środa, 7 października 2015

Lily Lolo - Naturalny błyszczyk do ust English Rose

Asortyment sklepu Costasy jest na tyle rozbudowany i ciekawy, że chciałoby się wypróbować wszystkie dostępne w ich ofercie kosmetyki. Recenzje produktów mineralnych Lily Lolo mogłyście przeczytać na moim blogu kilkakrotnie. Dziś chcę Wam przedstawić naturalny błyszczyk do ust tej firmy. Czy wyróżnia się od drogeryjnych kosmetyków tego typu ?






OPIS PRODUKTU

  • Elegancki błyszczyk w kolorze ciemnoróżowym, aksamitny niczym płatki róży.

    Nasze przepysznie czekoladowe błyszczyki nie tylko mają przepiękne kolory, ale dzięki zawartości witaminy A i naturalnego olejku Jojoba, odpowiednio ochronią i odżywią Twoje usta.

    • specjalna formuła z dodatkiem witaminy A oraz naturalnego olejku Jojoba zapewnia odpowiednią ochronę i nawilżenie
    • nieklejąca się konsystencja
    • efekt przepięknie połyskujących ust
    • smakowity posmak czekolady
    • prosta aplikacja za pomocną wygodnego aplikatora

Więcej informacji oraz dostępność TUTAJ.





Produkt otrzymujemy zapakowany w elegancki kartonik, utrzymany standardowo w biało-czarnej kolorystyce. Szata graficzna jest jak zawsze minimalistyczna, estetyczna i przyjemna w odbiorze. Na opakowaniu znajdziemy podstawowe informacje o kosmetyku (m.in. skład, nazwę koloru, pojemność, termin przydatności po otwarciu, itp.). Wnętrze kartonika skrywa błyszczyk w kolorze English Rose. Produkt zamknięto w smukłej tubce, wykonanej z trwałego plastiku. Opakowanie wyposażono w tradycyjny aplikator - pacynkę, która jest wygodna w użyciu. Zapach kosmetyku jest niezwykle ciekawy - delikatnie czekoladowy, całkiem przyjemny i przede wszystkim naturalny. Błyszczyk posiada gęstą konsystencję o dobrej pigmentacji. Dostępny jest w sumie w 9 wersjach kolorystycznych, a każdy z odcieni jest interesujący i budzi ciekawość.




INCI : RICINUS COMMUNIS SEED OIL, OLEIC/LINOLEIC/LINOLENIC POLYGLYCERIDES, SORBITAN OLIVATE, CERA ALBA, SIMMONDSIA CHINENSIS SEED OIL, MICA, AROMA, COPERNICIA CERIFERA CERA, CANDELILLA CERA, TOCOPHEROL [+/- CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE), CI 77491 (IRON OXIDE), CI 77492 (IRON OXIDE), CI 75470 (CARMINE), CI 77742 (MANGANESE VIOLET)]

Skład błyszczyka jest naturalny i przyjazny, bazujący na oleju rycynowym. Dzięki odpowiednio dobranym składnikom będzie wpływał na usta pielęgnacyjne.




English Rose to nic innego jak piękny stonowany róż. Nałożenie produktu skośnie ściętą gąbeczką przebiega szybko - kosmetyk łatwo się rozprowadza, wypełniając każdą szczelinę ust delikatną smugą koloru. Jak dla mnie jest to bardzo wygodna opcja. Właściwie zaraz po aplikacji dają się we znaki właściwości pielęgnacyjne błyszczyka - naskórek staje się optymalnie nawilżony, natłuszczony oraz miękki. Nie ma mowy więc o jakimkolwiek dyskomforcie. Kosmetyk nie podkreśla suchych skórek, nie wysusza oraz nie skleja warg. Usta z nałożonym błyszczykiem wydają się być bardziej pełne, przez co wyglądają niezwykle kusząco i zwracają  na siebie uwagę. Dzięki błyszczącemu wykończeniu mamy zagwarantowany efekt mokrych ust. Jego trwałość wynosi do 2h (bez jedzenia i picia).





Zapraszam Was do zapoznania się z asortymentem Costasy.
(wystarczy kliknąć w poniższy baner)
 
http://www.costasy.pl/
 
Fanpage CostasyKLIK

78 komentarzy:

  1. ja za bardzo błyszczykowa nie jestem ale kolor bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolor :) Chętnie wypróbowałabym ten błyszczyk :) z Lily Lolo mam pomadkę, ten nowy odcień nude ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie jakoś nie zaciekawił. Zdecydowanie bardziej kusza mnie podkłady mineralne tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki róż to jednak nie dla mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wolę bardzej intensywne kolory, ale ten aksamitny róż wygłąda przepięknie!

    Brzydki Ptak Blog

    OdpowiedzUsuń
  6. widzę, że nawet podobny do mojego Scandalips

    OdpowiedzUsuń
  7. Od jakiegoś czasu w ogóle nie używam błyszczyków, głownie pomadki i to o bardziej intensywnym kolorze. Jednak ten jest ciekawy, chętnie bym go wypróbowała :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny kolor, choć osobiście preferuję trochę bardziej wyraziste ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny kolor, ja rzadko stosuję błyszczyki, ale taki chętnie bym wypróbowała. :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolorek ładny, ale ja fanką błyszczyków nie jestem.

    OdpowiedzUsuń
  11. subtelny kolor, ja też niezbyt często korzystam z błyszczyków w obawie o nadmierne zlepianie się wszystkiego wokół

    OdpowiedzUsuń
  12. kolor piękny, ale nie używam błyszczyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny kolorek mam podobny z proVoke :)

    OdpowiedzUsuń
  14. lily lolo wszyscy chwalą, a jeszcze nic od nich nie miałam :P
    super, że bazuje na olejku rycynowym, czyli nawilża b. db ;D. no i piękny kolor wybrałaś, suuper wygląda ♥
    pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. delikatny kolor, naturalny skład, super pielęgnacja i ładne opakowanie ..dla mnie ideał!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładny kolorek, taki naturalny i subtelny.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładny kolorek, jednak bardziej podobają mi się szminki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi się! Ciekawią mnie także inne odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie przepadam za błyszczykami ;) Dlatego nie wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  20. Wygląda bardzo ładnie i może fajnie wyglądać z pomadką :) ! Rzeczywiście ma posmak czekolady czy tylko (lub aż :D) zapach ? Bo odezwała się moja łasuchowa strona mocy! :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  21. pierwszy raz słyszę o tej firmie! bardzo ładny kolorek ma ten błyszczyk, taki delikatny :)
    nutellaax.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  22. ładny kolor, podoba mi się opakowanie

    OdpowiedzUsuń
  23. piękny kolorek, podoba mi się ten błyszczyk

    OdpowiedzUsuń
  24. Z tej firmy bardzo interesują mnie pędzle. Muszę w końcu się zaopatrzyć w kilka:)
    Ładny błyszczyk sobie wybrałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie lubię błyszczyków, ale ładny kolorek i ślicznie wygląda na Twoich ustach:))

    OdpowiedzUsuń
  26. Dobrze że też nawilża i się nie klei ;>
    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Wygląda bardzo fajnie, ma ładny kolor i nie wchodzi w zmarszczki na wargach; )

    OdpowiedzUsuń
  28. piekny blyszczyk i do tego bardzo efektownie zapakowany :)

    OdpowiedzUsuń
  29. piekny blyszczyk i do tego bardzo efektownie zapakowany :)

    OdpowiedzUsuń
  30. nie znam tego produktu, ale zdecydowanie muszę się nad nim zastanowić! ;) pudełko jest piękne :)
    pozdrawiam!! :)
    bardzo mi się u Ciebie spodobało, dlatego obserwuję i będzie mi bardzo miło, jeśli się odwdzięczysz, jeśli Ci się spodoba ;)


    positivelittlethink.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie przepadam za błyszczykami, ale ten ma bardzo ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Kolorek bardzo ładnie wygląda na ustach ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajnie, że się sprawdził :)) Ja lubię błyszczyki wiosną i latem :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja nie lubię błyszczyków. Mimo wszystko ten jest bardzo ładny, no i estetycznie zapakowany, co na pewno przyciąga wzrok. :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudowny kolor! pięknie przedstawia się na ustach

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Za błyszczykami nie przepadam, ale kolor ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja raczej nie używam błyszczyków; )

    OdpowiedzUsuń
  38. Kolor ładny, ale za błyszczykami nie przepadam;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie lubię błyszczyków, ale ten ma całkiem fajny kolor

    OdpowiedzUsuń
  40. UUU fajny kolorek, lubię takie ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Podoba mi się, błyszczyki bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Kolorek fantastyczny i ten posmak, mniam :P

    OdpowiedzUsuń
  43. Ślicznie wygląda na ustach!
    I do tego ten lekko czekoladowy zapach to już w ogóle ♥

    www.HELLO-WONDERFUL.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja ostatnio używam tylko pomadek ochronnych, leniwa jestem ;) Kolorek super :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja chyba należę do tej mniejszości, która woli bardziej klejące błyszczyki ;) A błyszczyk mineralny - no cóż tego jeszcze nie widziałam ;) Pozdrawiam i dodaje do obserwowanych!

    OdpowiedzUsuń
  46. Kolor ładny ale jakoś nie pałam miłością do błyszczyków i używam ich sporadycznie.

    OdpowiedzUsuń
  47. Błyszczyk sam w sobie bardzo ciekawy. Podoba mi się też że pudełeczko jest takie eleganckie. Lubię minimalizm. Jednak kolor nie jest dla mnie - jednak wiadomo każdy z nas ma potrzebę innych kolorów. Pozdrawiam i zapraszam na najnowszą recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  48. ładnie wygląda na ustach, podoba mi się ten odcień błyszczyka.

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo ładny, delikatny kolorek. :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Ta firma jest świetna :) Błyszczyk nie dla nas ale i tak pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Piękny kolor. Dopiero przekonuję się do błyszczyków, do tej pory używałam tylko pomadek :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo ładny kolorek, myślę że polubiłabym się z tym błyszczykiem :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Bardzo ładny kolor, fajne jest też to że pielęgnuje i ma dobry skład, szkoda tylko że tak krótkotrwały.

    OdpowiedzUsuń
  54. nie przepadam za błyszczykami, ale ten ma bardzo ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Ja ostatnio bardziej wolę szminki, ale kolor jest ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Ostatnio wolę pomadki, może dlatego, że jest jesień :) Podobne kolory błyszczyków są w Biedronce.

    OdpowiedzUsuń
  57. Dawno nie miałam żadnego błyszczyku, ostatnio jestem fanką matowych pomadek :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Taki błyszczyk, który zamiast wysuszać pielęgnuje, to bym kupiła :) choć generalnie najbardziej lubię delikatnie napigmentowane, błyszczące pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Nad błyszczyki cenię sobie pomadki, ale kolorek na Twoich ustach prezentuje się naprawdę ładnie i naturalnie :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  60. Super kosmetyk, a kolorek wprost idealny jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Mimo, że wolę matowe usta to ten błyszczyk mi się podoba, ma coś w sobie co mnie woła. :D
    Zapraszam do mnie na rozdanie, przysługuje Ci dodatkowy los za TOP komentatorkę. :)
    http://syll-kosmetycznie.blogspot.com/2015/10/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  62. Kuszą mnie podkłady i róże mineralne tej marki, ale kosmetyki kremowe już niekoniecznie.

    OdpowiedzUsuń
  63. fajnie, naturalnie wyglądają! :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !