piątek, 6 października 2017

Dove | Nourishing Secrets | Glowing Ritual - Odżywka do włosów

Całkiem niedawno pisałam Wam na blogu o nowych, włosowych nabytkach do włosów z firmy Dove. Mogliście poczytać już o szamponie z linii Restoring Ritual, a dziś chcę Wam opowiedzieć co nieco kilka słów o odżywce do włosów Glowing Ritual, którą wypatrzyłam w drogerii internetowej www.iperfumy.pl by notino. Zapraszam do czytania. 





Odżywka do włosów Glowing Ritual została umieszczona w podłużnym opakowaniu, wykonanym z białego, podatnego na nacisk tworzywa sztucznego. Opakowanie zamykane jest na "klik", klapka łatwo się uchyla i zamyka, nie sprawia kłopotów podczas używania. Uwagę zwraca na siebie delikatna, lecz przyjemna dla oka szata graficzna przedstawiająca różowy kwiat lotosu. Kosmetyk wyznacza się gęstą konsystencją o białej barwie i cudownym kwiatowym, lekko słodkim zapachu - tak mogłyby pachnieć moje włosy na co dzień, nie miałabym nic przeciwko. ;) Pojemność produktu wynosi 200ml, na której zużycie mamy 12 m-cy od momentu otwarcia.


Dostępność :






Moje włosy nie są zbyt wymagające jeśli chodzi o dobór kosmetyków pielęgnacyjnych. Chociaż zawsze staram się dla nich wybierać produkty o przyjaznych składach, to zdarza mi się od czasu do czasu sięgać po drogeryjne odżywki czy szampony, a one się nie buntują. Odżywka pochodzi z linii Glowing Ritual stworzonej specjalnie dla włosów suchych i matowych. Jej zadaniem jest nadanie im gładkości i blasku i muszę Wam powiedzieć, że dobrze się sprawdza w swej roli. Nakładam ją po umyciu włosów szamponem i pozostawiam na kilka minut. W trakcie spłukiwania czuć, że włosy są miłe i gładkie w dotyku. Zauważyłam, że zdecydowanie lepiej się rozczesują i nie plączą się. Po wyschnięciu są całkiem dobrze nawilżone i wygładzone, lekkie oraz podatne na układanie, lekko dociążone. Moje włosy są zadowolone. :)






45 komentarzy:

  1. great post , have a nice days.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię Dove. Na odżywki jednak muszę uważać bo słabo sprawdzają się do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogólnie lubię Dove ale od jakiegoś czasu szampony podrażniły mi skalp. Odzywki też odstawiłam

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię kosmetyki Dove, ale tej serii jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używałam jeszcze odżywek do włosów z Dove:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam za kosmetykami z dove, ale bardzo spodobały mi się zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam kiedyś szampon z Dove i nie polubiliśmy się. Myślę jednak, że do tej odżywki mogłabym się przekonać :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. najchętniej sięgam po naturalne szampony ale dove baardzo lubię szczególnie ich kąpielowe produkty

    OdpowiedzUsuń
  9. ja niestety nie lubię się zbytnio z Dove :p

    OdpowiedzUsuń
  10. Przyznam, ze z Dove nie miałam jeszcze zadnego produktu do włosow

    OdpowiedzUsuń
  11. Najważniejsze, że się u Ciebie sprawdziła :) Produkty do pielęgnacji Dove? Przyznam, że już od dawna nic nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja używam tylko naturalnych kosmetyków do włosów, a Dove mi sie z tym nie kojarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ostatnio używałam szamponu nawilżającego Dove, był bardzo dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam produkty Dove do ciała i skóry twarzy. Chętnie wypróbuję tę odżywkę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chętnie ją wypróbuję skoro tak fajnie działam na włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam jej, u mnie Biolaven obecnie odżywka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Tej nie miałam ale lubię wracać do odżywek z dove 😀

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię Dove w postaci żeli do mycia i dezodorantów:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię tą firmę, ale najbardziej rzeczy do ciała, do włosów średnio ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam odżywki do włosów i to w zasadzie must have dla moich wysokoporowatych kosmyków, zwłaszcza gdy jest wilgotno - gdy jej nie zastosuję to mam na głowie siano po wyjściu z domu :D

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  21. Sama korzystam z żelu pod prysznic i jestem zachwycona ! Skóra po nim jest bardzo gładka <3

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam uraz do kosmetyków Dove - zraziłam się do nich wielokrotnie. ; )

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubie produkty Dove ale przy dłuższym stosowaniu, niestety przetłuszczają mi włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Miałam kiedyś produkt z tej serii i z tego co pamiętam - całkiem dobrze Nam się współpracowało :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubię wiele kosmetyków Dove, ale tej odżywki jakoś nie kojarzę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja też od czasu do czasu sięgam po drogeryjną odżywkę do włosów i żyję :D Przyznam, że ciekawi mnie cała seria Dove do włosów. Zazwyczaj jak jakaś marka jest dobra w jednej kategorii kosmetyków, kuleje w drugiej - muszę się przekonać jak to z Gołąbkiem :P

    OdpowiedzUsuń
  27. ja za dove nie przepadam, ale dobrze, że jest w porządku

    OdpowiedzUsuń
  28. mnie seria do wlosow uczula niestety

    OdpowiedzUsuń
  29. dość ciekawa ;D używam Dove od czasu do czasu :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo lubię kosmetyki Dove, natomiast używam tylko tych do pielęgnacji na przykład żele te do włosów Jednak mnie nie służą.

    OdpowiedzUsuń
  31. dawno nie używałam kosmetyków tej marki, muszę to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Lubię produkty z Dove, na żadnym się nie zawiodłam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Tej jeszcze nie miałam, ale fajnie sprawdza się u mnie Dove Oxygen Moisture‎

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie miałam tej odżywki, lubię Dove od czasu do czasu, częściej jednak stawiam na naturalną pielęgnację :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja kupiłam całą linię z awokado do włosów i bardzo się zawiodłam. :( Z tej linii z różowym kwiatkiem miałam tylko żel pod prysznic, ale też miałam wrażenie, że o wiele mniej nawilża niż tradycyjne żele Dove. Jak kocham Dove tak te nowości mi niestety nie podeszły. :(

    OdpowiedzUsuń
  36. wszędzie szukam tej nowej serii od Dove i znaleźć nie mogę :/

    OdpowiedzUsuń
  37. Dawno nie używałam odżywek Dove. Ostatnio otrzymałam od nich szampon i za jakiś czas zacznę go testować :)

    OdpowiedzUsuń
  38. ale super! nie słyszałam jeszcze o niej

    OdpowiedzUsuń
  39. Mi seria do włosów jakoś nie podeszła, ale bardzo lubię ich żele pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Jakoś nie używam ich kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !