środa, 5 sierpnia 2015

Yves Rocher | Lakier do paznokci | 25. Rose Hortensia (Aksamitny róż)

Całkiem niedawno do oferty Yves Rocher dołączyło szerokie grono lakierów do paznokci w wielu fantastycznych kolorach. Stałam się posiadaczką kilku odcieni, a dziś napiszę Wam o jednym z nich. Czy są to udane egzemplarze ? Jeśli chcecie poznać odpowiedź - czytajcie dalej !






OPIS PRODUKTU

Lakier został wyposażony w innowacyjny pędzelek w kształcie wachlarza, który idealnie dopasowuje się do kształtu paznokcia. Delikatna formuła, wolna od ftalanów, formaldehydu, kamfory lub nanomateriałów została wzbogacona w żywicę Elemi aby nadać efekt nabłyszczenia.

Działanie
• Nadaje paznokciom głęboki, intensywny kolor
• Łatwa aplikacja dzięki płaskiemu, elastycznemu pędzelkowi w kształcie wachlarza
Składniki
Ekstrakt z roślinnej żywicy drzewa Elemi, które rośnie na Filipinach. Ekstrakt ten tworzy film, który odbija światło i zapewnia połysk



Więcej informacji oraz dostępność TUTAJ




Produkt zamknięty jest w smukłej buteleczce o poj. 5ml. Posiada czarną, plastikową zakrętkę - na jej wierzchu umieszczono logo producenta. Na szklanym opakowaniu znajdziemy nalepkę informacyjną, na której widnieją  podstawowe informacje, w tym nazwa oraz numer lakieru. 

Wyposażony został w szeroki, płaski pędzelek. Jednak nie jest on taki zwyczajny - jego włosie przycięte jest delikatnie na półokrągło - nadano mu kształt wachlarza, dzięki czemu precyzyjnie rozprowadza kolor i zdecydowanie ułatwia aplikację. 

Konsystencja lakieru nie jest za rzadka czy za gęsta - według mnie odpowiednia. Zapach identyczny jak w przypadku produktów tego typu, co nie powinno nas dziwić. Lakier dostępny jest w 39 wariantach kolorystycznych.




Produkt zaskakuje już od pierwszej aplikacji. Emalia równomiernie rozprowadza się na paznokciu, nie tworząc smug, prześwitów czy pęcherzyków. Wyróżnia się bardzo dobrą pigmentacją, więc jedna warstwa jest dla mnie wystarczająca. Oczywiście jeśli chcemy pogłębić kolor - możemy ponowić aplikację. Na uwagę zasługuje fakt, iż lakier w miarę szybko wysycha. Pozostawia po sobie kremowe wykończenie o niezbyt mocnym połysku. Nadaje się do tworzenia stempelków. Z nałożonym top coatem utrzymuje się około 4 dni bez poprawek.


Na paznokcie została nałożona jedna warstwa lakieru.


Zapraszam Was do zapoznania się z ofertą Yves Rocher.

98 komentarzy:

  1. kupiłam czerwony mak czy coś takiego - jestem zachwycona! Tak fajnego lakieru jeszcze nie miałam. Wróciłam po egzemplarz dla koleżanki, to odcień który bardzo chciała mieć. Mam nadzieje że będzie równie zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już jedna warstwa bardzo dobrze się prezentuje. Fajny, a ze stempelkiem wygląda jeszcze lepiej ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny kolor:) Pięknie się prezentuje na Twoich paznokciach, szkoda, że nie zwróciłam uwagi na lakiery przy moich ostatnich zakupach w YR.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny kolor! Mam podobny z Wibo z serii Chic Matt - przetestuj z matującym topem, też będzie prezentować się pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczności :D
    Byłam wczoraj w yves rocher odebrać urodzinowy prezent od firmy (zaskoczyli mnie, nie wiedziałam, że robią takie akcje :P) i niestety nie widziałam w punkcie lakierów- kiedyś muszę się przyczaić i jakiś sobie wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To jest mój kolor! Właśnie takiego szukałam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kolor i fajne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba! Jeszcze nie używałam tych lakierów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny kolor i najlepsza firma :)!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny kolorek, uroczo się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny kolorek, wielkim plusem jest to, że w miarę szybko wysycha. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny kolorek :D Bardzo podoba mi się to zdobienie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny kolor, a wzorek piękny :) Takie zdobienie dodaje uroku! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny kolor. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  15. w ostatnim joy'u lakier YR był dodatkiem i spisał się u mnie świetnie, piękny, głęboki, nasycony kolor, coś co lubię najbardziej :)
    www.kiinsza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam ten lakier i jest nawet fajny, tylko u mnie szybko znika z paznokci. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten kolor jest Piękny ! <3
    http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam ten lakier, ale jeszcze nie używałam; )

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolor piękny właśnie taki potrzebuje :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię bardzo YR, a ten kolor jest zjawiskowy! :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ostatnio lakiery te były dostępne w jakiejś gazecie, ale w sklepei były również na promocji. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Beautiful nails!

    Please click on the link on my blog
    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/08/no-drama-with-newdress.html

    OdpowiedzUsuń
  23. muszę wypróbować super kolor::))

    OdpowiedzUsuń
  24. lakiery YR absolutnie mnie nie kuszą, a i kolory wg mnie niczym szczególnym się nie wyróżniają.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ładny efekt jak na jedną warstwę :) super

    OdpowiedzUsuń
  26. Niespotykany kolorek! Na pewno zwróciłby moją uwagę, gdybym Cię spotkała :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Podoba mi się ten kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudny kolor, nie mialam jeszcze lakieru z YR :)

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo ładny kolor :) nie miałam jeszcze lakieru z tej firmy :) może obserwacja? ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepiękny jest ten lakier! Kolor zdecydowanie trafia w mój gust :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękny kolor :) Jednak ja zawsze nakładam dwie warstwy :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ciekawy blog :)

    follow?
    http://fashionlikealife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ładny kolorek ;) ja mam niebieski, zielony i żółty i wszystkie są świetne, a zwłaszcza niebieski ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. bardzo ładny odcień taki mój :)

    OdpowiedzUsuń
  35. piękny kolor, taka fuksja troszkę :) świetny baner :D

    OdpowiedzUsuń
  36. te lakiery sie u mnie trzymaja 1 dzien :(

    OdpowiedzUsuń
  37. bardzo ladny kolor, calkowicie w moim stylu :)
    swietna recenzja

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękny odcień - bardzo mi się podoba.
    No i to zdobienie! Bomba!

    OdpowiedzUsuń
  39. Jaki piękny kolor! Śliczne masz paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja już dawno lakierów nie używałam :(

    OdpowiedzUsuń
  41. piękny odcień różu, bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  42. Ale śliczny kolorek <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. nie wiedziałam że maja lakiery w ofercie :D kolor cudowny !

    OdpowiedzUsuń
  44. Urocze paznokcie, a kolor jak najbardziej moj :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Całkiem przyjemny kolor. Z chęcią zobaczyłabym pozostałe.

    OdpowiedzUsuń
  46. Hej,
    Bardzo fajny lakier. Jedna warstwa prezentuje się dobrze. Mimo wszystko wyczerpałam budżet ;)

    Zapraszam na mojego bloga na którym znajduje się post Halu Lipcowy
    moda-i-ksiazki-zizi.blogspot.com

    Czekam na nn.
    Pozdrawiam Zizi.

    OdpowiedzUsuń
  47. Wow jedna warstwa, jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Ma fajny kolor i ładnie się błyszczy, chociaż wolałabym większą pojemność ;))

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetny kolor i zdobienie w moim guście, subtelnie podkreśla manicure:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Ten kolor jest fantastyczny.Obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Bardzo lubię tę firmę kosmetyczną.Kolor lakieru przepiękny.Chyba się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  52. piękny odcień, super wygląda na pazurkach

    OdpowiedzUsuń
  53. kolor lakieru jest naprawdę przepiękny!;)

    OdpowiedzUsuń
  54. ja gustuję obecnie w śliwkowych odcieniach, więc i ten pewnie polubiłabym ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Cudowny kolor ma ten lakier i prezentuje się świetnie! Może w najbliższym czasie wykorzystam go u siebie, ponieważ wydaje się naprawdę warty kupna :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  56. Śliczny ten kolor :) Nie miałam jeszcze lakierów do paznokci YR :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Nie znam lakierów tej marki, ale kolor szalenie mi się podoba. Mam podobny odcień w hybrydzie, choć jaśniejszy.

    OdpowiedzUsuń
  58. ten rózowy kolor wprost dla mnie !

    OdpowiedzUsuń
  59. bardzo lubię tą firmę, a lakier i Twoje pazurki wyglądają prześlicznie. Pozdrawiam i udanego weekendu życzę :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha!Zapomniałam dodać! Świetny wygląd bloga. Bardzo w moim guście. :-)

      Usuń
  60. Fajny kolorek :) Lubie takie :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Kolorek, jak i samo zdobienie, bardzo mi się podoba. Coś w moim stylu, ekstra! :)

    Pozdrawiam,
    Birginsen.

    OdpowiedzUsuń
  62. A ja myślałam, że ich lakiery są słabej jakości. Teraz żałuję, że podczas moich ostatnich zakupów w YR nie wrzuciłam tego kolorku, który masz na paznokciach. :/

    OdpowiedzUsuń
  63. Jestem wielką fanka lakierów, które mają takie dobre krycie :) Chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !