niedziela, 7 czerwca 2015

Perfumeria Neness | Zapachy inspirowane na światowych markach

Perfumeria internetowa Neness, to sklep w którym znajdziemy bogaty wybór zapachów inspirowanych światowymi markami, m.in. Clavin Klein, Chloe, Lancome, Versace i wiele wiele innych. Jednak czy zamienniki są zbliżone jakościowo do oryginałów ? Jeśli jesteście ciekawe - zapraszam do czytania.





Perfumy otrzymujemy w ładnych pudełeczkach. Na każdym z osobna umieszczony jest numerek oraz inne informacje. W środku opakowania mieści się szklana buteleczka z atomizerem o pojemności 22ml. Na zatyczce każdej z fiolek przyklejony jest numer zapachu.




♦ 36 - zapach inspirowany Calvin Klein Euphoria ♦ 

"Seksowny zapach działający na wyobraźnię.
Zapach został stworzony dla kobiet, które dążą do absolutnej wolności.
Są pewne siebie i charakteryzuje je wrodzona elegancja."

Jest to najbardziej znany mi zapach z całej piątki. Jest zaliczany do perfum z linii orientalnych. Wyczuwalne są słodko - kwiatowe nuty.  Trzeba przyznać, że jest bardzo zbliżony do oryginału. Co ciekawe - utrzymuje się na ubraniach kilka dni i nie traci na intensywności.

Dostępność : TUTAJ.




♦ 36 - zapach inspirowany Chloe Chloe ♦ 

"Ta kwiatowa, subtelna kompozycja emanuje kobiecością i zmysłowością. Przeznaczony dla kobiet wyjątkowych, wyrafinowanych i eleganckich. To lekki, młodzieńczy zapach w stylu retro, cieszący się bardzo dużą popularnością."

Zapach kompletnie mi nieznany, ale spodobał mi się od pierwszego użycia. Jest niezwykle mocno kwiatowy, elegancki, klasyczny. Jest zaliczany do linii kwiatowych. I w tym przypadku trwałość nie zawodzi.

Dostępność TUTAJ.




♦ 108 - zapach inspirowany Chloe L'eau de chloe ♦

"Unikatowe perfumy łączą rzadką elegancję z zaskakującą nowoczesnością 
- wolną, spontaniczną i żywą kobiecością.
Orzeźwiający jak chłodna lemoniada latem, lekki jak poranna rosa, wyrafinowany jak kreacja zaprojektowana specjalnie dla ciebie."
 
Bardzo przyjemny zapach : owocowo - kwiatowy, świeży, a zarazem kobiecy. Idealnie dobrana kompozycja na okres letni. Charakteryzuje się bardzo dobrą trwałością.

Dostępność TUTAJ.




♦ 136 - zapach inspirowany Lancome La Vie Est Belle  ♦

"To koncentrat drogocennych składników, w których składzie znalazł się niezwykle kobiecy irys, który rozwija się w tym zapachu w unikalny sposób od pierwszej do ostatniej nuty. Dla rozświetlenia i podkreślenia kwiatowego serca zostały dodane nuty jaśminu Sambac i kwiatów tunezyjskiego drzewka pomarańczowego. Niepowtarzalny olejek eteryczny z indonezyjskiej paczuli emanuje całą siłą, mocą i głębią." 

Jest to zapach, w którym dominują głównie słodkie nuty - na początku bardzo intensywny, ale po kilku minutach staje się lekki i bardzo przyjemny. Tak jak pozostałe perfumy - jest bardzo trwały i utrzymuje się na ubraniach przez długi czas.

Dostępność TUTAJ.




♦ 100 - zapach inspirowany Miss Dior Cherie  ♦

"Pobudza odmienne zmysły, smaki i uczucia i powołuje do życia nowe obrazy, które wyzwalają wszystkie ukryte cechy osobowości. Miesza w sobie elementy zabawy i młodości, nieoczekiwane z niezapomnianym."

Od pierwszej mgiełki wiedziałam, że skądś się znamy i chociaż nie miałam styczności wcześniej z tym zapachem - miałam rację. Pefum jest intensywny, trwały i ma w sobie dawkę słodyczy. Przypomina mi perfumy z Avonu - Passion Dance.

Dostępność TUTAJ.




Perfumy są zaskakująco dobrej jakości. Charakteryzują się bardzo dobrą trwałością - towarzyszą skórze niemal cały dzień, na ubraniach utrzymują się kilka dni. Zapachy mimo upływu czasu nie tracą na intensywności. Atomizery w buteleczkach chodzą płynnie i nie zacinają się. W tego typu zamiennikach zazwyczaj spotykałam się z "rozwodnionymi zapachami" - w przypadku tych perfum nie ma to miejsca.


Używałyście kiedyś zamienników znanych perfum ?


Zapraszam do zapoznania się z ofertą perfumerii.
(wystarczy kliknąć w poniższy baner)

http://neness.pl/home,1,strona_glowna.html

Fanpage Perfumeria Neness  ▶ KLIK

55 komentarzy:

  1. lubię takie perfumetki do torebki są idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam kilka tych perfum m.in. Lancome La Via Est Belle i jestem w nich zakochana :) Na pewno skuszę się na jeszcze kilka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Są idealne na wakacyjny wyjazd :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądają bardzo ciekawie. cenowo również zachęcają. z chęcią sprawdzę czy jest interesujący mnie zapach. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialna sprawa na wyjazdy do torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie sama bym je przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawe w sam raz do torebki. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa alternatywa, jeśli ktoś szybko nudzi się danym zapachem. Nie trzeba wydawać majątku na kilka psiknieć (ja tak mam szybko nudzą mi się zapachy) tylko wybieramy kilka małych i każdego dnia pachniemy inaczej, na prawdę super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. aż jestem ciekawa zapachów :D ja uwielbiam w takich małych pojemniczkach bo zmieszczą się do małej torebki a myśle ze latem taki perfum lepiej mieć przy sobie :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Do torebki wielkościowo idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miss Dior Cherie - uwielbiam te perfumy ciekawe jak sprawdził by się ich zamiennik :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O! W tym momencie mam 7 pachnideł, ale te kuszą i o nich na pewno nie zapomnę. Dodam sobie ich stronkę do zakładek :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie małe flakoniki, zawsze mogę mieć je pod ręką i psiknąć kiedy potrzebuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądają bardzo ciekawie i kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Znam te zapachy, ale z tymi odpowiednikami nie miałam jeszcze do czynienia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja zamawiam perfumki z FM i na razie nie planuję żadnej zmiany :) Tam też są zapachy zbliżone do oryginałów.

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam perfumy, nie obraziłabym się jakby ktoś mi taki zestaw sprezentował :D hehe

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawe ;) Ja za takimi próbkami nie przepadam, bo większość z nich ładnie pachnie tylko na początku ;]

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam perfumerii. Lecę zobaczyć co tam jest :)
    Passion Dance z Avonu znam ;d

    OdpowiedzUsuń
  20. A jak pięknie wyglądają!!! chętnie zaglądnę:)

    OdpowiedzUsuń
  21. zapachy cudowne :) wiem ze z jednym zapachem z Chole sie nie polubilma . tylko nie pamietam ktorym

    OdpowiedzUsuń
  22. aaa chcę przetestować taką tańszą Chloe:D

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubię zamienniki. Tych jeszcze nie znam, ale jestem pewna, że znalazłabym coś dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  24. ja zakupiłam w neness chanel madmoiselle, euphorie calvina kleina oraz one million paco rabanne i niestety - zapach nie utrzymuje się zbyt długo - plusem jest tylko to, że jest zbliżony do orygianału. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak ja uwielbiam Euphorie :-) zdecydowanie moj ulubiony zapach :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kupuję i jestem ich wielką fanką <3 Zapachy mega trwałe, nie do odróżnienia. Poleca każdemu. Koleżanki w pracy już zaraziłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie wiem Kto tutaj wpisuje komentarze, niestety zakupiłam perfumy z tej "pseudoperfumerii " i uważam, ze używanie nazw produktów oryginalnych w celach porównawczych jest co najmniej nadużyciem. Perfumetki nie mają nic wspólnego z produktami typu Chanell Chance, Chanell Allure, takie kupiłam, mówiąc nie maja nic wspólnego myśle o linii zapachowej. Jak dla mnie są śmierdzące. Na całe szczęście kosztują grosze zatem nie szkoda jest ich wyrzucić, bo raczej nie da się ich używać w inny sposób. Proszę się nie sugerować, ze piszę z konta anonimowego - po prostu nie chce mi się rejestrować, logować. Dałam się nabrać na szczęście tylko raz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że nie przypadły ci ich zapachy do gustu... :) Według mnie są bardzo zbliżone do oryginałów, choć nie oszukujmy się... oryginałów nigdy nie zastąpią.

      Usuń
  28. Zgadzym sie...kupilam w sumie trzy zapachy i wszystkie to porazka jak dla mnie. Zmarnowane pieniadze...niby niewielkie pieniadze ale jednak...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam to samo. Jak dla mnie to śmierdzą i wszystkie podobnie :(

      Usuń
    2. Potwierdzam. Okropne zapachy, az mnie mdli

      Usuń
    3. Szkoda że nie rozumiecie że jest to linia która ma mieć "zbliżony" zapach do oryginalnych perfum :) Jak dla mnie zapachy są praktycznie takie same. Utrzymują się bardzo długo oraz pachną bardzo intensywnie. Ja je polecam. Zamówiłam wraz ze znajomymi w pracy po dwa zapachy i każdy jest bardzo zadowolony. Ale cóż nie każdemu dogodzisz za 12zł :) zawsze znajdzie się ktoś kto oczekuje za te pieniądze złota w płynie :) :D

      Usuń
  29. Beznadzieja. Szkoda, że kobiety wolą takie podróbki żałosne zamiast odłożyć sobie troche kasy i kupić coś oryginalnego. Te zapachy to nie zapachy ;) jakieś pseudo odświeżacze do toalet. Używanie oryginalnych nazw w celach porównawczych to rozbój w biały dzień. Nie wiem ja można nie czuć roznicy. Może po prostu mam swój `nobel nose` i tego będę się trzymać. :) Ala

    OdpowiedzUsuń
  30. Kupiłam trzy na próbę. Najbardziej zależało mi na znanym i bardzo przeze mnie lubianym Elle YSL. Niestety zapach "inspirowany" w tym przypadku zupełnie nietrafiony i nie podobny do oryginału. Perfumy pachną jak męska woda toaletowa. Mam jeszcze Davidoff Sea Rose i Diora Addict 2. Niestety nie mam porównania, ale tamte przynajmniej ładnie kobieco pachną :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja też z ciekawośći zamówiłam 5 sztuk i jestem mile zaskoczona chociaż męskie odpowiedniki Paco Rabane One Milion i Armani Code wogóle nie przypominają orginału,natomiast damskie BOSS ORANGE I ARMANI MANIA całkiem dobre.Wiadomo że za taką cenę niech nikt nie oczekuje super mega trwałych perfum,ale jak dla mnie są dobrym rozwązaniem zwłaszcza jak lubię poznawać nowe zapachy a nie stać mnie na wydanie ok 200zł na perfumy.NAJLEPIEJ ZAMÓWIĆ 2,3 FLAKONIKI NA PRÓBĘ I BĘDZIECIE WIEDZIEĆ POZDRAWIAM DOROTA

    OdpowiedzUsuń
  32. taaa negatywne komentarze od samych anonimów,a raczej jednego :P
    Ja uwielbiam perfumetki Neness,miałam kilka,są bardzo trwałe :) na oryginału odkładam,też mam,ale nie unikam odpowiedników,jestem wszechstronna :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja też ku;piłem czekam na pakę :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie mam pojęcia czym ludzie się podniecają. Skusiła mnie cena kupiłem 4 zapachy w tym Euphoria women zapach ten całkowicie odbiega od oryginału jest okropny, kolejny to Million women zapach jak to żona określiła kociej kuwety, One Million men ten ciutkę przypomina oryginał ale za te pieniądze u chińczyków można kupić 100ml. Strata kasy, jeszcze takiej tandety nie wąchałem.

    OdpowiedzUsuń
  35. Zapachy są OK. Jak na tą cenę to czego można się spodziewać ?

    OdpowiedzUsuń
  36. Ciekawe jak pachną te perfumetki. Sądząc po komentarzach opine są podzielone.

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam otaczać się zapachami a takie zgrabniutkie perfumetki idealnie zmieszczą się do każdej torebki, zwłaszcza gdy musimy skorzystać z tej najmniejszej. Super

    OdpowiedzUsuń
  38. Z ciekawości jedną może dwie perfumetki zamówię bo chcę poznać temat.

    OdpowiedzUsuń
  39. Perfumetki są fajne i bardzo wygodne a ponieważ mała pojemność = niska cena można zaszaleć i sprawić sobie klika.

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie znam ale mogłabym się skusić, taka perfumetka niewiele kosztuje.

    OdpowiedzUsuń
  41. zamawiałam i było ok, ale ostatnio kupuje z perfumik.pl - wydaje mi się, że od nich te zapachy są trwalsze

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !