środa, 12 sierpnia 2015

Born Pretty Store | Zestaw brokatów oraz tasiemka do stylizacji paznokci

Born Pretty Store to sklep internetowy, który chyba jest wszystkim dobrze znany. W jego bogatym asortymencie znajdziemy biżuterię, kosmetyki, ubrania i wiele innych cudowności. Dziś chcę Wam pokazać zestaw brokatów oraz tasiemkę do stylizacji paznokci, których stałam się posiadaczką. Zapraszam do czytania :)




W kasetce mieści się 12 różnokolorowych brokatów, które zamknięte są w zakręcanych słoiczkach. Brokaciki są drobno zmielone. Kolorki jakie otrzymałam możecie zobaczyć na poniższym zdjęciu. Mamy tu pomarańcz, złoto, srebro, granat, czerń, biel, czerwień, róże oraz fiolety.




Brokatów możemy użyć zarówno do makijażu jak i do stylizacji paznokci, jednak tej pierwszej opcji jeszcze nie próbowałam. :)




Kolejnym produktem jest tasiemka do stylizacji paznokci. Tym razem zdecydowałam się na kolor złoty. Tasiemka ma to do siebie, że klej w niej jest słaby, więc gdy decyduję się użyć jej w zdobieniu paznokci zawsze dodatkowo pokrywam całość top coatem.

Poniżej pokażę Wam dwa zdobienia z użyciem brokatów oraz tasiemki. Z góry przepraszam za niedociągnięcia, ale wszystko było robione na szybko... :)




Tasiemkę do stylizacji paznokci możecie zakupić TUTAJ. Obecnie jest w promocyjnej cenie - 0,99$.
Zestaw 12 brokatów w kasetce możecie zakupić TUTAJ. Aktualnie również są objęte promocją.



Pamiętajcie, że z kodem NUL91 otrzymacie 10% zniżki 
na cały asortyment nieobjęty promocjami.



Więcej ciekawych produktów, w tym płytki do stempli dostępne są w kategorii Nail Art.
 

Zapraszam Was również do zapoznania się ze wspaniałościami, jakie oferuje BPS.
Kliknięcie w poniższy baner przekieruje Was na główną stronę :)
http://bornprettystore.com/

111 komentarzy:

  1. Paznokcie wyglądają pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Brokat ma bardzo fajne kolory.
    Ładne paznokcie ;) Wersja bez tasiemek podoba mi się bardziej...

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wyglądają paznokcie, które są obsypane brokatem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej,
    Mam hopla na punkcie paznokci :) Poszperam i może coś wybiorę.

    Zapraszam do mnie moda-i-ksiazki-zizi.blogspot.com

    Czekam na nn.
    Pozdrawiam Zizi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Brokatowa wersja bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super nad taśmką zastanawiam się od jakiegoś czasu i chyba się w końcu skusze :) a te brokaty to po prostu na lakier? Pytam bom nigdy nie uzywała a też mi się spodobały ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajowe te brokaty :) Gorzej potem ze sprzątaniem :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Obecnie daję swoim pazurkom chwilę wytchnienia, ale te brokaty są kuszące :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne, cudnie prezentują się na pazurkach :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie, buziaki ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. wow naprawdę ślicznie Ci to wyszło, a niektóre odcienie brokatu są naprawdę urocze :)
    Pozdrawiam

    zaczytana-oczytana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudny jest ten pierwszy manicure ::):) a sklep znany znany :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne paznokcie. Ja nie mam cierpliwości niestety. Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)
    http://sara-wawrzak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Pazurki przecudne :) Ja bym się z tym paplała na bank :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Efekt z brokatem mi się ostatnio podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wygląda magicznie :) Mogę prosić o poklikanie w najnowszym poście? Wcześniej zapomniałam dodać linki śledzące :(

    OdpowiedzUsuń
  16. wygląda super:) lubię brokaty:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie można sobie poszaleć na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Podobają mi się różne zdobienia na pazurkach, ale sama nie lubię ich sobie i innym robić.

    OdpowiedzUsuń
  19. dziekuje!:) fajne stylizacje na paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie też dziś będzie o BPS :) Wielkie umysły myślą podobnie :) Twoje pazurki śliczne, a brokat chętnie sama bym kupiła. Tasiemkę kiedyś miałam ale strasznie szybko schodziła u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajna sprawa, tylko cierpliwości mi brak :P Próbowałam wiele razy i z efektów byłam zadowolona, ale to dla mnie mordęga takie siedzenie i dziubanie.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  22. Brokat to fajna sprawa. Można w łatwy sposób ozdobić pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie używam brokatów, ale na paznokciach wyglądają bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale pięknie wygląda <3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. pięknie ozdobione paznokcie, rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  26. śliczne paznokcie! ;)
    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Te brokaty na paznokciach cudnie wyglądają, na pewno kiedyś je kupię :) W hinskim centrum sa, tylko nie w zestawach :)
    efffie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Chętnie pobawiłabym się z brokatami :) Ostatnio kusi mnie sprzęt do hybryd :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetnie ci to wyszło kochana. Bardzo ładne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  30. ja zamówiłam sobie tasiemki ale chyba już nie przyjdą bo miesiąc na nie czekam i cisza

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajne brokaty. Wyglądają jak farbki akwarelki :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajne te pyłki. Ja najbardziej lubie takie stosować na całą płytke paznokcia delikatnie je wcierając w płytkę. Daja wtedy niesamowity efekt. :)
    http://cherryskyblogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie przepadam za takimi gadżetami, a jedyny "brokat" jaki uznaję na paznokciach to piaskowe wykończenia.

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajnie się prezentuje na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  35. te drugie zdobienie podoba mi się bardziej :)
    fajne są te tasiemki :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Efekt naprawdę bardzo fajny! :-)

    OdpowiedzUsuń
  37. Tasiemkę mam- granatową, ale cierpliwości brak, tak więc leży sobie już kilka lat w szafce :)
    Zapraszam na rozdanie;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Przepięknie ozdobione paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ślicznie można tymi brokatami ozdobić paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ślicznie :)
    Poklikałam.

    www.roseoffashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo lubię akcenty brokatowe na paznokciach :))

    OdpowiedzUsuń
  42. Wow. Ile brokatów.Podobają mi sie akcenty brokatowe na paznokciach.
    Jeśli zaobserwujesz i napisz to u mnie w komentarzu - zrobię to samo :)

    http://zyjewmoimwlasnymswiecie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Mam sporo takich brokatów, ale nigdy nie mam siły się zabrać za taką "zabawę"

    OdpowiedzUsuń
  44. Ale świetne te akcesoria! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Efekt końcowy bardzo mi się podoba.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  46. śliczne paznokietki :) Kliki oddane:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Te z brokatem zdecydowanie mój styl!

    OdpowiedzUsuń
  48. Tasiemki kupuję za 1,5 na allegro, a brokatów mam pełno i ich nie używam muszę komuś oddać;)

    OdpowiedzUsuń
  49. fantastycznie wygląda :*

    mogłabyś poklikać u mnie w nowym poście? :*
    http://www.czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetne brokaty ;) Ja je strasznie lubię, ale do czasu... każde opakowanie brokatu jakie mam przynajmniej raz wypadło mi na podłogę i się rozsypało :C

    OdpowiedzUsuń
  51. Pomysł Kochana genialny na mani ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. cudne:)bardzo lubie brokat na pazurkach

    OdpowiedzUsuń
  53. Pazknocie wyglądają przepięknie :)

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Róże świetnie się prezentują;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Znam ten sklep ale jeszcze nic w nim nie kupowałam ;) Twoje paznokcie wyglądają rewelacyjnie! :)
    pozdrawiamy,

    OdpowiedzUsuń
  56. Twój manicure jest świetny ;) Podoba mi się efekt jaki uzyskałaś po nałożeniu brokatu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  57. Masz bardzo ładna płytkę paznokcia! A co do tasiemki. Zamówiłam ostatnio na alliexpress i czekam: )brokaty to fajna sprawa: !

    OdpowiedzUsuń
  58. Brokatów używałam do zdobień, natomiast tasiemki są mi obce.

    OdpowiedzUsuń
  59. Śliczne te zdobienia!
    A to pierwsze z tasiemkami wyglądałoby fenomenalnie nawet bez nich! Lubię takie nudziaki. :)

    Pozdrawiam,
    Birginsen

    OdpowiedzUsuń
  60. Świetne zdobienia! Brokat na pierwszy zdobieniu wygląda pięknie, jak u księżniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Śliczne zdobienia :) Musze koniecznie zakupić takie paseczki :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Jak byłam młodsza to namiętnie nakładałam brokat na powieki, niestety z marnym skutkiem najczęściej, wszystko wlatywało mi do oczu. Ale i tak kocham brokaty :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Efekt końcowy nawet mi się podoba choć nie przepadam za używaniem brokatów bo potem wszystko mi się świeci :P Wolę lakiery brokatowe

    OdpowiedzUsuń
  64. Paznokcie wyszły świetnie!:)
    Super brokaty :)
    Klikniesz. W linki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  65. fajna sprawa te tasiemki :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Na szybko najlepiej wychodzą ;)) fajnie wyszły, ja mam jeden albo dwa brokaty, ale dawno nie używałam....

    OdpowiedzUsuń
  67. Ja niedawno kupiłam te tasiemki i niestety u mnie się nie sprawdziły, być może robię coś źle ale one w ogóle nie chcą się trzymać na paznokciach. Mają klej, nawet nakładam ja na mokry lakier ale i tak odpadają...

    OdpowiedzUsuń
  68. Ślicznie się prezentują w pudełeczkach i na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Drugie zdobienie jest przepiękne! Podbiło moje serducho :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Szczerze nie znałam tego sklepu,
    ale bardzo spodobały się mi te brokaty <3

    OdpowiedzUsuń
  71. Biel czerń i ciemny fiolet bardzo mi się spodobały :) śliczne paznokcie :))

    OdpowiedzUsuń
  72. Ale podobają mi się brokaty :D juz chciałabym je mieć :D
    ładnie pomalowane paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  73. Fajne są te sypkie brokaty :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Piękne te brokaty, ja w ogóle bardzo lubię jak coś mi się świeci na pazurkach:)))

    OdpowiedzUsuń
  75. Swietna ta tasiemka i bardzo fajne brokaty :)

    OdpowiedzUsuń
  76. super to wygląda! ;) ja też sobie zamówiłam tasiemkę i czekam na przesyłkę ;P

    OdpowiedzUsuń
  77. Świetnie wykombinowałaś zdobienia :) Brokaciki bardzo mi sie podobają :) Lubię nimi urozmaicać czasem manicure :) Tasiemkę też pokrywam top coatem, bo denerwuje mnie gdy się odkleja :D

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !