sobota, 4 kwietnia 2015

Orientana | Róża japońska i geranium | Naturalny peeling do ciała z masłem shea

Mój ulubiony peeling do ciała dobił już dna, dlatego przyszła pora na wypróbowanie czegoś nowego. Zdecydowałam się tym razem na produkt marki Orientana - zachęciły mnie obietnice producenta oraz naturalny skład. Zapraszam do czytania.




OPIS PRODUKTU

Nowy, naturalny peeling do ciała. Bogaty zarówno w substancje złuszczające (sól i cukier) jak i masło shea, masło kakaowe oraz olejki roślinne.

DZIAŁANIE:
Kryształki soli i cukru - złuszczają i wygładzają skórę
Masło shea - odżywia skórę i poprawia jej elastyczność
Masło kakaowe - regeneruje i łagodzi
Róża - nadaje skórze blask
Geranium - wzmacnia i uelastycznia skórę


Skład: sól, cukier, masło shea, sól himalajska, masło kakaowe, sól gorzka, soda oczyszczona, gliceryna, olejek z róży japońskiej, olejek z oliwek, sok z aloesu, Isopropyl Myristate, olejek geraniowy, olejek jojoba , olejek z kiełków pszenicy, ekstrakt z zielonej herbaty, wit E.


Więcej informacji oraz dostępność TUTAJ.




Produkt otrzymujemy w plastikowym, wygodnym opakowaniu. Po odkręceniu nakrętki naszym oczom ukazuje się zabezpieczenie w postaci solidnie przytwierdzonego sreberka - od razu zaznaczam, że trzeba użyć nieco więcej siły, aby się go pozbyć. Zapach peelingu jest bardzo intensywny, ale nie drażniący. Wyczuwalne jest połączenie róży i geranium, choć ta pierwsza nuta zdecydowanie bardziej dominuje. Konsystencja jest zwarta, gęsta i dobrze trzyma się skóry. Peeling dostępny jest również w wersjach : jaśmin i zielona herbata, lawenda i grejfrut, imbir i trawa cytrynowa. Ich koszt wynosi 39,00 zł za pojemność 200g. termin przydatności to 6 miesięcy od otwarcia.




Do tej pory miałam styczność tylko z peelingiem cukrowym, także połączenie kryształków soli i cukru to dla mnie nowość. Produkt ten stosuję raz w tygodniu na rozgrzane ciało w trakcie kąpieli. Bardzo dobrze rozprowadza się na skórze. Drobinki podczas masowania w kontakcie ze skórą powoli się rozpuszczają. Są mniejsze niż w przypadku peelingu cukrowego, ale za to porządniej zdzierają. Peeling świetnie radzi sobie ze złuszczeniem martwego naskórka, a dzięki zawartości olejków i masła shea pozostawia po sobie delikatnie tłustą, aczkolwiek przyjemną powłoczkę. Nie jest to lepka, uciążliwa warstwa. Skóra po jego użycia jest mięciutka, gładka oraz elastyczna i bardzo przyjemna w dotyku. Warto również wrócić do kwestii zapachu, który swoją intensywnością roznosi się po całej łazience, umilając dalsze zabiegi pielęgnacyjne. Produkt jest wydajny - przy stosowaniu raz w tygodniu spokojnie wystarczy na 2 miesiące.




Zapraszam Was do zapoznania się z bardzo ciekawym asortymentem Orientana.
(wystarczy kliknąć w poniższy baner)

www.orientana.pl

FANPAGE ORIENTANA => KLIK <=

65 komentarzy:

  1. Ja w sumie nie uzywam peelingu do ciala, ale chyba powinna zacząć :p

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mam jeszcze nic z tej firmy i chyba w końcu się skuszę ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Przekonał mnie! jestem nim zainteresowana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ma przepiękny kolor i zapewne działanie też by u mnie było genialne, ale dla mnie cena zbyt wysoka:(

    OdpowiedzUsuń
  5. ładnie wygląda ten peeling :) super że się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy ten peeling, muszę w końcu skusić się na coś z tej firmy ;)
    Pozdrawiam :*
    ewelaina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam wszystko z masłem shea :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam masło z tej serii i denkuję właśnie moje obecne masło by jak najszybciej je otworzyć :) Peeling podejrzewam, ze też przetestuję, bo mam ogromną słabość do wszystkiego co różane :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mogłabym go wypróbować jak i wersję jaśmin i zielona herbata :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uzywałam wiele produktów z masłem shea i sprawdziły sie. Uwielbiam peelingi do ciała! Wtedy czuje tak jakbym miała mega odświeżoną skóre :)
    Pozdrawiam i zapraszam do wziecia udziału w akcji! :)

    ----Poznaj mój świat fotografii----

    OdpowiedzUsuń
  11. orientana ma bardzo fajne produkty :d Miałam ich peeling i sie nie zawiodłam :D
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. oo! przekonał mnie, chyba poszperam w internecie!

    OdpowiedzUsuń
  13. mmmmm bardzo ciekawy :) a jasmin i zielona herbata powinien bardzo mi przypasc do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta marka mnie fascynuje :) tak pięknie pachną ich kosmetyki, a do tego składy sa genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam peelingi, a ten ma wiele właściwości :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Struktura i kolorek wygląda zachęcająco :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglada bardzo ladnie i zachecajaco :-) bardzo rzadko stosuje peelingi do ciala ale ten nadzwyczaj kusi :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zaciekawił mnie ten produkt i właśnie skończył mi się mój peeling :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Też o nim pisałam, cudowny produkt!

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam go ale zapach "brzmi" całkiem nieźle :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ciekawie się prezentuje i ładnie wygląda. Buziaki, wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  22. Skutecznie mnie zachęciłas do kupna tego peelingu!!:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wygląda zachęcająco :)

    PS. Oczywiście, już obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Myślę, że ten zapach nie jest dla mnie, bo nie przepadam za różą... Ale pewnie są inne wersje :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wygląda mi jak taki rozgnieciony arbuz :D
    Od jakiegoś czasu poszukuję porządnego peelingu do ciała, mam ten z tutti fruti ale drobinki nie rozpuszczają się i gdy biorę kąpiel bardzo przeszkadzają.

    OdpowiedzUsuń
  26. Też nie wiem czy pasowałby mi zapach róży, ale zachęcający ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny blog! Obserwuję i lubię na fb;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Chętnie bym go wypróbowała, ogólnie kosmetyki tej firmy mnie ciekawią :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetnie wygląda, ciekawa jestem tego peelingu:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Dawno nie używałam peelingu do ciała, a ten wygląda bardzo zachęcająco. =)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja też używałam tylko cukrowych peelingów :) Ten wygląda bardzo ciekawie, ma fajną konsystencję (taką jak lubię), chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ciekawe. A na dodatek peeling sam w sobie wyglada jak połączenie lodów, tak smakowocie! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Niech Wielkanoc napełni wasze serca radością,
    miłością i spokojem.
    Radosnego, wiosennego nastroju
    podczas dzielenia się posiłkiem przy wspólnym stole,
    w gronie najbliżej rodziny.
    Niech te Święta przepełnią was radością i wiarą.
    Smacznego Święconego jajka oraz mokrego Śmigusa dyngusa.
    Wesołego Alleluja!

    OdpowiedzUsuń
  34. Ciekawa jestem tych zapachów. :P
    Wesołych Świąt, pełnych radości i uśmiechu! :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Zainteresowal mnie ten peeling ;)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Wygląda super - kiedyś tez go miałam :) Wesołych Świąt :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Nigdy nie używałam kosmetyków tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie miałam jeszcze przyjemności czegoś próbować z orientany ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Zastanawiam się nad zrobieniem takiego, bo kusisz bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja też muszę zacząć używać, niedawno jeden dostałam a jeszcze nie wypróbowałam :D
    Dziękuję za odwiedziny u mnie, zapraszam częściej, oraz życzę Wesołych Świąt!!!
    www.camesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. kochana najlepszego świątecznego!

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja mam peeling z zielonego labolatorium (marchewka i płatki owsiane) i jest całkiem ok, a tego jeszcze nie miałem okazji używać :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Nie miałam jeszcze okazji używać kosmetyków tej marki, ale kilka już zapisało się w mojej pamięci dzięki recenzjom na blogach :) Mam nadzieję, że kiedyś trafią również do mojej kosmetyczki.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  44. bardzo mi się ten peeling podoba, coś czuję, że będę nim zachwycona! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Róża japońska i geranium plus Twoje zdjęcia i czuję się jakbym zaraz miała sobie zrobić domowe spa;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Nie znam tego peelingu, ale mam chęć się z nim zapoznać.

    OdpowiedzUsuń
  47. Jeżeli interesują cię peelingi to strona sklepu cosmed24.pl powinna cię zaciekawić. Mają bardzo ciekawy asortyment.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !