czwartek, 20 sierpnia 2015

NewDress - Moja Wish Lista

Hej kochane ! Dziś chcę Wam przedstawić nowy sklep internetowy jakim jest NewDress. Przy okazji chcę Wam pokazać moją małą listę życzeń. Jeśli jesteście ciekawe co wpadło mi w oko - zapraszam do dalszej części posta :)


Sprawdź cenę - KLIK                    Sprawdź cenę - KLIK                      Sprawdź cenę - KLIK



Sprawdź cenę - KLIK                 Sprawdź cenę - KLIK                  Sprawdź cenę - KLIK



Sprawdź cenę - KLIK                 Sprawdź cenę - KLIK                         Sprawdź cenę - KLIK



BARDZO PROSZĘ O POKLIKANIE W LINKI

Z GÓRY DZIĘKUJĘ ZA POMOC! :)




78 komentarzy:

  1. Śliczne ubrania!
    P.S. Poklikałam w linki, czy mogłabym liczyć na to samo u siebie? :)

    Love Life Every Day
    everydaybeauty instagram

    OdpowiedzUsuń
  2. Super te ubrania, poklikałam w parę linków:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ekstra rzeczy <3 Poklikałam kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne rzeczy, poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Poklikane. Piękna spódnica.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne rzeczy :) jest na czym oko zawiesić. Klik.

    OdpowiedzUsuń
  7. Biała sukienka jest fantastyczna! Poklikane! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne są te marynarki z pierwszego zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że u nas takich rzeczy nie ma. Lubię gdy na zagranicznych stronach są realne zdjęcia klientek, wtedy można zobaczyć czy dana rzecz jest odpowiednia i realna :) Spódnica żółta oraz płaszczyk są super!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta pastelowa, żółta sukienka jest cudowna <3 Sprawdziłam cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Słodki Jezu, chciałabym mieć taką żółtą, księżniczkową kieckę - nie mam pojęcia, dokąd bym w niej poszła, ale chciałabym ją mieć. :D Poklikane. :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatni, koronkowa sukienka najlepsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mają tam ciekawe rzeczy.

    ps. klikam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana, jeśli chcesz zobaczyć włosy po zabiegu ProFiber możesz zajrzeć na mojego insta- jutro wstawię zdjęcie włosów :) Niestety, nie przygotowałam się pod tym względem wcześniej :C

    OdpowiedzUsuń
  15. poklikane :-) proszę oto samo :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi się najbardziej podoba ta neonowa spódniczka, ma coś w sobie. ;-)
    Poklikane, powodzenia!
    Obserwuję :-)
    minimalnia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Biała ostatnia sukienka mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. plaszczyk genialny!!!!Poklikane ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. przyznam, że pierwszy raz słyszę o tym sklepie :3 jednak oferta jest bardzo ciekawa :D bardzo różnorodna wishlista ;)
    linki oczywiście poklikane, ceny po kolei:
    15,22$
    4,74$
    6,64$
    5,45$
    7,36$
    9,98$
    11,88$
    16,69$
    9$
    mam nadzieję, że współpraca się powiedzie :*
    zapraszam do mnie na nowy wpis, może również zechcesz poklikać w linki? ♥
    buziaakii :**

    OdpowiedzUsuń
  20. fajne rzeczy:)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Klik, klik:) Cudne rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ta kurteczka biała jest naprawde urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Biała sukienka cudna, tylko rękawy bym obciela :P kurteczka i marynarka tez jak najbardziej dla mnie ::)
    Poklikane ;) Zapraszam do siebie na post z ciuszkami z SheIn ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajne rzeczy wybrałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  25. jeden z moich ulubionych sklepów :) szczerze poklikane ! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Biała bluzka mi się podoba :) Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale to wszystko piękne! :-) Linki poklikane :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Kliknęłam w linki :* Zrobisz to samo u mnie?
    +obserwuje
    http://gabrielle-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. poklikane :) powodzenia! dziś wieczorem będziesz miała szansę się zrewanżować :D

    OdpowiedzUsuń
  30. super rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Seksowne ciuszki, na Azjatkach to wszystko ładnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  32. Poklikane:)
    Tego sklepu nie znałam:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Poklikane, :) Świetne ciuszki. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ta beżowa sukienka już od dawna mi się marzy :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ciekawe rzeczy, oczywiście poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ta ostatnia biała sukienka-śliczna!
    milutkiego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  37. ta żółta, balowa suknia na zdjęciu wygląda świetnie, ale obawiam się, że na żywo może być niestety wielkim rozczarowaniem :/ :(

    OdpowiedzUsuń
  38. U mnie także wishlista ze sklepu, mogę liczyć na kliknęcia :).

    OdpowiedzUsuń
  39. Mnie urzekła ta czarna bluzka za 4,74 i biały płaszczyk za 16,65 :D świetnie się prezentują

    OdpowiedzUsuń
  40. Ta biała bluzeczka za 6,64 jest niesamowita ! *-*
    Pozdrawiam !

    http://adtadtadta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Super rzeczy oczywiście poklikalam ;)

    poozytywna96.blogspot.com ❤

    OdpowiedzUsuń
  42. Wow ta żółta suknie jest świetna na dodatek według mnie bardzo tania nie całe 12$ ! Śliczna *.* Inne ciuszki też suuuper ;D
    Zapraszam na fanpage ! Zawsze na bieżąco z nowymi postami i wiele więcej :) Klik :P

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo ładne rzeczy! :) Poklikane :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Same piękne rzeczy, nie mogę się napatrzeć ech. :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Poklikane, podoba mi się szczególnie ten czarny żakiet/bluza. :)

    OdpowiedzUsuń
  46. same świetne :D
    podoba mi się ta 2 bluzka ale w życiu bym nie wyszła z nią na miasto :P

    OdpowiedzUsuń
  47. super sukienki :) poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  48. zakochałam się w żółtej sukience!
    Poklikałam oczywiście. :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Żółta ksieżniczkowa sukienka jest przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Podobają mi się jedynie żakiety.

    OdpowiedzUsuń
  51. Plaszczyk super, poklikane ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Poklikane :) Ta suknia wygląda bosko jak dla księżniczki :D

    OdpowiedzUsuń
  53. Ta ostatnia sukienusia wygląda uroczo :) poklikałam, będę wdzięczna bardzo za rewanż: http://juicy-raspberry.blogspot.com/2015/08/wspopraca-z-dressgal-wishlista.html

    OdpowiedzUsuń
  54. Szalenie podoba mi się ostatnia sukienka, biała, koronkowa. Jest absolutnie przepiękna.

    OdpowiedzUsuń
  55. Jest naprawdę w czym wybierać.
    Poklikałam.
    :*

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !