sobota, 17 października 2015

Jesień w stylu SheIn - moje propozycje

Nie wiem jak u Was, ale u mnie pogoda jest zupełnie nieciekawa. Od kilku dni wyglądam na słoneczko, ale wciąż go brak, a za to na dworze jest szaro i ponuro. Ale cóż... zawsze każdy dzień można rozweselić, wkładając na siebie ubrania, które sprawią że poczujemy się lepiej, a na naszej twarzy pojawi się uśmiech. Dlatego dziś przybywam do Was z propozycją ubrań w SheIn, czyli pokażę Wam co chętnie zobaczyłabym w swojej szafie. Zapraszam :)


Sprawdź cenę - KLIK                 Sprawdź cenę - KLIK             Sprawdź cenę - KLIK



Na początek może okrycia wierzchnie. Nie wiem dlaczego, ale to właśnie one przyciągają głównie moją uwagę - na bieżąco oglądam nowości i zawsze coś ciekawego wpadnie mi w oko. Te trzy kurteczki najbardziej mnie zachwyciły i zdradzę Wam, że jedna z nich jest już w drodze do mnie. :)


  Sprawdź cenę - KLIK                  Sprawdź cenę - KLIK                Sprawdź cenę - KLIK


W jesiennych propozycjach nie mogłoby zabraknąć również sweterków. Ten pierwszy szczególnie mnie zachwycił i już wiem, że przy kolejnym zamówieniu będę na niego polować. :)


Sprawdź cenę - KLIK                  Sprawdź cenę - KLIK            Sprawdź cenę - KLIK


No i na koniec obuwie - trzy propozycje ode mnie. :) Najbardziej podobają mi się czółenka i ciągle do nich wzdycham, jednak obawiam się, że ich obcas jest dla mnie zbyt wysoki. :)



JEŚLI MACIE OCHOTĘ - POKLIKAJCIE W KILKA LINKÓW ! :)

BARDZO MI POMOŻECIE, Z GÓRY DZIĘKUJĘ !


 
Zapraszam do zapoznania się z pełną ofertą sklepu
(wystarczy kliknąć w poniższy baner)
 
http://www.sheinside.com/?utm_source=rzetelne-recenzje.blogspot.com&utm_medium=blogger&url_from=rzetelne-recenzje

119 komentarzy:

  1. Pierwsza kurteczka bardzo mi się podoba :)
    Poklikałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakupów nie robię w takich sklepach, wolę jednak stacjonarnie, ale obejrzeć asortyment mogę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pluszowe sweterki i frędzle to mój must have!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza i trzecia kurteczka są super. Podoba mi się też drugi sweterek, taki słodki i wygląda na ciepły :) Środkowe botki z frędzlami też fajne.
    Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szary sweterek i ten z kokardką megaa! ;*
    Obserwuję ;*

    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ramoneski w kolorach które wybrałaś są naprawdę śliczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Buty najbardziej mi się spodobały ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne propozycje, wyklikałam wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne rzeczy, poklikałam :)
    http://frazeologizmastrall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje serce skradła czarna torebka:) Poklikałam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Granatowy sweterek podoba mi się :) Mam podobne butki te pierwsze :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Zakochałam się w sweterkach *-*

    Zapraszam do siebie :)
    http://zwykladziewczynazmarzeniami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Poklikałam wszystko kochana <3
    Pozdrawiam :*
    wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się ten jasny sweterek z kokardą z tyłu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Brazowe buciki mi sie podobaja za $54,73
    Dziekuje za odwiedziny! Buziaki!

    Pearl in Fashion

    OdpowiedzUsuń
  16. Najbardziej podoba mi się ten środkowy sweter.

    OdpowiedzUsuń
  17. Najbardziej podoba mi się ten środkowy sweter.

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne rzeczy :) poklikałam oczywiście ;))

    OdpowiedzUsuń
  19. Ramoneski są genialne, sama mam podobną tylko beż z czarnymi rękawami. :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Moim zdaniem ostatnie buty jeszcze się ratują, nie wiem dlaczego wszystkim się podoba np. czarny lakier z przodu a mat na resztę buta, dla mnie to wygląda jak kopytka :D Za to pierwsza kurteczka jest przeurocza i chętnie bym taką nosiła<3

    OdpowiedzUsuń
  21. Zamówiłam tę kurteczkę beżową ostatnią w pierwszym rzędzie, ale odpisali mi, ze już jest zarezerwowana :P ;) Szkoda bo jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
  22. Pierwsza kurteczka bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Na ramoneskę to już chyba trochę za chłodno:) Bardzo mi się podobają te brązowe botki z frędzlami-kupiłabym:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Widzę , że też wybrałaś podobne buciki jak ja :)
    Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie !
    Poklikane ;)
    Pozdrawiam
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
  25. drugie buciki- śliczne! poklikane ;>
    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. sweterki to zawsze dobry zakup :3 mam ich aż za dużo, ale nadal nie mogę się powstrzymać przed kolejnymi ^^

    http://wpatrzona-w-niebo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Kochana, wszystko Tobie poklikałam. Mnie się podobają kurteczki,szczególnie ich kolory.

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie mój styl, ale pewnie bym się obejrzała za osobą w takich stylizacjach :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Granatowa bluzeczka jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  30. czarne botki z frędzlami są ekstra! ;)
    P.S. Poklikane

    OdpowiedzUsuń
  31. Pierwszy sweterek mnie totalnie zauroczył <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Najbardziej podoba mi się granatowa bluzka, buty jakoś nie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Sweterki bardzo mi się podobają :) Poklikane!

    OdpowiedzUsuń
  34. Kurteczki prześwietne! :) Pokaż potem którą masz :*

    OdpowiedzUsuń
  35. Ale mam ochotę na zakupy... :)

    pollikane

    OdpowiedzUsuń
  36. I u mnie buro,w tym roku stawiam na brązy i beże ,kolorystycznie trafiłas w mój gust :)

    OdpowiedzUsuń
  37. wiedziałabym na co wydać pieniążki w tym sklepie:P

    OdpowiedzUsuń
  38. Kurteczki są cudne, choruję na takie! Poklikane. Miło mi będzie jeśli poklikasz i u mnie :)

    OdpowiedzUsuń

  39. Śliczne zdjęcia i ciekawe notki <3

    Coś czuję, że będę wpadała tu codziennie :3

    Zapraszam do mnie :*

    Wspólna Obserwacja :) ?

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Sweterki jakoś najbardziej mi wpadły w oko :). Ten pierwszy faktycznie wygląda bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Te brązowe botki są bardzo fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  42. druga kurteczka i pierwszy swterek ladniusie

    OdpowiedzUsuń
  43. super ciuszki i buciki, oczywiście kliknięte.
    wpadnij na nowy post i zrób klik w wishlistę jeśli możesz :)?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. nice :) happy Sunday:)

    http://www.itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  45. no fajne te rzeczy tylko ja boję się kupować przez internet wolę stacjonarnie

    OdpowiedzUsuń
  46. pierwszy sweterek zachwycił i mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  47. czarne botki z frędzlami są boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  48. poklikałam we wszystko:) super rzeczy powodzenia:*

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo przyjemne kurteczki.

    ps. klikam

    OdpowiedzUsuń
  50. chyba pierwszy raz ktos trafil totalnie w moj gust i wszystkie propozycje bardzo mi sie podobaja :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Butki podobają mi się najwięcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. I loved their suggestions, all are beautiful!
    Kisses

    www.gattavaidosa.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Sweterek ten puchaty jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Kurteczki fajne, ale nie na tą pogodę; /

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetne propozycje.
    Oczywiście poklikałam.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  56. na mnie czekają zakupy kurtki dla syna i dla mnie:)
    pozdrawiam niedzielnie!

    OdpowiedzUsuń
  57. Buty i sweterki świetne ! Poklikałam :)
    http://kamillazajac.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Wszystko w moim stylu - oblikane :)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  59. Pudrowo-różowa kurtka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Oczywiście, pomagam-klikając :). Pozdrawiam!

    + Proszę o klikanie w linki ubrań w najnowszym poście: lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Ten szary, środkowy sweterek jest absolutnie świetny, podoba mi się i faso i genialny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Ostatnie buty najbardziej mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Kurteczki i sweterki w naszym guście :)

    OdpowiedzUsuń
  64. ten czarny asymetryczny sweterek bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Bardzo mi się podobają żakiety, sweterek nr 2 i buty nr 1 i 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Fajne propozycje, poklikałam ;)
    U mnie też jesiennie ;)

    OdpowiedzUsuń
  67. Kurteczki fajne, podobno to najmodniejszy kolor tej Jesieni :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Ale śliczne ciuszki! Poklikałam ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Butyyyyyyyyyy!!!
    Poklikane oczywiście!

    OdpowiedzUsuń
  70. Środkowa kurtka w pierwszym rzędzie <3

    OdpowiedzUsuń
  71. Your choices are always a surprise.
    I love how simple yet elegant this sweater is.


    www.tomntins.com

    OdpowiedzUsuń
  72. Podobają mi się te rzeczy. :-)

    OdpowiedzUsuń
  73. wszystko mi się podoba, ale jakoś boję się zamawiać z tych stron:) może kiedyś się przekonam.

    OdpowiedzUsuń
  74. Cudne rzeczy:)

    Poklikane!

    OdpowiedzUsuń
  75. Wszystkie propozycje swietne :) Poklikane ;)

    OdpowiedzUsuń
  76. bardzo mi się spodobały te sweterki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  77. Widze kilka perelek ;) oczywiscie poklikalam

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !