wtorek, 3 listopada 2015

PartyLite | Świeca w szkle - Gruszka w karmelu | Świeczki Tealight - Śnieżnobiałe jagody, Pachnący kominek

W dzisiejszym poście pragnę podzielić się z Wami produktami z PartyLite, które ostatnio wpadły w moje ręce. Co ciekawe - są tak piękne, że nie mogłabym o nich nie napisać. Zapraszam do czytania. :)





Jesienią lubię otaczać się szczególnie otulającymi zapachami. Właśnie takie można znaleźć w ofercie PartyLite w katalogu Jesień/Zima 2015

Market Fresh to linia świeżych zapachów prosto z gospodarstwa, w której skład wchodzą 3 świece w szkle o kuszących nazwach : 

Bogactwo przypraw - Świeżo zerwane jabłka i dynie rozgrzane przyprawami, drewnem i wanilią.
Gruszka w karmelu - Gotowane do stanu radosnej perfekcji! Soczyste gruszki pokryte toffi i karmelem.
Owoce leśne - Słodkie, dojrzałe jagody tryskające smakowitością, dotknięte nutką przypraw.


Świece można zakupić pojedynczo lub w zestawie.




Produkt zapakowany jest w ładny, estetyczny kartonik. W środku skrywa się bardzo dobrze zabezpieczona świeca wraz z metalową, złotą pokrywką. Wosk mieści się w świeczniku, wykonanym z grubego, eleganckiego i zarazem dość ciężkiego szkła. Na spodzie tradycyjnie znajduje się okrągła nalepka informacyjna.




Moja wersja zapachowa to Caramel Pear (Gruszka w karmelu). Świeca wyposażona została w dwa knoty, które po zapaleniu dają dużo światła i stwarzają przyjemną aurę, szczególnie wieczorem. Zapach palącej się świecy jest niezwykle uwodzący, to nic innego jak owocowa słodycz. Po upływie kilku minut w pomieszczeniu czuć delikatne nuty zapachowe, które z całą pewnością nie przyprawią nikogo o ból głowy. Na pierwszy plan wysuwa się słodycz karmelu połączona z odrobiną toffi, zaś w tle przewija się aromat dojrzałej, soczystej gruszki, świeżo zerwanej prosto z sadu. Coś niesamowitego, co trzeba poczuć samemu... otulające, naturalne aromaty rozpieszczają umysł w jesienne dni. Złota pokrywka, dołączona do świecy jest idealna jako podstawka. Całość zdecydowanie komponuje się uroczo i cieszy oko. Świeca spala się równomiernie, na ściankach szkła nie osadza się wosk. Czas palenia wynosi około 25-35godz.




Ponure, jesienne dni lubię również sobie urozmaicać poprzez spalanie podgrzewaczy. W zeszłym miesiącu najbardziej przypadły mi do gustu dwa zapachy o nazwach : Śnieżnobiałe jagody i Pachnący Kominek.

Śnieżnobiałe Jagody - Odkryj radość pierwszego zimowego śniegu. Szron lodowej świeżości okrywa słodkie jagody i owoce. To mój faworyt wśród świeczek Tealight. Zapach jest lekki, słodkawy, przebity subtelną nutką cytrusów. Ciężko porównać go do czegoś konkretnego, ale jestem pewna że spodobałby się każdemu.




Pachnący Kominek - Poczuj ciepło. Daj się rozpieścić bogatym aromatom przypraw, żarzących się polan oraz nutce piżma. Ten zapach jest bardziej wyrazisty od poprzednika, wydaje się być nieco męski. Po zapaleniu kojarzy mi się z ciepłem i spokojem. Przywodzi na myśl tulącą się parę zakochanych, wpatrzonych w rozpalający się kominek, gdzie dookoła panuje świąteczny klimat.



Zapraszam Was do odwiedzenia strony PartyLite.
(wystarczy kliknąć w poniższy baner)

http://www.partylite.pl/pl/strona-domowa.html
Fanpage PartyLiteKLIK

63 komentarze:

  1. Wosków i świeczek mam ogromne zapasy- prawie takie, jak balsamów do ciała i cieni do powiek:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gruszka w karmelu <3 Chce ją! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak przeczytałam o gruszce w karmelu to z miejsca się zachwyciłam. :D <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Gruszka w karmelu byłaby niebezpieczna, bo nie wiem, czy mogłabym się powstrzymać przed ugryzieniem jej :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gruszka w karmelu musi pachnieć naprawdę bosko, aż bym sobie taką zjadła upieczoną i maczaną w toffi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Opisałaś je tak smakowicie...mmmm aż chce się jeść a nie tylko patrzeć hihi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam palić kominki! Dawno tego nie robiłam, muszę ponownie zacząć :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale narobiłaś ochoty na te świece! Szczególnie gruszka w karmelu brzmi smacznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam świece, kominki zapachowe i fajny nastrój wieczorem, a ta gruszka rzeczywiście musi być obłędna...;)
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prezentują się przepięknie. Ja jednak wątpię czy te jagodowe by mi się spodobały, jakoś nie odpowiadają mi jagodowe zapachy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gruszka w karmelu brzmi tak słodko i otulająco, muszę sobie sprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śnieżnobiałe jagody podbiły moje serce. Zdecydowanie jesienią najbardziej sprawdzają się wszelkiego rodzaju świeczki, podgrzewcze. Naprawdę tworzą cudowny, wyjątkowy klimat ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śnieżnobiałe jagody, muszą być cudowne :D

    OdpowiedzUsuń
  14. W gruszce karmelowej bym się zakochała.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dopiero niedawno miałam okazję poznać produkty Partylite, a już zakochałam się w niektórych zapachach na amen :) Mam ochotę na trio świeczek Market Fresh :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale mi narobiłaś ochoty na fajny, jesienny klimacik w mieszkaniu, lecę odpalić jakiś wosk:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gruszka w Karmelu brzmi bardzo ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Zazdroszczę, że możesz używać takich produktów, mnie mdli niestety przy świecach :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Gruszka w karmelu brzmi bardzo zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bogactwo przypraw brzmi chyba najlepiej i myślę, najbardziej by mi się spodobało.

    OdpowiedzUsuń
  21. a ja chętnie wypróbowałabym tej o zapachu owoców leśnych :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ciekawi mnie i podoba mi się ta gruszkowa świeca, ale cena bardzo wysoka więc raczej sama nie kupię :(

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawi mnie zapach gruszki w karmelu ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam te świece i też jestem z nich zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gruszka w karmelu musi pachnieć bosko.

    OdpowiedzUsuń
  26. Pierwszy raz widzę te produkty, prezentują się świetnie, już sobie wyobrażam zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Gruszka w karmelu zapewne pachnie obłędnie <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Ślicznie się prezentują, tylko nie jestem pewna czy to moje zapachy.

    OdpowiedzUsuń
  29. Grusza w karmelu - ale to musi pięknie pachnieć <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Och ta gruszka...mmm już mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  31. O rany! Gruszka to chyba musi być cudowny zapach

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Gruszka w karmelu - to musi być fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ciekawi mnie zapach tej gruszki z karmelem. Ale mam taki zapas świeczek,wosków i podgrzewaczy że na razie odpuszczam zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Pierwszy raz widzę ale podoba mi się ta gruszka w karmelu :) piękne mają te produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jak ja kocham świece! Na tą gruszke w karmelu narobiłaś mi ochoty !

    OdpowiedzUsuń
  36. Gruszkę w karmelu bym chętnie zapaliła w swoim pokoju:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Strasznie fajne rzeczy prezentujesz z tej firmy!

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo ciekawe zapachy i smakowite ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo lubię świece Party Lite ale mam nadzieję że jeszcze będzie w sprzedaży kominek z wiosennej oferty :> Cały czas mam nadzieję bo piękny był :>

    OdpowiedzUsuń
  40. Idealne umilacze na jesienne wieczory :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Cudownie muszą pachnieć :))

    OdpowiedzUsuń
  42. Mam świeczuszki tej firmy, są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  43. Nie wiem jak pachną, ale wyglądają rewelacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  44. ale narobiłaś mi ochoty! - koniecznie musze mieć ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Jestem ciekawa jak pachnie Gruszka w karmelu :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Bogactwo przypraw - z powodu nutki drewna - mogłoby być moim faworytem.

    OdpowiedzUsuń
  47. Bogactwo przypraw - z powodu nutki drewna - mogłoby być moim faworytem.

    OdpowiedzUsuń
  48. Nie przepadam za świecami, wolę jednak woski, choc czasem skuszę się na samplery.

    OdpowiedzUsuń
  49. piękne, tej kolekcji party lite nie znałam.

    OdpowiedzUsuń
  50. Bogactwo przypraw i gruszka w karmelu to zdecydowanie moje zapachy. :). Ja na co dzień palę olejki eteryczne w kominku do aromaterapii.

    OdpowiedzUsuń
  51. Brzmi kusząco:)

    OdpowiedzUsuń
  52. wyglądają mega aromatycznie :D

    OdpowiedzUsuń
  53. Snieznobiale jagody chetnie bym nabyla :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Gruszki to jedne z moich ulubionych owoców :) a gruszka w karmelu to musi być rozkosz :D

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !