czwartek, 4 czerwca 2015

Ana Świat Kobiet | Gwinner | Strój kąpielowy dwuczęściowy ISMENA

Pogoda za oknem robi się coraz piękniejsza, a wakacje zbliżają się wielkimi krokami... Upalne dni przywodzą na myśl plażę i morze, gdzie promyki słońca rozpieszczają naszą skórę. Dlatego dziś chcę Wam się pochwalić nowym nabytkiem, którym jest strój kąpielowy. :) Zainteresowane ? To zapraszam do czytania !






Strój kąpielowy przywędrował do mnie ze sklepu internetowego Ana Świat Kobiet. Paczka przyszła bardzo szybko, była solidnie zapakowana, a jej zawartość mnie bardzo zaskoczyła. Dlaczego ? Bo gratis otrzymałam 2 pary klasycznych pończoch samonośnych firmy Gatta. Jedne w kolorze beżowym, drugie w czarnym. To bardzo miły gest ze strony sklepu. :)




Strój jest w rozmiarze 36. Materiał miły w dotyku oraz solidnie odszyty - brak w nim jakichkolwiek niedociągnięć. Stanik ma kształt bardotki, posiada efektowne marszczenia. Wyposażony jest w regulowane szelki, które można bez problemu odpiąć. Między miseczkami umieszczono ozdobne, plastikowe prostokąciki - są porządnie przymocowane.




Figi bardzo ładnie układają się na ciele. Podoba mi się w nich ten niebieski pasek, który lekko się marszczy i stanowi ciekawe dopełnienie biustonosza.




Strój kąpielowy jest utrzymany w niebiesko - grafitowej kolorystyce. Jest wykonany z wysokiej jakości materiałów. Jeśli chcecie zobaczyć jak prezentuje się na modelce zajrzyjcie TUTAJ. Dostępny jest również w innych wariantach kolorystycznych (biało-czarny, różowo-grafitowy).



Zapraszam do zapoznania się z ofertą sklepu internetowego.
(wystarczy kliknąć w poniższy baner)
http://sklep-biustonosze.pl/

Fanpage sklepu ▶ KLIK

57 komentarzy:

  1. Piękny strój, ma najlepsze kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stoję przed zakupem stroju kąpielowego, ale mam już jeden na oku ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. strój jest piękny, a szkoda ze juz sobie inny kupiłam :(

    jeśli możesz odp na obs :)
    http://syllenadagga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny ten strój :) Bardzo podoba mi się kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny strój, ten lazurowy kolor wpadł mi w oko jak sroce błyskotka :D

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładny :) sama rozglądam się za strojem

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny ten strój. No i prezent miły i chyba udany:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja mam prawie identyczny tyle ze nie ma tych prostokatow i jest różowo-czarny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny strój ! :) Kolor piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się zestawienie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podoba ten stój :)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczny :D
    + obserwuję kochana :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaki cudowny strój! Jest piękny <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny :) Ten odcień niebieskiego jest idealny do stroju kąpielowego :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie ten strój do końca nie przekonuje. Na Twoich zdjęciach wygląda super, ale zobaczyłam go na modelce i zupełnie nie tak go sobie wyobrażałam. Jednak bardzo podoba mi się kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowny jest ten strój! <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładny strój!!!
    pozdrawiam weekendowo

    OdpowiedzUsuń
  18. W moim ulubionym kolorze :) Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny kostium, piękne kolorki

    http://fashionelja.blogspot.com
    https://www.facebook.com/pages/Fashionelja/1577546502530059

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny ten strój! ja uwielbiam markę self

    OdpowiedzUsuń
  21. Szkoda, że już kupiłam strój w mastersport, te stroje bardzo ładne w tym sklepie, co polecasz.

    OdpowiedzUsuń
  22. Prześliczny strój,już czuję wakacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. super kolory :) podoba mi się :)

    http://szycie-i-zycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo ładny strój! eh, sama musze się rozejrzeć za jakimś fajnym :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajny strój ;) to tylko dużo słonecznych dni pozostaje mi życzyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Z chęcią sama bym sobie taki sprezentowała... :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow, jest piękny! I choć sama nie wiem, czy dobrze bym w nim wyglądała, to z chęcią bym go przytuliła :) Świetne kolory i ładny krój :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Podoba mi się i to bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajny ten gadżet ze strony sklepu ;) a sam kostium bardzo fajny, tylko nie na moje piersi :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Super, kolory świetne, do mnie właśnie przyszła w tym tygodniu przesyłka ze strojem z primarka granatowo-biały i jest boski :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !