poniedziałek, 13 lipca 2015

Biorganic24 | Kosmetyki naturalne Felicea : Kredka do oczu nr 62 | Błyszczyk do ust nr 33 | Szminka do ust nr 23

Felicea to nowa polska marka kolorowych kosmetyków naturalnych. Uwielbiam produkty naturalne, więc zaciekawiona ich asortymentem zdecydowałam się wypróbować 3 różne kosmetyki. Jeśli jesteście zainteresowane jak się sprawdziły - zapraszam do czytania !




Krótko o marce Felicea

Felicea to pierwsza polska marka kolorowych kosmetyków naturalnych. Jest ona wynikiem idealnej mieszanki – marzenia i wiedzy.

W ofercie marki znaleźć można: kredki do oczu, kredki do ust, korektory, cienie do powiek w kredce, błyszczyki, szminki oraz pomadki ochronne. Każdy z produktów Felicea zawiera tylko naturalne składniki. To między innymi: wosk pszczeli, witamina E, olej kokosowy, masło shea, olej rycynowy oraz mineralne pigmenty. Każdy produkt dostępny jest w minimum 3 różnych odcieniach, co obecnie daje możliwość wyboru spośród ponad 30 różnych kosmetyków.



Więcej informacji oraz strona producenta TUTAJ




Szminka do ust nr 23

Produkt znajduje się w białym, plastikowym opakowaniu. Posiada zamknięcie na klik, dzięki czemu nie ma możliwości samoistnego otwarcia się w torebce czy kosmetyczce. Na uwagę zasługuje delikatny, lecz naturalny zapach pomadki - wyczuwam grejpfruty. Konsystencja szminki jest kremowa. Dostępna jest w 6 wariantach kolorystycznych.


Więcej informacji oraz dostępność TUTAJ.





Pomadka nr 23 o nazwie Charm Pink ma jasno różowy kolor. Gładko sunie po ustach, dając satynowo - perłowe wykończenie. Nie zbiera się w załamaniach oraz nie podkreśla suchych skórek. Posiada lekką formułę, więc jest prawie niewyczuwalna na ustach. Dzięki zawartości naturalnych składników odżywia nasze usta, przez co są one miękkie i odpowiednio nawilżone. Nie ma mowy o wysuszeniu czy jakimkolwiek dyskomforcie. W dodatku charakteryzuje się bardzo dobrą trwałością - bez jedzenia i picia towarzyszy nam około 4h.


WŁAŚCIWOŚCI SKŁADNIKÓW:
Olej z nasion rącznika pospolitego, odżywia i wygładza. Skwalan z oliwy z oliwek, naturalny emolient działa odżywczo i regenerująco. Olej Jojoba zmiękcza i tworzy warstwę lipidową. Zawarte w olejach roślinnych Niezbędne Nienasycone Kwasy Tłuszczowe (NNKT) tworzą barierę ochronną i regenerują naskórek, przeciwdziałają utracie wody, hamując w ten sposób procesy starzenia skóry. Wosk Candelilla pielęgnuje, wygładza i natłuszcza. Wosk pszczeli znany jest ze swych właściwości regeneracyjnych i odżywczych. Witamina E działa kojąco i regenerująco, hamuje procesy starzenia skóry. Mineralna Mika nadaje delikatny, perłowy połysk. Pomadki i zawierają tylko naturalne barwniki: biały, czerwony oraz żółty.





Błyszczyk do ust nr 33

Produkt zamknięty jest w wąskim, plastikowym opakowaniu. Tradycyjnie wyposażony jest w aplikator - pacynkę, która nabiera odpowiednią ilość kosmetyku. Szata graficzna jest minimalistyczna oraz miła dla oka. Zapach błyszczyku jest przyjemny, delikatnie owocowy. Konsystencja nie za rzadka oraz nie za gęsta. Dostępny jest w 6 wersjach kolorystycznych.

Więcej informacji oraz dostępność TUTAJ.





Błyszczyk nr 33 jest w kolorze ciepłego różu. Dobrze rozprowadza się na ustach - aplikator jest dla mnie wystarczającym narzędziem, więc nie muszę wspomagać się pędzelkami. Kosmetyk nie podkreśla suchych skórek oraz nie wysusza delikatnej skóry ust. Po nałożeniu produktu są one wygładzone oraz przyjemnie nawilżone, a my czujemy się bardzo komfortowo. W formule zatopione są złote drobinki, które sprawiają, że  usta są optycznie wypełnione, więc wyglądają kusząco i ponętnie. Błyszczyk daje perłowe wykończenie o wysokim połysku. W składzie znajdziemy naturalne składniki, które podobnie jak w przypadku szminki pielęgnują skórę ust. Produkt utrzymuje się na skórze max. 2h, pod warunkiem że nic nie jemy i nie pijemy.


WŁAŚCIWOŚCI SKŁADNIKÓW:
Olej z nasion rącznika pospolitego, odżywia i wygładza. Zawarte w olejach roślinnych Niezbędne Nienasycone Kwasy Tłuszczowe (NNKT) tworzą barierę ochronną i regenerują naskórek, przeciwdziałają utracie wody, hamując w ten sposób procesy starzenia skóry. Wosk Candelilla pielęgnuje, wygładza i natłuszcza. Wosk pszczeli znany jest ze swych właściwości regeneracyjnych i odżywczych.. Witamina E, to naturalny antyutleniacz: działa kojąco i regenerująco, hamuje procesy starzenia skóry. Zawarta w cieniach krzemionka pochłania wilgoć i sebum; dzięki czemu dłużej utrzymuje się na ustach. Mineralna Mika nadaje delikatny, perłowy połysk. Błyszczyki zawierają tylko naturalne barwniki





Kredka do oczu nr 62

Kredka występuje w białej oprawie. Na jej końcu umieszczono nazwę oraz logo producenta. Posiada miękką konsystencję. Dostępna jest w 6 kolorach, więc każdy znajdzie coś dla siebie.

Więcej informacji oraz dostępność TUTAJ.




Ponieważ nie przepadam za głęboką czernią, zdecydowałam się na kolor nr 62, czyli brąz. Zanim decyduję się na malowanie kreski - zawsze obowiązkowo aplikuję na powiekę bazę pod cienie. Kredka dzięki miękkiej konsystencji łatwo się rozprowadza na skórze. Zaletą jej jest fakt, że łatwo ją rozetrzeć. Produkt utrzymuje się na oku około 3-4h, po czym zaczyna równomiernie znikać. Kredka łatwo się temperuje oraz nie łamie się.





Na pierwszym miejscu w składzie umieszczono olej rycynowy, który dodatkowo wpływa jak wiemy na wzmocnienie rzęs. Dzięki takiemu rozwiązaniu nie musimy obawiać się o ich osłabienie czy obciążenie. W dodatku podobnie jak w przypadku pozostałych produktów - kredka ma działanie pielęgnujące.


WŁAŚCIWOŚCI SKŁADNIKÓW:
Olej z nasion rącznika pospolitego, odżywia i wygładza naskórek a olej palmowo-kokosowy dodatkowo zmiękcza. Olej z oczyszczonych kwasów tłuszczowych oleju kokosowego dodatkowo zmiękcza naskórek, nie pozostawiając tłustej warstwy. Olej z pestek palmy olejowej zapobiega wysuszaniu. Wosk Candelilla pielęgnuje, wygładza i natłuszcza skórę. Naturalny minerał z grupy krzemianów - talk, nadaje kosmetykom gładkości, na a skórze łagodzi podrażnienia. Wosk pszczeli znany jest ze swych właściwości regeneracyjnych i odżywczych. Witamina E, – antyutleniacz – działa kojąco i regenerująco, hamuje procesy starzenia skóry. W konturówkach użyto tylko naturalnych barwinków, a także Miki, która nadaje perłowego połysku.


 Na koniec załączam swatche wszystkich produktów.

 
po lewo - światło słoneczne // po prawo - światło dzienne


Jeśli uwielbiacie naturalną pielęgnację - zajrzyjcie na stronę Biorganic24.
(wystarczy kliknąć w poniższy baner)

http://biorganic24.pl/
Fanpage Biorganic24KLIK

63 komentarze:

  1. Kończę komentarz i wbijam na biorganic bo mnie zaciekawiło :)
    Zapraszam do mnie http://kisieltruskawkowy.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. Naturalne składniki mile widzę w kosmetykach pielęgnacyjnych, ale kolorówka ma być poprostu dobra i niezawodna; ) a skład to już mniej ważna sprawa, przynajmniej dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. pomadka ma bardzo ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam o tej firmie. Bardzo podoba mi się kolor pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz spotykam się z tą marką. Najbardziej zaciekawiła mnie pomadka, ma śliczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej podoba mi się szminka. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomadka i błyszczyk mają piękne kolorki

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo, bardzo podoba mi się nacisk na naturalne składy w kosmetykach kolorowych.
    Nie znam jeszcze tej firmy ,ale z przyjemnością pobuszuję zaraz pod linkami :)
    Kolory pomadki błyszczyka podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ładny kolor szminki i tobie pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szminka to troszkę nie mój kolor, ale błyszczyk mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. 1 raz słyszę o tej filmie/
    bardzo ładne kolory!

    http://kamila-mazur.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie słyszałam nigdy o tych kosmetykach, będę musiała wypróbować pomadkę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy raz o nich słyszę, błyszczyk z chęcią wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. pomadka jest śliczna :) pięknie wygląda na ustach :) a kosmetyki mają fajne, skromne opakowania, takie jak lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie słyszałam o tej firmie nigdy nawet :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne kosmetyki, każdy jeden :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo podoba mi się pomadka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podoba mi się kolorek błyszczyka i pomadki do ust :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Błyszczyk ma śliczny, delikatny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny kolor pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie przepadam za kolorem tych pomadek :/

    OdpowiedzUsuń
  22. Pomadka mi się bardzo podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zarówno szminka jak i błyszczyk dają super efekt! :) Masz ładne proporcjonalne usta. I uwielbiam Twoje jasne, estetyczne fotografie! Sama ciągle pędzę i chyba 100% nie przykładam się do wykonania zdjęć - muszę dążyć do Twojego ideału :)

    OdpowiedzUsuń
  24. zaczynam przygodę z blogowaniem, zapraszam do mnie :)
    http://reveliohomenum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam naturalne kosmetyki do makijażu. Stosuje tylko takie ponieważ wiele drogeryjnych mnie uczulało.

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo spodobała mi się pomadka, bo ślicznie prezentuje się na ustach.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Zarówno szminka, jak i błyszczyk bardzo mi się podobają! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. sliczny kolor pomadki!
    http://zielonoma.blogspot.it/2015/07/jak-sie-opalac.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie słyszałam o tej marce wcześniej.

    OdpowiedzUsuń
  30. opakowanie pierwszej szminki jest piękne! Zawsze zwracam uwagę na takie rzeczy na początku;d

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie znałam ale dzięki Tobie poznałam hehe

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie słyszałam o tej marce ale już wertuję stronę sklepu :) śliczny jest kolor tej szminki :)

    OdpowiedzUsuń
  33. ja juz raz prawie kupiłam ale nie było akurat koloru który chciałam:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Kolor szminki bardzo mi się podoba, niestety mi nie pasują takie odcienie za bardzo

    OdpowiedzUsuń
  35. Ładny kolor pomadki, nie znam tej marki :).

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo podoba mi się błyszczyk. Świetny ma odcień. :)

    Pozdrawiam,
    Birginsen.

    OdpowiedzUsuń
  37. ładny kolor szminki, nie miałam jeszcze żadnej o naturalnym składzie

    OdpowiedzUsuń
  38. Wspaniałości, chętnie bym wypróbowała tę markę :) szminka boska :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie miałam jeszcze naturalnych kosmetyków kolorowych. Bardzo podoba mi się kolor kredki, ale jej trwałość niestety nie jest zbyt dobra :(

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie miałam jeszcze naturalnych kosmetyków kolorowych. Bardzo podoba mi się kolor kredki, ale jej trwałość niestety nie jest zbyt dobra :(

    OdpowiedzUsuń
  41. pomadka ma bardzo ładny kolor, chociaaż widzę że nałozona na usta jest odrobine jaśniejsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Błyszczyk w świetnym kolorze ! :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Szminka ma świetny kolor i kredka w moim ulubionym kolorze :)) Szkoda, że mam takie zapasy ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Podoba mi się kolor pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  45. najbardziej podoba mi się błyszczyk :D

    OdpowiedzUsuń
  46. Szminka i błyszczyk wyglądają ślicznie na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Kosmetyki wydają się być bardzo delikatne. A może takie odcienie wybrałaś. Z chęcią zobaczyłabym w akcji jakąś mocniejszą pomadkę tej firmy - jeśli taka jest:-) Sprawdzę i jak coś wpis o niej będzie tutaj: naturasieoplaca.blog.pl

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !