poniedziałek, 20 lipca 2015

Golden Rose | Odżywka wygładzająca płytkę paznokcia

Ostatnio pisałam Wam o rewelacyjnej odżywce 4w1, która poprawiła stan moich paznokci. Dziś chcę Wam przedstawić produkt, którego zadaniem jest wygładzenie płytki paznokcia. Czy rzeczywiście spełnia obietnice producenta ? Sprawdźmy to ! :)





OPIS PRODUKTU

Kompleksowa i zaawansowana formuła składników mineralnych oraz  roślinnych komórek macierzystych zapewnia aksamitny i gładki wygląd Twoich paznokci. Dzięki zawartości minerałów preparat zakrywa w jednej chwili rysy i niedoskonałości na powierzchni paznokci. Zaawansowana formuła opatentowanych składników zawierających antyutleniacze, witaminy (E, C), komórki macierzyste róży i gruszki wspiera procesy anty-utleniania i zatrzymuje przedwczesne ubytki keratyny. Pokrywa przebarwienia i zażółcenia paznokcia. Nadaje im zdrowy wygląd. Zapewnia gładką warstwę i przedłuża trwałość nałożonego lakieru.




Więcej informacji oraz dostępność TUTAJ.




Produkt otrzymujemy w kartoniku, na którego odwrocie umieszczone są wszystkie potrzebne informacje. W środku opakowania znajduje się szklana buteleczka wypełniona bazą. Szata graficzna jest przyjazna dla oka. Konsystencja produktu jest średnio gęsta o pudrowo różowym zabarwieniu. Zapach jest identyczny jak w przypadku lakierów.




Baza wyposażona jest w odpowiedniej szerokości pędzelek, który jest wygodny i dobrze się nim pracuje. Po nałożeniu jednej warstwy uzyskujemy efekt przezroczystego lakieru wraz z subtelnym wygładzeniem wszelkich nierówności, znajdujących się na powierzchni paznokci. Po aplikacji dwóch warstw w rezultacie otrzymujemy lekko różowy, mleczny kolor, paznokcie wyglądają zdrowo i są perfekcyjnie wygładzone. Produkt dobrze się rozprowadza, nie tworzy smug i szybko wysycha.




Bazę wygładzającą stosuję zamiennie wraz z wcześniej wspomnianą odżywką 4w1. Preparat bardzo dobrze chroni płytkę paznokcia przed przebarwieniami oraz zapobiega ich żółknięciu. W dodatku lekko je utwardza, ale nie robi tego tak dobrze jak odżywka 4w1. Warto mieć na uwadze, że lakier kolorowy nałożony na bazę przedłuża trwałość lakieru o kilka godzin.




Z innymi produktami możecie zapoznać się odwiedzając stronę Golden Rose.

(wystarczy kliknąć w poniższy baner).


http://goldenrose.pl/




67 komentarzy:

  1. Marcie gratuluję , a bazę chętnie kupię tak samo jak odżywkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szukam dobrej odżywki i chyba po te sięgnę :) Zwyciężczyn Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zmieniłam odżywkę do paznokci to poważnie zachorowały i mam obawy przed kolejną zmianą, może kiedyś zaryzykuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się ta baza :)
    Gratulacje dla zwyciężczyni ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wygląda na paznokciach ta baza :)
    Gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna baza, a zwyciężczyni gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja z GR mam odżywkę do skórek i jest świetna :) tej nie znam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy produkt, warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie się w nią zaopatrze!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znałam tej odżywki od GR. Wygląda fantastycznie. :)
    Gratulacje dla zwyciężczyni!

    Pozdrawiam,
    Birginsen.

    OdpowiedzUsuń
  11. gdzieś już ją widziałam i zaintrygowała mnie, a po Twojej recenzji jeszcze bardziej, także muszę się jej przyjrzeć z bliska. ;)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Już dawno nie używałam żadnych odżywek :)
    Gratuluję zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ogólnie lubie produkty GR :) ale już dawno nie używałam żadnej odżywki

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję wygranej Pani :) a jeżeli chodzi o Golden Rose to bardzo lubię ich lakiery!

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny produkt GR. Gratuluję zwycięzcy :-D

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny produkt, rozejrzę się za nim :)

    OdpowiedzUsuń
  17. może kiedys sie na niego skusze ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znałam tej odżywki.

    Gratulacje dla Marty!;)

    OdpowiedzUsuń
  19. nigdy nie słyszałam o tej odżywce :) muszę się jej przyjrzeć z bliska :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje dla zwyciezczyni :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Z GR lubię się coraz bardziej ;) kusi mnie ich czarna odżywka ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładnie wygląda na paznokciach, muszę wypróbować odżywki Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zwyciężczyni gratuluję! :)
    Kolejna odżywka z Golden Rose, którą ktoś chwali - chyba trzeba będzie wypróbować w końcu.

    OdpowiedzUsuń
  24. Muszę ją wypróbować, bo odżywka z "Eveline" średnio się u mnie sprawdziła i szukam czegoś lepszego ;))

    OdpowiedzUsuń
  25. Moje paznokcie są obecnie w okropnym stanie :< może ta odżywka by mi pomogła ;< gratuluję zwycięzcy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Lubię takie produkty, płytka wygląda dużo ładniej :)
    Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  27. ja kocham eveline 8w1, jako jedyna pomogła moim paznokciom :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Chyba sobie kupię. Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Moje paznokcie ciągle chorują. Jak ich nie pomaluje to nie ma szans żeby wytrzymały i nie łamały się potwornie. Długie też u mnie o dziwo zawsze dłuzej wytrzymuję, ale ze względu na profesje długich mieć nie mogę :( Gratki dla zwyciężczyni!

    OdpowiedzUsuń
  30. Pięknie się prezentują :) Ja pamiętam o tej 4w1 :D Będzie moja ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Pierwszy raz spotykam się z tą odżywką ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. taka baza to coś dla mnie! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratulacje

    Dla mnie 4w1 jest dobra ale po miesiacu sie poplusa.. szkoda

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratuluję. Bardzo lubię produkty GR. Mam odżywkę do paznokci i stosuje ja również jako baza spisuje się bardzo dobrze. :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Słyszałam, że produkty mają super :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Kręcą mnie te odżywki GR, jeszcze nie muałam ani jednej :)

    OdpowiedzUsuń
  37. pierwszy raz widzę tą odżywkę :)

    OdpowiedzUsuń
  38. może wreszcie się przekonam do tych preparatów z GR, bo po odżywce Gel Look się skutecznie zniechęciłam :(

    OdpowiedzUsuń
  39. Jest na mojej liście do kupienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Zapraszam do siebie. Nowy blog, pierwsze posty :)
    http://paulinaratajczak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Fajna odżywka:)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  42. Wspaniała baza, muszę wytestować i gratulację dla zwycięzcy! :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ciekawy produkt, nigdy o nim nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo lubię lakiery do paznokci GR, ale odżywki ani bazy jeszcze nie miałam :) Moja odżywka jest już na wykończeniu, chętnie zaopatrzę się w te cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  45. ciekawa ;) podoba mi się jej działanie i buteleczka :D

    OdpowiedzUsuń
  46. Nie słyszałam o tej odżywce, ale podoba mi się :))
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Muszę kupić, ostatnio nie mogę sobie poradzić z paznokciami:(

    OdpowiedzUsuń
  48. Muszę kupić, ostatnio nie mogę sobie poradzić z paznokciami:(
    www.tbdress.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Ale pięknie wyglądają po niej paznokcie - uwielbiam taki kolorek <3

    OdpowiedzUsuń
  50. Przyznam, że choć mam kilka tego typu produktów chętnie bym się na nią skusiła. Uwielbiam odżywki, które dają taki mleczny efekt na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  51. ciekawy produkt ;)

    pozdrawiam!
    http://yennefer-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Odżywek z GR jeszcze nie testowałam, chyba czas to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Muszę wypróbować tę odżywkę :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Ja już porzuciłam nadzieje na dobrą odżywkę :/

    OdpowiedzUsuń
  55. Muszę wypróbować, od kiedy wiem, gdzie jest sklep GR w moim mieście coraz bardziej boję sie o mój portfel :D

    OdpowiedzUsuń
  56. Ja najczęściej używam odżywki Eveline 8w1 i uważam, że jest super. Stosuję ją pod lakier jako bazę i paznokcie są w dobrym stanie i nie mają przebarwień. Myślę jednak, że spróbuję również i tej opisanej powyżej, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !