środa, 25 listopada 2015

BingoSpa | Kąpiel czekoladowo-brzoskwiniowa

Płyny do kąpieli zazwyczaj znikają u mnie tak szybko jak się pojawiają, dlatego często decyduję się na większe pojemności. Dziś chcę Wam przedstawić produkt, który towarzyszy mi już ponad miesiąc czasu. Jest nim kąpiel czekoladowo-brzoskwiniowa od BingoSpa. Zainteresowane ? To zapraszam do dalszej części posta.






OPIS PRODUKTU

Smakowitość dojrzałych brzoskwiń połączonych z czekoladą w kąpieli BingoSpa urzeka intensywnym zapachem i przynosi uczucie pełnego odprężenia. Zniewalający, soczysty zapach brzoskwiń i czekolady napełnia radością na cały dzień.

Sposób użycia: ok. 100 ml "Kąpieli czekoladowo-broskwiniowej BingoSpa" wlać do wanny, pod strumień wody.


Więcej informacji oraz dostępność TUTAJ.




Płyn znajduje się w sporej wielkości, plastikowej butli o pojemności 1000ml. Opakowanie zakręcane jest aluminiowym korkiem. Szata graficzna jest charakterystyczna dla produktów BingoSpa - minimalistyczna, ale estetyczna i miła dla oka. Na etykiecie znajdziemy jedynie podstawowe informacje - nazwę produktu, pojemność, pełny skład, termin ważności, itp. Dzięki zastosowaniu przezroczystego tworzywa mamy możliwość kontrolowania poziomu zużycia, więc nie zostaniemy zaskoczeni w momencie, gdy płyn dobije dna. Kąpiel czekoladowo-brzoskiwniowa posiada średnio gęstą konsystencję. Zapach produktu w opakowaniu jest całkiem przyjemny, lekko chemiczny. Do mojego nosa w pierwszej kolejności uderzają brzoskwiniowe nuty, w których ciężko doszukać się czekoladowej woni.




Płyn wlany pod strumień wody bardzo dobrze się pieni. Kąpiel w wannie umila delikatny brzoskwiniowy zapach, który unosi się w powietrzu. Produkt ma dobre właściwości myjące - bardzo dobrze oczyszcza skórę. Mimo, że wysoko w składzie mamy SLS - nie zauważyłam, by miał negatywny wpływ na ciało. Nie wysusza, nie uczula, ale również nie nawilża. Ważne jednak, że spełnia swoją podstawową funkcję. Nie mam co do niego większych wymagań, ponieważ i tak zawsze po kąpieli uzupełniam pielęgnację o dowolny balsam lub olejek do skóry. Kąpiel czekoladowo - brzoskwiniowa ma przyzwoitą wydajność, którą szacuje na około 2 miesiące. 


Zapraszam Was do zapoznania się z ofertą BingoSpa
(wystarczy kliknąć w poniższy baner)
http://www.bingosklep.com/
Fanpage BingoSpaklik

73 komentarze:

  1. Jeszcze nic kompletnie nie miałam z Bingo Spa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak brzoskwinka, to dla mnie :) Również nie mam problemu z SLSami. Buziaki ślę :***

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że mało zapachu czekolady w nim :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekoladowa mogłaby być, ale za brzoskwiniową nutą nie przepadam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam żel pod prysznic z BingoSpa brzoskwiniowy, ale niestety jak dla mnie zapach jest słaby

    OdpowiedzUsuń
  6. Kąpiel w takich zapachach coś wspaniałego:)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe połączenie zapachów, szkoda tylko, że tak mało wyczuwalna jest czekolada ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Skoro pachnie tylko brzoskwiniami to bym chętnie wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mam wanny :( jestem ciekawa tego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kuszące połączenie zapachowe :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja też zawsze wybieram większe pojemności kosmetyków do kąpieli, lubię zapach czekolady

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię BingoSpa, ale niestety nie mam wanny :( Szkoda, że ten płyn nie pachnie też mocno czekoladowo. Bo właśnie na to liczyłam kiedy zobaczyłam nazwę. Kiedy tylko będę miała wannę, na pewno tego typu produkty na stałe zamieszkają w moim domu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam zapach czekolady, dlatego szkoda, że jej tu nie czuć, ale brzoskwiniowy czemu nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię BingoSpa, ale kupując ten produkt najmocniej zapewne liczyłabym na zapach czekolady, którego za wiele jak piszesz nie czuć :/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe połączenie zapachów, szkoda że zapach czekolady nie góruje w nim

    OdpowiedzUsuń
  16. Szkoda, że nie mam wanny :( Jest tyle cudownych produktów do kąpieli...

    OdpowiedzUsuń
  17. W produktach BingoSpa kilka razy chciałam się doszukać zapachu czekolady, ale był za każdym razem znikomy.

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie sls nie przejdzie do kąpieli, choć te kosmetyki bingo tak zachęcają.

    OdpowiedzUsuń
  19. Dobrze że więcej w tym brzoskwini niż czekolady, bo akurat za tym drugim niezbyt przepadam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jest czekolada i brzoskwinka więc już mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ja dawno dawno temu współpracowałam z bingospa i miło to wspominam :) maja super kosmetyki, zwłaszcza maseczki:)

    poklikasz? http://marijory.blogspot.com/2015/11/przeglad-wholesalebuying.html :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Szkoda, że zapach czekoladowy nie jest tak wyczuwalny jak brzoskwiniowy :))

    OdpowiedzUsuń
  23. mmmm smaczna kąpiel można tak powiedzieć xD

    OdpowiedzUsuń
  24. Coś czuję, że ten zapach by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie miałam za dużo produktów z BingoSpa ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Często przemyka mi przed oczami ta firma ale jakoś nigdy nie skusiłam się na żaden produkt ale trzeba przyznać,że w tym wypadku nuty zapachowe kuszą dość skutecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mmmmm brzoskwiniowo czekoladowy, brzmi cudownie :) Szkoda tylko, że mam jedynie prysznic i jestem zdana jedynie na żele :D

    OdpowiedzUsuń
  28. A u mnie na blogu dzisiaj recenzja żelu BingoSpa brzoskwiniowego :) myślimy podobnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  29. szkoda , że czekolada tak słabo wyczuwalna :/
    U mnie niestety brak wanny mówi tylko jedno - brak kąpieli. Ale za to w rodzinnym domu jest ;)
    Pewnie przez święta będę czerpać pozytywy z posiadania wanny w domu rodzinnym. Teraz muszę się zaspokoić tylko i wyłącznie prysznicem :)
    Ja jakoś nie mam przekonania do firmy Bingo Spa. Miałam trzy produkty od nich kiedyś i mocno się na nich zawiodłam.
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam brzoskwinie i ich zapach, więc powinnam go wypróbować oraz ze względu na jego działanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja miałam ich mydełka do rąk, które zniechęciły mnie do kupienia innych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  32. Oj zapach musi być świetny :) Nie miałam jeszcze nic z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  33. ale piękne połączenie apetyczne :) miłego wieczoru :*

    OdpowiedzUsuń
  34. Czekolada i brzoskwinia?? Brzmi przepysznie:) Niestety nie mam wanny:(

    Lubię maski do włosów BingoSpa innych produktów nie testowałam.

    OdpowiedzUsuń
  35. Połączenie czekolady i pomarańczy to pierwsze co przychodzi na myśl. Brzoskwinia to już dla mnie oryginalny dodatek, którego jestem bardzo ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  36. Och musi przepięknie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Zapach prawdopodobnie by mi się nie spodobał. Nie wiem dlaczego, ale zapach brzoskwini w kosmetykach mnie drażni a owoce lubię jeść ;d

    OdpowiedzUsuń
  38. Lubię Bingo-Spa:) A połączenie czekolady z brzoskwinią zapowiada się apetycznie-aromatycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Kochana jesteśmy tu po raz pierwszy, masz cudowny design bloga, świetnie piszesz.
    Będziemy wpadać do ciebie częściej. Może wspólna obserwacja? Daj znać <3
    Pozdrawiamy, wikwerfashion ~♥

    OdpowiedzUsuń
  40. tego produktu jeszcze nie testowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  41. ♥♥♥

    kisses from bali
    Jasmin
    http://www.my-berlin-fashion.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. ja podejrzewam, że bym to prędzej chciała zjeść, niż się w tym kąpać :D

    OdpowiedzUsuń
  43. Fajne połączenie, nie miałam jeszcze nic z BingoSpa :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Z pewnością zapach piękny :))

    OdpowiedzUsuń
  45. Już wyobraziłam sobie zapach :)) Rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Lubię i czekoladę i brzoskwinię, więc to dla mnie strzał w 10 :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  47. Uwielbiam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  48. Uwielbiam wszelkie płyny i sole do kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Rzadko korzystam z wanny...tzn.nie,że się nie kąpię ....ahahah ,ale namąciłam,częściej korzystam z prysznica,ale lubię umilacze do kąpieli szczególnie jesienią i zimą :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Odpowiedzi
    1. Świetny ma kolor:) czekam na moje nowe mieszkanko i wannę w nim :)

      Usuń
  51. Nigdy nie miałam nic z tej firmy ale to wydaje się być super, takie słodkie :)
    http://kisieltruskawkowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. musi pięknie pachnieć- takie połączenie!

    OdpowiedzUsuń
  53. Jeju, uwielbiam takie połączenia zapachowe produktów do kąpieli! Czekoladowe są dla mnie najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Musi fantastycznie pachnieć! Choć jak dla mnie mógłby być taki produkt o zapachu miodu i karmelu :))
    http://frazeologizmastrall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. ciekawe czy by mi przypasował zapach

    OdpowiedzUsuń
  56. Fajnie że nawet wydajny choć u mnie takie produkty zużywają się o wiele szybciej. Ostatnio kupiłam odżywkę do włosów z Bingo Spa i okazała się kompletnym bublem. Dobrze że choć płyn się u Ciebie sprawdził;)

    OdpowiedzUsuń
  57. Spodziewałam się, że napiszesz, że zapach powala, ale jednak szału zapachowego nie ma:) Ostatnio staram się robić selekcję i kupuję kosmetyki bez SLS, przynajmniej staram się:)

    OdpowiedzUsuń
  58. musi fajnie pachnieć ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Już od dawna przyglądam się kosmetykom tej marki, ale po nieudanym spotkaniu z maskami do włosów, które większość zachwalała - straciłam zapał :) Od czasu do czasu coś mi wpadnie w oko, ale szybko zapominam.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  60. Mmm - z pewnoscia pachnie nieziemsko!

    OdpowiedzUsuń
  61. Z chęcią bym sobie zafundowała taką kąpiel :) Uwielbiam takie połączenia zapachowe :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Oj na pewno kąpiel jest umilona :D

    OdpowiedzUsuń
  63. wykąpałabym się chętnie! :))

    OdpowiedzUsuń
  64. Nie miałam jeszcze produktów z BingoSpa, ale kąpiel w tym płynie to na pewno sama przyjemność ;) A co do nawilżania, to ja również uzupełniam to po kąpieli. Płyn ma ją umilić :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !