czwartek, 5 listopada 2015

Born Pretty Store | Tuba - etui na pędzle

Składając zamówienie na BornPrettyStore skusiłam się na tubę, która służy mi jako etui na pędzle. Od dawna czegoś takiego potrzebowałam, jednak czy to był dobry wybór ? Zapraszam do czytania.






Jak większość z Was - własne pędzle przechowuję w metalowej osłonce Ikea (pokazywałam ją TUTAJ). Stwierdziłam jednak, że fajnie byłoby je podzielić i skusiłam się na tubę. Składa się ona z dwóch części - góry i dołu. W dodatku z boku posiada zamknięcia na zatrzaski, więc jeśli zdecydujemy użyć jej w celu przechowywania pędzli podczas podroży - z pewnością nic się samoistnie nie otworzy, a włosie na pewno nie ulegnie uszkodzeniu.




Tuba jest twarda, obszyta z zewnątrz jak i wewnątrz z jakiegoś tworzywa skóropodobnego z motywem różanym. Ładnie wygląda zarówno na ciemnych jak i jasnych meblach. Pomieści sporo pędzli i nie przewraca się pod ich ciężarem. Jak na razie jestem z niej zadowolona. :)




Tuba na pędzle dostępna jest TUTAJ.


Pamiętajcie, że z kodem NUL91 otrzymacie 10% zniżki 
na cały asortyment nieobjęty promocjami.



Więcej ciekawych produktów, w tym płytki do stempli dostępne są w kategorii Makeup & Beauty
 

Zapraszam Was również do zapoznania się ze wspaniałościami, jakie oferuje BPS.
Kliknięcie w poniższy baner przekieruje Was na główną stronę :)
 
http://bornprettystore.com/

80 komentarzy:

  1. Piękne etui, świetnie się prezentuje i jest przy tym bardzo przydatne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka ładna :) ja mam czarną ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest urocza, bardzo mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest przepiękna :) Idealna na tak dobre pędzle :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie piękne kwiatowe motywy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne
    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :) ♡ ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Ma sliczne wzory :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna :) Fajne urozmaicenie toaletki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. UROCZA :) Uwielbiam kwiatowe motywy w każdej postaci :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też mam tubę,ale pędzle i tak leżą w pudełku :D

    OdpowiedzUsuń
  11. W sumię zawsze trzymałam pędzle z Ziperze z Sedony Lace, ale czas to zmienić jest to dość męczące, lubię mieć je na widoku! :) Chyba skuszę się na tą tube!

    http://natalistylee-s.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak w końcu skuszę się na pędzle Zoeva to też kupię to etui :)

    OdpowiedzUsuń
  13. sliczna :) uwielbiam wszystko co w kwiaty <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna :) Przydała by mi się taka. Moje pędzle trzymam, aż w 3 miejscach.

    OdpowiedzUsuń
  15. No po prostu idealna jest <3
    Nic dodać nic ująć :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne jest i uroczo wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne są te osłonki. :)

    designchanel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam takie rzeczy szczególnie z motywem róż :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super się prezentuje, ja na podróż mam czarne pikowane etui, coś w stylu piórnika :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie się prezentuje :)
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczna ta tuba
    bym sobie taką sparwiła, a nawet dwie

    OdpowiedzUsuń
  22. Wygląda przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawie wygląda :) Ja bym nie tylko na pędzle to wykorzystała

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam aż jeden pędzel :) ale etui śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  25. przesłodkie :) przydałoby się takie na podróże

    OdpowiedzUsuń
  26. ale ślicznie wygląda :) przydałoby mi sie coś takiego, żeby higieniczniej przechowywać pędzle:D

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo byłaby mi przydatna taka tuba.

    OdpowiedzUsuń
  28. Przydatny gadżet i bardzo ładny przy okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam taką tubę :) Była w zestawie razem z pędzlami BHcosmetics :) Ta Twoja piękna <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale świetne! Muszę sobie kupić pędzle :D


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Przydatna na pewno, ale przede wszystkim bardzo ładna tuba!

    OdpowiedzUsuń
  32. Zapraszam na mojego, dość nietypowego bloga. http://a-kontra-b.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękna :) chociaż nie przepadam za motywem kwiatów, tu akurat mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ładny gadżet. Nie mogę się doczekać jak będę miała miejsce na toaletke i zaopatrze się w takie akcesoria :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetna tuba, chyba sama się skuszę :D
    Pozdrawiam!

    http://wkomenda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetna sprawa! Muszę się zaopatrzyć w takie gadżet :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Tuba jest piękna, ale nie polecam przechowywania pędzli w niezamykanych opakowaniach typu "osłonka" na doniczki, bo wystarczy spojrzeć ile kurzu znajduje się na naszych meblach po tygodniu... Tyle samo przenosimy na nieosłoniętych pędzlach na naszą twarz ;) Swoje pędzle trzymam w metalowej puszce jak na makarony, kawy, herbaty, itp ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. dla tych co mają tyle pędzli to fajne rozwiązanko :D ja niestety tyle nie posiadam, więc dla mnie zbędny gadżet ;p

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !