czwartek, 29 października 2015

Eveline Cosmetics | Hydra Impact 360 | Regenerujący bogaty krem nawilżający na noc

W moje ręce wpadł ostatnio regenerujący bogaty krem nawilżający na noc z Eveline Cosmetics. Jako, że przeznaczony jest dla skóry suchej i wrażliwej wydawał się ciekawą opcją dla mnie. Czy spełnił obietnice producenta ?






OPIS PRODUKTU

Bogaty krem, oparty na technologii HYDRA IMPACT FORMULA™ i regenerujących właściwościach olejków arganowego i migdałowego oraz protein jedwabiu, skutecznie odżywia głębokie warstwy skóry, wygładza i likwiduje uczucie szorstkości. Łagodzi podrażnienia oraz odbudowuje naturalną barierę ochronną naskórka, chroniąc przed negatywnym wpływem wolnych rodników i zanieczyszczeń środowiska.

SKŁADNIKI AKTYWNE 360°:
KWAS HIALURONOWY– najsilniejsza naturalna substancja nawilżająca, zatrzymuje wodę w najgłębszych warstwach naskórka oraz hamuje jej parowanie z powierzchni skóry. Wyrównuje niedoskonałości, wygładza i zmiękcza skórę.
AQUAPHYLINE®   zapewnia skórze maksymalne nawilżenie przez 24 godziny oraz działa oczyszczająco i detoksykująco.
PROTEINY JEDWABIU mają bardzo dużą zdolność wiązania i zatrzymywania wody w naskórku, dzięki czemu wykazują intensywne działanie  nawilżające i skutecznie zapobiegają przesuszaniu.
OLEJEK ARGANOWY zawiera koktajl witamin i minerałów, dzięki czemu głęboko odżywia i widocznie uelastycznia skórę. Zapewnia intensywne nawilżenie, rewitalizuje i wspomaga odnowę komórek.
OLEJEK MIGDAŁOWY  łagodzi podrażnienia oraz wygładza i zmiękcza naskórek.Intensywnie nawilża i odżywia.


Więcej informacji oraz dostępność TUTAJ.




Produkt otrzymujemy w kartoniku - od nowości cały zabezpieczony jest folią ochronną. Na opakowaniu znajdziemy sporo ciekawych informacji dotyczących kosmetyku. W środku pudełka skryto krem do twarzy. Zamknięty jest on w plastikowym słoiczku - opakowanie nie należy do luksusów, wygląda dość tandetnie, ale w końcu liczy się wnętrze i działanie. Po zdjęciu przykrywki widzimy zabezpieczenie kosmetyku w postaci sreberka. Nie trzeba go zdejmować by poczuć wspaniały zapach kremu - jest słodki, mi osobiście kojarzy się z biszkoptami i budyniem. Konsystencja produktu jest raczej lekka o kremowej barwie.




Produktu używałam regularnie zgodnie z zaleceniami producenta - na noc. Krem łatwo się rozprowadza na skórze i bardzo szybko wchłania. Nie pozostawia po sobie tłustej warstwy, lecz taką delikatną satynową, otulającą powłoczkę. Swoim działaniem zaskakuje kilka minut po aplikacji. Skóra jest odpowiednio nawilżona oraz odżywiona, a podrażnienia stają się złagodzone. Każdego poranka zaś widuję promienną i wypoczętą twarz. Nie zauważyłam by krem miał jakiś negatywny wpływ na moją cerę - nie spowodował wysypu zaskórników czy bolesnych guli. Jak na drogeryjny kosmetyk - warto sprawdzić jego działanie.



Z pełną ofertą produktów możecie zapoznać się odwiedzając stronę Eveline.
(wystarczy kliknąć w poniższy baner)
http://sklep.eveline.eu/

56 komentarzy:

  1. Może kupię jakiś krem z Eveline, ale muszę wykończyć wszystko co mam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. w sumie to chętnie bym poznała, tyle że mam spory zapas kremów :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie widziałam go jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze nigdy żadnego kremu do twarzy od Eveline, chyba muszę nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie stosowałam,ale bardzo fajnie sie prezentuje, całusy!

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy skład. Będę miała go na uwadze, bo wydaje się bardzo interesujący. Pozdrawiam ciepło na miłą resztę dnia :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny, Eveline ma coraz lepsze produkty moim zdaniem. :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy kremik, lubię produkty tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja lubię na noc coś bardziej tłustego.

    OdpowiedzUsuń
  10. chyba musze się za nim rozejrzeć ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię tą markę, więc może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. lubię kremy z Eveline, ale tego nie widziałam

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurczę tak szczerze mówiąc nigdy nie dostrzegam działania kremów :( Dlatego nie napisałam chyba ani jednej recenzji :P

    OdpowiedzUsuń
  14. jakoś nie przepadam za takimi kremami ;(
    Zapraszam do siebie i do obserwacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Składniki aktywne bardzo dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawi mnie ten krem i ma fajny skład.

    OdpowiedzUsuń
  17. mam krem na noc Eveline, tylko inny w złotym opakowaniu

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy nie miałam, ale fajnie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy wcześniej nie spotkałam tego kremu. Aktualnie używam kremu z Sylveco brzozowo -rokietnikowego :)

    OdpowiedzUsuń
  20. fajnynie mialam nigdy ale moż ekeidyś :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie przypominam sobie żebym korzystała z ich oferty. Kremik z tego co piszesz wydaje się być całkiem niezły. :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Właśnie szukam dobrego kremu :) Mam nadzieję, że mnie nie uczuli:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Warto by było spróbować ;) Ciekawy krem :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wydaje się być interesujący :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zaopatrzę się na zimę, wtedy moja cera lubi suche skórki pokazywać ;/

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo lubię ich produkty pielęgnacyjne, mam jednak za dużo kosmetyków do twarzy żeby dokupować kolejne :D

    OdpowiedzUsuń
  27. zapowiada się fajnie, ale aktualnie mam inny :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Kremy Eveline w ogóle mnie nie interesują. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. nie miałam ale dopiero co niedawno kupiłam nowe kremiki więc jeszcze trochę je poużywam :D

    OdpowiedzUsuń
  30. recenzja brzmi ciekawie - jak skończą mi sie moje kremy nawilzające rozglądne sie za tym xd o ile nie zapomne :PP

    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. ja właśnie jestem na kupnie kremu, kto wie może skuszę się na ten.. :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Dawno nie używałam kremów do twarzy Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Miałam ale inne z Eveline i były fajne, ten kupię może następnym razem, bo szukam dobrego nawilżacza :)

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. ja jestem wierna mojemu kremowi Clochee :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Wygląda zachęcająco, choć kremów do twarzy Eveline to raczej jeszcze nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  36. Bodajże dwa dni temu udałam się do Rossmana w poszukiwaniu dobrego kremu nawilżającego , dokładnie ten rzucił mi się w oczy, poczytałam etykietę, ale w końcu nie kupiłam nic

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie znam, jeszcze nie wpadł w moje ręce;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie próbowałam, ale marka fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Fajny krem, chociaż nie dla mojej skóry :)

    MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  40. Miałam ze 2 kremy Eveline i nie zachwyciły mnie, ale może dam im druga szansę... ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Szkoda, że nie wrzuciłaś pełnego składu. Wygląda ciekawie, może kiedyś przyjrzę się mu bliżej.

    OdpowiedzUsuń
  42. Póki co mam zapas kremów, tego z Eveline jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Jakoś nie lubię kremów do twarzy z Eveline ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ciekawy krem. Jeszcze nie miałam okazji go próbować.

    OdpowiedzUsuń
  45. ja na razie nie umiem zużyć mojego zapasu kremów :)

    OdpowiedzUsuń
  46. czytałam już gdzieś o nim, spodobał mi się ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !