piątek, 20 listopada 2015

Curaprox | Wybielająca pasta do zębów White Is Black + szczoteczka do zębów CS 5460

Prawie każdy, kto dba o jamę ustną marzy o białych, zdrowych zębach. Na rynku znajdziemy wiele środków wybielających w formie żeli, przezroczystych pasków czy nakładek. A jak z wybielaniem radzi sobie czarna pasta ? Czy jest skuteczna w swoim działaniu ? Zapraszam do dalszej części posta.





OPIS PRODUKTU

Wybielająca pasta do zębów Curapox White is Black z aktywnym węglem, który pochłania cząstki powodujące przebarwienia. Usuwanie przebarwień następuje w sposób łagodny i bezpieczny - bez ścierania czy stosowania niebezpiecznych związków chemicznych.
Pasta jest bezpieczna dla szkliwa, ponieważ nie zawiera czynników ścierających i wybielających. Dzięki zawartości fluorku sodu oraz enzymów wzmacnia antybakteryjne i przeciwwirusowe działanie śliny.
Pasta zawiera także Hydroksyapatyt - nieorganiczny składnik kości i zębów, który stanowi mineralne rusztowanie tkanki, odpowiedzialne za mechaniczną wytrzymałość kości i zębów.



Więcej informacji oraz dostępność TUTAJ.




Pasta zamknięta jest w miękkiej, smukłej tubie. Szata graficzna jest przejrzysta i estetyczna, zdecydowanie przyciąga uwagę. Po odkręceniu korka widzimy zabezpieczenie wlotu sreberkiem. Konsystencja pasty jest gęsta i kremowa. W kruczo-czarnej mazi zatopione są drobinki, które przypominają mieniący się brokat. Ja dostrzegłam je dopiero podczas robienia zdjęć w świetle słonecznym, jakoś wcześniej nie rzuciły mi się w oczy. Pasta ma pojemność 90ml i mamy 6m-cy od otwarcia na jej zużycie.

Produkt występuje w dwóch liniach zapachowych :
Black Is White : odświeżający limonkowy smak
White Is Black : bardzo delikatny smak




W zestawie znalazła się również szczoteczka do zębów Curaprox Ultra Soft. Od nowości posiada plastikową, zdejmowaną nakładkę na główkę, która chroni włosie przed kurzem i pyłem. Szczoteczka wyróżnia się tym, że posiada ponad 5460 ultra cieniutkich, sprężystych włókien. Ich zadaniem jest dokładne oczyszczenie wszystkich zakamarków na powierzchni zęba. Plastikowa rączka o ośmiokątnym kształcie umożliwia szczotkowanie jamy ustnej pod różnymi kątami, a do tego jest lekka i wygodnie leży w dłoni.

Przyznam szczerze, że zawsze sięgałam po szczoteczki o średniej twardości włókien. Nie było to jednak zbyt rozsądne rozwiązanie, bo korzystanie z takiego narzędzia często kończyło się u mnie krwawieniem dziąseł. Zastosowanie delikatnych włosków Curen w szczoteczce Curaprox Ultra Soft nie rani dziąseł i nie uszkadza szyjek zębowych podczas szczotkowania, za co należą się ogromne brawa !




Może zacznę od tego, że jestem dość ciężkim przypadkiem. Od dziecka drogeryjne pasty wyrządzały mi krzywdę. Nie mogłam myć zębów codziennie, bo przy częstym kontakcie z pastą, kończyło się to boleścią i czerwonymi plamami na języku. Stan ten utrzymywał się kilka dni, a jama ustna wyglądała na zaczerwienioną i podrażnioną. To strasznie utrudniało mi życie, a zmiana past na inne "drogeryjne" nie pomagała uporać się z tym problemem.




Wszystko się zmieniło odkąd zaczęłam używać pasty Curaprox. Mogę myć zęby regularnie dzień w dzień i nic złego się nie dzieje. Podejrzewam, że to zasługa przyjaznego składu. Nie znajdziemy w nim SLS, triclosanu ani cząstek tworzywa sztucznego - w moim przypadku ma to znaczenie.





Podczas mycia zębów pasta całkiem nieźle się pieni, nie tworzy się jednak tak dużo piany jak w przypadku drogeryjnych produktów tego typu. W duecie ze szczoteczką w łagodny, ale skuteczny sposób oczyszcza łuk zębowy. Pozostawia po sobie łagodny, odświeżający posmak, który nie utrzymuje się zbyt długo. Zęby po myciu stają się wygładzone, bardzo błyszczą i wyglądają jakby były wypolerowane. Po dłuższym stosowaniu wydają się być delikatnie bielsze, ale nie ma co liczyć na spektakularne efekty. Z pewnością nie uzyskamy podobnych rezultatów jak np. przy wybielaniu za pomocą pasków. Produkt nie podrażnia, nie uczula oraz nie powoduje innych negatywnych reakcji. Chroni szkliwo przed powstawaniem przebarwień i próchnicą. Warto pamiętać, że pasta Curaprox jest pozbawiona substancji ściernych i wybielających, a kluczową rolę w wybielaniu odgrywa tu aktywny węgiel.






97 komentarzy:

  1. Ja też ja polubiłam ze względu na przyjazny skład :) szkoda, że słabo odświeża, ale juz przywykłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wybielajace pasty są dla mnie za mocne :-\

    OdpowiedzUsuń
  3. hmm warte wypróbowania, choć ja powyrzucałam wszystkie pasty z efektem wybielania bo tak mi radził dentysta , węgiel aktywny mnie prześladuje ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa alternatywa dla drogeryjnych past :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy produkt, chociaż kolor tej pasty mnie przeraził. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna sprawa, lepsze to niż wizyta u znienawidzonego dentysty. :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Interesująca pasta i jeszcze ten czarny kolor;p
    Bardzo fany blog i z chęcią zaobserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Po Twojej recenzji mam wrażenie że i u mnie ta pasta by się spisała. :]

    OdpowiedzUsuń
  9. Czarna jak węgiel ta pasta :) nie próbowałam takiej jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam, ale niezły ma kolor, pewnie przez ten węgiel ;) Nie używałam jeszcze żadnych przyjaznych past ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuje. Pasta ma dla mnie za malo swierzości :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jestem ciekawa czy sprawdziłaby się u mnie.
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy o niej nie słyszałam, fajnie że Tobie służy. Zawsze używam szczoteczki Extra Soft, bo Medium lub Hard robią masakre z dziąsłami :/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mi się podoba ten produkt, ale mam pomysł...zacznę wreszcie stosować aktywny węgiel i zobaczę jakie będą efekty ;]

    OdpowiedzUsuń
  15. Czarna pasta i to nie do butów a do zębów... hmmm ciekawa, ale ja jakoś sobie upodobałam Blend-a-med 3D White...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sodium Lauryl Sulfate - poczytaj o tym co ma Twoja pasta

      Usuń
  16. Przyznam, że jej kolor początkowo mnie zniechęca, ale jeśli działa to może nie warto się zrażać, w końcu nie wygląd jest ważny a wnętrze (a w tym wypadku działanie).

    OdpowiedzUsuń
  17. Czarnej pasty jeszcze nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Great post!
    Kisses from germany, Sophie♥

    OdpowiedzUsuń
  19. wow... ta pasta nie wygląda zachęcająco, ale chciałabym jej spróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeszcze nie widziałam tej pasy w sklepach, ale z checią bym ją wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nigdy jej nie uzywałam, ale może wypróbuję :3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny wynalazek. Kolor dość przerażający jak na wybielającą pastę :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Współczuję tego, co robiły Ci drogeryjne pasty. Mi krzywdy nie wyrządzały, ale nie czułam, aby zęby były do końca czyste. Dlatego teraz całkowicie przerzuciłam się na Elmex, różne rodzaje. Jestem bardzo zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. elmex ma nieciekawy skład. żle wpływa na płodność mezczyzn

      Usuń
    2. Od kiedy używam Elmexu (ponad 20 lat) nie mam problemów z próchnicą, a do dentysty chodzę tylko na wymianę starych plomb. Kiedyś natomiast miałam do zrobienia po 4-6 zębów rocznie, przy częstszym myciu popularnymi pastami. Jestem kobietą, więc płodność mężczyzn to nie mój problem ;)

      Usuń
  24. Kolor pasty do zębów skutecznie mnie zachęca :) Podoba mi się, chociaż jej nie miałam :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  25. ale fajnie wygląda czarna pasta do zębów :D oby się sprawdzała lepiej niż drogeryjne :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Czy ten czarny nie farbuje jamy ustnej? Myślę, że chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie farbuje, spokojnie :) Wszystko ładnie się wypłukuje :)

      Usuń
  27. Pierwszy raz widzę czarną pastę, ale wydaje się całkiem fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Past niedrogeryjnych używam już jakiś czas, są o niebo lepsze. Szczoteczki Curaprox są super.

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo dużo pozytywnych opinii czytam o tej paście w ostatnim czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Szkoda, że wybiela tylko delikatnie, no ale skład jest dużym plusem. Potrzebuję jednak czegoś mocniejszego, chcę sobie zafundować hollywoodzki uśmiech po zdjęciu aparatu ortodontycznego :P

    OdpowiedzUsuń
  31. To raczej nie dla mnie, od pasty wybielajacej oczekuję jednak więcej.

    OdpowiedzUsuń
  32. szczoteczka mnie bardzo ciekawi bo te wszystkie szczoteczki soft są i tak dla mnie za mocne i przy myciu zębów mnie bolą dziąsła :(
    pasta tez fajnie wygląda, ja używam past bez fluoru

    OdpowiedzUsuń
  33. Fab post dear!

    I'm following you on GFC :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdpowiedzUsuń
  34. Czarna pasta? Coś nowego ;) Chetnie wypróbowałabym:)))

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie używałam, może kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  36. pasta wyglądem nie kusi hah :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Ciekawa:) Zastanawiałam się kiedyś nad czarną pastą innej firmy:P

    OdpowiedzUsuń
  38. Chętnie bym wypróbowała, ale zawsze boję się podrażnienia, bo mam bardzo wrażliwe zęby.

    OdpowiedzUsuń
  39. Marzę o lśniące białych zębach od dawna .Niestety jest posiadaczką żółtej kości i próbowałam juz wszystkich past wybierających ...I nic nie dały .Z chęcią wypróbuję tą pastę bo wydaje się być bardzo fajna ;)
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. z wielką chęcią bym przetestowała tą paste; D

    OdpowiedzUsuń
  41. Ciekawy kolor dla pasty do zębów. Nie mniej jednak jest to całkiem ciekawa opcja do sprawdzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Widziałam kilka przepisów na stworzenie samemu takiej pasty z węglem aktywnym, fajnie, że można kupić taki produkt gotowy. A jeśli mowa o pastach, próbowałaś Himalaya Herbals? Ja ostatnio bardzo je polubiłam, są bardzo łagodne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie próbowałam , ale dzięki za info ! Rozejrzę się przy najbliższej okazji za nią :)

      Usuń
  43. Ale numer z czarną wybielającą pastą. Szkoda, że nie wybiela mocniej...

    OdpowiedzUsuń
  44. Moim ząbkom nic nie pomoże :(

    OdpowiedzUsuń
  45. Ciekawie wygląda, taka czarna:P

    OdpowiedzUsuń
  46. ciekawa ta czarna pasta :)

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. miałam, ale tę wersję IN BLACK :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Nie mogłaś myć zębów codziennie normalnymi pastami czy masz na myśli te wybielające?
    Ciekawy produkt - szczoteczki Curaprox mam - u mnie sprawdza się ok jednakże muszę używać jej na zmianę ze zwykłą szczoteczką gdyż mam wrażenie niedomytych zębów czasami.
    U Juniorka za to sprawdza się idealnie - w końcu mam dla niego odpowiednią szczoteczkę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam na myśli normalne pasty jak np. Blend-A-Med, Sensodyne, parodontax, itp.

      Usuń
  49. Mam szczoteczkę do zębów tej marki i bardzo mi odpowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Jeszcze nie używałam past z delikatnym składem. ;]

    OdpowiedzUsuń
  51. Te pasy brzmią całkiem ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Wyglądem przypomina raczej pastę do butów , ale wypróbuję :)
    http://khatstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Zainteresowałaś mnie tym produktem :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Chętnie bym wypróbowała, ale jakoś mało wierzę w pasty wybielające.
    pozdrawiam i miłej niedzieli

    OdpowiedzUsuń
  55. oryginalny kolor jak na produkt tego typu:) ale widzę ze działanie warte zakupu:)

    OdpowiedzUsuń
  56. Niestety mam zbyt wrażliwe zęby, żeby stosować produkty tego typu.

    OdpowiedzUsuń
  57. nigdy nie używałam tego typu past xD

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Gdzieś już ją widziałam, szukam właśnie dobrej pasty wybielającej :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Nie miałam jej, ale wiele słyszałam... :)

    OdpowiedzUsuń
  60. to jest dla mnie fenomen, czarna pasta wybielająca zęby:P

    OdpowiedzUsuń
  61. Mam tą pastę na liście swoich chciejstw :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Muszę przyznać, że nie miałam, ale ciekawie się zapowiada. :-)

    OdpowiedzUsuń
  63. Ciągle mnie dziwi jak czarne może wybielać.

    OdpowiedzUsuń
  64. Ja nie mam problemów z zębami. Wizyty u dentysty kończą się najczęściej rutynową kontrola. Od jakiegoś czasu interesuje się naturalnymi pastami.

    OdpowiedzUsuń
  65. pastę polubiłam a szczoteczka jest niesamowicie delikatna, doskonała w momencie gdy bolą lub krwawią dziąsła

    OdpowiedzUsuń
  66. Dostałam propozycję jej przetestowania ale jakoś do mnie nie przemawiała :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Muszę wypróbować tę pastę :)) Po Twojej recenzji jestem niemalże pewna, że będzie dla mnie jak do tej pory najlepsza! ^^
    Pozdrawiam ♥
    Zapraszam do siebie:
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Ciekawa ta pasta - chętnie bym wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  69. Szczoteczka super ale i kolor pasty wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Bardzo ciekawy produkt :D chyba u mnie zagości :D szczoteczkę mam elektryczną ale pastę przygarnę :D
    obserwuję :) bardzo ciekawy blog :) brawa :)
    http://specyficznapanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. u mnie niestety też powodują efekt krótkotrwały ;)

    OdpowiedzUsuń
  72. Mam leciutkie przebarwienia, wiec myślę ze sprawdzi się u mnie idealnie: )
    Z chęcią wypróbuje: *

    OdpowiedzUsuń
  73. Mam leciutkie przebarwienia, wiec myślę ze sprawdzi się u mnie idealnie: )
    Z chęcią wypróbuje: *

    OdpowiedzUsuń
  74. Mam leciutkie przebarwienia, wiec myślę ze sprawdzi się u mnie idealnie: )
    Z chęcią wypróbuje: *

    OdpowiedzUsuń
  75. Zaciakawiłaś mnie tą pastą. Może się kiedyś skuszę. Obecnie stosuję pasty Himalaya i jestem z nich bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  76. Bardzo fajna ta pasta!
    http://sugarivett8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo fajna pasta, używam co drugi dzień a zęby błyszczące i delikatnie bielsze

      Usuń
  77. Po jakim czasie pierwsze efekty zauważacie?

    OdpowiedzUsuń
  78. Uśmiechaj się szeroko! Zdrowe zęby to klucz do pewności siebie.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !