czwartek, 1 października 2015

Dresslink - złoty zegarek i biały sweterek

Kilka dni temu dotarło do mnie kolejne zamówienie ze sklepu internetowego Dresslink. Tym razem zdecydowałam się na dwie rzeczy. Jeśli jesteście ciekawe co wpadło do koszyka - zapraszam do dalszej lektury :)


SPRAWDŹ CENĘ - KLIK



Zegarek wpadł mi w oko bardzo dawno temu i w końcu postanowiłam go zamówić. Skradł moje serce jak tylko go zobaczyłam. Jest przepięknie zdobiony cyrkoniami zarówno na zewnątrz jak i wewnątrz. Z tego co widzę - ozdoby są dość mocno przytwierdzone, więc nie powinny wypaść. Zegarek wygląda bardzo solidnie, nie ma nic wspólnego z chińską tandetą. Posiada złotą bransoletę - przez jej środek mamy wypuszczony rząd białych, plastikowym prostokącików, które dodają całości uroku. Jako, że należę do szczupłych osób - zegarek jest zbyt luźny na moją rękę, ale już myślę jak go skrócić. :) Dostępny jest również w innych połączeniach : czerń + złoto, różowe złoto + biały, różowe złoto + czarny.


INNE WERSJE KOLORYSTYCZNE - KLIK

Kolejną i ostatnią rzeczą jest sweterek. Polowałam na kolor szary, ale w ofercie został tylko biały.Wykonany jest z cieńszego materiału, posiada imitację kieszeni po bokach. Jest całkiem niezłej jakości, miły w dotyku. Szkoda, że nie posiada zapięcia na guziki. Niestety nie miałam w pobliżu żadnego fotografa, więc musiałam zrobić sobie sama zdjęcie. To chyba najlepsze ujęcie, jakie udało mi się wykonać.


SPRAWDŹ CENĘ - KLIK


BARDZO PROSZĘ O POKLIKANIE W LINKI :
 
Złoty zegarek - KLIK
Biały sweterek - KLIK
+ KLIK 
 
 
 Będę wdzięczna za pomoc, Z GÓRY DZIĘKUJĘ !


http://www.dresslink.com/?utm_source=forum&utm_medium=cpc&utm_campaign=Zofia203

101 komentarzy:

  1. bardzo proszę :) poklikane
    na stronie ten sweterek wydawał sie troszkę grubszy, więc ja bym pewnie była zawiedziona :)

    Paint it blonde

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładnie prezentuje się zarówno sweterek jak i zegarek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny zegarek, nawet lepszy niż na promo zdjęciach z dresslinka:)
    BlondBlog.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo łądnie wyglądasz :) I zdjęcia zegarka śliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. sweterek na zdjęciu wygląda na bardzo ciekawy i ciepły żakiet, a w rzeczywistości jest dużo cieńszy. Szkoda :( Im dłużej oglądam takie zdjęcia na żywo tym bardziej zniechęcam się do tego typu stron. Oczywiście poklikane ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. zegarków nie lubię nosić :) a sweterek bardzo mi się podoba :D poklikane!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny ten zegarek, ja nie wyobrażam sobie wyjść bez niego. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zegarek całkiem dobrze się prezentuje :) Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie :****

    OdpowiedzUsuń
  9. Zegarek wygląda ładnie w każdej wersji kolorystycznej ale najładniej chyba ten, który Ty wybrałaś :) A sweterek bardziej podoba mi się na stronie...

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam ten sam problem z zegarkami dlatego odpadają choćby najpiękniejsze z bransoletą, bo o ile w pasku dziurkę mogę sobie dorobić to już bransoletę nie tak łatwo skrócić:) Podoba mi się jednak zegarek,a sweterek myślę ,że spokojnie nawet do sukienki można by zarzucić w chłodniejsze dni, bo wydaje się być elegancki :) Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Poklikane.
    Sweter wygląda zupełnie inaczej na stronie sklepu.
    A zegareczek-cuudoo!! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubie takie błyskotki;)b Poklikane;)

    OdpowiedzUsuń
  13. zegarek jest świetny ;) z chęcią bym go sobie kupiła, ale nie umiem jakoś szperać po zagranicznych stronach :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Poklikane.
    Zegarek skradł moje serce, już od dawna myślę nad tym by sobie jakiś zafundować. Sweterek jest świetny, na jesień jak znalazł. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczności :) ja czekam na swoje przesyłki :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Zegarek jest przepiękny!
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Poklikałam oczywiście :D A zegarek bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Poklikałam ^^ Bardzo mi się ten zegarek podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Akurat zegarek jest nie w moim guście, bo mi się zawsze podobały takie mniejsze i minimalistyczne :) Widzę, że blogerki kochają Dresslink :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładny zegarek i ciekawy sweterek ;)
    Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie :D
    Poklikane ;)
    Pozdrawiam
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
  21. Rzeczy troszkę nie w moim guście ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Poklikane :) Zegarek mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny! Lubie takie połączenie kolorów ;-)

    OdpowiedzUsuń
  24. obie rzeczy bardzo fajne :) poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fantastic look :) świetny zegarek, oczywiście klik oddany :)

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. oczywiście poklikałam, a najważniejsze żeby dobrze służył zegarek :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Sweterek jest ciekawy, można go komponować z wieloma rzeczami.

    OdpowiedzUsuń
  28. Sweterek jest ciekawy, można go komponować z wieloma rzeczami.

    OdpowiedzUsuń
  29. Zegarek cudowny, jak ja bym go chciała...

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczny ten zegarek :) Oczywiście poklikane ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nominowałam Cię w Liebster Award :)
    Zapraszam tutaj--> http://jinqueenbee.blogspot.com/2015/10/liebster-award-d.html

    OdpowiedzUsuń
  32. zegarek bardzo mi się podoba! sweterek nieco mniej :P
    poklikałam :*

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczny zegarek ! ja mam na punkcie zegarków bzika:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Zegarek jest bardzo ładny. Poklikałam.

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczny zegarek :). Oczywiście przy okazji poklikałam w linki :D.

    OdpowiedzUsuń
  36. Prześliczny zegarek:)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  37. Jaki śliczny zegarek. Poklikane.

    OdpowiedzUsuń
  38. Obie rzeczy prześliczne choć sweterek chyba bardziej skradł moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ale śliczny zegarek! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Poklikane! Zegarek bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  41. sweterek całkiem ciekawie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Zegarek nie w moim stylu, ale sweterek bardzo mi się podoba :)
    Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  43. sweterek jest śliczny! ;)
    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Zegarek śliczny, a linki poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  45. sweterek mi się nie podoba ale zegarek mnie zachwycił :) jest cudowny :D

    OdpowiedzUsuń
  46. Sweterek super, zegarków nie lubię ale ten ładniutki :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Jeju, zegarek genialny! A sweterek również świetny :) Poklikane oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetne rzeczy wybrałaś :)
    też by mi się przydał jakiś zegerek, bo żadnego nie mam grrrr

    5,11$, 9,22$
    Kochana mogłabym Cię również prosić o szczere kliknięcie w nowym poście szortów i bluzki oraz baner Shainside?
    Z góry wielkie dzięki :)
    Pozdrawiam :)Dari

    OdpowiedzUsuń
  49. Ale śliczny zegarek, brak mi słów! A sweterek trochę przypomina żakiet - myślę, że z powodzeniem można go nosić do sukienki:-)

    OdpowiedzUsuń
  50. Zegarek jest piękny, ale sweterek wydaje się słabej jakości :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Obie rzeczy śliczne. Muszę sobie w końcu sprawić podobny zegarek. Oczywiście poklikane w dwa linki z rzeczami + link z Soufeel :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Obie rzeczy śliczne. Muszę sobie w końcu sprawić podobny zegarek. Oczywiście poklikane w dwa linki z rzeczami + link z Soufeel :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Zegarek cudo :) przykuł moją uwagę :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !