sobota, 31 października 2015

Hooy Spider - obuwie sportowe na czasie

Wybór obuwia jest bardzo ważnym elementem w życiu każdego człowieka - muszą być nie tylko trwałe, ale również bardzo wygodne. Jakiś czas temu załapałam się do grona 100 testerów butów sportowych marki Hooy, tyle że swoją szansę oddałam mężowi. Dziś przyszedł czas na podsumowanie miesięcznego użytku. Zapraszam do czytania.




Obuwie dotarło bardzo szybko, zapakowane w firmowy, solidny kartonik, utrzymany w biało-czarnej grafice. Po wyjęciu ich z wnętrza opakowania, pierwsze co rzuciło się nam w oczy to solidna konstrukcja i bardzo dobra jakość wykonania z dbałością o detale - żadnych niedociągnięć w postaci widocznego kleju czy odstających nitek - co czasem ma miejsce w przypadku produktów tego typu.




Kolorystyka butów jest bardzo przyjemna - połączenie brązu z bielą okazuje się doskonałym rozwiązaniem i sprawia, że wizualnie całość przyciąga wzrok. Materiał z jego zostały wykonane, to nic innego jak wysokiej jakości skóra zamszowa. Buty wyposażone zostały w gumowe podeszwy, które stanowią dobrą przyczepność do każdego podłoża, a co za tym idzie - nie ślizgają się. Okazują się jedynie problematyczne podczas prowadzenia samochodu - ciężko wyczuć pedał gazu czy hamulca, lecz to tak naprawdę kwestia przyzwyczajenia.




Mąż intensywnie dzień w dzień testował model spider - buty gościły na jego stopach podczas długich spacerów z synem, wycieczek po sklepach, itp. Jakie są zatem jego wrażenia ? Przede wszystkim obuwie jest bardzo wygodne - nic nie uwiera, nie obciera, nie ciśnie. Ich kolejna cecha to lekkość - przynajmniej nie obciążają i nie męczą stopy. Posiadają stabilizator pięty, więc tym bardziej pełen komfort mamy zapewniony.  Buty są stabilne, utrzymują stopy w odpowiednim położeniu i są idealne do codziennego użytku. Doskonale komponują się do wszelkich stylizacji i wyglądają porządnie - od razu widać, że to nie jest niska półka cenowa. Na koniec dodam, że są łatwe w utrzymaniu czystości - wystarczy przetrzeć zabrudzenia mokrą ściereczką i wszystko ładnie schodzi.




Warto zwrócić uwagę  również na rozmiarówkę, gdyż jest ona nieco zaniżona. Mąż trafił z nią idealnie, ale gdybym miała wybrać model dla siebie musiałabym celować w rozmiar 39, chociaż normalnie noszę 38 - dlatego warto kierować się długością stopy.




Podsumowując... Buty stanęły na wysokości zadania. Mąż jest z nich bardzo zadowolony i chętnie je nosi każdego dnia. Z pewnością nie powstydzi się ich żaden użytkownik. Jeśli stawiacie na trwałość, jakość oraz wygodę - ten model jest dla Was ! :)



 Model Spider prezentowany na blogu dostępny TUTAJ.

61 komentarzy:

  1. Bardzo ładne! Mojemu Michałowi też by się spodobały.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor świetny! No i ta nazwa:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie się prezentują te butki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super kolorki, nigdy nie slyszalam o tej marce, fajnie że mieliście taką szanse :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kolorystyka jest bardzo fajna ! :)
    buziaki, Monia

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygodne, jak to adidaski sportowe, lubię w takich chodzić stale,

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądają na bardzo solidnie wykonane!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor fajny, do mężczyzny te buty pasują ale jakoś u kobiety nie pasują mi te buty. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne kolory, podobają mi się te buty. :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dotąd same pozytywne opinie czytam o tej marce butów.

    OdpowiedzUsuń
  11. Najważniejsze, ze wygodne :) Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Najważniejsze, ze są wygodne:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Są wygodne, fajnie wyglądają, czyli to co najważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bodoba mi się kolor tych butów ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Te brązowe podobają mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie podobają mi się ale to dlatego że nie jestem fanka aż tak sportowego obuwia na facetach :) i brązowego koloru :D

    OdpowiedzUsuń
  17. chyba najlepsze z dotychczasowych jakie widziałam

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie wygląda;D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne ;D Ale logo chyba najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne buciki :) Lubię obuwie sportowe:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Podoba mi się bardzo ich asortyment :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wyglądają bardzo fajnie i porządnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super buty, świetny mają kolor

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Wyglądają super ale najważniejsze, że są wygodne:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Na pewno zostaną zapamiętane przez swoją nazwę :D

    OdpowiedzUsuń
  26. fajne, myślę że mojemu chłopakowi by się spodobały :D

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo ładne buciki :) dziękuję i również obserwuję :) zapraszam do mnie na rozdanie :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Super te buty, muszę przeglądnąć inne ich modele!

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładne, mojemu Mackowi na pewno by przypasowały takie buty

    OdpowiedzUsuń
  30. ładnie wyglądają :)

    zapraszam serdecznie do mnie ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Mnie się akurat kolor nie podoba, ale dobrze, że się sprawdziły ^^

    OdpowiedzUsuń
  32. Dobrze się prezentują :)

    Pozdrawiam,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  33. Super te buciki :) podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo fajne :-) prezentuja się solidnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Prezentują się dość fajnie;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny kolor, ale przyznam, że cenią się jak na nieznaną jeszcze bądź co bądź markę.

    OdpowiedzUsuń
  37. też je mam, są naprawdę super :))

    OdpowiedzUsuń
  38. mnie osobiście się te buty nie podobają :P

    OdpowiedzUsuń
  39. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  40. Nigdy nie miałam do czynienia z tymi butami i jakoś tej marki za bardzo nie znam. Chociaż często kupuję męskie obuwie sportowe https://butymodne.pl/sportowe-meskie-c257929.html to takie nigdy mi się w oczy nie rzuciły.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !