poniedziałek, 16 listopada 2015

Romwe - moje nowe zamówienie

W dzisiejszym poście chcę Wam pokazać moje nowe zamówienie pochodzące ze sklepu Romwe. Jeśli jesteście ciekawe, co tym razem trafiło w moje ręce - zapraszam do czytania :)






Pierwszą rzeczą, na którą się zdecydowałam jest kurteczka. Tak, to ta sama kurtka, którą pokazywałam i opisywałam w TYM poście. Wzięłam ją ponownie, bo bardzo spodobała się mojej mamie i zapragnęła mieć taką samą. Na poniższym zdjęciu ponownie prezentuję moją kurtkę, bo nie chciałam fatygować mamy i męczyć ją sesją zdjęciową. :)




Drugą rzeczą, którą tym razem wzięłam dla siebie są jeansowe spodnie. Normalnie noszę rozmiar S, tym razem wzięłam M, bo bałam się, że znowu spodnie okażą się zbyt obcisłe i to był strzał w 10 ! Spodnie całkiem fajnie się noszą i jestem z nich bardziej zadowolona, niż z tych, które pokazywałam Wam w tym poście.


BARDZO PROSZĘ O POKLIKANIE W LINKI :

KURTECZKA - KLIK 
SPODNIE - KLIK 

Z GÓRY BARDZO DZIĘKUJĘ ZA POMOC !
JEŚLI MOGĘ SIĘ JAKOŚ ODWDZIĘCZYĆ - PISZCIE ŚMIAŁO!

111 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie na Tobie leżą :)
    Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurteczka jest prześliczna sama bym taką chciała, wcale się nie dziwie, że Twoja mama też chciała ją mieć !
    Dziękuje za poklikanie u mnie, odwdzięczam się tym samym :) kurteczka - 33,99$
    Pozdrawiam,
    patrisyastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ta kurteczka rzeczywiście bardzo fajna !! :) poklikane :)

    http://marijory.blogspot.com/2015/11/16-listopada.html klikniesz u mnie w poście?

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurteczka super, ja równiez czekam na swoje zamówienie :p
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Kliknięte Kochana a Ty klikniesz u mnie? :]

    OdpowiedzUsuń
  6. Poklikalam bezinteresownie;). Kurteczka świetna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za odwiedziny i bardzo fajna kurteczka :) poklikane :)
    US$ 33,99, US$ 17,67 :)
    Pozdrawiam i zapraszam ponownie :)
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna kurtka :)
    Poklikane, u mnie tylko jeden baner u góry strony jednak będę bardzo wdzięczna :)
    Moje-ukochane-czytadelka

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja się chyba raczej nigdy nie przekonam do ich rzeczy :)
    Raz dostałam zamówienie i byłam bardzo rozczarowana :((
    Pozdrawiam :**

    OdpowiedzUsuń
  10. Faktycznie, te spodnie lepiej na Tobie leżą :) kurtka też fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kliknięte ;)
    Niestety te rozmiary są tak różne że czasami ciężko trafić, dobrze że udało Ci się wybrać odpowiedni ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Rozmiar S... Jaka drobinka. Aż zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  13. Poklikane! Bardzo podoba mi sie ta kurteczka! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie jeansy też mogłabym nosić!

    OdpowiedzUsuń
  15. kurteczka w bardzo modnym kolorze:))ładna

    OdpowiedzUsuń
  16. Spodnie faktycznie leżą idealnie :D Ja niestety jestem pozawymiarowa i ciężko mi kupić spodnie których nie muszę poprawiać u krawcowej

    OdpowiedzUsuń
  17. podoba mi się ta kurtka!
    poklikałam

    zapraszam, mój blog

    OdpowiedzUsuń
  18. Poklikane :D Super ciuchy, widać że są naprawdę dobre jakościowo. na mnie niestety kurtka pewnie źle by leżała - zazwyczaj rękawy są przykrótkie i to mnie boli :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna kurtka ;)
    Poklikałam US$33.99, US$17.67
    frenzyblack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna kurtka :) Mam coś w podobnym stylu tylko turkusowa.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajna kurteczka :) oczywiście poklikałam

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne spodnie -poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  23. poklikane :*
    zapraszam na mój nowy post: http://locastrica.blogspot.com/2015/11/49-w-drogeriach-rossmann.html :)

    OdpowiedzUsuń
  24. fajna ta kurteczka, wpadla mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mój ulubiony styl jeansów :) - kliknięte :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgrabna sylwetka, zgrabnie wygląda! Świetne jeansy! Buziak Kochana na milutki wieczór :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna kurtka, a spodnie super leżą :) poklikane:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne rzeczy. Kurteczka rewelacyjna

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudne zakupy !! I kurteczka i jeansy leżą na Tobie świetnie !!
    Poklikane kochana - 33.99 i 17.67
    Wyglądasz świetnie !! Co za drobna figurka - cudnie <3

    Pozdrawiam !!

    OdpowiedzUsuń
  30. Przez internet ciężko mi coś zamawiać, choć czasem nie mam wyjścia.

    OdpowiedzUsuń
  31. super spodnie i rewelacyjna kurtka, extra wygladasz w tym zestawie :)- poklikane
    http://fifefantasinails.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajna kurteczka ;) ja to się muszę naprzymierzać, żeby znaleźć ciszki , które pasują , nie umiałabym kupić tak "na oko"

    OdpowiedzUsuń
  33. Ostatnio często spotykałam na blogach tą kurteczkę i sama też ją zamówiłam - już nie mogę się jej doczekać - świetnie wygląda :) Kliknięte :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ładna ta kurtka, sama bym taką chciała, ale jednak poczekam do wiosny, bo teraz wisiałaby w szafie bezużyteczna. Jestem strasznym zmarzluchem i wolę ciepłe płaszczyki :)
    Linki poklikane, kurtka $33,99, spodnie $17,67 :) Jeśli znajdziesz chwilkę to kliknij u mnie w jakieś linki z mikołajkowej wishlisty, z góry dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  35. kurta mnie zaciekawiła :) ! Poklikam :*

    OdpowiedzUsuń
  36. Pasują Ci idealnie te ciuchy. Kurtka super!

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajnie, że zamówiłaś taką samą kurteczkę dla swojej mamy :)
    a spodnie faktycznie super leżą
    Poklikałam, klikniesz u mnie w 2 bannery pod postami? :)

    www.HELLO-WONDERFUL.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  38. Podobają mi się, ładnie podkreślają sylwetkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  39. fajniutkie spodenki
    po klikane
    33.99
    17.67
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  40. Fajna ta kurteczka, zamówiłam ją też,ale jeszcze czekam. Poklikałam.

    OdpowiedzUsuń
  41. wspaniale wyglądasz, zestawiłaś ten look genialnie :) uwielbiam Twoje stylizacje! kliknięte.
    czy mogę prosić o klik w najnowszym poście?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. ciuszki wyglądają super, poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Spodnie bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Fajnie choć częściowo cię zobaczyć

    OdpowiedzUsuń
  45. Klik i klik :) Ładne spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Dobry wybór! Zarówno kurteczka jak i jeansy - świetne!

    OdpowiedzUsuń
  47. Kurtka jest świetna. Ja ostatnio też planowałam zakupy.. ale mam tak, że jak chce coś kupić, to nigdy nic nie znajdę. Znowu jak się śpieszę, to wszystko mi się podoba. :-)

    OdpowiedzUsuń
  48. Oczywiście poklikane :) Kurteczka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  49. wcale się nie dziwię,że mamie spodobała się kurtka,bo jest bardzo fajna ;)

    www.domilovess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Spodnie świetne :)
    Wpadnij do mnie w wolnej chwili !
    STROUTFITTER

    OdpowiedzUsuń
  51. super kurteczka i spodnie! :) i poklikałam :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Ładna stylizacja :) Poklikane :) Zajrzyj do mnie . Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Balabym sie zamowic online spodnie. Nawet w sklepie musze brac rozne rozmiarowki i mierzyc kazdy fason osobno :P Oczywiscie pomagam, klikajac i nie pogniewam sie, gdybys chciala sie odwdzieczyc ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Na takiej figurze to nie ma opcji żeby źle wyglądały :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Kurteczka łada:) a spodnie leżą idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  56. wyklikane. A kurta super:D
    Zapraszam do mnie na www.BlondBlog.pl

    OdpowiedzUsuń
  57. Fajne rzeczorki :)
    Kochana poklikałam :) Jeśli mogłabym liczyć na rewanż w ostatnim poście to bardzo proszę :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Świetna kurteczka.


    Już wiem, że będę tu częściej zaglądać;)

    OdpowiedzUsuń
  59. oj, ty chudzinko! :D świetny zestaw ;) poklikane ;)

    OdpowiedzUsuń
  60. Świetna kurtka i spodnie.
    Oczywiście poklikałam ;*

    OdpowiedzUsuń
  61. świetne rzeczy :) Oczywiście poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Poklikane. :) Bardzo fajna kurtka i spodnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Kurteczka mi się podoba :) Oczywiście poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  64. wyglądają całkiem przyjemnie :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Kliknięte :) Ładne lezą :)

    OdpowiedzUsuń
  66. poklikane, poklikasz też u mnie :) http://lifeeatfashion.blogspot.com/2015/11/ciagle-mao.html

    OdpowiedzUsuń
  67. Śliczna kurteczka, nie dziwię się, że dla twojej mamy się spodobała. Ja już obserwuje i byłoby mi miło gdybyś ty mnie też. :)
    http://luulublog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. Achh, jak ja Ci zazdroszczę tej figury :3 ♥♥♥
    co do ubrań to prezentują się na Tb genialnie *.* nie dziwię się, że Tw mama chciała też mieć taką kurtkę, ja też bym się chętnie zaopatrzyła w ten produkt :D
    a jeansy leżą idealnie! *.* cieszę się, że jesteś zadowolona z produktów :)
    kurtka 33,99$; jeansy 17,67$
    3maj się ;)

    OdpowiedzUsuń
  69. Świetna kurtka! :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. poklikane :-) a ja mogę prosić o kliknięcia w banery ?:)

    OdpowiedzUsuń
  71. Świetne rzeczy zamówiłaś, poklikane :)

    MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  72. Śliczne rzeczy *u*
    Zapraszam na mojego bloga :)
    http://pineapple3443.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  73. Bardzo fajny zestaw i super kurtka *.*
    http://colorful-and-sweet.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !