wtorek, 6 marca 2018

Dwa dobre eyelinery od Eveline Cosmetics - Celebrities i ART MAKE-UP

Kreska na powiece towarzyszy mi niemal każdego dnia, a dobry eyeliner stanowi podstawę mojego makijażu. Do tej pory kreskę wykonywałam ciemnobrązowym cieniem do powiek, ale to się zmieniło odkąd trafiłam na dwa dobre eyelinery w przystępnych cenach w ofercie marki Eveline Cosmetics. Chcecie dowiedzieć się więcej ? To zapraszam do czytania.





Eveline, Professional Make-Up, Eyeliner Marker Art - eyeliner w pisaku


W tym eyelinerze nie pokładałam zbyt wielkich nadziei, ale w sumie stwierdziłam, że nie zaszkodzi spróbować. Jednak zanim przejdę do konkretów, przyjrzyjmy się opakowaniu - czarne, błyszczące ze złotymi napisami pięknie się prezentuje, jednak mam zastrzeżenia co do złotych nadruków - lubią się ścierać. Skuwka jest zamykana na klik, nie ma więc mowy, by samoistnie się otworzyła, np. podczas podróży w torebce. Pod zatyczką znajduje się ostro zakończony pisak, dobrze nasączony.


Dostępność :






Eyeliner w pisaku łatwo się nakłada, nie ciągnie powieki. Możemy za jego pomocą stworzyć zarówno cienką jak i nieco grubszą kreskę. Szybko wysycha i nie odbija się na górnej powiece. Tworzy piękną, głęboką czerń o satynowym wykończeniu. Fanki grubych kresek będą mile zaskoczone, natomiast mały problem pojawia się gdy chcemy stworzyć naprawdę cieniutką linię - wówczas lubi tworzyć delikatne prześwity, więc konieczne są poprawki, by uzyskać satysfakcjonujący efekt. Pozytywnie zaskakuje mnie trwałość produktu - może nie spodziewajmy się, że będą to aż 24h, ale od rana do wieczora spokojnie kreska nam się utrzyma, biorąc pod uwagę obecne warunki pogodowe. Nie wiem natomiast czy w okresie upalnego lata nadal będzie zdawać egzamin celująco, o tym przyjdzie mi się jeszcze przekonać.



Eveline Cosmetics, Celebrities - Tusz do kresek


Kolejny eyeliner od Eveline wart uwagi to Celebrities, ale tym razem w kałamarzu z cienkim pędzelkiem. Jego konsystencja jest nieco wodnista, ale to nie znaczy że ścieka z pędzelka - nic takiego miejsca nie ma. W tym przypadku mamy również do czynienia z głębokim, czarnym kolorem i dobrą pigmentacją, jednak czas wysychania jest tutaj nieco dłuższy więc trzeba chwilę odczekać. Wykończenie w przypadku Celebrities to czarny mat z prawdziwego zdarzenia, bez połysku.


Dostępność :







Wąski pędzelek ułatwia precyzyjne namalowanie kreski, tak więc jesteśmy w stanie jednym pociągnięciem wyczarować gładką linię. Tutaj też jestem oczarowana trwałością - eyeliner utrzymuje się od ana do wieczora, nie wymaga poprawek, nie ściera się i nie blaknie w trakcie dnia. Nie odbija się na powiekach, nie kruszy się i jest łatwy w demakijażu. Nie bez powodu zdobył miano "Kosmetyk Wszech Czasów" na stronie wizaz.pl Kosmetyk występuje w 4 opcjach kolorystycznych.






Znacie te Eyelinery ? Pochwalcie się swoimi ulubieńcami :)



27 komentarzy:

  1. Lubię eyelinery z Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja siostra używa. Ja akurat nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo elegancko wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam tusz do kresek Celebrities i jest super :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. ten gruby idealnie by się dla mnie nadał:) super że tu trafiłam bo akurat mi się skończył i szukałam czegoś równie fajnego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ten w pisaku ostatnio został moim ulubionym :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Celebrities mam w zapasie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Celebrities dla mnie tragedia, tego w pisaku jeszcze nie miałam. Lubię Eveline Liquid Precision Liner

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tych, ale chyba wolę formę pisaka:) wygodnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam więc dla mnie to nowość :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/03/magia-fioletu.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja właściwie najbardziej lubię eyelinery w żelu :) Dają mi największe pole manewru ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie umiem robić sobie kresek :D Ale najbardziej lubie eyeliner z revers i inglot :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie umiem robić kresek, więc i ulubieńca w tej kwestii nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię wersję Celebrities :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię zarówno w pisaku jak i te tradycyjne, mam ten Celebrites i sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem fanką tych w tuszu, więc chętnie bym go spróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam ten eyeliner Celebrities i zapowiada się całkiem fajnie ;) Tylko, że ja nie używam tego typu kosmetyków :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądają fajnie, ale ten z eveline u mnie się nie sprawdził, strasznie niewygodnie mi się nim rysowalo i "zacinal sie" (?).
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog ♡

    OdpowiedzUsuń
  19. Właśnie słyszałam już co nieco o tym eyelinerze i były to na ogół dobre opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam, ale tusz bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja zdecydowanie wolę w pisaku :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mialam ten w kałamarzu, nawet niezły.
    Tego w pisaku nie miałam, ale pisaki nie sprawdzają się na powiece pomalowanej cieniami....przynajmniej u mnie :)
    A Ty? Stosujesz go na czystą powiekę, czy na cień?

    Polecam też eye liner z WIBO w kałamarzu DEEP Black.

    OdpowiedzUsuń
  23. Znam ten w płynie,ale miałam odcień fioletowy,fajnie się spisywał :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja miałam ten w pisaku i był całkiem w porządku i był zdecydowanie lepszy od eyelinera w pisaku z Rimmela, ale teraz koniecznie muszę się zaopatrzyć w tą opcję z pędzelkiem i kałamarzem, bo to będzie najlepsza dla mnie opcja. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Hello,
    i'm new follower of your nice blog, can you follow mine on my blog? follow 4 follow?
    https://amoriemeraviglie.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie przepadam za formą pisaka, wolę w pędzelku :D

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !