wtorek, 3 października 2017

Hristina.pl | Naturalne mydło do rąk w płynie Endless Love

Nie wiem jak Wy, ale ja mam fioła na punkcie czystości dłoni, dlatego myję je bardzo często. Wobec tego staram się sięgać po mydła w płynie, które nie wysuszają paznokci i skóry rąk. I wiecie co ? Chyba trafiłam na ideał - dziś chcę Wam opowiedzieć o naturalnym mydle do rąk w płynie. Zainteresowani ? To zapraszam do dalszej części posta.







Czyniąc zakupy w sklepie internetowym Hristina.pl, gdzie znajdziemy same naturalne kosmetyki, produkowane według dawnych receptur bułgarskich moją uwagę przykuły m.in. mydełka w płynie. Do wyboru mamy aż 14 rodzai, więc nie wiedziałam do końca które wybrać, szczególnie że każde z osobna zachwyca swoją wyjątkową szatą graficzną. W końcu po długich namysłach wybrałam Endless Love o zapachu delikatnego fiołka. Mydełko na płynną konsystencję o lekko pomarańczowym zabarwieniu. Opakowanie jest przezroczyste, więc mamy kontrolę nad poziomem zużycia produktu. Wyposażone zostało w praktyczną pompkę z możliwością blokowania, co zdecydowanie ułatwia aplikację. Na zużycie kosmetyku (poj. 500ml) mamy aż 12 m-cy od otwarcia.


Dostępność :






SKŁAD: WODA, OLEJ Z OLIWEK, OLEJ JOJOBA, OLEJ KOKOSOWY, OLEJ RYCYNOWY, OLEJ Z PESTEK WINOGRON, OLEJ Z AWOKADO, EKSTRAKT Z MYDLNICY LEKARSKIEJ, WITAMINA E, KWAS CYTRYNOWY, KOLAGEN, OLEJEK ETERYCZNY Z FIOŁKA VIOLA ALLCHARIENSIS


Najbardziej zaskoczył mnie naturalny skład mydełka. Prawdę mówiąc - po raz pierwszy na taki trafiłam. Sam kosmetyk w kontakcie z wodą całkiem nieźle się pieni, otulając dłonie kremową pianką. Niewielka ilość kosmetyku jest wystarczająca, aby dokładnie umyć ręce z wszelkich zabrudzeń, co też wpływa na jego dobrą wydajność. Pozostawia dłonie czyste, gładkie, miękkie w dotyku i pięknie pachnące. Mam również wrażenie że subtelnie je nawilża. Mimo częstego kontaktu z wodą i mydełkiem nie zauważyłam, by produkt wpływał na skórę negatywnie - nie wysusza, a to dla niej najważniejsze. Szczerze powiedziawszy - ja jestem nim zachwycona i chętnie wypróbuję inne warianty tego produktu.







25 komentarzy:

  1. Pierwszy raz w życiu widzę tą markę! Mają prześliczny design etykiet i do tego fiołkowy zapach, musi być cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie to nowość, ale przyznam, że bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow jaki świetny skład, pewnie dlatego cena taka wysoka....

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz widzę to mydełko ale wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piękny skład, chętnie wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się wygląd mydełka - nie spotkałam się z nim wcześniej. Podoba mi się skład :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz widzę, ale świetnie, że nie wysusza skóry :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Marka to dla mnie totalna nowość, ale wygląda zachęcająco :)
    PS. Bardzo ładne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, że jesteś zadowolona, skład świetny design bardzo ładny, całość mega zachęcająca do zakupu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. zaciekawił mnie ten naturalny skład :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Skład faktycznie ma dobry, ale cena moim zdaniem jest bardzo przesadzona jak na mydło.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda bardzo zachęcająco, przydałby mi się taki produkt :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie mydełko zawsze warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Skład wygląda rewelacyjnie. Bardziej przypomina to produkt nawilżający, więc w sumie nie dziwię się, że nie przesusza rąk. A i opakowanie ma urocze. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne,ja już kilka razy miałam różne naturalne mydła w płynie

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo zachęcające to mydełko, myślę, że skład odpowiadałby mi.

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam naturalne kosmetyki i również często myję ręce, wiec sięgam po mydła z dobrym składem. To wydaje się być naprawdę interesujące :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Wydaje się mi, że bardzo by się mi spodobał.
    Nie ukrywam, że uwielbiam naturalną pielęgnację.
    Kuszące.
    Pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem zaskoczona składem jak i samym opakowaniem - aż chce się mieć !

    OdpowiedzUsuń
  20. Dosłowie doskonałe <3

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię takie mydełka, szczególnie, że dłonie myje się najczęściej i łatwo wysuszyć skórę.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !