sobota, 7 października 2017

Fitomed - Lawendowa mgiełka do twarzy odświeżająco-aktywująca do cery zmęczonej

Jakiś czas temu w ofercie marki Fitomed pojawiły się kuszące nowości, w tym mgiełki do twarzy, które niemal od razu wzbudziły moje zainteresowanie. Na początek zdecydowałam się wypróbować wersję lawendową, która dedykowana jest cerom zmęczonym. Dziś chcę Wam o niej opowiedzieć, więc jeśli chcielibyście dowiedzieć się co o niej myślę - zapraszam do dalszej części posta.








Lawendowa mgiełka do twarzy ulokowana została w przezroczystym pojemniku o poj. 200ml i przyjemnej w odbiorze, schludnej oprawie graficznej. Z etykiety dowiemy się najważniejszych informacji o produkcie. Opakowanie zakończone zostało praktycznym atomizerem, rozpylającym kosmetyk drobną mgiełką, ale nie do końca delikatną, bowiem uderzenie strumienia jest dość konkretne, mocne. Kosmetyk posiada wodnistą konsystencję o fioletowym zabarwieniu i ładnym, lawendowym zapachu. O ile za lawendą niespecjalnie przepadam, o tyle w tym produkcie jej aromat zupełnie mi nie przeszkadza, aż jestem zaskoczona. Mgiełka występuje również w wersji oczarowej oraz różanej i muszę przyznać, że mam ochotę je poznać. 


Dostępność :






Mgiełkę wykorzystuję głównie w roli tonika do odświeżania cery po porannym i wieczornym oczyszczaniu. Zazwyczaj 2-3 psiknięcia bezpośrednio na płatek kosmetyczny wystarczają, aby uzyskał on odpowiednią wilgotność, po czym przecieram nim skórę, w celu przywrócenia jej naturalnego pH. Dla mnie to najwygodniejsza forma stosowania mgiełki, ale nie ma przeciwwskazań aby rozpylać ją bezpośrednio na twarz i pozostawić do wyschnięcia, nawet jest to zalecane przez producenta. Co więcej - ma ona również inne zastosowania, śmiało możemy jej używać do szybkiego odświeżenia makijażu czy nawet do odświeżania twarzy w trakcie dnia. Ja jednak tak jak już wcześniej wspomniałam, używam jej jako toniku i pod tym kątem będę ją oceniać. Cóż mogę powiedzieć - mgiełka utrzymuje prawidłowy poziom nawilżenia oraz poprawia powierzchniowe napięcie naskórka. Pielęgnuje oraz błyskawicznie odświeża cerę, przy czym koi również drobne podrażnienia. Nie wyrządza skórze krzywdy, podczas jej stosowania nie zaobserwowałam żadnych niepożądanych reakcji. Formuła została wzbogacona o hydrolat z lawendy, który działa łagodząco, tonizująco oraz oczyszczająco na skórę oraz olejek lawendowy, przyspieszający regenerację naskórka. Z działania jestem zadowolona i chętnie wypróbuję inne warianty tego kosmetyku.








39 komentarzy:

  1. Produkty Fitomedu są kapitalne! Sama jestem wielką fanką tej marki. Uwielbiam ich kosmetyki począwszy od kremów do twarzy, maseczek, po szampony i odżywki do włosów :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda cudnie , aż chce się spróbować ;)
    Zapraszam do mnie ;)
    https://karolinyaj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie miałam jeszcze żadnego kosmetyku z Fitomedu ale ten jest zachęcający :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam tę mgiełkę, ale dopiero zaczęłam ją testować ;) Jak na razie powiedzieć mogę tylko tyle, że nie wyrządziła mi krzywdy, co już plasuje ją na wysokim miejscu w moim rankingu, bo ze względu na cerę skłonną do uczuleń, niewiele kosmetyków przechodzić test alergiczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze żadnych kosmetyków z tej marki. Taki produkt na pewno by mi się przydał, aby odświeżyć cerę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio zastanawiałam się nad hydrolatem lawendowym -produkt bardzo podobny w obietnicach producenta do tego. Może go kupię jako tonik;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach, takie mgiełki to ja lubię.
    Świetna! Bardzo mi się podoba.
    Doskonale się prezentuje. Bardzo przydatna na co dzień.
    Pozdrowionka weekendowe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie miałam takiej mgiełki, ale lubię tę firmę. Może się skuszę, czemu nie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam tą mgiełkę, ale jeszcze jej nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię takie delikatne toniki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ma bardzo ładne opakowanie. Sama lubię używać mgiełek do twarzy, szczególnie latem. Atomizer to dla mnie ogromny plus przy tonikach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi jedynie nie służą szampony tej marki bo do bardzo długich włosów mają małe pojemności. Inne produkty zwłaszcza kremy do twarzy lubię, cenię i polecam innym.

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam mgiełki, ale tym spryskiwaczem mnie zaniepokoiłaś, szkoda, że jest taki mocny ;/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię produkty tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam straszne obawy jeśli chodzi o lawendowe produkty, obawiam się że mnie podrażnią:(

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna mgiełka :)Jestem ciekawa jak pachnie ta oczarowa :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy takiej mgiełki do twarzy nie stosowałam, ale może kiedyś się skuszę :)

    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  18. wydaje się fajna, super zdjęcia!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. wygląda ciekawie, lubię takie mgiełki do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Firma mi obca .. ale ogólnie po recenzji skusiłabym sie na nią :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Tę mgiełkę chciałabym przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  22. uwielbiam lawendę, ta mgiełka przydałaby się mojej zmęczonej skórze

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna mgiełka, znam markę i lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kocham wszystko co jest z lawendą <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/10/karmelowa-narzutka.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubię ich kosmetyki, więc pewnie skuszę się i na tą mgiełkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Brzmi ciekawie i wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawe czy zapach by mi się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie używam, ale brzmi ciekawie :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Za sam design chętnie bym ją wypróbowała poza tym ten zapach musi być nieziemski ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. śliczne opakowanie :) ciekawy produkt

    OdpowiedzUsuń
  31. Jakie perfekcyjne zdjęcia, jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Tej akurat nie miałam. W sumie z firmy miałam tylko jedną rzecz.
    ale jeśli chodzi o takie mgiełki czy toniki w sprayu to super sprawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Prezentuje się ciekawie ;) miałam kiedyś z tej firmy krem do twarzy i był świetny!

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !