poniedziałek, 19 października 2015

PartyLite | Just Desserts | Para świec zapachowych - Dziadek do orzechów, Zaczarowana śliwka

Jesień zawitała na dobre - liście spadają z drzew, a słońca coraz mniej. Za oknem częściej widać tylko codzienną, szarą rzeczywistość. Jednak każda pora roku ma swój urok i nie musi być wcale tak smutno, jak się wydaje. W takim okresie niemal każdy dzień umilają mi świece zapachowe, które uwodzą pięknym zapachem i wprowadzają do domu magię. Dziś o dwóch takich, którym nie można się oprzeć. :) Zapraszam.






Just Desserts by PartyLite

  • Apetyczne zapachy wypełnią Twój dom słodką dobrocią
  • Nowe bajkowe zapachy zawirują w Waszych głowach - Zaczarowana śliwka i Dziadek do orzechów
  • Dostępne w najpopularniejszych formach Świeczki Tealight, Świece Votive, Wkłądy Scent Plus oraz Wysmukły deser w szkle!

Katalog dostępny TUTAJ




Świece umieszczone są w przezroczystych, uroczych świecznikach. Na każdej z nich dookoła widnieją postacie dziadka do orzechów. Na spodzie szklaneczek tradycyjnie znajdziemy nalepki informacyjne z logo producenta, kodem produktu, nazwą, itp. Koszt zestawu wynosi 99,00zł. Czas palenia jednej świecy wynosi około 20-30godz.




Zaczarowana śliwka należy do kategorii zapachu : Owocowe i korzenne. Jak widać na zdjęciu posiada dwie warstwy - białą oraz różową. Jej zapach jest przepiękny. Kilka minut po odpaleniu czuć unoszącą się w powietrzu lekką słodycz. Prawdziwa magia zaczyna się jednak w momencie, gdy obie warstwy się łączą - w całym pomieszczeniu unosi się zapach śliwkowo-jagodowy, który głównie przypomina mi o pięknym, słonecznym lecie.




Dziadek do orzechów również należy do kategorii zapachu : Owocowe i Korzenne. Po zapaleniu świecy - wydobywa się głównie zapach cynamonu i to go czuć najbardziej w pomieszczeniu. Jednak gdy obie warstwy się połączą - aromat nabiera innych barw. Cynamon zostaje przełamany nutką wanilii i przypraw korzennych, tworząc niepowtarzalnie świąteczny klimat. To jest zapach, którym chcę się otaczać podczas "gorączki bożonarodzeniowej", kiedy to wszyscy pieką świąteczne ciasta i przygotowują na ten magiczny okres różnego rodzaju potrawy. :) 





Zapraszam Was do odwiedzenia strony PartyLite.
(wystarczy kliknąć w poniższy baner)

http://www.partylite.pl/pl/strona-domowa.html
Fanpage PartyLiteKLIK

97 komentarzy:

  1. Przepięknie opakowane świeczki ;) I zdecydowanie "moje" zapachy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. uroczo wyglądają te świeczuchy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziadka do orzechów mogłabym przygarnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno by mi się spodobały :) wyglądają bardzo uroczo ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Recenzja zachęciła mnie do poznania bliżej tych zapaszków! Trzeba jakoś umilać sobie tą przykrą porę roku. Buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądają i domyślam się, że równie dobrze pachną :)

    PS. Zapraszam do mnie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię świece zapachowe, ale tej marki nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawa estetyka świeczek. Zachęcająca :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniale i jakie subtelne, a słoiczki rozkoszne, niestety drogie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślę, że Dziadek do orzechów by mi się bardzo spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Swieczki sa ladne, a opis zapachow brzmi interesujaco!

    OdpowiedzUsuń
  12. Marzy mi się poczuć te zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prezentują się bardzo fajnie, opakowania takie słodkie. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zobaczyłam u Ciebie ich zdjęcie na insta i się zakochałam <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne! A te nazwy - zachwycają i obiecują:)

    OdpowiedzUsuń
  16. miałam dzisiaj ciężki dzień, który jeszcze się nie skończył niestety, więc na umilenie jego resztki chyba sobie zapalę jedną ze swoich świec :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ale piękne! idealnie wpasowywalyby sie do mojgo różowego pokoju! Uwielbiam takie przesłodzone rzeczy :)
    buziaki, Monia

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię korzenne zapachy, szczególnie podczas takiej pogody jaka jest aktualnie. Tych świec nie znam zupełnie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj nie wiemy na, który zapach zdecydowałybyśmy się w pierwszej kolejności :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ale pięknie wyglądają! sam design już wygrywa!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale się ślicznie prezentują!

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękne, pasowałyby do mojego salonu:)

    OdpowiedzUsuń
  23. no wyglądają fenomenalnie ;D aż Ci ich zazdroszczę ;) http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Świece prezentują się naprawdę fajnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  25. piękna kolorystyka świec, choć ten wzór na szkle jest trochę dziecinny...

    OdpowiedzUsuń
  26. Amazing blog!!!
    http://loryschannelmakeupandbeauty.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  27. Twoje zdjęcia mnie zawsze inspirują. Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  28. muszą pięknie pachnieć ;D

    OdpowiedzUsuń
  29. Są śliczne :-)
    Boże, jak tu cudnie ;p Wiem, że juz od bardzo dawna, ale cały czas się zachwycam Twoim design :-)
    Pozdrawiam ;*

    ♡MiśkaGrabowskaOfficial♡

    OdpowiedzUsuń
  30. Zamierzam pozmieniać co nieco w moim pokoju więc pewnie znajdzie się coś tego typu. Uwielbiam zapachowe świeczki. :)
    PS. Świetne pudełeczko. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ślicznie się prezentują :) Śliwka bardziej pewnie by do mnie przemówiła :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam świece. Więc te by na pewno mi się spodobały:) ściskam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  33. A jak jest u nich z intensywnością? Chciałabym jednak bardziej świąteczne opakowania, ale bardzo ciekawi mnie, jak pachniałyby odpalone jednocześnie... :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaczarowana śliwka ma delikatne nuty zapachowe, zaś dziadek do orzechów ma bardziej wyrazisty zapach :)

      Usuń
  34. Ślicznie wyglądają!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  35. Razi mnie to jasne światło bijące z Twoich zdjęć :P
    Świeczuszki bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudne tylko ta cena:):P

    OdpowiedzUsuń
  37. Kuszą mnie te zapachy :) Z pewnością sprawię sobie całą 5 w zestawie tealight'ów :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Zapachy zdecydowanie trafiają w mój gust, pięknie zapakowane. Na jesienne wieczory idealne ;)
    Mam prośbę, czy mogłabyś pomóc i oddac klik w najnowszym poście?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. z miła checia przygarnęłabym zaczarowaną sliwke :)/K

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękne, na impreze czy romantyczny wieczór we dwoje :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Pierwszy raz tu zajrzałam i od razu tak klimatycznie, ja jestem kupiona, masz we mnie nowego czytelnika :) I lecę zamawiać świece :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ślicznie opakowane są te świeczuszki, aż milej się pali takie cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Nie wiem jak pachną, ale wyglądają pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Chyba bym długo u Ciebie nie posiedziała ;) Niestety nie mogę przebywać w miejscach gdzie palone są świece zapachowe :(

    OdpowiedzUsuń
  45. Śliczne są te świeczki i wyobrażam sobie, że zapach musi być przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Marki tej nie znam...opakowanie cudowne

    OdpowiedzUsuń
  47. Co tu dużo mówić- są śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo ładnie wyglądają. Pasowałyby mi kolorystycznie do sypialni :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Uwielbiam motyw dziadka do orzechów :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Śliczne opakowania świeczek <3
    http://krze20.blogspot.com/
    +obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  51. Prezentują się bardzo romantycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  52. Uwielbiam świece, te są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Bardzo lubię takie świeczki- idealne na jesienne i zimowe wieczory ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Ja nie lubię świeczek w szkle. Wolę tradycyjne formy, a wręcz uwielbiam patrzeć gdy wosk spływa im gdzieś z boku. ^^ Takie świeczki mają wg. mnie swój niepowtarzalny urok i charakter.

    OdpowiedzUsuń
  55. Ja ostatnio na punkcie świec mam absolutnego fioła. Planuje zakup jakiejś większej typu Yankee Candle czy Bath&Body Works, ale jeszcze się nie zdecydowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Bardzo ładnie się prezentują :) Pewnie pięknie pachną : )

    OdpowiedzUsuń
  57. Nie przepadam za świecami,ale te wyjątkowo mnie zaciekawiły :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Dziadek do orzechów intryguje ;)

    OdpowiedzUsuń
  59. Przepiękne te świece i wspaniałe zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  60. Polubiłam świece z Party Lite <3 sa naprawdę swietnej jakości i pachną przepięknie :) Miałam ich już 6 i chyba nadeszła pora na kolejne ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. Ślicznie wyglądają :) lubię ich świece.

    OdpowiedzUsuń
  62. Muszę szczerze przyznać, że wyglądają fantastycznie! ♥

    OdpowiedzUsuń
  63. Ślicznie wyglądają i zapewne równie wspaniale pachną. Bardzo ładnie ujęłaś ich delikatny urok na zdjęciach. Brawo:-)

    OdpowiedzUsuń
  64. Cudnie wyglądają! :) Uwielbiam takie piękne świece :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Ale sliczne sloiczki! Boskie sa te swieczki.

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  66. Jakie cudowne świeczki *.* Bardzo podoba mi się ten motyw dziadka do orzechów :D
    Pozdrawiam
    http://wkomenda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Przepieknie sie prezentuja :) Mysle, ze dziadek do orzechow by mi podpasowal ;)

    OdpowiedzUsuń
  68. muszę przyznać, że to bardzo ciekawe i niebanalne zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Jeju jakie one maja słodkie opakowania!!<3

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !