poniedziałek, 10 sierpnia 2015

Romwe - moje pierwsze zamówienie

Jakiś czas temu udało mi się nawiązać współpracę z Romwe. Tradycyjnie wybrałam dla siebie sukienkę, ale czy jestem zadowolona z jej jakości ? Jeśli jesteście ciekawi - koniecznie czytajcie dalej.






Sukienka podzielona jest na dwie części. Najpierw wkładamy na siebie podszewkę, a dopiero potem koronkową sukienkę :) Jeśli chodzi o jakość - nie mam jej nic do zarzucenia - wszystko jest ładnie odszyte i brak w niej jakichkolwiek niedociągnięć.




Jak widać posiada rękaw 3/4 i jest w miarę wygodna. Niestety nie przypadła mi do gustu i raczej podaruję ją komuś w rodzinie. Po prostu źle się w niej czuję i nic z tym nie zrobię. :)


A Wy co o niej sądzicie ?

BARDZO PROSZĘ O KLIK W LINK !
Sukienka ROMWE - KLIK

Będę wdzięczna za pomoc, Z GÓRY DZIĘKUJĘ !


Zapraszam do zapoznania się z pełną ofertą sklepu
(wystarczy kliknąć w poniższy baner)
http://www.romwe.com?utm_source=rzetelne-recenzje.blogspot.com&utm_medium=blogger&url_from=rzetelne-recenzje

127 komentarzy:

  1. Jak dla mnie to te dwie sukienki się różnią... Moim zdaniem ładnie w niej wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, nie są do siebie podobne. :)

      Usuń
    2. Popieram, niestety sukienka, którą otrzymałaś różni się od tej na zdjęciu. Szkoda.

      Usuń
    3. Widać faktycznie różnicę ale na szczęście nie taką jak spotykałam gdy ktoś zamawiał coś z chin

      Usuń
    4. Też to własnie zauważyłam. jest różnica, ale wyglądasz w niej ładnie :)

      Usuń
    5. Jest faktycznie pewna różnica. Ja miałam też tak z sukienką, która okazała się bluzką - taka była krótka, zupełnie inaczej prezentowała się na zdjęciu. Choć ogólnie z rzeczy w większości z tego sklepu byłam zadowolona.

      ps. Klikam ;)

      Usuń
  2. Hmmm... Nie mój styl, choć w sumie jest ładna.

    OdpowiedzUsuń
  3. sukienka krój ma ładny:) ale trochę krótka jak dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna jest ta sukienka! Kliknęłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna sukienka, podobają mi się takie koronki

    OdpowiedzUsuń
  6. klik zrobiony :)
    A co do samej sukienki, to powiem Ci, że zła nie jest, ale na stronie sprzedającego wyglada znaczniej "eksluzywnie" ? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie w niej wyglądasz ale najważniejsze to to byś się w niej dobrze czuła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi osobiście sukienka się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. całkiem ładna, fajnie, że jesteś zadowolona z jakości.

    OdpowiedzUsuń
  10. Całkiem fajna jednak ten dół nie jest za fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładna sukienka, ale widać różnicę pomiędzy tą na zdjęciu a twoją :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Różnica widoczna jest gołym okiem. Niestety w rzeczywiśtości sukienka nie prezentuje się już tak fajnie jak na zdjęciu.

    OdpowiedzUsuń
  13. wygląda ładnie, ale szkoda, że jest taka długa

    OdpowiedzUsuń
  14. Niestety gdybym zamówiła to bym się zawiodła;) Wyglądasz ładnie jednak w tej ze zdjęcia wyglądałabyś jeszcze lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Według mnie ta "halka" jest zdecydowanie zbyt krótka w stosunku do części zrobionej z koronki :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta sukienka na zdjęciu jest ładniejsza, taka subtelna i gustowna, a to co przyszło? Podszewka i kawałek firanki... Jakbyś dostała tą ze zdjęcia to na pewno wyglądałabyś jak milion $ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S. Nie mogę się napatrzeć na nowy nagłówek, jest piękny! :)

      Usuń
  17. Na zdjęciu sukienka jest bardzo ładna, ale zupełnie inna przyszła do Ciebie. Wyglądasz ładnie, ale szkoda, że nie sprzedają tego co pokazują :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale ślikczna *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. różnią się długością przede wszystkim :D ale ładnie w niej wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  21. sukienka ładna, taka delikatna, lubię takie :) ale różnica między tą ze zdjęcia a Twoją jest znaczna, to fakt ;/

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładnie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wygląda całkiem ok :D Szkoda, że nie do końca Ci przypasowała.

    OdpowiedzUsuń
  24. Mi się podoba. Bardzo lubię takie sukienki i moim zdaniem wyglądasz w niej super.
    Kliknęłam :)
    Mogłabyś kliknąć w linki pod tym postem?
    http://rakonaopisuje.blogspot.com/2015/08/wishlist-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Sukienka podzielona na dwie części? Nie słyszałam jeszcze o takiej :o Ładna jest, ale skoro zle się w niej czujesz to nie opłaca się trzymać jej w szafie :/
    Arleta!

    OdpowiedzUsuń
  26. Sukienki w tym stylu bardzo nam się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładna ta sukienka :) szczególnie ta koronka na wykończeniach na koronkowej sukience

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie dziwię się, że nie przypadła Ci do gustu. Jakość zdaje się, że jest kiepska :(

    OdpowiedzUsuń
  29. Wspaniała jest ta sukienka - elegancka, kobieca, a zarazem też subtelna! ♥
    PS. Kliknęłam ($10.33) :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Szkoda,że nie jest taka jak na pierwszym zdjęciu;/

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ładna :) w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Sukienka ładna chociaż według mnie to bardzo się od siebie różnią. Poklikałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  33. świetnie wyglądasz kochana! piękna sukienka. Kliknięte
    potrzebuję Twojej pomocy, czy klikniesz w linki shein tutaj??

    http://fashionelja.blogspot.com/2015/08/boho-and-chic.html
    oraz w przedostatnim poście, proszę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A powiem Ci, że wyglądasz rewelacyjnie w niej:) Zgrabnej we wszystkim ładnie:)

      Usuń
    2. A powiem Ci, że wyglądasz rewelacyjnie w niej:) Zgrabnej we wszystkim ładnie:)

      Usuń
  34. Moim okiem sukienki się różnią.. Na zdjęciu oczywiście jest ładniejsza.
    Ale masz bardzo ładną figurę i we wszystkim będzie Ci ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  35. Szkoda, że nie wygląda tak jak na zdjęciu:(

    Kliknięte!

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękna sukienka i ładnie w niej wyglądasz ♥

    OdpowiedzUsuń
  37. świetna pierwsz sukienka!
    moze wpsolna obserwacja?
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  38. Ale masz ładną figurę :)
    Sukienka nawet fajna, ale podstawa to dobrze czuć się w swoich ciuchach.

    OdpowiedzUsuń
  39. fajna sukienka idealna na lato!
    klikniete:*
    http://zielonoma.blogspot.it/2015/08/totem-print-bikini.html

    OdpowiedzUsuń
  40. Hej,
    Sukienka nie jest brzydka, choć widać różnice. Nic na siłę. Jeżeli Ci się nie podoba to nie będziesz w niej chodzić ;)
    Kliknęłam w link.
    Masz super figurę. Zazdroszczę.

    Zapraszam na mojego bloga http://moda-i-ksiazki-zizi.blogspot.com/

    Czekam na nn.
    Pozdrawiam Zizi.

    OdpowiedzUsuń
  41. śliczna i seksowna, ale nie dla mnie ja musze mieć kiecki do kolan, że się czuję w takich długościach

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo fajnie w niej wyglądasz, ale z taką figurą to chyba we wszystkim człowiek pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  43. klik :) piękna figura więc ślicznie Ci w niej

    OdpowiedzUsuń
  44. Cudowna sukienka <3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Ładnie w niej wyglądasz, chociaż osobiście wolałabym gdyby podszewka była o jeszcze o jakieś 5 cm dłuższa :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo ładna sukienka chociaż wygląda troszkę inaczej niż na stronie... :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo ładna, chociaż odbiega od tej ze zdjęcia. :) Fajnie, że jest dwuczęściowa, bo można z nią trochę pokombinować. :D

    OdpowiedzUsuń
  48. Uwielbiam koronki, wiec sukienka nie może mi się nie spodobać :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Śliczna jest ta sukienka, bardzo lubię takie koronkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Mnie się podoba. Lubię takie koronkowe sukienki.

    OdpowiedzUsuń
  51. no no , sukieneczka pierwsza klasa !
    slodkieslodkieczary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Sukienka jest śliczna i bardzo ładnie w niej wyglądasz, ale na stronie wygląda jednak troszkę inaczej.
    Gratuluję współpracy :)
    okejkaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Mi bardzo się podoba jeśli chodzi o sam wygląd sukienki, ale faktycznie jeśli się w niej źle czujesz to lepiej komus ją podarować. ;)

    Pozdrawiam,
    Birginsen.

    OdpowiedzUsuń
  54. szkoda, że sukienka sporo rożni się od tej na zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Ładna jest, ale jak się w niej źle czujesz to nie ma co :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Chętnie bym ją przygarnęła :) Szkoda, że nie przypadła Ci do gustu

    OdpowiedzUsuń
  57. Ładna sukienka! Kliknęłam, mam nadzieję, ze u mnie zrobisz to samo. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Uwielbiam koronkę :) Ale chyba nie zdecydowałabym sie na białą sukienkę, wybrałabym inny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Nie jest zle ;) Teraz koronki na czasie, więc spokojnie możesz w niej śmigać ;)

    OdpowiedzUsuń
  60. Poklikane ;) Zapraszam do mnie na http://angelicious-stuff.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  61. jest przepiękna gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  62. mi sie bardzo podoba 10.33
    http://faashionpashion.blogspot.com/ zapraszam na nowy post o case !

    OdpowiedzUsuń
  63. W ogóle nie przypomina tej ze strony :/

    OdpowiedzUsuń
  64. a według mnie mocno nieprakryczna...tak jakby tandetna...przepraszam ze pisze wprost, ale tak wyglada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się nie gniewam, sukienka i tak nie przypadła mi do gustu :)

      Usuń
  65. Śliczne zdjęcia i ciekawe notki <3

    Coś czuję, że będę wpadała tu codziennie :3

    Zapraszam do mnie :*

    Wspólna Obserwacja :) ?

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Wydaje mi się, że na zdjęciu jest bardziej subtelna :-)

    OdpowiedzUsuń
  67. wydaje mi się,że widziałam podobną tylko czarną ale białe bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  68. So beautiful dress!! I love it!

    XOXO!

    OdpowiedzUsuń
  69. Piękna sukienka :) uwielbiam koronki :) są takie eleganckie:)

    OdpowiedzUsuń
  70. Nie kupuję ubrań przez internet, właśnie dlatego że na żywo coś mi się nie spodoba i ciuch trzeba wydać :D Wolę przymierzyć sobie w sklepie i nie kombinować :) A w sukience wyglądasz ładnie, ale wiadomo jak się nie czujesz w niej ok to nie ma co się zmuszać:)

    OdpowiedzUsuń
  71. Kurczę, szkoda, że się w niej nie czujesz, jest naprawdę urocza, plus kolor ma idealny na te upały :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Zdecydowanie się różnią. Ale uważam że wyglądasz w niej bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Jest całkiem fajna, ale zdecydowanie różni się od tej sukienki ze zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  74. jest na swój sposób ciekawa, jednak chyba trochę się różnią...

    OdpowiedzUsuń
  75. Ja również zamówiłam sukienkę z Romwe poprzednim razem ;)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM i może zaobserwujesz :)
    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru!

    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  76. Ladna sukienka. Ja wypatrzylam sobie na ich stronce piekna sukienke, ale mam problem z jej zamowieniem :(

    OdpowiedzUsuń
  77. Na zdjęciach ze sklepu internetowego wygląda dużo lepiej. Przysłali trochę gorszą wersję ;/ szkoda... bo pewnie wtedy byłabyś bardziej z niej zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  78. Na zdjęciach ze sklepu internetowego wygląda dużo lepiej. Przysłali trochę gorszą wersję ;/ szkoda... bo pewnie wtedy byłabyś bardziej z niej zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  79. Na zdjęciach ze sklepu internetowego wygląda dużo lepiej. Przysłali trochę gorszą wersję ;/ szkoda... bo pewnie wtedy byłabyś bardziej z niej zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  80. Hmm wyglądasz w niej nieźle, masz super figurę :) Ja bym się w nią niestety nie zmieściła :D

    OdpowiedzUsuń
  81. Sukienka jest ładna i dobrze w niej wyglądasz, ale faktycznie (jak już milion osób przede mną zauważyło) znacznie się różni od tej na zdjęciu "sklepowym", a szkoda. Dlatego zazwyczaj boję się coś zamawiać przez internet ;)

    OdpowiedzUsuń
  82. Bardzo ładnie na Tobie leży ta sukieneczka, poklikane, jakbyś mogła kochana to poklikaj i u mnie : http://www.wlosymuszabycdlugie.blogspot.com/2015/08/shein-troche-sportowo-troche-elegancko.html

    OdpowiedzUsuń
  83. sukienka prześliczna ^^,
    oczywiście kliknęłam :)
    pozdrawiam :D
    Miooodziablog-klik <3

    OdpowiedzUsuń
  84. Ładnie w niej wyglądasz ale te sukienki są różne. Przynajmniej dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  85. Sukienka urocza ale jak dla mnie za krótka , lubię bezpieczne długości ;-)

    OdpowiedzUsuń
  86. Sukienka leży na tobie bardzo ładnie, aż jestem zdziwiona, że ciuszek ze strony www może tak wyglądać.

    OdpowiedzUsuń
  87. Moim zdaniem sukienki trochę się różnią, ale i tak nie jest zła.
    Poklikałam.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  88. Masz bardzo ładną figurę, ale sukienka mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  89. Jeżeli nie czujesz się w niej dobrze, to rzeczywiście lepiej komuś ją podarować jezeli się spodoba :)
    w link oczywiście kliknięte :)

    OdpowiedzUsuń
  90. sukienka bardzo w moim guście! Uwielbiam koronki;)
    Poklikałam;)

    OdpowiedzUsuń
  91. Uwielbiam koronkowe ciuszki. :) Zwłaszcza sukienki.

    OdpowiedzUsuń
  92. Kliknięte:) Sukienka jest ładna, mi się podoba choć rzeczywiście różni się nieco od tej na zdjęciu. Ale Tobie w niej naprawdę ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  93. Sukienka bardzo mi się podoba. Ponadto, w moim odczuciu, prezentujesz się w niej doskonale. Ja nie mogłabym takiej ubrać ze względu na gabaryty;>

    OdpowiedzUsuń
  94. Nie podoba mi sie, ze sukienka, ktora otrzymalas rozni sie od tej ze zdjecia :/ Ta podszewka troche jak dla mnie za krotka. Masz bardzo ladna figure Kochana :) Klikniete ;)

    OdpowiedzUsuń
  95. jak obiecałam tak poklikałam :*
    www.odrobina-ciepla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  96. Poklikane :) Sukienka fajnie na Tobie leży :]

    OdpowiedzUsuń
  97. No trochę inna ta sukienka zamówiona od tej na zdjęciu. Ale tak to niestety właśnie jest z tymi chińskimi sklepami online. Wszystko ładnie pięknie, nie za drogo, ale ja z doświadczenia wiem, że lepiej przymierzyć i obejrzeć w sklepie

    OdpowiedzUsuń
  98. Hej hej :)
    Klikamy razem?
    U mnie w poście tu : http://zmianoo99.blogspot.com/2015/07/kolejna-wishlista-dresslink.html#comment-form
    :*

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !