wtorek, 13 października 2015

Stwórz własne etui na telefon z Funny Case

Od ponad miesiąca stałam się posiadaczką nowego smartfona, wybór padł na Sony Xperia Z2. Od nowości telefon z przodu i z tyłu miał fabrycznie naklejone folie ochronne, które jak wiadomo... z czasem zaczęły odchodzić. W ramach współpracy z Funny Case - mogłam stworzyć dwa własne etui. Czy ich jakość jest zadowalająca ? O tym już za chwilę.




Na stronie Funny Case mamy możliwość zaprojektowania etui na niemalże każdy telefon komórkowy. Wpierw wybieramy interesujący nas model telefonu, następnie decydujemy jakie etui chcemy - transparentne lub białe. W kolejnym kroku zostajemy przeniesieni na stronę, gdzie zaczyna się cała zabawa. Możemy skorzystać z galerii, w której mamy przygotowaną sporą ilość ciekawych gotowców, podzielonych na kategorie tematyczne. Ewentualnie jeśli nic nam się nie spodoba - mamy możliwość wgrania własnej grafiki lub po prostu dowolnego zdjęcia.




Ja swoje etui zaprojektowałam bardzo szybko - wybrałam gotowy obrazek z galerii i zamówiłam. Realizacja zamówienia nastąpiła bardzo szybko i właściwie kolejnego dnia roboczego, zostało ono wysłane. W wyniku opóźnień Poczty Polskiej list dotarł do mnie po 4 dniach, zapakowany w reklamową kopertę. W środku znalazłam dwa etui - nie wiem jak to się stało, ale przyszły dwa takie same, mimo że drugi projekt był inny. Widocznie coś pokręciłam przy zamówieniu i wyszło jak wyszło. ;) Pokrowce zapakowane były w folijce, dodatkowo wnętrze etui zabezpieczone było gąbeczką.




Case'y ładnie dopasowują się do posiadanego przeze mnie modelu telefonu, nie ma problemu z ich założeniem. Nic nie odstaje, nie zsuwa się, całość dobrze się trzyma. Otwory na przyciski boczne są umieszczone w odpowiednich miejscach. Nadruk jest dobrej jakości, z tym że spodziewałam się głębszej czerni i na ogół żywszych kolorów. Mimo wszystko jakość wykonania jest w miarę zadowalająca i według mnie warta tych 24,99zł.



 Facebook - KLIK
Instagram - KLIK

84 komentarze:

  1. Śliczne to Twoje etui :) Ja czekam na swoje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. tez robiłam sobie u nich etui jakoś w wakacje i były w porządku mocne i ładnie wykonane ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale świetne to etui :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne, i można swoją grafikę wgrać :D Podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że można samemu wybrać jakby się chciało coś innego ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. czytajac ciagle recenzje ich na blogach stwierdzam ze na pewno zamowie cos od nich jak będę chciała nowego case'a :D

    OdpowiedzUsuń
  7. o kurcze, nie wiedzialam o takich możliwościach ;) musze spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. oo chciałabym takie super etui ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. uroczy case ;)

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mają świetne własne wzory, a to że można samemu coś wgrać to cudo. :D Bardzo fajne etui wybrałaś, szkoda, że dwa takie same Ci przyszły, ale jak się jedno zepsuje zawsze drugie czeka. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny pomysł na ozdobienie telefonu, moje etui jest bardzo nudne :(

    OdpowiedzUsuń
  12. W sumie to spoko cena, jak na to, że można zaprojektować samemu :) Ja swoje zamwiam na aliexpress ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny wzór wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna sprawa! A tak poza tym to bardzo ładny wzór wybrałaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładnie Ci to wyszło, sama lubię takie DIY. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny pomysł, chyba skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Czy ja jestem dziwna, że mi wystarcza czarne, zwykłe etui?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, dla mnie też wystarczające jest zwykłe etui i nie potrzebuję udziwnień, ale stworzenie czegoś własnego jest równie fajną sprawą :)

      Usuń
  18. Jaki czad!!! Cóż można więcej powiedzieć: odjazdowe te etui! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja do tej pory nie zwykłam nosić telefonu opakowanego w etui - jednak przy wymianie modelu na nowszy z pewnością skorzystam z tej opcji :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale super! Świetna współpraca! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Chcę i ja! Zaraz pokombinuję :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zastanawiałam się, czy nie skorzystać z tej strony :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna sprawa :) Ja muszę sobie nowe etui koniecznie gdzieś zamówić :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super pomysł dla kreatywnych ludzi :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajne, ja najpierw musze wymienić telefon na nowy, bo padł ;(

    OdpowiedzUsuń
  26. Sama właśnie się zastanawiam nad zakupem takiego etui :).

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja akurat za takimi etui nie przepadam, bo każdy telefon wygląda w nich bułowato.

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajne :) Chociaż ja wolę swoje w 1 kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajna strona, ładne etui :D. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja mam gładkie czarne silikonowe - ukochane :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Z chęcią wykonałabym sobie takie etui na telefon z własną grafiką! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajny pomysł, właśnie się rozglądam za fajnym etui, idę sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajne! Też bym takie chciała mieć ;) ale to już na nowym telefonie ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ładne :) ja się narazie wstrzymuję, bo chcę kupić nowy telefon, ale jeszcze nie wiem jaki :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Interesujące choć to nie dla mnie, bo aż tak bardzo nie zależy mi na personalizacji telefonu ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. bardzo fajny pomysł na odmianę i ochronę telefonu.

    OdpowiedzUsuń
  37. Nigdy nie kupowałam etui, ale sama sobie ozdabiam telefon i lustereczka kieszonkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  38. ja mam etui za 10 zł z Pepco i nie potrzebuję innego:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Przesłodkie jest to serduszko. ;]

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie ma co, fajny pomysł na prezent dla kogoś kto lubi gadżety :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Wyglada świetnie, muszę sobie też zrobić swoje etui:)

    OdpowiedzUsuń
  42. też mam od nich etui! fajne są :))

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja również mam swoje etui z tego sklepu ^^

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. oO ;) fajna opcja! ;) akurat mój narzeczony dostał nowyZ2, więc pomyślę o tym ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !