poniedziałek, 24 sierpnia 2015

Yves Rocher | Lakier do paznokci 71. Menthe (Mięta)

Do szeregu moich zbiorów dołączył lakier marki Yves Rocher, którego kolorek kojarzy mi się nieco z powoli nadchodzącą jesienią. Dziś przedstawię Wam piękną zieleń. Jeśli chcecie ją poznać - zapraszam do dalszej części posta :)






OPIS PRODUKTU

Lakier został wyposażony w innowacyjny pędzelek w kształcie wachlarza, który idealnie dopasowuje się do kształtu paznokcia. Delikatna formuła, wolna od ftalanów, formaldehydu, kamfory lub nanomateriałów została
wzbogacona w żywicę Elemi aby nadać efekt nabłyszczenia.
 
Działanie
• Nadaje paznokciom głęboki, intensywny kolor
• Łatwa aplikacja dzięki płaskiemu, elastycznemu pędzelkowi w kształcie wachlarza



Więcej informacji oraz dostępność TUTAJ




Produkt mieści się w smukłej, szklanej buteleczce o poj. 5ml. Na wierzchu zakrętki umieszczono logo producenta. Szata graficzna opakowania jest prosta, minimalistyczna, przyjazna w odbiorze. Lakier wyposażono w wygodny, szeroki pędzelek, którego włosie przycięte jest na kształt wachlarza. Dzięki takiemu rozwiązaniu aplikacja przebiega szybko i precyzyjnie. Konsystencja emalii jest odpowiednia - niezbyt gęsta. 


Tradycyjnie lakier wyróżnia się bardzo dobrą pigmentacją. Zadowalające krycie uzyskuję po rozprowadzeniu jednej warstwy. Jest ona dla mnie w zupełności wystarczająca, ale jeśli chcemy wzmocnić kolor możemy dołożyć kolejną. Emalia nie powoduje smug, prześwitów, itp. Idealnie nadaje się do stemplowania. Daje kremowe wykończenie o niezbyt mocnym połysku, w miarę szybko wysycha oraz łatwo się zmywa. Trwałość z nałożonym top coatem wynosi około 2-3 dni, po czym zaczynają pojawiać się delikatne odpryski. Poniżej możecie zobaczyć przykładowe zdobienie z użyciem lakieru. 


zdjęcie można powiększyć // na paznokcie została nałożona jedna warstwa lakieru YR



Zapraszam Was do zapoznania się z ofertą Yves Rocher.
 

85 komentarzy:

  1. Świetny kolorek. Lubię lakiery tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba ten kolorek :) Mam podobny w swoich zbiorach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny kolorek :) choć na swoich paznokciach nie widzę takiego koloru, tak u innych bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorek śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię te lakiery, mam nawet ten kolor. Wystarczy jedna warstwa, aby ładnie wyglądał ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię miętę na paznokciach :).

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładny kolorek i bardzo ładnie wygląda jak na jedną warstwę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny kolor! podoba mi się mani :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Krycie ma super! Podoba mi się to zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wciąż nie mogę uwierzyć że te lakiery kryją dobrze po jednej warstwie! Muszę chyba kupić jakiś i się przekonać :D

    OdpowiedzUsuń
  11. całe zdobienie ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam wszystko co miętowe:) ładne paznokcie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładnie ta miętka wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podba mi się ten kolor! ślicznei wygląda na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubimy takie kolory :) Delikatne i śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie paznokcie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Będę musiała rozejrzeć się za lakierami Yves Rocher :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam żółty! Jest świetny! Szybko wysycha, nie jest zbyt gęsty, łatwo się nakłada i bardzo długo się utrzymuje! Polecam :) melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękny kolor i świetne zdobienie :)) bardzo mi się podoba ;))

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeszcze nie miałam żadnego lakieru z tej firmy. Świetny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczny kolor mam podobny na paznokciach tyle że hybrydowy ;)
    Serdecznie zapraszam do mnie ! :) Klik :P

    OdpowiedzUsuń
  22. aktualnie mam czerwień z tej serii na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow!

    Looks amazing!

    Have a nice week!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. kolorek super, śliczne paznokcie! :)

    https://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ta jedna warstwa mnie zaskakuje :) pozytywnie!

    OdpowiedzUsuń
  26. Idealne krycie jak na jedną warstwę :) Lubię takie szerokie wachlarzowe pędzelki :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam ten lakier i bardzo fajnie się nim maluje;) w ogóle lakiery z tej firmy bardzo pozytywnie mnie zaskoczyły ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawy kolor, podoba mi się ten odcień. :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Sądziłam, że z top coatem wytrzyma dłużej:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ładny kolorek . Wprawdzie trochę piżamowy ale na lato ok.

    OdpowiedzUsuń
  31. Super, ja mam bana na lakiery mam ich za dużo więc już nie kupuję chociaż kuszą;)

    OdpowiedzUsuń
  32. pięknie ozdobione paznokcie, nie znam za bardzo kosmetyków z yves-rocher. teraz używam hybrydy

    OdpowiedzUsuń
  33. Lubię ten kolor. A z tymi zdobieniami wygląda zjawiskowo ! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Wlasnie szukam dobrze kryjacych lakierow :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Super kolor ! Uwielbiam mięte na paznokciach :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo ladny kolor ;)
    Masz sliczne paznokcie, moje niestety strasznie sie lamia ;/

    Xoxo
    Gertrama.blogspot.com
    Jesli to nie problem, prosze o klikniecie w link w najnowszym poscie, odwdzieczam sie ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczny kolor, cudownie pasuje do zdobienia 😀

    OdpowiedzUsuń
  38. Ładny :) Ja ostatnio kupiłam podobny odcień z Sally Hansen :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo ładny kolorek. :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie miałam jeszcze lakierów z tej firmy. Kolor świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Z YR zazwyczaj sięgam po szampony i maski do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie wiedziałam, ze YR ma lakiery do paznokci ;) Bardzo fajnie Ci wyszły te pazurki ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Śliczny kolorek i cudnie się błyszczy :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Powalająco piękny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  45. słyszałam o nich, że dobrze trzymają ;) fajny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. mięta na paznokciach bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Uwielbiam ten odcień :) Piękne zdobienie.

    OdpowiedzUsuń
  48. Piękne połączenie z białym :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Mam lakier z tej firmy,ale na moich paznokciach źle się rozprowadza lakier :(
    Super zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Jak dla mnie, mięta zawsze na TAK :D

    OdpowiedzUsuń
  51. też go mam, kolorek jest obłędny!

    OdpowiedzUsuń
  52. Fajny kolor, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !