sobota, 25 kwietnia 2015

Party Lite | Świeca kolumna Glolite Wild Strawberry (Poziomka)

 Party Lite wciąż mnie zaskakuje... Paczki, które od nich otrzymuję są zawsze dla mnie ogromną niespodzianką, bo... nigdy nie znam ich zawartości. :) Wiecie jaka to radość otwierać takie przesyłki? :) Dziś chcę Wam pokazać świecę z linii GloLite o zapachu Wild Strawberry (Poziomka).





OPIS PRODUKTU

Kolumny GloLite nadają wieczornej porze magiczny, wszechogarniający blask. Ciesz się natychmiastowym blaskiem na całej długości świecy w swoim ulubionym zapachu.

Więcej informacji oraz dostępność TUTAJ.





Kolumna GloLite przychodzi do nas zapakowana w kartonowym opakowaniu, na którym umieszczone są wszelkie informacje w obcym języku. W środku znajduje się ręcznie wykonywana świeca, która ma dość nietypowy wygląd. Od zewnątrz posiada płytkie i delikatnie głębsze nacięcia, przypominające prążki. Standardowo na podstawie świecy umieszczona jest nalepka informacyjna.





Według producenta GloLite to najjaśniejsza świeca świata. Po jej zapaleniu wieczorem widzimy jak jasne światełko wypełnia kolumnę od góry po podstawę. Zapach płonącej świecy jest delikatny, otulający i bardzo przyjemny. Jej woń roznosi się po całym pokoju, tworząc niesamowitą aurę. Pokochają go osoby, które lubią na co dzień otaczać się lekkim, poziomkowym zapachem. Kolumny GloLite dostępne są w 7 różnych kompozycjach zapachowych, więc każdy znajdzie coś dla siebie. Koszt świecy 7x10cm wynosi 70,00zł, a jej czas palenia to 50-60 godzin.


 Znacie kolumny GloLite ?


Zapraszam Was do odwiedzenia strony PartyLite.
(wystarczy kliknąć w poniższy baner)

http://www.partylite.pl/pl/strona-domowa.html
Fanpage PartyLite => KLIK

70 komentarzy:

  1. Zapach musi być cudowny :) Różowy kolor świecy też jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam, ale prezentuje się cudownie! Piękny kolor

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tych świec, ale zapach musi być obłędny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chetnie bym spedzila wieczor w blasku tej swiecy. Lubie poziomki wiec jest w sam raz dla mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. O nie słyszałam o tej firmie. Zapach poziomki musi być piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zapach mnie intryguje, jednak cena trochę wysoka, choć pali się długo

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda obłędnie, zapach też taki pewnie jest :) Cena tylko trochę wysoka...

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna taka różowa, ale ja się jakos zraziłam do świeczek.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam, ale zapach musi być świetny ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. jeszcze nie słyszałam o tych świecach, wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. 70zlotych ??? Cena mega jak dla mnie, ale moze i warto. Badzo ladnie wglada, jasne przeswity, elegancko. :))

    OdpowiedzUsuń
  12. wygląda bosko, a zapach musi być cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam, ale sam wygląd już mnie przekonuje, bo uwielbiam róż :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Wizualnie bardzo podoba mi się ta świeca :) Mam kilka rzeczy z PartyLite i muszę przyznać że są to produkty wysokiej jakości :)

    OdpowiedzUsuń
  15. No nie tylko nie poziomka!
    Ten zapach uwielbiam - zbankrutuje!

    OdpowiedzUsuń
  16. ja ostatnio robie tylko diy swiecowe ale jakby mi ktos sprezentował to bym sie ucieszyła:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kocham świeczki ale o tej jeszcze nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam takie duże świecie, elegancko się prezentują na stole :)

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam świece zapachowe, chętnie bym ją przetestowała, bo jestem kolekcjonerką takich zapachów

    OdpowiedzUsuń
  20. Wolę intensywne zapachy, ale jeszcze nie miałam żadnej świecy, olejku ani wosku o zapachu poziomki, więc taka świeca to nie lada gratka! :) Chciałabym zobaczyć, jak wygląda, kiedy jest zapalona. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawią mnie i podobają mi się produkty PartyLite, ale świece mnie zawiodły :(

    OdpowiedzUsuń
  22. uwielbiam wszelkiego rodzaju swiece zapachowe a ta dodatkowo pieknie wyglada!
    http://zielonoma.blogspot.it/2015/04/kratkowy-mix.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam takie świece:)
    wiosenne pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie słyszałam o nich :) według mnie drogie są i nie kupiłabym jej :P aczkolwiek przetestować bym przetestowała hehe Zapach poziomkowy to coś dla mnie :D <3

    OdpowiedzUsuń
  25. fajniutka :) uwielbiam takie świece :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam świeczki i chyba się skuszę na tą :3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. nigdy nie miałam tych świeczek ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne! Obserwujemy? http://knowthyself99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. nie znam :) prezentuje się bardzo elegancko :) zapach poziomki przywołuje mi od razu na usta słowo LATO :D przez przypadek usunęłam twoją odpowiedź u mnie na blogu z tymi serialami, które podałaś :/ mogłabyś mi jeszcze raz podać?:) z góry dzięki i przepraszam za kłopot :/

    OdpowiedzUsuń
  30. zapach poziomek.... musi być bardzo przyjemny:))

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciekawa jestem zapachu, bo kolor już mnie zachęcił :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wyobrażam sobie jak musi pięknie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  33. uroczo i luksusowo się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczna jest. Ale zapach pewnie jest słodki.

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam świece zapachowe i olejki. :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. bardzo podoba mi się post :)
    obserwuje twojego bloga . (jak u mnie ci się spodoba możesz zaobserwować również)
    paulinandme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. też uwielbiam takie paczuszki-niespodzianki :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczne zdjęcia i ciekawe notki <3

    Coś czuję, że będę wpadała tu codziennie :3

    Zapraszam do mnie :*

    Wspólna Obserwacja :) ?

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie miałam nic z tej firmy ale kiedyś na pewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie miałam nic z tej firmy ale kiedyś na pewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  41. O nie słyszałam o tej firmie. Ciekawe jak pachnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ślicznie się prezentuje i na pewno pięknie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękny kolor - uwielbiam takie świece :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Uwielbiam świece, a jeszcze zapachowe to już w ogóle obłęd :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Perfekcyjnie się prezentuje, a zapach musi mieć obłędny ! Uwielbiam świece i wszystkie zapachowe :D.

    OdpowiedzUsuń
  46. o wow moj ulubiony kolor, sliczna jest ta swieca!
    Zapraszam na mój nowy blog:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Poziomki są przepyszne - świeca poziomkowa musi być genialna;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Poziomki są przepyszne - świeca poziomkowa musi być genialna;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Cudnie wygląda ta świeca :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Wygląda bardzo estetycznie, pachnie pewnie też cudownie! Zastanawia mnie czy faktycznie pali się tyle godzin. ;)

    Pozdrawiam,
    Birginsen.

    OdpowiedzUsuń
  51. Zapach musi być świetny! A róż pasowałby do wystroju mojego pokoju :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !