wtorek, 10 listopada 2015

PURO Clear Cover - Etui Sony Xperia Z2

Każdy z nas nabywając nowy telefon czy inny sprzęt chciałby zapewnić mu odpowiednią ochronę. Wybór dobrego etui jest nie lada wyzwaniem - ciężko zdecydować się na coś konkretnego, zwłaszcza że w internecie dostępny jest dość szeroki asortyment w różnych przedziałach cenowych. Dziś chcę Wam pokazać na co w ostateczności padł mój wybór. Jeśli jesteście ciekawe - zapraszam do czytania.




Przeglądając różnego rodzaju oferty trafiłam na stronę B2Btrade.eu i zdecydowałam się na TO etui. Zamówienie zostało do mnie doręczone w ciągu 2 dni roboczych kurierem. Cała paczka została dobrze zabezpieczona, więc produkt nie miał szansy uszkodzenia podczas transportu.




Etui od nowości zapakowane było w plastikowe pudełko. Otwarcie górne oraz dolne zabezpieczone były okrągłymi, przezroczystymi naklejkami - plombami z logo producenta. Dzięki takiemu posunięciu przynajmniej jest pewność, że otrzymujemy nowy, pełnowartościowy produkt, przy którym nikt wcześniej przed nami nie grzebał. Brawo ! We wnętrzu opakowania znajduje się również plastikowa, wysuwana "szufladka" z produktem.




Etui łatwo zakłada się na telefon - zajmuje to dosłownie chwilkę. Nie ma problemu również z jego demontażem. Na pierwszy rzut oka konstrukcja wygląda solidnie. Przezroczysta szybka, przeznaczona do osłony tyłu telefonu wykonana została z polikarbonu i pełni funkcję ochronną przez zarysowaniami. Silikonowa rama zaś ma za zadanie chronić wyświetlacz przez pęknięciem w razie upadku. W ten sposób telefon jest w pełni zabezpieczony przed uszkodzeniami. Otwory znajdują w odpowiednich miejscach, więc mamy do nich ułatwiony dostęp bez konieczności wyjmowania urządzenia z etui. Jedynie brak wycięcia w miejscu, gdzie znajduje się zaślepka na kartę pamięci, ale w niczym to nie przeszkadza, bo i tak prawie z tego nie korzystam.




Etui jest bardzo funkcjonalne, nie powiększa gabarytów telefonu i wygodnie leży w dłoni. Jestem z niego bardzo zadowolona i z pewnością długo nie dokonam zmian na inne. Doskonała jakość wykonania idzie w parze z ceną. Na koniec warto dodać, że produkt jest objęty 2-letnią gwarancją. Dostępne jest w kilku wersjach kolorystycznych.



66 komentarzy:

  1. Ciekawe etui. Przydałoby mi się na moją Xperie, muszę sobie takie sprawić ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki gadżet by mi się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja właśnie szukam etui na swojego iPhone, ale jakoś nic szczególnie nie wpadło w oko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne :) moje etui powiększa jeszcze bardziej mój duży telefon, więc może i ja się na takie skuszę

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne etui :) Lubię takie gadżety :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam telefon z poprzedniej epoki, nawet zdjęć nie robi hihi dlatego Insta nie mogę sobie założyć :D hihi :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Od dawna szukam jakiegoś fajnego etui do swojego telefonu.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny produkt, wstyd się przyznać ale ja nie mam żadnego etui na telefon, może najwyższy czas sobie takie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój HTC od dłuższego czasu nosi naklejkę i obudowę w stylu "jestem śliczny i dziewczyński" ;) oryginalny pokrowiec mocno go obdrapał po tym jak wpadł do niego jakiś kamyk czy coś :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Etui prezentuje się świetnie ;) Ja mam fioła na tym punkcie i co i rusz funduję mojemu telefonowi nowe ubranko :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja wolę śmieszne, kolorowe etui, siedzi we mnie dziecko i kusi do kupna bajkowych postaci :P

    OdpowiedzUsuń
  12. My też musimy nad takim pomyśleć :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ostatnio kupiłam sobie miętowe etui albo raczej pokrowiec na telefon :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Super, że jesteś zadowolona. Ja długo szukałam czegoś na swój telefon

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mi się podoba ;) I do tego gwarancja - nie spotkałam się z nią w przypadku etui, więc bardzo miłe zaskoczenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Niestety nie potrafie trzymac telefonu w etui :P bardzo mnie to irytuje :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo klasyczne, ale czasem takie są najlepsze; )

    OdpowiedzUsuń
  18. W kobiecych torebkach etui na telefonie to podstawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja mam Sony XPeria M2 i muszę w końcu kupić jakąś fajną obudowę :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Też lubię nosić etu na telefonie :) wtedy jest mniej podatne na zarysowania i uszkodzenia :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja na początku po zakupie nosiłam w etui lecz teraz już telefon żyje swoim życiem ale jest jak nowy;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. ja musze mieć etui z klapką bo w torebce mi się strasznie rysuje;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja mam zwykłą silikonową gumę, etui + zwykłą folię i też nic się nie dzieje z telefonem, a momentami potrafi żyć swoim życiem :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ja mam xperię M4 i wiele kolorowych etui, świetnie to wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. fajne:) ja jeszcze jak na razie mam klasyczny telefon

    OdpowiedzUsuń
  26. Najważniejsze żebyś Ty była zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  28. moj telefon bez oslonki wygladalby fatalnie, wiec jest to jak najbardziej niezbedna rzecz :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja też mam telefon Sony, ale Xperia M4 Aqua i też od razu po jego zakupie sprawiłam sobie ochronkę. Ja jednak stawiam na silikonowe "etui", najlepiej we wzorki. Ale Twoje "plecki" to fajna alternatywa również, może jak znudzą mnie moje "piórka", to rozejrzę się za czymś bardziej klasycznym :).

    OdpowiedzUsuń
  30. Etui ok, poza tym że jeśli miałabym się na coś zdecydować, to wybrałabym jakieś w kolorze :) Takie przezroczyste kompletnie nie są dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. etui fajne, choć ja wolę te kolorowe i wzorzyste:D
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja lubię swój telefon "przebierać" co jakiś czas, więc jedno etui szybko by mi się znudziło ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajne, chociaż muszę przyznać, że kiedy sama szukam etui to robię to na Allegro - tam za dosłownie kilka zł można znaleźć takie najzwyklejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne to etui, dla mnie to must have :)
    zapraszam do mnie na konkurs gdzie można wygrać wymarzoną torebkę

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja bez swojego etui już dawno pozbyłabym się swojego iPhone...

    OdpowiedzUsuń
  36. b. ładne etui :3
    tak długa gwarancja? jestem pozytywnie zaskoczona :D
    super wszystko opisałaś :*
    3maj się ;-)

    OdpowiedzUsuń
  37. też mam podobne już od roku a mój telefon nie nosi praktycznie śladów uzytkowania

    OdpowiedzUsuń
  38. mam identyczne :)

    zapraszam również do mnie ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Akurat etui bardzo by mi sie przydało :D bo mam biały telefon i widac czasem na nim slady palców;/

    fajnie tutaj :D Obserwuje !

    OdpowiedzUsuń
  40. i zapraszam do mnie na konkurs :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Super wpis, czekam na więcej. Kom za kom? Obs na obs?
    Zerknij na mój blog, pokazałam tam jak zdobyć darmowe kosmetyki, jeżeli jesteś aktywną blogerką.

    OdpowiedzUsuń
  42. Miałam bardzo podobne etui, gdy miałam Xperię, teraz mam Samsunga i wybrałam białe, delikatnie mieniace się w słońcu.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !