wtorek, 11 sierpnia 2015

Pszczela Dolinka | Sól kąpielowa mandarynka z pomarańczą | Smarowidełko na naczynka

Pszczela Dolinka to sklep internetowy, w którym znajdziemy naturalne produkty, własnoręcznie robione. Dziś pokażę Wam dwa z nich, które trafiły w moje ręce. Czy warto się nimi zainteresować ? Zapraszam do czytania :)





OPIS PRODUKTU

Drobna, różowa sól himalajska pachnąca mandarynkami i pomarańczami z dodatkiem suszonych kwiatów bławatka, lawendy, akacji, nagietka i kocanki. Do wanny z wodą (ok. 100 litrów) wsypujemy pełną garść soli.
Zapach mandarynek i pomarańczy relaksuje, uspokaja, łagodzi stres i depresje.
Dla osób, które nie lubią gdy w wodzie pływają drobinki ziół i suszu, proponuję wersję bez tych dodatków. Wystarczy w zamówieniu, w okienku przeznaczonym do notatek od klienta wpisać "bez suszu".
Skład: sól himalajska, olejek pomarańczowy, olejek mandarynkowy, susz kwiatowy.



Więcej informacji oraz dostępność TUTAJ.



Produkt zamknięty jest w plastikowym, przezroczystym pojemniku z białą zakrętką. Na opakowaniu umieszczono również etykietę, na której znajdziemy podstawowe informacje. Kosmetyk posiada sypką formułę, kryształki soli są malutkie i drobne. W pojemniku umieszczono również susz kwiatowy, dzięki czemu całość prezentuje się bardzo okazale. Zapach soli uderza w nos zaraz po otwarciu - jest dość intensywny, bardzo przyjemny, a przede wszystkim naturalny, orzeźwiający, pomarańczowo - mandarynkowy.




Produktu używam zgodnie z zaleceniami producenta. Do wanny z wodą wrzucam około garść kosmetyku. Drobinki soli całkiem szybko się rozpuszczają, uwalniając przy tym piękną, cytrusowo - słodką woń. Podczas pobytu w wannie zapach działa na nas relaksująco, uspokajająco, przynosząc odprężenie po męczącym dniu. Susz kwiatowy, który otacza ciało dodaje uroku i sprawia, że czujemy się jak w mini spa. Sól kąpielowa nie wysusza oraz nie podrażnia skóry.




Smarowidełko na naczynka ręcznie robione 
- OPIS PRODUKTU -

Miód ma działanie antyseptyczne, kojące i łagodzące, zmiękczające i silnie odżywcze. W dodatku głęboko nawilża skórę. Dlatego, jeśli nasza wrażliwa, naczynkowa cera nie reaguje alergicznie na niego, śmiało możemy ją potraktować kosmetykami miodowymi.
Tutaj przedstawiam smarowidełko na naczynka - na bazie wosku pszczelego i miodu. W 10 ml słoiczku postarałam się zmieścić kilka różnych składników niezbędnych w pielęgnacji cery naczynkowej: wyciągi z arniki, kocanki i zielonej herbaty, maceraty z nagietka i dziurawca, olej z żurawiny, ekstrakty z kasztanowca, oczaru wilgilijskiego i ruty (rutyna) oraz olej z owoców dzikiej róży. Smarowidełko wzbogaciłam też kwasem askorbinowym (witamina C). Bez olejku eterycznego, który może podrażnić wrażliwą i naczynkową cerę.



Więcej informacji oraz dostępność TUTAJ.




Produkt otrzymujemy w małym, plastikowym słoiczku o poj. 10ml. Na opakowaniu znajdziemy nalepkę informacyjną. Zapach kosmetyku jest delikatny, nie drażniący nosa, ziołowy. Konsystencja jest zbita, trochę tępa w rozsmarowywaniu, przypomina nieco masło shea. 


Na smarowidełko zdecydowałam się z myślą o mojej mamie, która ma właśnie cerę naczyniową i to ono była jego testerką. Produkt rozprowadzany był na policzkach, które są szczególnie podane na pękanie naczynek. Pozostawia po sobie delikatnie tłustą powłoczkę. Przy regularnym stosowaniu mama nie zauważyła, żeby nowe naczynka się pojawiały, z czego bardzo się cieszy. Produkt wykazuje działanie uszczelniające i wzmacniające ścianki naczyń włosowatych. W dodatku ładnie nawilża i odżywia skórę. Nie podrażnia oraz nie uczula, a do tego jest wydajne.



Zapraszam do zapoznania się z asortymentem Pszczelej Dolinki.
(wystarczy kliknąć w poniższy baner)

http://www.pszczeladolinka.pl/

Fanpage Pszczela Dolinka KLIK

84 komentarze:

  1. Świetne :) Mam jedno mydełko z Dolinki, niebawem rozpocznę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie bym wypróbowała tę sól do kąpieli :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Produkty z Pszczelej dolinki kuszą mnie coraz bardziej. Sól chętnie bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj mojej mamie bardzo by się przydał ten produkt.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kuszą mnie ich produkty.. mają takie cudne opakowania;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy produkt :-) Chętnie przetestuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. to coś dla mnie, naczynka to mój problem :D

    OdpowiedzUsuń
  8. nie znam tych produktów :) sól do kąpieli wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. też testuję tę sól - niedługo pojawi się recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześlicznie wyglądają te produkty, idealne na prezent! Za solami do kąpieli nie przepadam, ale ten dodatek kwiatków wygląda uroczo.

    OdpowiedzUsuń
  11. Sól kąpielowa bardzo mnie zaciekawiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sól wygląda naprawdę pięknie! Z naczynkami nie mam problemu, ale wiem, że taki kremik przydałby się mojemu tacie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sól o zapachu mandarynki z pomarańczą zapewne podbiłaby moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest przesłodkie, cudnie wygląda i pięknie się nazywa ja już jestem zakochana *__*

    OdpowiedzUsuń
  15. Soli jeszcze nigdy nie używałyśmy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta sól robi wrażenie :) z chęcią bym ją wypróbowała, bo uwielbiam sole ;)
    Smarowidełko na naczynka ręcznie robione również ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądają bardzo zachęcająco;)

    OdpowiedzUsuń
  18. nie słyszałam nigdy o tym sklepie, aczkolwiek mają bardzo przyjemną nazwę!
    produkty widzę. że też ciekawe :)!
    nutellaax.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam dotąd jedynie świecę tej marki, która niestety mnie nie zachwyciła. Ale ciekawią mnie inne produkty marki.

    OdpowiedzUsuń
  20. no no tylko mnie pewnie by uczulilo ,mam uczulenia na wszelkiego rodzaju pszczele pochodne , niestety

    OdpowiedzUsuń
  21. Smarowidełko na naczynka byłoby dla mnie idealne

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawie wygląda ta sól, muszę kiedyś zamówić ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mnie bardzo ciekawią mydełka z pszczelej doliny. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. sama natura ;) podoba mi się! ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Hej,
    Sól wygląda obłędnie. Opis też to potwierdza. Zajrzę na tą stronę.

    moda-i-ksiazki-zizi.blogspot.com

    Czekam na nn.
    Pozdrawiam Zizi.

    OdpowiedzUsuń
  26. Jeszcze nie miałam takiej soli u siebie :) wygląda całkiem fajnie i gdy będę mieć wannę w mieszkaniu z pewnością zainwestuje :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Sól bardzo mnie zaciekawiła, chociaż przyznam że nie lubię jak pływa mi coś w wannie

    OdpowiedzUsuń
  28. Chętnie bym się skusiła na jedno i drugie:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jestem bardzo ciekawa tej soli. Kusi mnie.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ta sól to musi być coś przyjemnego!

    OdpowiedzUsuń
  31. Już w myślach czuję ten zapach :)
    http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Jak to cudownie wygląda! Aż po samym wyglądzie bym brała :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Jakie śliczne opakowanie :) Smarowidełko mogłoby się spodobać i mojej mamie :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Nic nigdy nie miałam z Pszczelej Dolinki, ale widzę coraz częściej te produkty i coraz bardziej mi się podobają:) Przydało by mi się to smarowidełko na naczynka, a ta sól musi obłędnie pachnieć!:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wyobraziłam sobie zapach tej soli w wannie...mmm...:D

    OdpowiedzUsuń
  36. Sól wygląda przepieknie, ale z racji tego, że kąpieli nie biorę to nadałaby sie do moczenia stóp.

    OdpowiedzUsuń
  37. oba kosmetyki bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Pierwszy raz czytam o tym sklepie i ich produktach :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Mają super asortyment:) Sól wygląda cudownie.
    Obecnie czekam na przesyłkę ponieważ skusiłam się na mydełka:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Wszystko wygląda pięknie, a już sobie wyobrażam jak pachnie. <3
    Obserwuję z wielką chęcią. :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Szkoda, że mam prysznic ;) I nie mogę skorzystać z takich cudowności ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Właśnie szukałam jakiejś fajnej stronki z takimi produktami; )

    OdpowiedzUsuń
  43. Rzadko używam takich rzeczy,ale sól wydaje się super.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. świetne :D
    http://faashionpashion.blogspot.com/2015/08/funny-case_10.html zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  45. Fajnie wygląda ta sól :) i musi być przyjemnie :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Jak czytam recenzje takich fajnych kosmetyków, to strasznie mi żal, że nie mam wanny, tylko prysznic ;(

    OdpowiedzUsuń
  47. takie połączenie zapachów skutecznie mnie przyciąga :D

    OdpowiedzUsuń
  48. świetnie się prezentuje
    podobają mi się ich produkty

    OdpowiedzUsuń
  49. jak uroczo wygląda:D sama dobroć!

    OdpowiedzUsuń
  50. chętnie przejrzę ich asortyment :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Przydałoby mi sie takie smarowidło na naczynka ale obawiałabym się alergii

    OdpowiedzUsuń
  52. myślę, że mogłabym się skusić na zakup ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Smarowidełko wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Kolejne śliczne zdjęcie! Dzięki niemu od razu zapragnęłam mieć tę sól kąpielową u siebie :-))

    OdpowiedzUsuń
  55. Kocham takie kosmetyki, a teraz mam chrapke właśnie na coś miodowego, poluję na mydełko z kosmetyków rosyjskich i chętnie zerknę na ten kosmetyk :)

    OdpowiedzUsuń
  56. nice post and lovely blog, kisses!

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Lubię wszelkie sole do kąpieli, chętnie bym tą sprawdziła. :)

    Pozdrawiam,
    Birginsen

    OdpowiedzUsuń
  58. Oba produkty zachęcają:) prezentują się przy tym okazale:)

    OdpowiedzUsuń
  59. Mandarynka z pomarańczą - chyba nie wyszłabym z wanny! A smarowidełko przydałoby się mojej mamie :) Pozdrawiam, www.aleksandralaura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Sól do kąpieli wygląda bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Pierwszy raz widzę ten produkt

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !