piątek, 27 października 2017

AVON True Colour - Transparentna konturówka do ust

Wiele kobiet podczas malowania ust zapomina o wcześniejszym użyciu konturówki, która przecież jest ważnym elementem makijażu, zwłaszcza jeśli ulubiona pomadka sprawia kłopoty i lubi migrować poza kontur ust. Wiem, że dopasowanie właściwej kredki do odcienia szminki nie jest łatwą sprawą, ale co jeśli powiedziałabym Wam, że istnieje taki produkt, który jest na tyle uniwersalny, że będzie pasować do każdego koloru pomadki ? Ciekawym rozwiązaniem wydaje się być konturówka w transparentnym odcieniu marki Avon, która jest bohaterem dzisiejszego wpisu. Zapraszam do czytania.







Konturówka ulokowana została w czarnym, błyszczącym opakowaniu , zdobionym srebrnymi napisami, co idealnie się ze sobą komponuje. Pod zatyczką skrywa się wykręcany wkład o jasno beżowej barwie, swoją drogą bardzo lubię takie rozwiązania, bo przynajmniej nie trzeba jej co chwilę strugać jak ma to miejsce w przypadku standardowych kredek do ust. Konturówka występuje w 8 różnych odcieniach od róży po brązy. Najciekawszą opcją jednak tutaj wydaje się być najjaśniejszy odcień - clear, gdyż jest całkowicie transparentny, przez co nie nadaje koloru ustom i dopasuje się do każdego koloru pomadki.  Sztyft ma średnio twardą konsystencję, ale w kontakcie z ustami staje się nieco miększy, w efekcie obrysowanie nim ust nie stanowi problemu.






Konturówka może być używana na dwa sposoby - do obrysowywania konturu ust oraz jako baza wygładzająca pod szminkę. Nie będę ukrywać, że bardzo lubię wykorzystywać ją w tej pierwszej opcji. Sięgam po nią w specjalne dni, gdy zależy mi, by pomadka wyglądała na ustach perfekcyjnie. Aplikacja jest szybka i prosta, sztyft gładko sunie po ustach. Kredka tworzy na wargach niewidoczny obrys, a dzięki odpowiedniej konsystencji nie rozlewa się poza ich granice nawet po upływie dłuższego czasu. Jest tam, gdzie ma być i utrzymuje szminkę we właściwym miejscu. Gdy zdecydujemy się użyć jej w formie bazy, możemy być pewne, że żywotność szminki zostanie nieco przedłużona, a powierzchnia warg subtelnie wygładzona, co też zapobiegnie zbieraniu się pomadki w szczelinach ust. Nie zauważyłam, by kosmetyk pogarszał kondycję naskórka ust, czyli je wysuszał lub powodował dyskomfort, jednak muszę też podkreślić że jestem osobą, która na co dzień  skupia się na codziennej pielęgnacji ust i są one w dość dobrej formie. 





Znacie konturówki do ust Avon ?



50 komentarzy:

  1. Przyznam otwarcie, że nie miałam nigdy jeszcze żadnej konturowki xD

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy nie miałam takiej transparentnej konturówki. tylko kolorowe, ciekawa propozycja

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety nie używam konturówek, ale taka transparentna to ciekawy produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawno nie miałam żadnych kosmetyków z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nigdy nie miałam żadnej konturówki z Avon :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na moich ustach nie mam potrzeby używania konturówek, szminki świetnie się trzymają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam takiej konturówki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. konturówki nie miałam, ale kredki do oczu były jednymi z moich ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czegoś takiego właśnie szukałam. Transparentnej konturówki. Nigdzie nie mogłam jej znaleźć ;o Dzięki :) Pozdrawiam!
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie przepadam za kosmetykami z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mam taką z innej firmy i zastanawialm sie jak jej uzyc:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam jedną konturówkę Avon i bardzo ją lubię, natomiast transparentną mam z MUA i jest ekstra. Sądzę, że jak się moja skończy, to skuszę się na tę z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale ja nie bardzo rozumiem jak to działa, jak to konturówka może być transparentna?..:)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nie przepadam za kosmetykami z Avonu :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwsze słyszę o takim produkcie :O ale zapowiada się naprawdę nieźle :)

    pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  16. jakoś nie miałam do czynienia z kolorówką Avonu

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię konturówki do ust Avon :)

    OdpowiedzUsuń
  18. jakoś nie bardzo lubię kolorówkę avonu

    OdpowiedzUsuń
  19. nie wiedziałam o istnieniu tej konturówki :) całkiem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja konturówek nie używam, ale wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak najbardziej mogłabym ją wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jaki świetny produkt! Naprawdę ciężko jest dobrać konturówkę do koloru szminki, a tu sprawa rozwiązana :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ach, po prostu rewelacja!
    Wydaje mi się, że naprawdę warto by ją przetestować :)
    Chyba jest super, więc biorę w ciemno :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Twierdzisz, że pasuje do wszystkiego? Jeszcze mi pokaż dowody na nie testowanie na zwierzętach przez markę Avon, a może się skuszę. :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja uzywam transparentnej konturowki z Golden Rose i rowniez sprawdza sie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ja jakoś rzadko używam na sobie, bardziej na kimś :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam tego typu konturówkę z Golden Rose i jestem z niej bardzo zadowolona. Świetnie się sprawdza przy nietypowych odcieniach szminek, gdy ciężko jest dobrać odpowiedni odcień kredki.

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam taką transparentną konturówkę z Golden rose i szczerze to nie jest zbytnio powalająca :(

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciekawy produkt :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/10/czerwien-i-sukienka-w-gwiazdki.html

    OdpowiedzUsuń
  30. też należe do tych kobiet, które niechętnie stosują konturówke lub wcale, ale być może wyprobuje twoją propozycje:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Lubię niektóre produkty tej firmy :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie znam, nie używam i nie przepadam za Avon'em.. Albo mam pecha albo rzeczywiście ich produkty są bardzo średnie bo na takie właśnie trafiałam. Teraz omijam katalogi szerokim łukiem. :-D Obserwuję! :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nigdy nie miałam tej konturówki, w sumie nawet jeszcze o niej nie słyszałam :D
    katemi21.blogspot.com - mój blog

    OdpowiedzUsuń
  34. Miałam kiedyś podobną kredkę, ale rzadko używałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Mi jakoś z konturówkami do ust nie po drodze, nawet mam taką transparentną z innej firmy ale jeszcze nigdy jej nie użyłam :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !