niedziela, 16 sierpnia 2015

Decoderm - Konturówka do ust w kolorze fuksji #02

Malując usta - często zapominamy o obrysowaniu ich konturu kredką do ust. Nie będę ukrywać, że również należałam do tej grupy kobiet, jednak odkąd posiadam konturówkę marki Decoderm - używam jej regularnie.Czy sprawdziła się w powierzonym jej zadaniu ?





Produkt otrzymujemy w czarnym kartoniku - w środku znajdziemy kredkę z czarną zatyczką. Szata graficzna utrzymana jest głównie w czarno - fioletowych barwach. Kredka posiada dość twardą i zbitą konsystencję bez wyczuwalnego zapachu. Dostępna jest w 4 odcieniach TUTAJ.




Tego produktu używam tylko i wyłącznie do obrysowywania konturu ust, po czym delikatnie rozcieram ją do środka. Kolejny krok to nałożenie pomadki w zbliżonym odcieniu i gotowe. Usta wydają się być subtelnie powiększone. Kredka posiada dobrą pigmentację, łatwo się temperuje, nie kruszy się, nie łamie oraz nie rozmazuje. W dodatku jest trwała - utrzymuje się na ustach przez wiele godzin.





Zapraszam Was do zapoznania się z ofertą marki Decoderm.
(wystarczy kliknąć w poniższy baner)

http://www.decodermmakeupcare.it/en/

82 komentarze:

  1. Ja od pewnego czasu używam tylko konturówek Essence :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie używam konturówek ale mam fuksjowy błyszczyk -lubię ten kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie robiłyśmy ust konturówką :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie używam konturówek, a usta szminką maluję bardzo rzadko - głównie na wielkie wyjścia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny kolor konturówki, mi się zdarza używać konturówek ze względu na bliznę na ustach

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudowny kolor! Rzadko kiedy używam konturówek, za to taką fuksję bardzo lubię nosić na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor ładny, wyraźny taki mój:) muszę Ci napisać, że dawno temu używałam konturówek, widzę ostatnio na wielu blogach, że coraz częściej blogerki recenzują konturówki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używam konturówek, ale nie wykluczone że kiedyś jakąś zakupię :)
    Ładny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  9. podoba mi się, ładny kolor. może ją sobie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie używam konturówek, ale kolorek bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze jakoś nie miałam okazji używać konturówek do ust, ale jest to pewnie spowodowane tym, że mam naturalnie dość pełne usta i nigdy nie miałam potrzeby powiększania ich :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja rzadko używam konturówek do ust :) Kolor tej ładniutki, chociaż patrząc na opakowanie pomyślałabym że będzie bardziej różowy, no chyba że kolor ciężko było uchwycić aparatem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny odcień :) Ja dopiero niedawno polubiłam konturówki i teraz używam ich bardzo często :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja zdecydowanie stawiam na konturówki i pomadki matowe-dla mnie efekt jest najlepszy;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładny odcień. Podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolor ładny,ale nie skuszę się.

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam kilka konturówek i żadnej nie używam, bo źle dobrałam kolory do pomadek, które mam... :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja ostatnio zakupiłam konturówkę z miss sporty, w odcieniu lekkiego brązu. I jestem zachwycona efektami. :)

    Pozdrawiam Kochana!
    Birginsen

    OdpowiedzUsuń
  19. Ta konturówka ma piękny kolor, zastanawiam się nad konturówką z inglota, podobno jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ta konturówka ma piękny kolor, zastanawiam się nad konturówką z inglota, podobno jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ta konturówka ma piękny kolor, zastanawiam się nad konturówką z inglota, podobno jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie mam ani jednej konturówki ale musi sie to zmienic:) Ładny kolorek:)

    OdpowiedzUsuń
  23. nie używam konturówek
    obserwuje
    mogłabys poklikac u mnie ? http://faashionpashion.blogspot.com/2015/08/news.html

    OdpowiedzUsuń
  24. kurcze...nie umiem przekonać się do konturówek ;) to nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ładny kolorek :) Ja niestety zapominam o konturówce.

    OdpowiedzUsuń
  26. Konturówek ie używam ale ta ma bardzo piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie używam konturówek, ale kolor jest przepiękny! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładny kolor, bardzo lubię używać konturówek wypełniając nimi cale usta szczególnie polecam Ci te z essence i golden rose ;*
    MÓJ BLOG ZAPRASZAM-KLIKNIJ

    OdpowiedzUsuń
  29. Dopiero zaczynam przygodę ze szminkami, więc w konturówki też muszę się zaopatrzyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie używam konturówek, ale też kolorowe pomadki są na moich ustach rzadkością. Nie lubię swoich ust i raczej staram się ich nie podkreślać :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie umiem się przekonać do konturówek :c

    Zapraszam do obserwacji http://forliveop.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Rzadko używam konturówki, jeśli już, to najczęściej bezbarwnej ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Konturówki używam od niedawna i stwierdzam, że dają ładny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Przydałaby mi się :) Mam szminkę w bardzo podobnym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja szczerze mówiąc nie stosuję konturówek :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Kolor jest przepiękny, chociaż ja rzadko używam konturówek :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Dawno nie miałam konturówki :P, ładny ma kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie mój kolor, a konturówek lubię używać :).

    OdpowiedzUsuń
  39. Konturówka jest niezbędna przy dobrym makijażu ust, dobrze, że o niej wspomniałaś, najważniejsze, ze kolor konturówki musi być identyczny lub prawie identyczny do koloru pomadki! tragicznie wygląda jak konturówka jest ciemniejsza od szminki a tak często się widywało.

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Ciekawy kolorek :).
    Bardzo fajny blog :).
    -------------------
    Mini konkurs! Kliknij w banner sheinside( sprawdzam) w bocznym pasku.
    Napisz w poście czy kliknelaś i link do bloga.
    A ja wylosuje blogi, które polece w poście, a jeden umieszcze w bocznym pasku 'czytam'.
    Mój Blog - klik!
    -------------------
    ZAPRASZAM! I DZIĘKI.

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja konturówek jeszcze nie używam, ale coraz częściej się nad tym zastanawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Na dłoni odcień bardziej przypomina czerwień ale i tak jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to fuksja, ale aparat nieco przekłamał kolor, postaram się zmienić zdjęcie na takie, które bardziej odda odcień konturówki :)

      Usuń
  43. Nie używam konturówek. :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Nie mam żadnej konturówki, teraz mi głupio ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. przyznam że i ja rzadko sięgam po konturówki do ust, może z racji tego że stawiam na raczej jasne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  46. U mnie z używaniem konturówek słabo. Jakoś za nimi nie przepadam:) Kolorek jednak ładny.

    OdpowiedzUsuń
  47. Nie używam konturówek. Kojarzą mi się z makijażem z lat 90-tych.

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo ładny kolor tej konturówki :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Lubie konturówki, a ta ma ciekawy kolor :))

    OdpowiedzUsuń
  50. Ładna,ale nie używam :).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Jakoś nie używam konturówek, nie czuję się z nimi dobrze :) Ale ta ma piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Może warto ją wypróbować ;)

    lookmagiclife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Rzadko używam konturówek ale kolorek mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  54. zawsze używam konturówki w kolorze fuksji :) tej nie znam, ale jest zachęcająca
    poklikasz u mnie?

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Też się właśnie ostatnio zastanawiam nad konturówką:))

    OdpowiedzUsuń
  56. Właśnie testuję konturówki z lambre ;)
    Ta ma ładny kolorek

    OdpowiedzUsuń
  57. Bardzo ładny kolorek :) chętnie sprawię sobie taki prezent :D

    OdpowiedzUsuń
  58. Ja mam tylko jedną konturówkę - z Lovely :P ale chcę zakupić jeszcze kilka. Może coś z GR ;)

    OdpowiedzUsuń
  59. Uwielbiam konturówki w kolorze ust :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Nie miałam nic z tej firmy. Konturówek rzadko używam

    OdpowiedzUsuń
  61. uwielbiam fuksję w każdym wydaniu:)Może to być lakier do paznokci, bluzka czy coś tam jeszcze innego. Takiej konturówki jeszcze nie posiadam aczkolwiek pomadkę w podobnym kolorze mam:)

    OdpowiedzUsuń
  62. Nigdy nie używałam konturówek, ale zastanawiam się nad zakupem. Bardzo ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Ja aktualnie posiadam konturówki z Avonu i z Oriflamu o podobnych kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !