poniedziałek, 17 sierpnia 2015

PartyLite | Świeca w szkle GloLite - Ogórek z imbirem i miętą

To, że kocham świece to już wiecie. Lubię otaczać się ich zapachami. O produktach firmy PartyLite wspominałam Wam na blogu wielokrotnie. Dziś przyszedł czas, by zapoznać Was z kolejnym nowym zapachem jakim jest ogórek z imbirem i miętą. Jesteście na to gotowe ?







Produkt zamknięty jest w kartonowym, białym opakowaniu. W środku skryta jest świeca w szkle, która posiada dwa knoty w celu równomiernego spalania.  Bardzo podoba mi się kolor wosku - jest jasnozielony i kojarzy mi się właśnie z porą letnią. Do tego świeca efektownie wygląda postawiona na ciemnych meblach. Jej koszt wynosi 109,00zł, a czas palenia wynosi około 50-60 godzin.




Produkt pochodzi z linii GloLite - według producenta to najjaśniejsza świeca świata. Najczęściej zapalam ją o poranku, gdy chcę by w domu zapanowała świeżość. Połączenie ogórka z imbirem i miętą daje taką właśnie nutę, która jest niesamowicie lekka, przyjemna, a do tego roznosi się po całym pomieszczeniu. Coś pięknego, nie do opisania. :) Świeca GloLite dostępna jest również w następujących wersjach zapachowych : śnieżnobiałe jagody, soczysta mandarynka, tropikalne wody, poziomka oraz jagody w rozkwicie.




 
Zapraszam Was do odwiedzenia strony PartyLite.
(wystarczy kliknąć w poniższy baner)

http://www.partylite.pl/pl/strona-domowa.html
 
Fanpage PartyLiteKLIK

81 komentarzy:

  1. Świetne połączenie ogórka z miętą :) za imbirem nie przepadam :))

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam świeczki <3
    jestem bardzo ciekawa jak pachnie takie połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śnieżnobiałe jagody mogłyby mi się spodobać ale mi zdecydowanie byłoby szkoda wydać tyle na świeczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam od nich i świece i sampler ki i byłam bardzo zadowolona :):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Już staram się wyobrazić sobie ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak słyszę ,,ogórek" to jestem kupiona, uwielbiam jego zapach! :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakoś nigdy nie byłam wielką fanką świeczek.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham takie świece, niedawno robiłam zapasy w Ikea :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ogórek z imbirem i miętą ciekawe połączenie :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba się skuszę, żeby poznać ten interesujący zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda ślicznie, chętnie bym powąchała :)

    OdpowiedzUsuń
  12. To musi być ciekawy zapach. Uwielbiam zapach ogórka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubie takie świeże i lekkie zapachy :) chyba to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawi mnie zapach, połączenia ogórka z imbirem i miętą brzmi zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Już wyobrażam sobie ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam tą firmę, choć tego zapachu jakoś nie mogę sobie wyobrazić...
    Do tej pory miałam tylko świece z jednym knotem ale kuszą mnie te potrójne...

    OdpowiedzUsuń
  17. Zaciekawiłaś mnie tym zapachem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cena do niskich nie należy, jeśli miałabym się zdecydować, to chyba wybrałabym inną wersję :).

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeszcze z takim połączeniem zapachów się nie spotkałam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawa jestem zapachu bardzo ale cena tych świec jest dość wysoka.
    60-60h palenia za 109 zł? YC palą się 2 x dłużej i jeszcze mają świetne słoiki

    OdpowiedzUsuń
  21. pieknie przygotowany ;) Zapraszam do mnie juz na nowy post -> Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  22. alez kusisz:) kocham zapach ogórka:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Design jest bardzo zachęcający, ale ten zapach jakoś mnie nie przekonuje. :)

    Pozdrawiam,
    Birginsen

    OdpowiedzUsuń
  24. Zapach może być ciekawy. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawa jestem jak pachnie. Kuszaca oferta sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  26. zapach musi być świetny, taki lekki i orzeźwiający

    OdpowiedzUsuń
  27. Okrutnie kuszą mnie te produkty tylko ceny póki co zaporowe.Ale poczekam , jak nakarmię do syta swoją świnkę skarbonkę to na pewno jakąś świecę z Party lite przygarnę :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajne zestawienie zapachów - musi pięknie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciekawe połączenie zapachów :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Zapach pewnie by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciekawe wersję zapachowe,może kiedyś :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zapach wydaje się być super, lubię takie połączenia :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam takie gadżety:) tym bardziej świece:)
    uściski ślę

    OdpowiedzUsuń
  34. ale fajna, przydałaby się i nam taka :)

    OdpowiedzUsuń
  35. ogórek z miętą jestem ciekawa tego zapachu:)
    buziaki:*

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Ciekawie połączone zapachy :))
    i również dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Hm ciekawa kompozycja zapachowa :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Szkoda, że cena jest dość wysoka, ale świeca super:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Zapach musi byc intrygujacy :), nigdy nie mialam zadnej swiecy tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  40. W ostatnim czasie najbardziej lubię Kringle:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Musi niesamowicie pachnieć :) Uwielbiam zapachowe świeczki, najczęściej nachodzi mnie na nie zimowymi wieczorami :P Dziękuję za odwiedzinki i również obserwuję, bardzo ciekawy blog :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Mnie chyba z podanych zapachów najbardziej ciągnie do tych owocowych :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Świeczka wygląda bardzo elegancko. Zapach ogórka do mnie nie przemawia, ale na tropikalne wody skusiłabym się

    OdpowiedzUsuń
  44. Uwielbiam takie świece, za to jaki robią nastrój i za to, że są piękną dekoracją wnętrza ; )

    OdpowiedzUsuń
  45. ogórek z miętą???połączenie genialne :D

    OdpowiedzUsuń
  46. O poziomkową z chęcią bym przygarnęła! + Cudowny nagłówek bloga od przy wejściu na stronę zachwyca (szczególnie te kwiatki po prawej stronie):))
    Pozdrawiam Mój Blog hdshua.blogspot.com - klik!

    OdpowiedzUsuń
  47. Każdy z tych zapachów osobno lubię, ale nigdy nie wąchałam ich wszystkich razem.

    OdpowiedzUsuń
  48. ten zapach musi być naprawdę niesamowity :) z opisu już mi się podoba! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  49. Jeszcze nie miałam świec tej marki:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Nie miałam takich świec- jeszcze :)
    Obserwuję! :)

    Zapraszam na bloga: www.yourinspiration77.blogspot.com

    Na tym blogu nie będę ograniczała się do jednej tematyki. Znajdziecie tu wiele recenzji filmów oraz książek. Nie zabraknie u mnie także świata mody i urody. Poznacie metody skutecznej nauki języków obcych. A to jeszcze nie koniec... Każdy post będzie zasilany dawką inspiracji oraz dobrej jakości zdjęciami...

    Pozdrawiam, Nicole :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Bardzo ciekawi mnie zapach tej świecy :)

    OdpowiedzUsuń
  52. zapach interesujący ale cena mnie zaskoczyła :/

    OdpowiedzUsuń
  53. Ogórek z imbirem i miętą brzmi ciekawie.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  54. iście letni odświeżający zapach, lubię świecę party lite ale na tą jeszcze nie trafiłam.

    OdpowiedzUsuń
  55. Ostatnio miałam patyczki zapachowe z Party Lite o zapachu Jagód w rozkwicie:)

    OdpowiedzUsuń
  56. musi być ciekawy, choć nie przepadam za zapachem ogórasa ;d

    OdpowiedzUsuń
  57. Ja również bardzo lubię świeczki - szczególnie te wszystkie zapachowe :)
    Ta ma bardzo interesujące połączenie nut, z ciekawości aż chciałoby się je poczuć ;))

    OdpowiedzUsuń
  58. Fajna :D
    obserwuje
    http://faashionpashion.blogspot.com/2015/08/books-and-cosmetics.html nowy post zapraszam

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !