piątek, 30 października 2015

Eveline Cosmetics | Normalizujący tonik matujący 3w1 | Nawilżająco-regenerujący zabieg z algami atlantyckimi

Dziś chcę Wam przedstawić ostatnie już produkty, które otrzymałam do testów od Eveline Cosmetics. Jeśli jesteście ciekawe co o nich sądzę - zapraszam do lektury. :)





OPIS PRODUKTU
Normalizujący tonik matujący 3w1


Normalizujący tonik matujący 3w1:
- odświeża i tonizuje
- widocznie zwęża pory
- matuje i nawilża skórę
Dzięki zastosowaniu MICRODERMA Cleaning Technology™ gwarantuje głębokie oczyszczanie i każdego dnia zapewnia kompleksową pielęgnację skóry.


Innowacyjna formuła toniku 3w1 skutecznie usuwa zanieczyszczenia, doskonale nawilża i tonizuje oraz łagodzi podrażnienia. Przywraca skórze właściwe pH, działa ściągająco na pory, matuje i zmniejsza wydzielanie sebum. Minimalizuje błyszczenie się twarzy.




Więcej informacji oraz dostępność TUTAJ.


Skład : Aqua/Water, sodium hyaluronate, glycerin, propylene glycol, hamamelis virginiana leaf extract, butylene glycol, laminaria hyperborea extract, betaine, panthenol, hydrolyzed collagen, hydrolyzed elastin, polysorbate 20, PEG-40, hydrogenated castor oil, DMDM Hhydantoin, benzoic Acid, sorbic acid, phenoxyethanol, PEG-20 Glyceryl laurate, tocopherol, linoleic acid, retinyl palmitate, allantoin, disodium EDTA, CI 19140





Produkt mieści się w plastikowej butli o poj. 200ml. Opakowanie jest przezroczyste, więc można kontrolować poziom zużycia. Szata graficzna jest miła dla oka - z przodu i z tyłu umieszczono naklejki informacyjne. Pojemnik posiada zamknięcie typu "klik" - zatrzask jest solidny, więc nie powinno się nic przypadkiem wylać. Konsystencja toniku jest płynna o zielonym zabarwieniu. Zapach jest świeży i delikatny, przyjemny dla nosa.




Od razu zaznaczam, że jestem posiadaczką skóry suchej miejscami w kierunki mieszanej. Tonikiem przemywałam twarz przez pewien czas 2 razy dziennie. Tak jak już kiedyś wspomniałam - moje czoło ma tendencję do świecenia i w tym miejscu zauważyłam, że błyszczenie zostało zminimalizowane. Zaraz po aplikacji twarz staje się zmatowiona i odświeżona. Produkt nie pozostawia po sobie lepkiej warstwy, błyskawicznie się wchłania. Nie wysusza cery, ale również jej nie nawilża. Nie wiem czy produkt zwęża pory, bo nie mam z nimi problemu - nie są jakoś mocno widoczne i nie rzucają się w oczy. 




OPIS PRODUKTU
Nawilżająco - regenerujący zabieg z algami atlantyckimi

 
Bogata formuła jest szczególnie polecana do pielęgnacji przesuszonej i szorstkiej skóry stóp, wymagającej aktywnej regeneracji i odnowy.

KROK 1. GŁĘBOKO OCZYSZCZAJĄCY PEELING Z NATURALNYM PUMEKSEM
naturalnym pumeks skutecznie usuwa martwe komórki naskórka, oczyszcza skórę i przygotowuje ją do dalszej pielęgnacji nawilżającej
wyciąg z szałwii, olejek arganowy oraz kwas hialuronowy regenerują i likwidują szorstkość stóp

KROK 2. NAWILŻAJĄCA MASKA-KOMPRES Z ALGAMI ATLANTYCKIMI
algi atlantyckie skutecznie zmiękcza ą i wygładzają skórę stóp
urea i witamina E, działają jak kompres, dzięki czemu przywracają utracony komfort, koją podrażnienia i głęboko nawilżają.


 Więcej informacji oraz dostępność TUTAJ.




Opakowanie zawiera 2 połączone ze sobą foliowe saszetki. W górnej komorze zamknięto głęboko oczyszczający peeling z naturalnym pumeksem, zaś w dolnej - nawilżającą maskę-kompres z algami atlantyckimi. Szata graficzna jest miła w odbiorze i przyciąga wzrok, z tyłu opakowań umieszczono informacje dotyczące działania produktów, sposobie ich użycia, itp. 




Peeling posiada kremową, gęstą konsystencję, w której znajduje się sporo maleńkich, ostrych drobinek. Jego zapach jest delikatny, świeży i przyjemny. 
Krok pierwszy: Produkt nakładam na zwilżoną skórę stóp i masuję dłuższą chwilę. Po takim zabiegu stopy są wygładzone, oczyszczone oraz przygotowane do dalszych zabiegów pielęgnacyjnych.

Maska ma postać gęstego, lekkiego kremu o lekko cytrusowym, świeżym zapachu. 
Krok drugi : Rozprowadzam na stopach grubą warstwę maski i wmasowuję, aż do wchłonięcia. Pozostawiam ją na noc. Rano po przebudzeniu skóra stóp jest gładka, mięciutka, miła w dotyku i solidnie nawilżona. 




Czy warto sięgnąć po te produkty ? Zdecydujcie same :) 


Z pełną ofertą produktów możecie zapoznać się odwiedzając stronę Eveline.
(wystarczy kliknąć w poniższy baner)
 
http://sklep.eveline.eu/

76 komentarzy:

  1. Ten tonik ma nawet całkiem niezły skład, jak na produkt drogeryjny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaciekawił mnie ten zabieg z algami

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jeśli chodzi o tonik to polecam Ci wodę różaną - jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. chyba nigdy nie miałam toniku z eveline

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba nie miałam nigdy ich produktów do pielęgnacji. :) Odświeżający tonik dający efekt zmatowienia jest dla mnie jako posiadaczki cery mieszanej interesujący.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten zabieg z algami jest interesujący i do tego nie drogi:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam raczej oferty Eveline ale jakoś mnie nie kusi.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oba kosmetyki używałam z przyjemnością

    OdpowiedzUsuń
  9. Oba kosmetyki używałam z przyjemnością

    OdpowiedzUsuń
  10. Oba kosmetyki używałam z przyjemnością

    OdpowiedzUsuń
  11. póki co nic nie uzywałam;>
    obserwujemy?
    KLIK ;

    OdpowiedzUsuń
  12. toników w zasadzie nigdy nie stosuje, ale te algi na stópki bardzo by mi się przydały ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. O ten produkt do stóp może być całkiem całkiem :D jeśli chodzi o tonik to jestem wierna ziaji :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawi mnie ten tonik i chętnie bym go przetestowała;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja ostatnio zamiast po to toniki sięgam po wodę evian :)

    OdpowiedzUsuń
  16. coraz bardziej przekonuje sie do ich produktów

    OdpowiedzUsuń
  17. Najważniejsze, że tonik nie wysusza. Też nie lubię gdy pozostawia kosmetyk po sobie warstwę.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie używam toniku ;)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Obecnie używam toniku z kwasem migdałowym, więc na ten raczej się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo rzadko kupuje coś z tej firmy na ten tonik bym się skusiła, też mam niestety miejsca na cerze gdzie się bardziej świeci

    OdpowiedzUsuń
  21. Nigdy nie miałam nic z tej firmy O.O

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten zabieg z algami chętnie bym wypróbowała ;))

    OdpowiedzUsuń
  23. Nas przekonałeś do tych produktów: )

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie używałam tych rzeczy, ogólnie miałam niewiele rzeczy z eveline :) To 2 w 1 wygląda fajnie, użyłabym :)
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystko co użyję z Eveline - uczula:(

    OdpowiedzUsuń
  26. Ostatnio bardzo polubiłam się z tonikami, ciekawe, jak sprawdziłby się u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie znam żadnego produktu, ale toniki uwielbiam, więc może się skuszę na ten :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Sądzę, że ten zabieg byłby dla moich stóp za słaby :(

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja najbardziej lubię lakiery do paznokci od Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten produkt do stóp mnie bardzo zaciekawił - chyba sama go spróbuję! :))
    Pozdrawiam ciepło, MÓJ BLOG :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten zabieg z algami mnie zaciekawił, ostatnio moje stopy nie są w najlepszej kondycji :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jakoś nie mam zaufania do firmy, ale może skuszę się na tonik, bo akurat potrzebuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. nie mam ani tego ani tego ale do twarzy wybieram zawsze coś eko i bez alkoholu :D

    OdpowiedzUsuń
  34. zainteresował mnie ten tonik ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. O! A właśnie szukam jakiegoś toniku, bo moja Nivea się skończyła, super! :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Nigdy ich nie miałam...

    OdpowiedzUsuń
  37. Widziałam recenzje toniku i raczej jestem na tak żeby go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Zazwyczaj wybieram toniki Lirene lub Nivea, ale ten Eveline jest bardzo zachęcający. Przekonuje mnie w sumie najbardziej opakowanie. Nie znam się na składach kosmetyków, więc najczęściej kupuje je właśnie wizualnie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  39. ta saszetka do stóp mnie zainteresowała.

    OdpowiedzUsuń
  40. Na szczęście mam bezproblemowe stopy :)) Buziaki na miły weekend :*

    OdpowiedzUsuń
  41. Zapraszam do mnie na rozdanie
    http://miszmaszgirl.blogspot.com/2015/10/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  42. O toniku słyszałam wiele pozytywnych rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  43. Lubię Eveline:)
    co do Twojej prośby to oczywiście poklikane:):*:*

    OdpowiedzUsuń
  44. super, jak go znajdę na sklepowej półeczce chętnie wypróbuję :)

    udanego weekendu :*

    OdpowiedzUsuń
  45. Zainteresował mnie ten zabieg z algami, bo jeszcze o czym takim nie słyszałem. Super wpis:)
    http://freshisyummy.blogspot.com/2015/10/halloween-2015-heads-will-roll.html

    OdpowiedzUsuń
  46. Tonik chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Chętnie bym wypróbowała tez zabieg z algami do stóp, bo nigdy o nim nie słyszałam, a wydaje się być ciekawy! ^^
    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Chętnie bym sprawdziła ten zabieg z algami na moich nogach :):)

    www.Anita-Turowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Chętnie sięgnęłabym po ten tonik ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Czytasz mi w myślach? Właśnie szukam nowego tonika i znajduje:):):):):)
    Zapraszam do mnie i do klikania w linki Romwe! :) *TUTAJ*

    OdpowiedzUsuń
  51. Zabieg z algami chętnie bym wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  52. Zabieg z algami zdecydowanie dla mnie bardziej zachęcająca :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Jestem ciekawa tego zabiegu z algami ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Chyba spróbuję :) Pomogłaś tym postem ;)
    Zapraszam na nowy post http://ninaswarcewicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. ale dawno nie aplikowałam takich kosmetyków :O

    OdpowiedzUsuń
  56. Nie lubię za bardzo ich pielęgnacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. Lubię takie peelingi + maseczki, ale co do reszty jedynie z Eveline używam do modelowania produktów rozgrzewających, do innych nie mam zaufania, nie wiem dlaczego, może temu że raz miałam tusz, który strasznie się osypywał, no ale trzeba testować, jak coś jest ciekawe ;)

    OdpowiedzUsuń
  58. Na moje stopy nie działają takie saszetkowe peelingi. Nie ma to jak tradycyjny pumeks.

    OdpowiedzUsuń
  59. Ten zabieg z algami chetnie bym wyprobowala :)

    OdpowiedzUsuń
  60. o, nie wiedziałam, że taką serię mają :)

    OdpowiedzUsuń
  61. tą kurację na stopy musiałabym przeteestować, bo mam dosyć wymagające stópki ;p

    OdpowiedzUsuń
  62. Toniki zawsze przyciągną moją uwagę, a szczerze przyznam, że nie zwróciłam nigdy uwagi na toniki Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Codzienna pielęgnacja jest bardzo ważna, stawiajcie na profesjonalne kosmetyki, najlepsze kosmetyki naturalne. Ja mam takie sprawdzone. Na stronie https://koreabu.pl znajdziecie coś odpowiedniego.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !