piątek, 13 października 2017

Jesienna aura | Liferia - wrzesień 2017

Jesień w tym roku mnie nie rozpieszcza - jest zmienna i zaskakująca. Jako ciepłolubna osoba, wolę gdy na dworze jest dużo słońca, co zdecydowanie poprawia mi nastrój i dodaje energii. Deszczowe, pochmurne dni sprawiają, że mam ochotę zaszyć się pod kołdrą i nie pokazywać na oczy nikomu. Na szczęście jest coś co potrafi mi osłodzić te ciężkie dni, a to nic innego jak pudełko kosmetyczne Liferia, które z miesiąca na miesiąc pozwala odkrywać mi nowinki z różnych stron świata. Zapraszam na openbox wrześniowej edycji boxa.




 

Honey & Propolis 2-in-1 Cream Cleanser, Bee Good, 

Produkt pełnowymiarowy, 30ml/24zł


Kiedy na Fanpage marki Liferia zobaczyłam, że w pudełku ma znaleźć się ten produkt, bardzo się ucieszyłam. Żele do oczyszczania twarzy zawsze się przydają i fajnie, że w komplecie została dołączona ściereczka muślinowa. Taki duet doskonale radzi sobie z demakijażem i utrzymuje skórę w perfekcyjnej czystości, a przy tym jest łagodny dla naskórka. Mam nadzieję, że kosmetyk kiedyś pojawi się w pudełku ponownie w pełnowymiarowym wydaniu.





Nabla, Cień w kremie w odcieniu Christine

Produkt pełnowymiarowy, 50zł


Marka Nabla skradła moje serce po poznaniu ich pomadki do ust, która pojawiła się w którymś z wcześniejszych pudełek Liferii. Mam ją do dziś i używam z przyjemnością, dlatego byłam ogromnie ciekawa czy cienie do powiek są również godne uwagi. Odcień Christine to piękny, połyskujący róż o kremowej konsystencji, idealnie nadający się do rozświetlenia powieki. Jeszcze nie miałam okazji testować go, ale mam nadzieję, że będzie charakteryzował się nienaganną trwałością. Co ciekawe - cień może być stosowany solo bądź jako baza pod inne cienie. :) 




Greenfrog Botanic, Żel do mycia ciała

Produkt Travel Size, 100ml/19zł


Uwielbiam kosmetyki naturalne, a organiczny żel do mycia ciała okazał się strzałem w 10-tkę. Jak na wersję Travel Size okazał się mieć całkiem sporą pojemność - 100ml z pewnością wystarczy aby dość dokładnie się z nim zapoznać. :) Coś czuję, że będzie mi służył nie tylko do mycia ciała, ale i twarzy. :) Ciekawa jestem jak się spisze. :)





OOH!, Oils of Haven Moringa Face Oil

Produkt Travel Size, 15ml/49zł

Przyznam się Wam, że chociaż bardzo lubię pielęgnację olejami, to z olejkiem moringa nigdy styczności nie miałam. Tego typu kosmetyki są na tyle uniwersalne, że można je wykorzystać nie tylko w pielęgnacji twarzy, ale również i włosów, np. dodając kropelkę do maski, co zdecydowanie polepszy jej walory pielęgnacyjne. Olejek moringa z całą pewnością się u mnie nie zmarnuje, już nie mogę się doczekać pierwszych testów, ale na to będzie musiał jeszcze trochę poczekać, aż zapasy się pokończą. 




Postquam, Konturówka do ust w kolorze Caramel

Produkt pełnowymiarowy, 30zł

Konturówka do ust w karmelowym odcieniu idealnie wpasowuje się w klimaty jesieni.Ma zapewnić nam trwały makijaż ust w odcieniu nude. Nie wiem jeszcze czy jej kolor będzie mi odpowiadał, ale mam nadzieję, że nie będzie wysuszać ust. Fajnie, że jest matowa.






Tak prezentuje się cała zawartość boxa. Ja jestem zadowolona i z niecierpliwością będę wyczekiwać kolejnej edycji. A co wy sądzicie o wrześniowej edycji, co wpadło Wam w oko ? :)



18 komentarzy:

  1. Myślę, że wybrałabym coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nabla bardzo mocno mnie kusi, więc możliwe,ze kiedys sie na tego typu produkt skusze :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny kolor cienia przypadł Ci w przydziale. Stonowany róż jest dobry na każdą okazję:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mnie kusi ten cień firmy Nabla.
    Jest naprawdę piękny.
    Fajna ta Liferia i piękne zdjęcia.
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cienie prezentują się zacnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Również byłabym zadowolona z zawartości ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaciekawil mnie ten pierwszy zel :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cień mnie zaciekawił, ale nie kuszą mnie niestety żadne pudełka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia! A zawartość boxa rewelacyjna, jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. konturówka na pewno by mi się spodobała. fajny zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  11. Takiego boxa chetnie bym przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta edycja bardzo przypadła mi do gustu. Najbardziej zaciekawił mnie ten cień w kremie. :)

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !