piątek, 13 lutego 2015

Mariza Selective | Rozświetlający róż do policzków | Słoneczna Brzoskwinia nr 11

Dziś chcę Wam przestawić róż do policzków, po który sięgam ostatnio coraz częściej. Niewątpliwie bardzo się z nim polubiłam. :) Zapraszam do czytania.





Opis produktu

Rozświetlający róż do policzków o jedwabistej konsystencji, perfekcyjnej aplikacji i całodziennej trwałości. Delikatne perłowe drobinki nadają skórze promienny blask.


 Skład: Talc, Mica, Magnesium, Stearate, Zea Mays / Corn / Starch, Octyldodacanol, Phanoxyathanol, Ethylhexylglycerin, Pantaerythriltyl Tetraisostearata,Titanium Dioxide, Kaolin Cyclopentasiloxane, Paraffinum Liquidum, 77491, 77492, 77499, 45380, 45410, 19140, 15985, 45396, 16255.



Więcej informacji oraz dostępność TUTAJ.




Produkt umieszczony jest w okrągłym, czarnym, plastikowym opakowaniu z nakrętką, które wygląda na bardzo trwałe. Z tyłu pudełeczka znajduje się nalepka, na której umieszczony jest skład produktu, termin ważności oraz inne przydatne informacje. Zapach różu jest bardzo delikatny, ledwo wyczuwalny o zbitej konsystencji.




Kolorek to słoneczna brzoskwinia, w której jest sporo złotych, rozświetlających drobinek. Na szczęście nie jest to nachalny brokat. Po nałożeniu na policzkach daje naturalny, delikatny efekt rozświeltenia. Produkt jest bardzo dobrze napigmentowany, a efekt jaki chcemy uzyskać można stopniować, więc z pewnością nawet mało wprawione dłonie nie zrobią sobie nim krzywdy. :) Róż łatwo się rozprowadza, dając satynowe wykończenie. Twarz po jego użyciu wygląda na promienną, ożywioną, pełną blasku. Utrzymuje się na skórze prawie cały dzień, pod warunkiem że nie dotykamy rękami twarzy.




Miałyście róże do policzków od Marizy ?


Zapraszam Was do polubienia Fanpage Marizy.
(wystarczy kliknąć w poniższy baner)

https://www.facebook.com/marizakosmetykieu

Kupuj kosmetyki Marizy ze stałym 30% rabatem http://www.mariza-kosmetyki.eu/klient-bezposredni.html lub zostań konsultantką i odbieraj prezenty i korzystaj z promocji. Darmowa rejestracja na stronie : http://www.mariza-kosmetyki.eu/rejestracja.html . Zapisz się już dziś
Firma oferuje :
-30% zysku od cen katalogowych + do 17% bonifikaty.
-brak wpisowego
- bezpłatny Katalog ( otrzymasz Pocztą )
-dodatkowy specjalny program z PREZENTAMI dla nowych osób
-liczne Konkursy i Promocje
-nie wymagamy regularnych zamówień - sama decydujesz kiedy zamawiasz
-szkolenia on-line i stacjonarne Kosmetyczne - dla zainteresowanych
-możliwość rezygnacji w każdej chwili.
- zamówienia składasz przez internet na Strefie konsultanta lub telefonicznie/mailowo
więcej info na stronce www.mariza-kosmetyki.eu

77 komentarzy:

  1. Wyglada bardzo ładnie. A jak z napigmentowaniem kolorku? Zastanawiam sie na kupnem tego produktu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko jest napisane w poście, pigmentację ma bardzo dobrą :)

      Usuń
  2. Bardzo fajnie się prezentuje. Zanim ja będę kupować taki nowy kosmetyk minie mnóstwo czasu gdyż mam zapas, a są to bardzo wydajne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak nakładać róż przy bladej cerze z trądzikiem ? (Zmatowanym na maksa :p) Huh ? A może jednak to nie dla mnie ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda bardzo ładnie, czytałam już kilka pozytywnych opinii o różach tej marki, ale sama nie mam jeszcze żadnego ich kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam nigdy ale ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny róż :). Słyszałam kilka pozytywnych opinii o ich kosmetykach, choć sama jeszcze nie miałam okazji wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawie wygląda. Może byłby dobry dla mojej karnacji:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze, że jest odpowiedni dla tych mało wprawionych :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Różu nie używam. Ale odcień mi się podoba;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię czasem musnąć twarz różem...
    pięknego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  11. Od razu jak go zobaczyłam to wyglądał mi na mocno napigmentowany:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny odcień ;) Ja mam dość ciemną karnację więc częściej używam bronzera, ale ten róż bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładny odcień ma :) Marize znam wirtualnie jedynie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo lubie produkty tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. mam go ;) Bardzo lubię ;)) tlyko mi sie pokruszył ostatnio ;<

    OdpowiedzUsuń
  16. Swietny kolor :) Bardzo lubię takie odcienie na wiosnę.

    OdpowiedzUsuń
  17. Kiedyś używałyśmy róży ale do naszej cery chyba nie pasowały. Ten ma bardzo ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  18. szkoda ze nie pokazałaś jak wygląda na policzkach ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam pokazać, ale niestety aparat strasznie zmienia kolor różu na twarzy :*

      Usuń
  19. Jestem ciekawa, czy pasowałby do mojej cery.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie używam różu bo więcej krzywdy niż pożytku sobie nim robię ale odcień podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawa jestem jak wygląda na policzkach :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładny kolor, lubię podkreślone kości policzkowe :))

    OdpowiedzUsuń
  23. That peachy blush is def my fave shade! Really lovely pics!
    You have a great blog, I can see the heart you put in it!

    I would be sooo happy if we will follow each other and stay in touch, honey! Follow4follow? :D
    xoxo Colli // tobeyoutiful

    OdpowiedzUsuń
  24. Jeszcze żadnego kosmetyku Marizy nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeszcze żadnego kosmetyku Marizy nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie lubię różu, choć podobają mi sie ;))

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam odcienie brzoskwini:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja nie stosuję róży do policzków, bo paru godzinach zazwyczaj rolują mi się na policzkach ;/

    OdpowiedzUsuń
  29. miałam kiedyś balsam do ciała z tej firmy ale to dawno temu.

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam takie kolory na policzkach :).

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo fajny róż! Ma bardzo ładny kolor!
    www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  32. Mi na zimę zdecydowanie by się nie przydał, ale bliżej lata, na pewno się mu przyjrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Kolorek jest przepiękny. Ja nie używam róży, ponieważ za każdym razem spod pudru wyskakują mi moje naturalne rumieńce.

    OdpowiedzUsuń
  34. ciekawy produkt :) muszę odwiedzić tę stronę :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękny ten róż, a trudno uwierzyć, ze Mariza ma taki fajny produkt

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczny kolorek ,ale mnie by nie pasował...;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ładny kolorek, ale nie dla mnie. Ja lubię różowe odcienie

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie miałam okazji używać kolorówki z tej firmy , ale róż całkiem , całkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Róż ma piękny kolor idealny na wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Mam i bardzo sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie miałam przyjemności używać róży z tej firmy, ale kolor wygląda bardzo przekonująco!

    OdpowiedzUsuń
  42. ładnie wygląda lecz ja nie używam różu :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Lubię takie kolorki, bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo ładny odcień :) Mam coś podobnego w swoich zbiorkach, ale chyba wyglądam w tym kolorze średnio korzystnie - czeka na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ładnie wygląda ;) Tak jak ten moj z Eveline ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Nie znam go, ale wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Jakoś nie lubię różu ale to kwestia gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo ładny kolor, nie używałam niczego z tej firmy jak na razie

    OdpowiedzUsuń
  49. Ciekawy kolor, nie znam niestety kosmetyków tej firmy - tylko ze słyszenia kojarzę.

    OdpowiedzUsuń
  50. nigdy nie testowałam kosmetyków z Mariza

    ________________________
    my success in magazine
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  51. piękny kolorek, musi wyglądać szczególnie fajnie do opalonej skóry:)

    OdpowiedzUsuń
  52. ładny kolor :) ja z tej firmy niestety nie miałam nic, ale może to się zmieni niebawem :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Nigdy nie miałam nic z Marizy, nie mogę stacjonarnie spotkać tych kosmetyków, ani konsultantki. A kolor różu bardzo ładny, ale mi najlepiej jest w takich odcieniach baby pink :) buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  54. Bardzo ładny kolor, jeszcze nie miałam kosmetyków tej firmy:)

    OdpowiedzUsuń
  55. wygląda ładnie, ale ja bardzo rzadko używam różu:)

    OdpowiedzUsuń
  56. Nie korzystałam jeszcze z produktów tej marki. Chyba pora to zmienić:)

    OdpowiedzUsuń
  57. Lubię takie ciemniejsze róże :) podoba mi się, jeszcze nie miałam ;))

    OdpowiedzUsuń
  58. Bardzo ładny róż :) jeszcze nie używałam kosmetyków z tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  59. Ładny kolor,ja bardzo żadko używam różu,w zasadzie dopiero ucze się go 'nosić' :-)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !