sobota, 15 sierpnia 2015

Yves Rocher - Lakier do paznokci 24. Rose Dalhia (Fuksja) | Zdobienie z Edbeauty

Wspominałam Wam już w jednym z postów, że Yves Rocher wypuściło lakiery do paznokci w szerokiej gamie kolorystycznej. Ostatnio prezentowałam Wam na blogu Aksamitny róż, a dziś chcę Wam przedstawić przepiękną fuksję. Zainteresowane ? To czytajcie dalej ! :)





OPIS PRODUKTU

Lakier został wyposażony w innowacyjny pędzelek w kształcie wachlarza, który idealnie dopasowuje się do kształtu paznokcia. Delikatna formuła, wolna od ftalanów, formaldehydu, kamfory lub nanomateriałów została
wzbogacona w żywicę Elemi aby nadać efekt nabłyszczenia.

Działanie
• Nadaje paznokciom głęboki, intensywny kolor
• Łatwa aplikacja dzięki płaskiemu, elastycznemu pędzelkowi w kształcie wachlarza




Więcej informacji oraz dostępność TUTAJ.




Produkt znajduje się w szklanej, smukłej buteleczce o poj. 5ml. Na wierzchu ciemnogranatowej zakrętki umieszczono logo producenta. Szata graficzna opakowania jest prosta, minimalistyczna, lecz miła dla oka. Konsystencja produktu jest odpowiednia - nie za rzadka, nie za gęsta. Zapach tradycyjny dla kosmetyków tego typu. Lakier wyposażony został w wygodny, szeroki pędzelek - jego włosie przycięte jest na kształt wachlarza.




Emalia dobrze rozprowadza się na płytce paznokciowej. Idealne krycie osiągniemy już po nałożeniu jednej warstwy - jest ona dla mnie wystarczająca. Na kolejną aplikację decyduję się tylko wtedy, gdy chcę pogłębić kolor. Lakier nie tworzy prześwitów, smug, pęcherzyków, itp. Doceniam go za szybkie schnięcie i kremowe wykończenie. Możemy go używać również do tworzenia stempli - bardzo dobrze się do tego zadania nadaje. Trwałość z nałożonym top coat wynosi około 3 - 4 dni, po czym zaczynają pojawiać się delikatne odpryski.


Na paznokcie została nałożona jedna warstwa lakieru.


Na koniec chcę Wam pokazać jeszcze zdobienie jakie wykonałam na lakierze YR 
z użyciem ozdób ze sklepu internetowego Edbeauty.

Serdeczny paznokieć ozdobiłam różowym brokatem BPS 




Zapraszam Was do zapoznania się z ofertą Yves Rocher.

oraz z ofertą Edbeauty.



76 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie wygląda na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie mam podobny kolor na pazurkach :)

    Piękne zdobienie ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten lakier, ale jeszcze go nie używałam, ale patrząc na Twoje super pazurki to muszę sie za niego zabrać:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały kolor ! Pięknie wygląda na paznokciach !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny kolor. Ostatnio właśnie szukałam jakiegoś dobrego lakieru o podobnym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wydaje się ciekawy :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  7. Poklikałam,ale mam kilka lakierów z Rimmella i już nie potrzebuję z innych firm, mimo, że przyznam, że ładny kolor. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny kolorek i podoba mi się zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne paznokcie i śliczny kolor <3 Chyba się skuszę na niego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny ten odcień! I jedna warstwa tylko? Jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam trzy lakiery z tej serii i jestem zachwycona kryciem ;) Świetne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda cudownie na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Naprawdę śliczny odcień, chętnie nosiłabym go na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wprawdzie wolę subtelniejsze kolory, ale ten jest piękny:):)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny kolorek, choć ja ostatnio wróciłam do czerni.

    OdpowiedzUsuń
  16. kolor ładny, ale YR już nie kupuję ;/

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześliczny kolorek *-* Super mani bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny kolor i to zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny ten kolorek. Na lato idealny, a takie delikatne zdobienia lubie najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny kolorek a całość świetnie się komponuje:)

    OdpowiedzUsuń
  21. mocny i soczysty odcień :) czasami taki właśnie lubię! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. nie slyszalam o tej marce, a kolorek swietny ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny kolor i piękne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jeszcze nie miałam tych nowych lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam ten lakier i jest nawet fajny. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Lakier pięknie się błyszczy :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Super kolor :) i bardzo ładne wykonanie! Podoba mi sie też błysk jaki daje.

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładnie się prezentuje :)
    Muszę rozejrzeć się w innych kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam produkty YR, a do tego naprawdę świetny ten kolorek. :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo podoba mi się ten odcień - idealny na lato :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. piękny kolor, a zdobienie świetne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczny kolorek, bardzo ładnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  33. Wow, super efekt jak na jedną warstwę! Kolor mi się bardzo podoba, myślę, że będzie idealny na lato, ale na jesień też dobrze się sprawdzi ze względu na swój głęboki kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  34. ślicznie wygląda na paznokciach! mam bardzo podobny kolor z innej firmy
    Miłego wieczoru! zaczytana-oczytana.blogspot.com ^_^

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo fajny kolor i ciekawe zdobienie :)))

    OdpowiedzUsuń
  36. nigdy nie mialam lakieru do apznokci z yves rocher ! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja mam szary kolor, chyba z jakiejś gazety, ale jeszcze go nie używałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Kolor świetny a i zdobieie niczego sobie.

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękny kolor, nie miałam jeszcze żadnego lakieru z YR :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Kolor jest świetny,lubię takie intensywne;))

    OdpowiedzUsuń
  41. Uwielbiam takie kolory! Muszę wypróbować ;)
    www.itsnesti.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Cudowny kolor :-) Nie wiedziałam, że te lakiery tak dobrze kryją !

    OdpowiedzUsuń
  43. Całe mani świetnie się prezentuje :) Kolor lakieru bardzo przypadł mi do gustu :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  44. Lakier pięknie się błyszczy, zdobienie urocze

    OdpowiedzUsuń
  45. Zdobienie ładnie się prezentuje :) A lakier ma świetny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  46. lubię takie pędzelki :) ładny efekt, jakby żelowych paznokci :D

    OdpowiedzUsuń
  47. Wow,swietny jest!
    Co za intensywny kolor

    OdpowiedzUsuń
  48. sliczny soczysty kolor!
    http://zielonoma.blogspot.it/2015/08/green-maxi-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetny kolor, muszę nad nim pomyśleć, pasowałby do mojego koloru skóry.

    OdpowiedzUsuń
  50. mam ten sam kolor :) uwielbiam jego pędzelek

    OdpowiedzUsuń
  51. Bardzo ładny kolor... ;) Ja mało maluję paznokcie, ale jak zacznę to na pewno kupię sobie podobny kolor...
    Chciałam Ci też podziękować za to, że wchodzisz na mojego bloga i od kilkunastu dni dzień w dzień komentujesz moje posty... ;) Dzięki

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo ładny kolor... ;) Ja mało maluję paznokcie, ale jak zacznę to na pewno kupię sobie podobny kolor...
    Chciałam Ci też podziękować za to, że wchodzisz na mojego bloga i od kilkunastu dni dzień w dzień komentujesz moje posty... ;) Dzięki

    OdpowiedzUsuń
  53. Kolor soczysty i mocny, wpada w oko:)

    OdpowiedzUsuń
  54. Kolor jest fenomenalne. Zdobienie również przepięknie ci wyszło!
    Zdolniacha. :)

    Pozdrawiam,
    Birginsen

    OdpowiedzUsuń
  55. o jak się świetnie prezentuje
    obserwuje
    mogłabys poklikac u mnie ? http://faashionpashion.blogspot.com/2015/08/news.html

    OdpowiedzUsuń
  56. kolor mam podobny i bardzo ładne zdobienie, proste, a jaki daje efekt;)

    OdpowiedzUsuń
  57. wow! pięknie wygląda i jak się błyszczy <3

    OdpowiedzUsuń
  58. Śliczny kolor ! Wykonanie bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Marke YR wielbie, wiec chetnie i lakier bym wyprobowala ;) Bardzo ladny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Piękny odcień! Planuję sobie kupić szminkę w takim kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Piękny kolorek ;) mam trzy lakiery z tej firmy i wszystkimi świetnie się maluje ;)

    OdpowiedzUsuń
  62. Ja nie przepadam za lakierami z YR ale za to perfumy lubie bardzo :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !