niedziela, 7 czerwca 2015

Perfumeria Neness | Zapachy inspirowane na światowych markach

Perfumeria internetowa Neness, to sklep w którym znajdziemy bogaty wybór zapachów inspirowanych światowymi markami, m.in. Clavin Klein, Chloe, Lancome, Versace i wiele wiele innych. Jednak czy zamienniki są zbliżone jakościowo do oryginałów ? Jeśli jesteście ciekawe - zapraszam do czytania.





Perfumy otrzymujemy w ładnych pudełeczkach. Na każdym z osobna umieszczony jest numerek oraz inne informacje. W środku opakowania mieści się szklana buteleczka z atomizerem o pojemności 22ml. Na zatyczce każdej z fiolek przyklejony jest numer zapachu.




♦ 36 - zapach inspirowany Calvin Klein Euphoria ♦ 

"Seksowny zapach działający na wyobraźnię.
Zapach został stworzony dla kobiet, które dążą do absolutnej wolności.
Są pewne siebie i charakteryzuje je wrodzona elegancja."

Jest to najbardziej znany mi zapach z całej piątki. Jest zaliczany do perfum z linii orientalnych. Wyczuwalne są słodko - kwiatowe nuty.  Trzeba przyznać, że jest bardzo zbliżony do oryginału. Co ciekawe - utrzymuje się na ubraniach kilka dni i nie traci na intensywności.

Dostępność : TUTAJ.




♦ 36 - zapach inspirowany Chloe Chloe ♦ 

"Ta kwiatowa, subtelna kompozycja emanuje kobiecością i zmysłowością. Przeznaczony dla kobiet wyjątkowych, wyrafinowanych i eleganckich. To lekki, młodzieńczy zapach w stylu retro, cieszący się bardzo dużą popularnością."

Zapach kompletnie mi nieznany, ale spodobał mi się od pierwszego użycia. Jest niezwykle mocno kwiatowy, elegancki, klasyczny. Jest zaliczany do linii kwiatowych. I w tym przypadku trwałość nie zawodzi.

Dostępność TUTAJ.




♦ 108 - zapach inspirowany Chloe L'eau de chloe ♦

"Unikatowe perfumy łączą rzadką elegancję z zaskakującą nowoczesnością 
- wolną, spontaniczną i żywą kobiecością.
Orzeźwiający jak chłodna lemoniada latem, lekki jak poranna rosa, wyrafinowany jak kreacja zaprojektowana specjalnie dla ciebie."
 
Bardzo przyjemny zapach : owocowo - kwiatowy, świeży, a zarazem kobiecy. Idealnie dobrana kompozycja na okres letni. Charakteryzuje się bardzo dobrą trwałością.

Dostępność TUTAJ.




♦ 136 - zapach inspirowany Lancome La Vie Est Belle  ♦

"To koncentrat drogocennych składników, w których składzie znalazł się niezwykle kobiecy irys, który rozwija się w tym zapachu w unikalny sposób od pierwszej do ostatniej nuty. Dla rozświetlenia i podkreślenia kwiatowego serca zostały dodane nuty jaśminu Sambac i kwiatów tunezyjskiego drzewka pomarańczowego. Niepowtarzalny olejek eteryczny z indonezyjskiej paczuli emanuje całą siłą, mocą i głębią." 

Jest to zapach, w którym dominują głównie słodkie nuty - na początku bardzo intensywny, ale po kilku minutach staje się lekki i bardzo przyjemny. Tak jak pozostałe perfumy - jest bardzo trwały i utrzymuje się na ubraniach przez długi czas.

Dostępność TUTAJ.




♦ 100 - zapach inspirowany Miss Dior Cherie  ♦

"Pobudza odmienne zmysły, smaki i uczucia i powołuje do życia nowe obrazy, które wyzwalają wszystkie ukryte cechy osobowości. Miesza w sobie elementy zabawy i młodości, nieoczekiwane z niezapomnianym."

Od pierwszej mgiełki wiedziałam, że skądś się znamy i chociaż nie miałam styczności wcześniej z tym zapachem - miałam rację. Pefum jest intensywny, trwały i ma w sobie dawkę słodyczy. Przypomina mi perfumy z Avonu - Passion Dance.

Dostępność TUTAJ.




Perfumy są zaskakująco dobrej jakości. Charakteryzują się bardzo dobrą trwałością - towarzyszą skórze niemal cały dzień, na ubraniach utrzymują się kilka dni. Zapachy mimo upływu czasu nie tracą na intensywności. Atomizery w buteleczkach chodzą płynnie i nie zacinają się. W tego typu zamiennikach zazwyczaj spotykałam się z "rozwodnionymi zapachami" - w przypadku tych perfum nie ma to miejsca.


Używałyście kiedyś zamienników znanych perfum ?


Zapraszam do zapoznania się z ofertą perfumerii.
(wystarczy kliknąć w poniższy baner)

http://neness.pl/home,1,strona_glowna.html

Fanpage Perfumeria Neness  ▶ KLIK

46 komentarzy:

  1. lubię takie perfumetki do torebki są idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam kilka tych perfum m.in. Lancome La Via Est Belle i jestem w nich zakochana :) Na pewno skuszę się na jeszcze kilka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Są idealne na wakacyjny wyjazd :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądają bardzo ciekawie. cenowo również zachęcają. z chęcią sprawdzę czy jest interesujący mnie zapach. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialna sprawa na wyjazdy do torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie sama bym je przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawe w sam raz do torebki. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa alternatywa, jeśli ktoś szybko nudzi się danym zapachem. Nie trzeba wydawać majątku na kilka psiknieć (ja tak mam szybko nudzą mi się zapachy) tylko wybieramy kilka małych i każdego dnia pachniemy inaczej, na prawdę super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. aż jestem ciekawa zapachów :D ja uwielbiam w takich małych pojemniczkach bo zmieszczą się do małej torebki a myśle ze latem taki perfum lepiej mieć przy sobie :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Do torebki wielkościowo idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miss Dior Cherie - uwielbiam te perfumy ciekawe jak sprawdził by się ich zamiennik :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O! W tym momencie mam 7 pachnideł, ale te kuszą i o nich na pewno nie zapomnę. Dodam sobie ich stronkę do zakładek :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie małe flakoniki, zawsze mogę mieć je pod ręką i psiknąć kiedy potrzebuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądają bardzo ciekawie i kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Znam te zapachy, ale z tymi odpowiednikami nie miałam jeszcze do czynienia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja zamawiam perfumki z FM i na razie nie planuję żadnej zmiany :) Tam też są zapachy zbliżone do oryginałów.

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam perfumy, nie obraziłabym się jakby ktoś mi taki zestaw sprezentował :D hehe

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawe ;) Ja za takimi próbkami nie przepadam, bo większość z nich ładnie pachnie tylko na początku ;]

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam perfumerii. Lecę zobaczyć co tam jest :)
    Passion Dance z Avonu znam ;d

    OdpowiedzUsuń
  20. A jak pięknie wyglądają!!! chętnie zaglądnę:)

    OdpowiedzUsuń
  21. zapachy cudowne :) wiem ze z jednym zapachem z Chole sie nie polubilma . tylko nie pamietam ktorym

    OdpowiedzUsuń
  22. Niestety (lub stety?), takie rozlewnie/podróbki markowych perfum mnie nie interesują. Nie rozumiem, po co imitować, zamiast stworzyć coś własnego...?

    OdpowiedzUsuń
  23. aaa chcę przetestować taką tańszą Chloe:D

    OdpowiedzUsuń
  24. Lubię zamienniki. Tych jeszcze nie znam, ale jestem pewna, że znalazłabym coś dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  25. ja zakupiłam w neness chanel madmoiselle, euphorie calvina kleina oraz one million paco rabanne i niestety - zapach nie utrzymuje się zbyt długo - plusem jest tylko to, że jest zbliżony do orygianału. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak ja uwielbiam Euphorie :-) zdecydowanie moj ulubiony zapach :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kupuję i jestem ich wielką fanką <3 Zapachy mega trwałe, nie do odróżnienia. Poleca każdemu. Koleżanki w pracy już zaraziłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie wiem Kto tutaj wpisuje komentarze, niestety zakupiłam perfumy z tej "pseudoperfumerii " i uważam, ze używanie nazw produktów oryginalnych w celach porównawczych jest co najmniej nadużyciem. Perfumetki nie mają nic wspólnego z produktami typu Chanell Chance, Chanell Allure, takie kupiłam, mówiąc nie maja nic wspólnego myśle o linii zapachowej. Jak dla mnie są śmierdzące. Na całe szczęście kosztują grosze zatem nie szkoda jest ich wyrzucić, bo raczej nie da się ich używać w inny sposób. Proszę się nie sugerować, ze piszę z konta anonimowego - po prostu nie chce mi się rejestrować, logować. Dałam się nabrać na szczęście tylko raz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że nie przypadły ci ich zapachy do gustu... :) Według mnie są bardzo zbliżone do oryginałów, choć nie oszukujmy się... oryginałów nigdy nie zastąpią.

      Usuń
  29. Zgadzym sie...kupilam w sumie trzy zapachy i wszystkie to porazka jak dla mnie. Zmarnowane pieniadze...niby niewielkie pieniadze ale jednak...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam to samo. Jak dla mnie to śmierdzą i wszystkie podobnie :(

      Usuń
    2. Potwierdzam. Okropne zapachy, az mnie mdli

      Usuń
    3. Szkoda że nie rozumiecie że jest to linia która ma mieć "zbliżony" zapach do oryginalnych perfum :) Jak dla mnie zapachy są praktycznie takie same. Utrzymują się bardzo długo oraz pachną bardzo intensywnie. Ja je polecam. Zamówiłam wraz ze znajomymi w pracy po dwa zapachy i każdy jest bardzo zadowolony. Ale cóż nie każdemu dogodzisz za 12zł :) zawsze znajdzie się ktoś kto oczekuje za te pieniądze złota w płynie :) :D

      Usuń
  30. Beznadzieja. Szkoda, że kobiety wolą takie podróbki żałosne zamiast odłożyć sobie troche kasy i kupić coś oryginalnego. Te zapachy to nie zapachy ;) jakieś pseudo odświeżacze do toalet. Używanie oryginalnych nazw w celach porównawczych to rozbój w biały dzień. Nie wiem ja można nie czuć roznicy. Może po prostu mam swój `nobel nose` i tego będę się trzymać. :) Ala

    OdpowiedzUsuń
  31. Kupiłam trzy na próbę. Najbardziej zależało mi na znanym i bardzo przeze mnie lubianym Elle YSL. Niestety zapach "inspirowany" w tym przypadku zupełnie nietrafiony i nie podobny do oryginału. Perfumy pachną jak męska woda toaletowa. Mam jeszcze Davidoff Sea Rose i Diora Addict 2. Niestety nie mam porównania, ale tamte przynajmniej ładnie kobieco pachną :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja też z ciekawośći zamówiłam 5 sztuk i jestem mile zaskoczona chociaż męskie odpowiedniki Paco Rabane One Milion i Armani Code wogóle nie przypominają orginału,natomiast damskie BOSS ORANGE I ARMANI MANIA całkiem dobre.Wiadomo że za taką cenę niech nikt nie oczekuje super mega trwałych perfum,ale jak dla mnie są dobrym rozwązaniem zwłaszcza jak lubię poznawać nowe zapachy a nie stać mnie na wydanie ok 200zł na perfumy.NAJLEPIEJ ZAMÓWIĆ 2,3 FLAKONIKI NA PRÓBĘ I BĘDZIECIE WIEDZIEĆ POZDRAWIAM DOROTA

    OdpowiedzUsuń
  33. taaa negatywne komentarze od samych anonimów,a raczej jednego :P
    Ja uwielbiam perfumetki Neness,miałam kilka,są bardzo trwałe :) na oryginału odkładam,też mam,ale nie unikam odpowiedników,jestem wszechstronna :D

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !