONU - kiedyś lubiłam ich perfumy.
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oba bym sprawdziła, choć bardzo dawno nic ich nie miałam :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Confidence jest cudowny,on właśnie z tej dwójki także skradł moje serducho :) Alluring podarowałam koleżance :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam tych perfum, ale coś czuję, że mogą mi przypaść do gustu, także muszę im się przyjrzeć z bliska. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie wygląda, urocza butelka :) Idealny pomysł na prezent! Kiss :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !