poniedziałek, 23 listopada 2015

Bakeo.pl | Zdrowa przekąska zamiast słodyczy ? | + WYNIKI ROZDANIA Z DRESSLINK

Nie wiem jak Wy, ale ja często lubię podjadać co nie co w trakcie dnia. Ponieważ mam słabość do słodyczy - najczęściej sięgam właśnie po nie. Najlepsze jest to, że nie powodują one u mnie skutków ubocznych w postaci dodatkowych kilogramów. A gdyby tak zmienić nawyki i sięgnąć po zdrową przekąskę od Bakeo.pl ? Co Wy na to ? Zapraszam do czytania :)






Bakeo.pl to sklep internetowy, w którym znajdziemy różnego rodzaju zdrowe przekąski, podzielone na kategorie : orzechowe, owocowe, ziarniste, z czekoladą, mieszane. W każdym dziale umieszczono bardzo dużo rodzai zdrowych mieszanek o wyjątkowo fajnych nazwach. :) Do wyboru mamy aż ponad 50 smakołyków do wyboru.
  



Jak się zapewne domyślacie - najbardziej zaciekawiły mnie mieszanki z czekoladą. Paczka dotarła do mnie bardzo szybko, następnego dnia roboczego od wysyłki czekała na mnie w skrzynce. Całość zapakowana była w tekturowe pudełko, które przedstawiłam Wam na powyższych zdjęciach. Jego wnętrze skrywało 4 plastikowe pojemniczki, szczelnie zamknięte od góry foliowym wieczkiem. Poniżej możecie zobaczyć jak prezentowała się zawartość każdego pudełeczka - szczerze przyznaję, że są w nich małe braki, ponieważ nie mogłam się oprzeć i podjadłam trochę przed zrobieniem zdjęć. :)




W mojej paczce znalazły się następujące przekąski :

DOG DAYS - Mieszanka (47 g): orzechy laskowe w czekoladzie, orzechy macadamia, jagody goji.
BOMBAJSKIE CZWORACZKI - Mieszanka (45 g): pestki dyni, orzechy nerkowca, orzechy macadamia, żurawina suszona
NIEZŁE CIACHO - Mieszanka (47 g): orzechy laskowe w czekoladzie, orzechy macadamia, morwa biała suszona
DEKO CZEKO - Mieszanka (48 g): wiśnie suszone, orzechy laskowe w czekoladzie, migdały

Wszystkie mieszanki są świetnie dobrane, smaczne i przede wszystkim zdrowe. Korzystnie wpływają na nasze zdrowie, gdyż bogate są w cenne witaminy i minerały. Idealnie zastępują słodycze i stanowią świetną przekąskę w trakcie dnia. Mi najbardziej posmakowały te duże kuleczki (orzechy laskowe w czekoladzie) - mogłoby być ich nieco więcej, bo zniknęły w mgnieniu oka. Żeby radość była podwójna - podzieliłam się zawartością z mężem, który wspólnie ze mną chętnie zajadał się tymi smakołykami. Koszt takiego pudełka jest niewielki, wynosi 19zł.




Mam dla Was również kod polecający : U4C5R8M Jeśli z niego skorzystacie - i ja i Wy otrzymamy 10 punktów Bakeo, które zostaną przyznane po zamówieniu i opłaceniu pierwszego pudełka. Po zgromadzeniu w puli 100 punktów, możecie wymienić je na darmową paczkę Bakeo.


https://bakeo.pl/



WYNIKI ROZDANIA Z DRESSLINK 

Bardzo dziękuję wszystkim za udział, naszyjniki trafiają do  : Klaudia Cebula, Katarzyna Torenc-Nedwidek , Justyna Gorszewska, Stefania Kupczak, Anna Strój

Dziewczyny gratuluję i proszę Was o kontakt poprzez Facebooka ! :)

81 komentarzy:

  1. Bakeo to fajna sprawa :) Miałam i polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno kiedyś sobie zamówię te przekąski bo mam na nie smaka :)
    http://madeleinye.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam słodycze i takie pudełko byłoby dla mnie dobrą alternatywa. Muszę kiedys wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już widzę, że dzięki TYM przekąskom wygram walkę z chemicznymo słodkościami.

    OdpowiedzUsuń
  5. Już widzę, że dzięki TYM przekąskom wygram walkę z chemicznymo słodkościami.

    OdpowiedzUsuń
  6. Apetyczne :) Jednak za 19zł można mieć tego dużo więcej :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobre rozwiązanie dla leniuchów :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawe przekąski, na pewno by mi zasmakowały )

    OdpowiedzUsuń
  9. ale pyszności! :D
    Gratulacje dla zwyciężczyń:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę zajrzeć na tą strone ;)
    Zapraszam do mnie
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  11. Pyszności, chętnie zamówię takie pudełko!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja tezs lubie podjadać :D super pomysł z tymi zdrowymi przekąskami, musze sie zapoznac z oferta sklepu!
    ii gratulacje wygranym :)

    +
    Zapraszam serdecznie na konkurs do wygrania okulary ze sklepu firmoo.com
    http://marijory.blogspot.com/2015/11/giveaway-z-firmoo.html

    Pozdrawiam :**

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy pomysł na drugie śniadanie :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Coś dla mnie. Słodycze mogę jeść tonami, z pewnością przydałby się zdrowy zamiennik. Wygląda pysznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. pyszności :) wyglądają bardzo apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Orzechy laskowe w czekoladzie <3 Pychota!

    OdpowiedzUsuń
  17. Dog Days to zdecydowanie zestaw dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie spotkałam się jeszcze z tym produktem :) Wygląda smakowicie :) Uwielbiam orzechy i tak jak Ty, nie potrafię się oprzeć czekoladzie :) Czekoladowe kulki z orzechami stałyby się moim faworytem :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądają apetycznie, zjadłabym :D
    Gratuluję zwyciężczyniom :)

    OdpowiedzUsuń
  20. cudowne! samym wyglądem zachęca :)
    zapraszam na nowy post: http://locastrica.blogspot.com/2015/11/etui-od-etuopl.html :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajnie wygląda. Nie jadłam jeszcze tych jagód goji, będę musiała kiedyś wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bombajskie czworaczki to cos dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo świetny post. Aż zrobiłaś mi smaka. Pozdrawiam - Monika z bloga smiling-sisters.blogspot.com
    obserwujemy ;*

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne przekąski!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Takie przekąski jak najbardziej na plus! Buziak Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam takie meiszanki w przeciwienstwie do slodyczy z kolei ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam takie zdrowe przekąski:) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  28. Sama skusiłabym się na takie przekąski :-)
    Gratuluję zwycięscom :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. przy mojej aktualnej diecie przydałoby mi sie cos takiego na zab :P
    buziaki, Monia

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam bakalie w każdej postaci :)

    OdpowiedzUsuń
  31. hm fajna sprawa :D ale cena może odstraszać :D ale myślę, że fajny prezent mikołajkowy :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Ciekawy prezent na mikołajki :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo podoba mi się ta mieszanka :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Wyglądają pysznie, orzechy uwielbiam. Gratuluję zwycięzcom :3

    OdpowiedzUsuń
  35. Wygląda super, ale cena nie jest niska. :-)

    Pozdrawiam,
    kosmetykiani.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwiwlbiam wszelkiego typu orzechy <3 Ostatnio też kupiłam suszona żurawine, bo mam kłopoty z pęcherzem.

    OdpowiedzUsuń
  37. Ciekawe te paczuszki widzę też tam moje ulubione orzechy nerkowce mniaaam.a 19zł to rzeczywiście nie dużo

    OdpowiedzUsuń
  38. mniam, mniam <3 świetnie to wygląda, być może się skuszę:)
    proszę o pomoc w klikaniu, bardzo potrzebuję kliknięć :* ZAPRASZAM DO MNIE

    OdpowiedzUsuń
  39. Gratulacje i wiem co zamówić na mikołaja :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Nigdy o tym nie słyszałam, ale fajna sprawa.
    Pozdrawiam,
    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Mniam mniam! Muszę mojej córce sprezentowac, bo uwielbia bakalie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  42. " Najlepsze jest to, że nie powodują one u mnie skutków ubocznych w postaci dodatkowych kilogramów." - uduszę Cię! To się nazywa "tyle wygrać" w życiu :D A bakeo świetna sprawa, muszę kiedyś spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Chętnie skubnęła bym nieco z DEKO CZEKO ;) Świetny pomysł na bardziej zdrowe przekąski niż tabliczka czekolady , po której co prawda ja również nie tyję ale co żołądek zemdli :) Gratuluję też szczęściarzom wygrania w rozdaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Oo muszę wypróbować! Czytałam też o stronie na której komponuje sie własne musli ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Wydaje się naprawdę fajną alternatywą dla zwykłych tuczących batonów. 19 zł wydaje się naprawdę nieduża kwotą jednak mam dziwne wrażenie, że nie jest to produkt który zamawiałoby się notorycznie. Raczej jest to sporadyczna przyjemność.

    Trzeba jednak przyznać że pudełko wygląda przepięknie!

    www.mocnosubiektywna.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. Właśnie czekam na moje przekąski <3 Pychotka :)
    P.S odnośnie mojej współpracy napisałam do nich e-mail kochana po czym zapisałam się do programu affiliate i otrzymałam paczuche <3

    OdpowiedzUsuń
  47. pycha! ♥
    sama bym się chętnie skusiła :-)
    Zapraszam na mojego bloga: http://flawles--s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Mniam! Kochamy takie przekąski :) Pudełeczko świetnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Takiego pudełka jeszcze nie znam :D

    OdpowiedzUsuń
  50. Niezłe ciacho mnie najmocniej kusi:)

    OdpowiedzUsuń
  51. Mniam mniam mniam. Uwielbiam takie rarytasy:)

    OdpowiedzUsuń
  52. Przekąski wyglądają bardzo smakowicie.
    Dziewczyny gratuluję wygranej.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  53. Bombajskie czworaczki..genialna nazwa. A i skład tej mieszanki najbliższy jest moim gustom.

    OdpowiedzUsuń
  54. Takie przekąski jak najbardziej dla mnie:) gratulacje dla dziewczyn!

    OdpowiedzUsuń
  55. Ale super! Wygląda przepysznie :)) Jadłabym :)

    OdpowiedzUsuń
  56. wyglądają na prawdę świetnie, ale myślę, że cena jest trochę wygórowana :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !