piątek, 28 sierpnia 2015

START: BANDI - Stymulator wzrostu rzęs i brwi

Stymulator wzrostu rzęs i brwi firmy Bandi od jakiegoś czasu niesamowicie mnie kusił, więc bardzo ucieszyłam się, gdy otrzymałam go w prezencie. :)






W prawdzie produkt jest ze mną już od kilku miesięcy, ale dopiero dziś zdecydowałam się na rozpoczęcie kuracji. Chciałam dać moim rzęsom trochę odpocząć od poprzedniej takiej akcji z Miralash.




Rzęsy wróciły do normalnego stanu, więc produkt będzie miał szansę się wykazać. Producent zapewnia, że pierwsze efekty będą widoczne już po 6 tygodniach, lecz zaleca stosowanie odżywki przez 4 miesiące w celu uzyskania pełnego efektu. W związku z tym pojawią się dwa posty w wyżej wspomnianych odstępach czasowych wraz z relacją zdjęciową. :)


Poniżej przedstawiam mój aktualny stan rzęs :)



Trzymajcie kciuki ! :)


Z pełną ofertą możecie zapoznać się na stronie Bandi.
(wystarczy kliknąć w poniższy baner)
http://www.bandi.pl/index.php

85 komentarzy:

  1. I tak masz piękne rzęsy :) nawet bez odżywki :) miłego testowania i żeby były rezultaty takie jakie chcesz :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę jak najlepszych efektów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa, jakie będą efekty ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne opakowanie :) Czekam na relację w takim razie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie wzmocniła rzesy, nieco pogrubiła - ogólnie poprawiła sie ich kondycja, ale nie urosły, może minimalnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Opakowanie i sam produkt jest przecudne. Po prostu idealne. <3 Musze powiedzieć, że nawet przed kuracja masz bardzo ładne rzęsy jednak trzymam kciuki i mam nadzieję, że efekt będzie zadowalający :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymam kciuki! :D Nie mogę doczekać się efektów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Już się nie mogę doczekać efektów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzęsy rzeczywiście imponujące; ) nawet bez odżywki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Będę czekać na efekty stosowania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajne opakowanie:) mam nadzieje że i zawartość niczego sobie:)
    miłego testowania

    OdpowiedzUsuń
  12. Tej odżywki nie miałam, ale Long4lashes dała ładne efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa jestem efektów. Będę czekać na opinię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię tego typu produkty, więc z niecierpliwością czekam na efekty ! : )

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem bardzo ciekawa jak się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zazdroszczę Ci tego, że masz naturalnie ciemne rzęsy.

    OdpowiedzUsuń
  17. Przydałby mi się do brwi, rzęsy ma długaśne z natury ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Przydałby mi się do brwi, rzęsy mam długaśne z natury ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. W takim razie z niecierpliwością czekam na efekty stosowania tego stymulatora ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Miłego testowania :) Ciekaw jestem efektów :)

    Serdecznie zapraszam na rozdanie http://forliveop.blogspot.com/2015/08/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  21. ja uzywalam innej firmy, ale mi pomogl :) trzymam wiec kciuki

    OdpowiedzUsuń
  22. Dobre rzęsy bez odżywki :) Jestem ciekawa efektów :) powodzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Samo opakowanie jest bardzo urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Masz piękne rzęsy. Ja nie używam niestety żadnych wspomagaczy do nich:/

    OdpowiedzUsuń
  25. Jestem bardzo ciekawa efektów :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Czytałam dobre opinie o tym serum.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja również jestem ciekawa efektów;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładne opakowanie :) Ciekawa jestem efektów :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jestem ciekawa, jakie będą efekty!

    OdpowiedzUsuń
  30. też jestem ciekawa efektów. Świetne opakowanie kosmetyku, aż chce się je przetestować :-) Udanego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciekawy produkt, życzę dobrych rezultatów stosowania :)

    www.jlw-lifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. uwielbiam Bandi :) kiedyś często używałam kremu z kwasami tej firmy - dzięki że mi o niej przypomniałaś :))

    OdpowiedzUsuń
  33. jestem mega ciekawa jakie będą efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  34. No to czekamy na efekty, trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo byśmy chciały dobrą odżywkę :) Ciekawe jesteśmy efektów :)

    OdpowiedzUsuń
  36. ciekawe czy jest taki dobry jak piszą, okaże się ;) + obserwuje, ciekawy blog ;)
    http://wybuchowakatie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Lovely presentation and so beatiful product!

    OdpowiedzUsuń
  38. Super! :) Ciekawe czy by się sprawdził u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Mam nadzieję, że się u Ciebie sprawdzi :D Moim zdaniem i tak masz bardzo ładne rzęsy :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Trzymam kciuki i czekam na efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Już na starcie masz ładne rzęsy :) Trzymam kciuki za jak najlepsze efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Teraz strasznie dużo firm ma w ofercie odżywki do rzęs, jestem ciekawa jak ta się spiszę :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Coraz to nowe ulepszacze rzęs się pojawiają;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Chętnie zapoznam się z efektami :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Hola guapa..te acabo de conocer¿quieres que nos sigamos por GFC? me encantaría,te espero en:http://sonymingoss.blogspot.com.es/
    Besos!

    OdpowiedzUsuń
  46. Hola guapa..te acabo de conocer¿quieres que nos sigamos por GFC? me encantaría,te espero en:http://sonymingoss.blogspot.com.es/
    Besos!

    OdpowiedzUsuń
  47. Jestem bardzo ciekawa jak się sprawdzi. Dotychczas takie produkty, których używałam, powodowały zagęszczenie rzęs - niekoniecznie zaś wydłużenie. Ciekawa jestem, jaki tutaj będzie efekt.

    OdpowiedzUsuń
  48. Masz przepiękne rzędy, mega grube :) Ja właśnie zamówiłam odżywkę Long4Lashes, i będą zaczynać kurację. Pozdrawiam i zapraszam do siebie, buziaki! ♥

    OdpowiedzUsuń
  49. Coś takiego by mi się przydało:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Powodzenia, oby się na Twoich rzęsach sprawdziła;)

    OdpowiedzUsuń
  51. masz bardzo ładne rzęsy:) jestem ciekawa efektu końcowego:)

    OdpowiedzUsuń
  52. Stosuję ją od maja i nie widzę jakiejś super poprawy niestety. Oczywiście zapomniałam zrobić zdjęcia przed. W zasadzie jedyne co zauważyłam, to fakt, iż prawie w ogóle nie wypadają. Ale cudów niestety nie ma :( Najwięcej dobrego słyszałam chyba o Bodetko Lash...

    OdpowiedzUsuń
  53. 6 tygodni to dużo. Ja mam wielki problem jak coś kupię, żeby używać to codziennie.
    Zwykle zapominam, a jak sobie przypomnę to w środku nocy. :)

    Zapraszam do mnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  54. Ja teraz używam Long4Lashes. Działa wyśmienicie!

    OdpowiedzUsuń
  55. to niech rosną Ci rzęsy teraz:)

    OdpowiedzUsuń
  56. oby się sprawdził :) trzymam kciuki

    OdpowiedzUsuń
  57. Czekam na recenzje i efekty po - na mnie najlepiej zadziałała odżywka do rzęs review lashes .

    OdpowiedzUsuń
  58. Trzymam kciuki za efekty i czekam z niecierpliwością na recenzję, bo sama szukam dobrego preparatu dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  59. No to czekamy na efekty :) Udanej kuracji :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Czekamy z niecierpliwością na efekty :)!

    OdpowiedzUsuń
  61. Love it!

    Please click on the link on my post
    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/08/tropical-with-dressin.html

    OdpowiedzUsuń
  62. bardzo jestem ciekawa efektów :D

    OdpowiedzUsuń
  63. Trzymam kciuki i czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Też mam ale jeszcze nie zaczęłam testować bo mam z innej firmy :) Daj znać. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  65. Ciekawa jestem, jak sie sprawdzi, wiec 3mam kciuki i czekam na relacje :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Moje rzęsy bez tuszu nie istnieją, więc czas pomyśleć o kuracji:)

    OdpowiedzUsuń
  67. Powodzenia! Udanych testów :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !