wtorek, 20 marca 2018

Eveline Cosmetics - All in One - profesjonalny zestaw do makijażu i stylizacji brwi | Metaliczny cień do powiek w kremie

W dzisiejszym poście pragnę pokazać Wam kolejne nowości od marki Eveline  Cosmetics, które być może mieliście już okazję poznać. Tym razem przyjrzymy się bliżej dwóm ciekawym produktom - profesjonalnemu zestawowi do makijażu i stylizacji brwi oraz cieniu do powiek w kremie. Czy są warte uwagi ? Zapraszam do czytania.







Eveline Cosmetics, Profesjonalny zestaw do makijażu i stylizacji brwi


Bardzo lubię podkreślać swoje brwi i robię to niemal codziennie, dlatego zestaw do ich makijażu i stylizacji wydawał się ciekawą opcją. Niestety nie nacieszyłam się nimi zbyt długo, gdyż kolorystyka cieni w kasetce 02 jest jak dla mnie zbyt ciepła. Jako posiadaczka czarnych włosków w łuku brwiowym szukam bardziej chłodnych i stonowanych odcieni brązu. ALL in One eyebrow set składa się z 2 cieni do brwi, wosku oraz skośnie ściętego pędzelka. Paletka nr 02 idealnie sprawdzi się u kobiet, które posiadają jaśniejsze włoski. Mnie pozytywnie zaskoczył wosk, który utrzymuje brwi w odpowiednim ułożeniu przez dłuższy czas. 


Dostępność :




Eveline  Cosmetics, Cień do powiek w kremie METALLIC - 04


Powiem Wam, że kiedyś bardzo lubiłam używać cieni do powiek w kremie, ale z czasem odstawiłam je w kąt, bo nie utrzymywały się na mojej powiece zbyt długo. Powód ? Szybko przetłuszczające się powieki bez odpowiedniej bazy pod cienie nie pozwolą sobie na żaden makijaż, a jakby tego było mało - cienie w kremie znacznie krócej się u mnie utrzymują niż tradycyjne maty. Mimo wszystko postanowiłam dać szansę propozycji od Eveline Cosmetics. Cień do powiek zamknięto w wysokim opakowaniu, dokładnie takim samym w jakich zazwyczaj otrzymujemy błyszczyki. Skośnie ścięta pacynka ułatwia aplikację produktu, a dzięki aksamitnej konsystencji kosmetyk ładnie rozprowadza się na powiekach. Cień dość szybko zastyga i wtedy jest nie do ruszenia. Nie zbiera się w załamaniach powiek, nie kruszy się i ku mojemu zaskoczeniu - utrzymuje się naprawdę bardzo długo, u mnie do 10h bez żadnych poprawek. Może również sprawdzić się jako baza pod inne cienie do powiek lub brokaty. Odcień 04 - to metaliczny, połyskujący brąz bez widocznych drobinek. W ofercie dostępne są również inne wersje kolorystyczne.


Dostępność :




Znacie nowości marki Eveline Cosmetics ?



22 komentarze:

  1. Cienie do brwi mają 'słaby' kolor jak dla mnie:)
    Pozdrawiam♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli cień tak długo się trzyma, to muszę wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny kolor cienia, chyba nigdy nie miałam żadnego z takim aplikatorem i tą formułą.

    OdpowiedzUsuń
  4. paletka do brwi mnie zaciekawiła

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam za tą firmą... Kolory cieni myślę, że nadawalyby się dla osób z rudymi wlosami.
    Pozdrawiam cieplutko
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ciekawa tego zestawu do brwi i chętnie bym go wypróbowała. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super post! U nas na blogu również pojawiły się nowości od Eveline! Widziałaś? :)
    Kiss!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja raczej wolę pomady do brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znałam tych nowości, kuszące :)

    OdpowiedzUsuń
  10. lubię kosmetyki Eveline, skusiłabym się na metaliczny cień do powiek

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wpadły mi w oko te produkty.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jestem ciekawa tego cienia na oku :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Metaliczny cień fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię eveline, ale tego zestawu do brwi nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne kosmetyki:)
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolorówki tej firmy nigdy nie używałam, muszę się przyjrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  17. Przyznam, że oba produkty są dla mnie ciekawie, choć standardowo raczej nie używam akcesori do malowania brwi. ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !