poniedziałek, 9 listopada 2015

Aubrey Organic | Terapia przeciwzmarszczkowa - tonik nawilżający

Niejednokrotnie wspominałam Wam, że uwielbiam nowości. Produkty do twarzy, które mają za zadanie tonizować skórę często się u mnie zmieniają, bo bardzo szybko się kończą. Kocham kosmetyki z naturalnymi składami, więc tym razem w moje łapki wpadł tonik, który nie tylko ma za zadanie nawilżać skórę, ale również działać przeciwzmarszczkowo. Zapraszam do czytania.






OPIS PRODUKTU

Oczyszczający tonik zapewnia natychmiastowe uczucie miękkości skóry, zwiększa naturalne nawodnienie skóry dzięki ekstraktowi z buraka ćwikłowego, gwarantując kojące nawilżenie aż do 8 godzin. Bogaty w antyoksydanty czynnik tworzy delikatną warstwę na powierzchni skóry, której zadaniem jest zatrzymanie właściwości nawilżających produktu. Zastosowanie tej mieszanki sprawdzonych składników, takich jak olejek z owoców Rokitnika czy kwasy owocowe AHA, sprawia, że ten oczyszczający tonik nadaje się do wszystkich typów cery.

- w 100% naturalny zapach
- bez parabenów,
- bez glikolu,
- bez sztucznych barwników
- bez silikonu
- bez Phenoxyethanolu
- bez PEG i SLS
- bez składników GMO
- fizjologiczne pH
- hypoalergiczny


Kluczowe składniki :
  • ekstrakt z owoców Rokitnika skuteczny antyoksydant
  • ekstrakt z buraka ćwikłowegonawilża skórę aż do 8 godzin
  • kwasy owocowe AHA oczyszczają strukturę skóry


Więcej informacji oraz dostępność TUTAJ.




Produkt znajduje się w białej, plastikowej butelce o poj. 100ml. Szata graficzna jest prosta, estetyczna, bez udziwnień. Na etykiecie umieszczono jedynie podstawowe informacje w języku angielskim. Całość dodatkowo zapakowana jest w elegancki kartonik (zabrakło go na zdjęciach). Butelka została wyposażona w atomizer, który rozpyla chmurę płynu bardzo drobną mgiełką. Rozpylacz nie zacina się i nie sprawia żadnych kłopotów, cały mechanizm działa sprawnie i płynnie. Tonik posiada wodnistą konsystencję o w pełni naturalnym, delikatnym zapachu.




Na uwagę z pewnością zasługuje bogaty skład - znajdziemy w nim masę dobroci :) Zresztą zerknijcie sami, zamieszczam go poniżej.

Skład : Aqua, aloe barbadensis leaf juice*, glycerin*, alcohol denat. (38b, lavender), vaccinium myrtillus fruit extract, cucumis sativus (cucumber) seed oil, leuconostoc/radish root ferment filtrate, hamamelis virginiana (witch hazel) water*, saccharum officinarum (sugar cane) extract, beta vulgaris (beet) root extract‡, hydrolyzed corn starch‡, citrus aurantium dulcis (orange) fruit extract, citrus limon (lemon) fruit extract, chamomilla recutita (matricaria) flower*, calendula officinalis flower*, alcohol, acer saccharum (sugar maple) extract, lavandula angustifolia (lavender) flower*, mentha piperita (peppermint) leaf*, tussilago farfara (coltsfoot) leaf*, urtica dioica (nettle) leaf*, citrus grandis (grapefruit) extract, glycerin, chrysanthemum sinense flower extract, magnolia biondii bud/flower extract, cucumis sativus (cucumber) fruit extract, ascorbic acid, angelica archangelica root extract, citrus limon (lemon) peel oil*.
* Organic
‡ Tested non-GMO





Toniku używam zawsze po pooranym i wieczornym myciu twarzy. To nieodłączny element pielęgnacji mojej twarzy. Po rozpyleniu produktu na twarz, tonik szybko się wchłania pozostawiając po sobie przyjemną, otulającą, lecz niewidoczną powłoczkę. To bardzo przyjemne uczucie. Skóra w krótkim czasie staje się ukojona, odprężona i przede wszystkim odpowiednio nawilżona. Uczucie ściągnięcia mija w mgnieniu oka i znika bezpowrotnie. 

Toniku używam od ponad miesiąca i jeszcze zostało mi go w pojemniku ponad połowa, więc wydajność jest bardzo dobra. Po dłuższym stosowaniu wygląd cery się poprawia - staje się ona subtelnie rozjaśniona, wygląda świeżo. To z pewnością zasługa kwasów owocowych AHA, które znajdziemy w składzie. Produkt nie podrażnia, nie wysusza oraz nie uczula. Nie działa komedogennie, nie wykazuje również działania acnegennego. Bez baw mogą sięgać po niego posiadaczki wszystkich typów skór. Tonik jest odpowiedni dla Vegan.





Zapraszam Was na stronę Bio Beauty 
- z pewnością każdy znajdzie coś dla siebie niezależnie od płci czy wieku :)
(wystarczy kliknąć w poniższy baner)
 
http://www.biobeauty.pl/
 

47 komentarzy:

  1. Już samo opakowanie zachęca, ciekawie wygląda ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia:) Też codziennie używam toniku,a ten prezentuje się bdb :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest bardzo interesujący, jestem go bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie po niego sięgnę jak tylko zużyję zapasy kosmetyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda interesująco :) Choć wolę raczej takie klasyczne opakowania toników, bez atomizera :)

    OdpowiedzUsuń
  6. coraz bardziej zaczynam doceniać naturalne kosmetyki :) ale jeszcze nie jestem pewna czy sięgać po przeciwzmarszczkowe produkty

    OdpowiedzUsuń
  7. Mojej skórze obojętnym jest dobór toniku. Każdy działa tak samo. Miłego poniedziałku kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaciekawił mnie ten produkt, tym bardziej, że ma dość fajny skład :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Plusik za skład, lubię kosmetyki bez przesadzonej chemi :)
    Raczej się nie pokuszę iz jestem wierna Micelkowi z Garnier: *

    Buziole..

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie gliceryna i zawartość alkoholu dyskryminuje ten tonik.

    OdpowiedzUsuń
  11. To prawdziwe cudo wymyślone dla mnie-mam wymagającą skórę która uwielbia tylko dobre toniki :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zaciekawiłaś mnie tym tonikiem. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja chyba bym spróbowałam chociaż moja skóra nie lubi toników

    OdpowiedzUsuń
  14. Korzystam z innych toników, które nie mają w składzie alkoholu :) Wydaje mi się, że zdjęcia są trochę prześwietlone, nie można doczytać napisów z opakowania :P Ale tak się tylko czepiam, bo i tak są piękne :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Skład przyjemny ale ja aktualnie zakochałam się w japońskich lotionach i chwilowo świata poza nimi nie widzę:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Opis działania bardzo mnie zachęca. Będę o nim pamiętała gdy zużyję, to co mam w zapasach

    OdpowiedzUsuń
  17. Chętnie bym wypróbowała, uwielbiam tak działające kosmetyki!

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie przepadam za takimi dozownikami w tonikach, ale sam w sobie kosmetyk interesujący :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ostatnio bardzo polubiłam rokitnik, który mam w kremie z Sylveco. Może i ten tonik by się u mnie fajnie sprawdził :0 Pozdrawiam :**

    OdpowiedzUsuń
  20. Kuszący produkt :) Skład cudo <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Mimo swojego młodego wieku to chętnie bym go zastosowała :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne działanie i bardzo przyjemny skład. :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. kurcze , skład ma świetny
    wart wypróbowania

    OdpowiedzUsuń
  24. Skład jest mega! A opis również zachęca do użycia. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Hm.. może bym tak mojej mamie sprezentowała taki tonik ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie znam. Fajne działanie, ale atomizer mi tu nie pasuje

    OdpowiedzUsuń
  27. Znów kolejny ciekawy produkt:)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  28. ooo prezentuje się bardzo kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Przydałoby mi się takie rozjaśnienie cery :)

    OdpowiedzUsuń
  30. podoba mi się w nim że ma atomizer :)

    OdpowiedzUsuń
  31. fajna alternatywa dla toników wymagających wacika :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie znam się na takich produktach, ale wygląda bardzo przychylnie. Zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Tonik zachęca, chociaż aktualnie rzadko używam toniku :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie miałam jeszcze takiego tomiku. Jestem zaciekawiona.

    OdpowiedzUsuń
  35. Wydaje się być ideałem :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Pozdrawiam :)

    chicporadnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. piękne zdjęcia! tonik taki by mi się przydał:D

    OdpowiedzUsuń
  38. Tonik z atomizerem <3 Coś cudownego :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Fajny, mozna by się z nim zaprzyjaźnić;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Fajnie sie prezentuje i tonik i sklad, choc szkoda, ze wepchali w niego "denacika" ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. opakowanie prześliczne,delikatne,aż chce się sięgnąć po produkt

    OdpowiedzUsuń
  42. Interesujący tonik :) dziękuję za kliki :)) odklikuję:)) pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !