piątek, 7 sierpnia 2015

SheIn - moje zamówienie :)

Kilka dni temu dotarło do mnie zamówienie z SheIn. Ponieważ uwielbiam chodzić w sukienkach - nie mogło takiej rzeczy zabraknąć na mojej liście :) Zdecydowałam się również na czarne sandałki. Jeśli chcecie zobaczyć jakiej są jakości - zapraszam do czytania.





Sukienka wpadła w moje oko odkąd tylko pojawiła się w ofercie SheIn. Wykonana jest z bardzo dobrej jakości koronki, posiada również podszewkę. Materiał jest bardzo mięciutki i miły w dotyku.


SPRAWDŹ CENĘ - KLIK


Z tyłu posiada zapięcie na złoty zamek. Sukienka ładnie dopasowuje się do sylwetki. Jest idealna na wszelkie imprezy, ale także na co dzień.




Kolejną rzeczą są sandałki wykonane z zamszu. Również są świetnej jakości, wyglądają identycznie jak na stronie sklepu. Posiadają wysoki, stabilny obcas. Są lekkie i bardzo wygodne. Nie odbiegają jakością od obuwia dostępnego w naszych polskich sklepach.



SPRAWDŹ CENĘ - KLIK

 
BARDZO PROSZĘ O POKLIKANIE W LINKI !
 
 
Będę wdzięczna za pomoc, Z GÓRY DZIĘKUJĘ !


Zapraszam do zapoznania się z pełną ofertą sklepu
(wystarczy kliknąć w poniższy baner)
http://www.sheinside.com/?utm_source=rzetelne-recenzje.blogspot.com&utm_medium=blogger&url_from=rzetelne-recenzje

179 komentarzy:

  1. I sukienka, i sandałki śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne rzeczy wybrałaś :) Masz piękną figurę, zazdroszczę )

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna sukienka
    świetnie w niej wyglądasz
    Pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :)

    OdpowiedzUsuń
  4. w sukience wyglądasz fajnie:)
    pozdrawiam i poklikałam

    OdpowiedzUsuń
  5. Całe zamówienie jest prześliczne, bardzo mi się podoba.

    Ja dopiero staram się coś zdobyć i dziś pojawił się pierwszy kolaż. Mogę liczyć na Twoją pomoc i kliknięcia? Będę bardzo wdzięczna :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie rzeczy przepiękne, poklikane!

    OdpowiedzUsuń
  7. obie rzeczy boskie :) poklikałam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna sukienka <3 poklikałam ;) U mnie na blogu też pojawiła się mała prośba :) Ale chodzi o pobicie rekordu Guinnessa także gruba sprawa :D Będę wdzięczna za oddanie głosu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne sa te rzeczy :) Sama mam sukienke białą koronkową i uważam, ze jest bardzo kobieca - małą wadą tych sukienek jest to, ze nieco prześwituje przez nie bielizna.
    Buty boskie!

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna sukienka, a buty są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne sukienka :) świetnie na Tobie leży

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie wyglądasz w tej sukience. ;) Linki kliknięte. =)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana sukienka cudownie wygląda! Pięknie podkreśla Twoją figurę ♥
    A buty są rewelacyjne :)

    Oczywiście poklikałam :) :*

    Miłego dnia ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Poklikane:)
    Piękna sukienka<3, leży na Tobie o wiele lepiej niż na modelce. Butki też bardzo mi się podobają:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaka seks bomba, no nie mogę! :) <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Linki oczywiście poklikane :)
    Sukienka jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Buty są przepiękne, ładnie wyglądasz. Poklikane;)

    OdpowiedzUsuń
  18. pięknie wyglądasz w tej sukience!
    poklikałam:)
    nutellaax.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  19. Boszzzz, jaką ty masz figurę *-*
    Zadanie wykonane! A propo fajne maja sukienki, te z baneru przykuły uwagę, pozaglądałam trocha :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zamówienie :D Obie rzeczy bardzo mi się podobają :)) Figurka pozazdroszczenia :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Sandałki bardzo ładne, ale nie dla mnie, moje stopy szybko się w takich butach męczą.

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna sukienka, marzy mi się taka :) Na stronie sklepu wygląda na mniej prześwitującą niż w rzeczywistości, ale może bielizna w kolorze cielistym by coś zmieniła.
    Linki kliknięte :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mega buciki, bardzo mi się podobają <3

    OdpowiedzUsuń
  24. obsasy swietne , ocywiscie pomagam i klikam buziaki

    OdpowiedzUsuń
  25. Obie rzeczy bardzo ładne :) Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale pięknie wyglądasz w tej sukience *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne buty.

    ps. oczywiście klikam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Sukienka jest prześliczna. ;*
    Poklikałam!

    designchanel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. buty robią wrażenie :)
    za klikane :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękna sukienka do takiej figury idealna☺ poklikałam☺

    OdpowiedzUsuń
  31. Poklikane. Sukienka jest bardzo w moim guście, a buty też ładne. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. wygląda świetnie !

    http://anicix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Super rzeczy zamówiłaś , sukienka super prezentuje się na Tobie a sandałki bardzo ładne :)
    Dziękuję za odwiedziny i ZAPRASZAM na WYPRZEDAŻ SZAFY sporo nowych rzeczy :)
    Ps. Poklikałam ;)
    Buziaki :*
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękna sukienka i buty nie wspomnę o modelce :) Poklikałam :*

    OdpowiedzUsuń
  35. świetne rzeczy,sukienka co prawda troche przeswituje...
    poklikane,proszę o rewanż:

    http://goo.gl/UYtCyV

    http://goo.gl/IdA9jO

    http://goo.gl/fvTGMN

    http://goo.gl/67DMee

    http://goo.gl/BKTjHp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, trochę prześwituje, ale tragedii nie ma :)
      Oczywiście zrewanżowałam się, kliki oddane :)

      Usuń
  36. Wow. Świetna sukienka. Idealnie na Tobie leży. A buty dobrane perfekcyjnie :) Nie mogę napatrzeć się na te zdjęcia :)

    http://looyourself.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękna i sukienka i buty :)) Po klikane :))

    OdpowiedzUsuń
  38. Przeraża mnie wysokość tych butów, ja bym się zabiła :D zazdroszczę, że potrafisz w takich chodzić!

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękna sukienka, bardzo ładnie leży. :) Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczna sukienka. Szkoda, że troszke prześwituje mimo podszewki. Sandałki zdecydowanie nie w moim guście, ale ładnie się prezentują. :)
    Obserwuje :)
    http://cherryskyblogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. jestem zachwycona Twoim blogiem :)
    to co robisz jest świetne i nigdy nie daj sobie wmówić ,że jest inaczej !
    oby tak dalej <3

    http://kaarollkaa.blogspot.com
    w wolnej chwili zapraszam na mojego yt:
    https://www.youtube.com/watch?v=DG2fSsd_Vo0

    OdpowiedzUsuń
  42. Buty na tak :D Sukienka tez w sumie :D Kliknięte, aż dziwne, bo normalnie tego nie robię :D

    OdpowiedzUsuń
  43. Urocze :) poklikane, ale co to klikanie ma na celu? :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Oczywiście poklikane :) Masz piękną figurę i sukienka ślicznie wygląda. Ja na taką już bym sobie nie mogła pozwolić.
    Sandałki mój styl :)

    OdpowiedzUsuń
  45. gratuluję współpracy <3 należy Ci się, bo odwalasz tu kawał dobrej roboty :*
    wybrałaś cudowne rzeczy, wyglądasz idealnie *.*
    jaką ty masz figurę *o* po prostu marzenie ♥
    oczywiście poklikane :D buty - 34,33$; sukienka - 33,67$; oraz banner :)
    pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia <3

    OdpowiedzUsuń
  46. sukienka bomba:) juz sie biore za klikanie

    OdpowiedzUsuń
  47. Śliczne cudeńka ! :) Szkoda tylko, że sukienka trochę odbiega od tej na zdjęciu. Ale niewiele, bo i tak jest zachwycająca :)
    Poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  48. wygląda jak na zdjęciu ze sklepu :) świetna !

    OdpowiedzUsuń
  49. Piękna sukienka! A figurę masz godną pozazdroszczenia ! :)
    Poklikane! :)

    OdpowiedzUsuń
  50. zakochałam się w sukience :)
    slodkieslodkieczary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Sukienka jest śliczna :) Idealnie do Ciebie pasuje :)
    Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Poklikane, sandałki są piękne ! <3

    OdpowiedzUsuń
  53. Piękne rzeczy, super wyglądasz :) Byłam w sklepie i mają ciekawy asortyment :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Mam podobne buty, tylko na koturnie. Bardzo elegancko się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  55. Mam podobne buty, tylko na koturnie. Bardzo elegancko się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  56. Twoje zamówienie tworzy naprawdę urocze zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Piękna sukienka :-) oczywiście poklikane :-P

    OdpowiedzUsuń
  58. Pięknie wygladasz w tej sukience <3 masz sliczna figurke, a w linki poklikalam choc nie wiem co daje ich klikanie :) zbierasz za to punkty jakies?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana chodzi o to, żeby na podanych stronach był duży ruch. Uzyskuję go za pomocą kliknięć, dzięki temu być może firma zgodzi się na kontynuację współpracy :*

      Usuń
  59. Piękna ta sukienka, sama mogła bym ją nosić :0 Swoją drogą masz dobrą figurę :) Poklikane oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  60. o kurcze ale sukienka! ja bym w takiej nie wyszła na ulicę haha :D ale na Tobie ładnie leży! sandałki mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Świetne i buty o sukienka
    Kliknięte ❤

    OdpowiedzUsuń
  62. Poklikane :) Rzeczy są świetne ;) Życzę powodzenia w dalszych współpracach :)
    Zapraszam do mnie i proponuje wspólna obserwacje ( jeśli się zgadzasz to zacznij pierwsza i napisz u mnie :)
    http://tysia-inspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. co za figura ! pozazdrościć

    OdpowiedzUsuń
  64. Poklikane :) Sukienka i buty - rewelacja :)

    http://izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Jaką Ty masz figurę dziewczyno <3
    Idealnie pasuje Ci ta sukienka,a buty dodają tylko uroku!
    Oczywiście poklikałam Ci i życzę dalszej współpracy ;*

    OdpowiedzUsuń
  66. I buty i sukienka genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Wow kochana sukienka wymiana , idealnie pasuje w moje klimaty i ta koronka ..... yhmm styl boho uwielbiam :-)
    Po klikane :-) buźka

    OdpowiedzUsuń
  68. Nie lubię takich sklepów, ale powiem CI szczerze, że produkty które wybrałaś wyglądają genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  69. poklikane;)
    sukienka i buty - piękne, ale bałabym się zamawiać przez internet buty, mam jakąś niewymiarową stopę :P

    OdpowiedzUsuń
  70. Piękne! Zarówno sukienka jak i buty ;) Poklikałam
    Buziaki :)
    www.ladyaggu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. cudowne są! ja właśnie zamówiłam 2 ubrania od shein i mam nadzieje ze beda tez tak dobre! Masz cudowną figurę!
    queenxfangle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. Buty są bardzo eleganckie, jednak moje stopy nie tolerują obcasów, szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  73. Bardzo ładna sukieneczka :) Oczywiście poklikałam :D

    OdpowiedzUsuń
  74. Poklikane. Sukienka jak sukienka, ale buty bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  75. Sukienka naprawdę bardzo ładna!

    OdpowiedzUsuń
  76. Śliczne te rzeczy; ) zaklikane:):*

    OdpowiedzUsuń
  77. Jej.... Cudowna sukienka i sexy sandalki !

    OdpowiedzUsuń
  78. Śliczna sukienka! ;)

    www.roseoffashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  79. Sukienka jest fantastyczna :) Szkoda, że nie mam takiej sylwetki!!

    OdpowiedzUsuń
  80. Przepiękna sukienka i buty! :)
    Kliknęłam we wszystkie linki ;)

    OdpowiedzUsuń
  81. Super! Pięknie i kobieco!
    pozdrawiam weekendowo:)

    OdpowiedzUsuń
  82. Sukienka mi się nie podoba bo prześwituje - ale to moje zdanie :)
    Ja jako mama zakrywam co potrzeba a odkrywam co mogę :))
    Ty jesteś młoda zatem wszystko Ci wolno - wyglądasz w niej obłędnie! :)
    A buciki super!
    Poklikane!

    OdpowiedzUsuń
  83. ta sukienka jest piękna szkoda że tak trochę prześwituje - mnie by to powstrzymało przed wyjściem w niej na imprezę :p.

    OdpowiedzUsuń
  84. Szkoda tylko, że sukienka prześwituje bo jest naprawdę ładna, buciki również :)

    OdpowiedzUsuń
  85. Sandałki wyglądają obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  86. Świetna sukienka no i co za figura ! Z ciekawości zajrzę do sklepu :D

    OdpowiedzUsuń
  87. Ślicznie wyglądasz w tym zestawie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  88. butki przepiękne :) poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  89. sukienka i buciki urocze :-) poklikane :-)

    OdpowiedzUsuń
  90. Poklikałam, cudowna figura! pozdrawiam ;*
    sidhexx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  91. W sumie nie mój styl, ale wyglądasz b. ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  92. Nie ma problemu, dzięki za poklikanie u mnie ;)
    wyglądasz świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  93. Boska sukienka i buty też świetne :)
    Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  94. Wyglądasz bardzo kobieco, zazdroszczę figury! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  95. Buty rewelacyjne. Kliknięte. ;]

    OdpowiedzUsuń
  96. Stylizacja na plus! Podoba mi się sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  97. świetnie wyglądasz w tej sukience :) Poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  98. Ale masz świetną figurę! Zazdroszczę! Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  99. Wow, ale figura! wyglądasz bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  100. Masz super figurkę i sukienka leży idealnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  101. Oszalałam z zazdrości na widok Twojej figury!!!! Buciki mega sexy!!

    OdpowiedzUsuń
  102. Klik klik :-) coraz bardziej podobają mi się te ciuszki

    OdpowiedzUsuń
  103. Beautiful dress!
    Would you like to follow each other in GFC and bloglovin? Let me know to follow you!
    www.travelera.es

    OdpowiedzUsuń
  104. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  105. jestem zaskoczona nawet lepiej wyglądają niż w sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  106. Thanks for your visit To my blog! Fillowing You now! XXX

    OdpowiedzUsuń
  107. Bosko na Tobie leży, piękna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  108. Powiem Ci, że sukienka jest śliczna, a na zdjęciach wydaje się być dobrej jakości. Butki też łądne! Bardzo ładnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  109. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  110. Poklikane, super buty! :)
    Cudowna sukienka i figuraa .

    OdpowiedzUsuń
  111. Poklikane ;) W sukience prezentujesz się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  112. Sukienka jest wprost cudna :D Poklikane ;)

    OdpowiedzUsuń
  113. Uwielbiam sklep Shein, mają tam dobrej jakości ubrania i najlepsze jest to że można sobie podglądnąć w recenzjach na stronie poszczególnych ubrań realne zdjęcia.

    Świetne buty :) Poklikałam w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  114. Kochana w sukience wyglądasz bosko! Buty też mnie urzekły, chociaż do tej białej sukienki dobrałabym jakieś delikatniejsze. Mimo wszystko bardzo mi się podoba. :)
    Poklikałam wszędzie gdzie się dało. ;)

    Pozdrawiam,
    Birginsen.

    OdpowiedzUsuń
  115. piękna sukienka, buty z resztą też. Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  116. Sukienka jest świetna :) Ale buty są genialne! <3
    Oczywiście w linki poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  117. Bardzo ładnie zestawione zamówienie idealnie pasuje ;) Ja sukienki wolę dłuższe ale każdy ma swoje preferencje co do ubioru ;))

    OdpowiedzUsuń
  118. Poklikałam:-) Buty bardzo przypadły mi do gustu :-)

    OdpowiedzUsuń
  119. Jesteś laseczka:) Sukienka ekstra i buty też chociaż dla mnie obcas zbyt wysoki. Poklikałam:)

    OdpowiedzUsuń
  120. Sandałki są cudne ;)
    Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  121. wszystko poklikane! :)
    naprawdę cudowne rzeczy
    plainess[klik]

    OdpowiedzUsuń
  122. Sukienka jest fantastyczna! :) Poklikałam :D

    Zapraszam do nas! Jeśli Ci się spodoba będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :) IMMH FashionBlog

    OdpowiedzUsuń
  123. Śliczne rzeczy! ;)
    Poklikane.
    Poklikasz też u mnie?
    http://rikaa-blog.blogspot.com/2015/08/lucluc-pomys.html

    OdpowiedzUsuń
  124. Cudowne <3
    Poklikane oczywiście ;***
    http://anita-maggda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  125. Poklikałam. Świetna stylizacja :)
    igablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  126. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  127. Sukienka jest genialna!
    Poklikałam.

    Pozdrawiam, http://iamangelikaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  128. Hej,
    Poklikałam :-*Obserwuje.
    Pozdrawiam Zizi.

    OdpowiedzUsuń

  129. Klikniesz u mnie? Ja klikne u Ciebie!
    http://zmianoo99.blogspot.com/2015/07/kolejna-wishlista-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  130. Świetny post! Poklikane
    Obserwujemy? Jeśli tak zaobserwuj i napisz komentarz, że już pod ostatnim postem, a ja jak najszybciej się odwdzięczę. Pozdrawiam ;3
    luolla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  131. świetna sukienka
    poklikałam
    zapraszam do siebie a jeśli się spodoba zachęcam do obserwacji : http://bbypattie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  132. Przepiękna sukienka i buty :)

    OdpowiedzUsuń
  133. Bardzo ładne rzeczy :) Poklikane
    + obserwuję

    http://kosmetyczka-usmiechu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  134. Piękna sukienka, idealnie na Tobie leży!
    Śliczne buty :3
    Uczciwie kliknęłam ;))

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  135. Ładnie wychodzisz na zdjęciach ;)
    Zapraszam do obserwacji ; flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  136. W O W
    Twoja figura zabija dziewczyno
    Wygląda na tobie ta sukienka przecudnie
    Na mnie wyglądają sukienki jak worek *śmiech*
    szarpana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  137. Czerń i biel - świetnie do siebie pasują :) Ale na tak zgrabnej dziewczynie wszystko wyglądałoby ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  138. Wyglądasz obłednie, świetne ciuszki wybrałaś, również rozpoczęłam wspołprace , mogę liczyć na rewanż ? http://mazgoo.blogspot.com/2015/07/moje-ulubione-pozycje-wspopraca-z.html

    OdpowiedzUsuń
  139. Bardzo ładna sukienka :)
    Mój Blog – klik!
    Mogłabym prosić o poklikanie w linki? To dla mnie bardzo ważne ;)

    OdpowiedzUsuń
  140. Wspaniała sukienka! I te buty, aww. ;33 Poklikałam, powodzenia we współpracy! <3
    Obserwuję i mam nadzieję, że się odwdzięczysz. ;**
    swiat-zwariowaneej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  141. Boska sukienka!
    http://oliwiawr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !