środa, 18 listopada 2015

Yves Rocher | So Elixir - Bois Sensuel

Jak każda kobieta kocham perfumy. Już raz wspominałam, że według mnie piękny zapach jest jak wizytówka - wiele o nas mówi i towarzyszy niemal każdego dnia. Dlatego dziś chcę Wam przedstawić nowość Yves Rocher, która skradła moje serce od pierwszego psiknięcia. Przed Państwem - So Elixir Bois Sensuel. Zapraszam do czytania.




OPIS PRODUKTU

So Elixir Bois Sensuel to niezwykłe połączenie szlachetnych drzewnych i balsamicznych nut.

Olejek eteryczny z Paczuli wnosi do zapachu głębię i siłę, nadaje drzewną, ziołową i ziemistą nutę.
Absolut z Wanilii to subtelna harmonia mlecznych, karmelizowanych, miodowych drzewnych i ostrych nut. Do zapachu wnosi zmysłowość.
Absolut z Irysa to elegancja, kremowa tonalność i pudrowy efekt.


Więcej informacji oraz dostępność TUTAJ.




Produkt otrzymujemy w eleganckim kartoniku, od nowości w całości szczelnie zabezpieczonym folią. W jego wnętrzu skrywa się luksusowy flakon w ciemnobursztynowym szkle o poj. 30ml. Buteleczka została wyposażona w doskonały atomizer, który działa lekko, płynnie i wydobywa z siebie mgiełkę zapachu. Design opakowań przyciąga wzrok i zwraca na siebie uwagę. Będąc w Yves Rocher z pewnością nie przeszłabym obok tych perfum obojętnie.




Po pierwszym psiknięciu wyczuwalne są wyraziste, ciepłe nuty zapachowe z subtelną dozą słodyczy. Orientalna mgiełka z pewnością nie jest męcząca, wręcz przeciwnie - uderza do głowy i dodaje pewności siebie. W trakcie dnia So Elixir Bois Sensuel rozkwita na skórze i nabiera nowego charakteru. Staje się zmysłowy, otulający i sprawia, że czujemy się bardziej kobieco, seksownie i wyjątkowo. Trwałość jest bardzo zadowalająca - na skórze zapach rozpieszcza nos cały dzień, zaś na ubraniach utrzymuje się jeszcze przez kilka kolejnych dni, co zdecydowanie cieszy. Eliksir jest wręcz idealny na jesienno-zimowe dni. Według mnie jest wręcz stworzony dla kobiet, które cenią sobie oryginalność i jakość. 



 
Zapraszam Was do zapoznania się z ofertą Yves Rocher.
 




Kochani mam dla Was coś specjalnego !  Yves Rocher Polska przygotowało dla czytelników bloga kod rabatowy : -50 zł na zakupy od 149 zł (promocja obejmuje też zielone punkty).
Wystarczy wpisać ręcznie w koszyku hasło : RABAT5
lub kliknąć w link - KLIK - wówczas rabat naliczy się automatycznie.  

Z oferty można skorzystać do końca listopada.

88 komentarzy:

  1. Buteleczka wygląda ładnie, taka bursztynowa :)
    Ciekawe jak pachną w rzeczywistości :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy zapach. :) Dwukrotnie przetestowałam i zastanawiam się nad zakupem tych perfum w pojemności 15 ml, bo większej butelki nie dam rady zużyć przy moich zbiorach:).

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny flakonik :) Perfumy z pewnością by mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety nigdy nie miałam okazji używać takich perfum tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tej firmy miałam tylko żel pod prysznic :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wąchałam ostatnio, ale zbyt mocny dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna buteleczka, ciekawe jak pachną na żywo:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie się prezentują, zapach też mógłby mi się spodobać ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio dostałam próbkę tych perfum do zamówienia. Zapach cudowny

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne opakowanie, pod tym względem bardzo się postarali :) ciekawe jak zapach przypadłby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam Elixiry z YR, mam nadzieję że i ten mi się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaka piękna buteleczka - uwielbiam takie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Buteleczka śliczna a co do perfum to non stop dokupuję coś nowego, ponieważ nie mogę się nim oprzeć.:D

    OdpowiedzUsuń
  14. wygląda bardzo ładnie, mam próbkę ale jeszcze nie miałam okazji powoachac. moim faworytem z YR jest evidence ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. wygląda bardzo ładnie, mam próbkę ale jeszcze nie miałam okazji powoachac. moim faworytem z YR jest evidence ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne opakowanie i chociażby dla niego mogłabym mieć ten produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo lubię zapachy Yves Rocher :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Po tej recenzji pewnie skuszę się i powącham jak pachną "na żywo"!

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy nie miałam zadnego zapachu od Yves Rocher :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam ale próbkę tego perfum, przyznam że bardzo ładnie pachną. Ale są dosyć mocne i ciężkie

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie widziałam, ze mają perfumy tez :)

    OdpowiedzUsuń
  22. pierwszy raz słyszę o tej firmie, flakonik jest przesłodki, ja niestety jestem maniaczką perfum i już nie mam miejsca na kolejną, ale prezentuje się fenomenalnie, oby słuzyła i służyła :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam te perfumy, używam ich od jakiegoś miesiąca i każdego dnia odkrywam w nich coś wyjątkowego ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Brzmi naprawdę wyjątkowo, lubię takie ciepłe zapachy, właśnie teraz jesienią. Buteleczka też ładna, wydaje się nawet pasować do opisu zapachu. )

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie dość, że piękna buteleczka to jeszcze eliksir :) Świetne połączenie sprawia, że staje się pożądanym zapachem

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam fioletową wersję So Elixir i jestem nimi oczarowana :) Myślę, że ta wersja również podbiła by moje serce w kilka chwil ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Genialnie wygląda ta buteleczka!

    OdpowiedzUsuń
  28. kocham ich perfumy, ale zdecydowanie jeśli chodzi o So Elixir to wolę wersję w fioletowej buteleczce :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Chyba jeszcze żadnego produktu od nich nie kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładna zachęcająca buteleczka :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękny jest ten zapach, sama mam ochotę kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Perfumy YR ostatnio mnie miło zaskakują - niuchnę także i te przy najbliższej okazji ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Dziękuję bardzo ;)
    Przypomniałaś mi, że perfumy mi się kończą :D ładny kolor buteleczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. jak ja dawno nie miałam nic z yr:(

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo eleganckie opakowanie ale nie znam;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Zdecydowanie wolę kupić perfumy w drogeriach, mogę je powąchać. Gdy kupuję przez internet mogą przytrafić się różne niespodzianki :-) Zapach musi być śliczny. :-)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja w tej chwili pachnę Rocherowskim Vanilla Noir ale So Elixir tez kocham...zamiennie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Wygląda bardzo elegancko. Szkoda tylko, że nie umiem sobie wyobrazić jego zapachu.

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo podoba mi się ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Opakowanie pięknie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Coś czujemy, że zapach przypadłby nam do gustu :) Buteleczka zjawiskowa :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie pamiętam jak one pachną, ale zapewne na zimę by mi się spodobały :))

    OdpowiedzUsuń
  43. Zaczęłam zaopatrywać się w co poniektóre kosmetyki od YR, ale wszystko robię bardzo stopniowo :)
    Ich perfumki kuszą mnie jednak coraz bardziej...a przez Ciebie to już w ogóle ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Flakonik bardzo uroczy, opis też zachęca.

    OdpowiedzUsuń
  45. Przy najbliższej okazji wstąpię do sklepu i zobaczę to cudeńko ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. ja uwielbiam kwiatowe zapachy, a ostatnio używam calvina kleina

    OdpowiedzUsuń
  47. Sama buteleczka już kusi elegancją :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Super piszesz, aż miło się czyta! :))
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Perfumy prezentują się bardzo ciekawie. Muszę się z nim zapoznać bliżej.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  50. Wąchałam, ale nie przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja będąc w sklepie powstrzymuję się od wąchania, bo jeszcze bym kupiła :P

    OdpowiedzUsuń
  52. Znam firmę i sporo ich produktów miałam, ale tego zapachu jeszcze nie poznałam :)

    OdpowiedzUsuń
  53. nie znam właściwie Yves Rochera, ale wiem, że ceny tam często bywają zaporowe :p

    OdpowiedzUsuń
  54. Musze koniecznie zobaczyć jak pachnie:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  55. Tak prawdę mówiąc nigdy nie miałam nic z Yves Rocher...

    OdpowiedzUsuń
  56. Perfumy to jest to co kocham najbardziej. Czasem trudno znaleźć zapach dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  57. czasami na coś się skusze z tej marki

    OdpowiedzUsuń
  58. piękne ma opakowanie
    jestem ciekawa zapachu

    OdpowiedzUsuń
  59. chyba kiedyś miałam okazję poznać miniaturę, ale jużnie pamiętam, jak pachnie;) NIe mniej opis kuszący, a flakon faktycznie bardzo łądnie się prezentuje:)
    MIłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  60. Buteleczka całkiem ładna :) ciekawa jestem jak perfumy pachna w rzeczywistości :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Muszę przyznać, że prezentuje się pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  62. Opis bardzo kuszący :) Lubię produkty z YR :-)

    OdpowiedzUsuń
  63. Posiadam jeden perfum z "Yves Rocher" i jego trwałość jest naprawdę zaskakująca, w dodatku tak przyjemnie i lekko pachnie! :))
    PS. Ostatnio wedle Twojej prośby poklikałam we wszystkie linki :*

    OdpowiedzUsuń
  64. Piękna buteleczka, zgrabna i elegancka;)
    Uwielbiam takie zapachy;)

    OdpowiedzUsuń
  65. Buteleczka bardzo mi się podoba:)
    Ja z YR mam mało wspólnego, jakoś nie po drodze są ja idę na zakupy :) za to co roku moja mama dostaje od przyjaciółki koszyk kosmetyków , jakieś żele i balsamy całkiem przyjemne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Piękne zdjęcia i ciekawy flakonik tych perfum. Lubię kosmetyki z tej firmy, ale perfum nigdy nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Uwielbiam kosmetyki z tej firmy i bardzo często u nich kupuję ale przeważnie w sklepie internetowym więc zapachów nie wybieram.

    OdpowiedzUsuń
  68. Buteleczka piękna, taka elegancka. Ciekawa jestem jak w rzeczywistości pachną :))

    OdpowiedzUsuń
  69. Buteleczką jak najbardziej zachęca. Jestem ciekawa zapachu :) Lubię słodkie zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Nie znam tego zapachu ale chętnie powącham :) sama butelka przyciąga uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Od kilku sezonów jestem wierna wersji So Elixir purple. To jest zdecydowanie mój zapach. Liczyłam na wiele, gdy dowiedziałam się, że wprowadzają nową wersję- jednak zupełnie mi nie spasowała. Tak samo jak podstawowa wersja- śmierdziuch. :P

    OdpowiedzUsuń
  72. Wąchałam i jakoś mocny mi się wydawał. Co nie zmienia faktu, że jeszcze nad nim myślę :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Aż muszę w końcu wstąpić do YR i powąchać ten zapach :D Chociaż mam dużo buteleczek to może zrobię sobie prezent na mikołaja :D

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !