sobota, 7 listopada 2015

CNDirect - męskie zamówienie

W dzisiejszym poście chcę Wam pokazać moje ostatnie zamówienie z CNDirect. Tym razem wspólnie z mężem podjęliśmy decyzję, że będzie to coś dla niego. Zdecydowaliśmy się na kurtkę, jednak czy okazała się być zadowalającej jakości ? Zapraszam do czytania :)




Kurtka na zdjęciach prezentowała się obiecująco i wyglądała na naprawdę dobrej jakości. W rzeczywistości okazała się być nieco inna... Po pierwsze - kolor. Na zdjęciach jest jasny i chłodny, a ten który otrzymałam bardzo się od niego różni - przypomina nic innego jak bardzo ciepły brąz, trochę taki "sraczkowaty" (przepraszam za słowo). Nie wiem czemu, ale przy tej ponurej pogodzie nie udało mi się go ująć na zdjęciach.


SPRAWDŹ INNE KOLORY - KLIK

Po drugie - materiał. Jest bardzo cienki, od wewnątrz znajduje się podszewka. Kurtka jest zapinana na suwak, który można częściowo ukryć zapinając ją dodatkowo na napy. Materiał bardzo łatwo się gniecie i trudno go doprowadzić do porządku, co zresztą widać na zdjęciach.



SPRAWDŹ CENĘ -KLIK

Przyznam szczerze, że trochę się zawiodłam. Kurtka przypomina mi trochę taką za czasów naszych dziadków i nie bardzo mi się podoba. Ubrania damskie, które od nich zamawiałam były zdecydowanie lepsze od tych męskich.


BARDZO WAS PROSZĘ O KLIKNIĘCIE W PONIŻSZY LINK :



TO DLA WAS CHWILKA, A DLA MNIE MOŻLIWOŚĆ DALSZEJ WSPÓŁPRACY.
Z GÓRY BARDZO DZIĘKUJĘ !!


63 komentarze:

  1. Moim zdaniem kolor nie jest zły, ale te pogniecenia... masakra.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierz mi, że w rzeczywistości kolor jest zupełnie inny niż na zdjęciach. Nie wiem czemu mój aparat go zmienił na korzystną stronę. :)

      Usuń
  2. klikłam, szkoda, że się kurteczka okazała bublem, ale tak juz jest z tymi chiniolami ;D Niektóre rzeczy mają ładne, a niektóre....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Już zamawiałam u nich kilka razy i byłam z większości naprawdę zadowolona. Dzięki <3

      Usuń
  3. Zależy jak wygląda na żywo, na zdjęciach naprawdę nie wygląda brzydko :) łatwiej jest z zakupami dla kobitek, przynajmniej ja tak myślę, z facetami jest gorzej :) kliknięte
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  4. Na zdjęciu sklepowym rzeczywiście dużo lepiej wygląda. No i to że się mnie też nie wygląda dobrze... Szkoda, że tak się trafiło..

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurczę, faktycznie te pogniecenia nie wyglądają za ciekawie. :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor całkiem do rzeczy ale widac, ze jakosc mocno srednia. Poklikane:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kliknęłam :**
      Szkoda, że zawiodłaś się na tej kurtce... ale faktycznie na zdjęciu w sklepie wygląda bardzo ładnie :)

      Usuń
  8. Sam fason kurtki na zdjęciach wygląda ciekawie, jednak faktycznie kolor taki nijaki. ;)

    Pozdrawiam,
    Birginsen

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie nasz styl męski :P Ale kolor ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moim zdaniem wygląda inaczej niż na stronie

    OdpowiedzUsuń
  11. faktycznie nieciekawie wygląda :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie podoba mi się ta kurtka... nawet nie chodzi o kolor (nie lubię kurtek w tym kolorze:P), ale o model, fason... zdecydowanie lepiej wygląda na zdjęciach w sklepie :(
    Kliknęłam!

    OdpowiedzUsuń
  13. To prawda, zdjęcia ze sklepu kuszą.. na zywo prezentuje się jednak średnio :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie cierpię gnietących się tkanin.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kliknięte. Kurtka średnia, to fakt:((

    OdpowiedzUsuń
  16. Na stronie wygląda sto razy lepiej, szkoda :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Szkoda, że materiał wygląda tak jak wygląda...

    OdpowiedzUsuń
  18. Rzeczywiście kolor się różni. Szkoda, bo na zdjęciach wygląda obiecująco ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Na stronie cndirect wygląda na ostro sfotoszopowaną :/

    OdpowiedzUsuń
  20. Według mnie jest beznadziejna a kolor jest brzydki.
    Zapraszam do mnie, założyłam ostatnio kanał na yt- wszelkie informacje u mnie na blogu, będzie miło gdy go odwiedzisz:)
    efffie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Hmmm...na stronie prezentuje się o wile lepiej....

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakościowo widać,że tak średnio,ale prezentuję się bardzo ładnie :);*
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  23. Niby jest ładna, ale szkoda że bubel ;/ Fajnie mimo to leży.

    OdpowiedzUsuń
  24. Szkoda, że tak się gniecie. Ja też się ostatnio troszkę zawiodłam, bo zamówiłam kurteczkę, która jest bardzo cienka, ale mimo to bardzo mi się podoba :) Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Niestety mi się nie podoba, znając zdanie mojego mężczyzny raczej były też nie zadowolony :)
    Po klikane <3
    Pozdrawiam :**

    OdpowiedzUsuń
  26. Szkoda, szkoda... może następnym razem trafi się coś lepszego

    OdpowiedzUsuń
  27. Krój kurtki może i fajny ale reszta mi się nie podoba. Na zdjęciu wygląda bardziej nowocześnie

    OdpowiedzUsuń
  28. Po zdjęciu wygląda na trochę dłuższą.
    Bardzo ciekawy blog, z miłą chęcią obserwuję i zapraszam do mnie :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zdecydowanie prezentuje się gorzej niż na zdjęciu ze strony - przykre ....

    OdpowiedzUsuń
  30. Kurtka jest zupełnie nie praktyczna, jak się gniecie, jeszcze ten kolor.

    OdpowiedzUsuń
  31. Czarna byłaby kolorem bezpieczniejsza jednak :).
    zapraszam do mnie na konkurs. Oczywiście klikniete.
    Mam prośbę, klikniesz u mnie w najnowszym poście?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Zdjęcie kurtki ok, ale w rzeczywistości to już nie wygląda to dobrze. Z całym szacunkiem dla Twojego męża, bo sylwetkę ma dobrą:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Faktycznie taka trochę wygląda jak dla starszych Panów. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetna kurtka, tylko troszkę pognieciona. :)

    Poklikałabyś w linki? Będę wdzięczna! ;*
    http://designchanel.blogspot.com/2015/11/s-h-e-i-n.html

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetna ta kurtka! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Ładny ma fason i kolor całkiem niezły, ale potwornie się gniecie :/

    OdpowiedzUsuń
  37. Rzeczywiście na zdjęciach sklepu prezentowała się o wiele lepiej. Może kurtka w kolorze czarnym byłaby lepsza? Dużym minusem są też te zagniecenia. :/ Ale głowa do góry, każdemu zdarzają się czasem buble. :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Mnie się w ogóle nie podoba, jeśli mam być szczera.

    OdpowiedzUsuń
  39. Jak zobaczysz moje zamówienie to włosy CI wyjdą..... To ta kurtka jest jeszcze jeszcze a moja paczka? - ech......
    Kliknięte :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana tylko nie włosy... chyba, że te na nogach :P Jest aż tak źle ?

      Usuń
  40. Średnia kurteczka choć na stronie sklepu wyglądała lepiej.
    Kliknięte :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Fajna ta kurteczka całkiem! :-)

    OdpowiedzUsuń
  42. Niezła ta kurtka, poklikane

    OdpowiedzUsuń
  43. Szkoda, że jakość lipna i tak się gniecie...

    OdpowiedzUsuń
  44. No niestety bardzo często na chińskich stronach się tak zdarza, że produkt wygląda nieco inaczej, a czasem nawet zupełnie inaczej!
    Kliknęlam, klikniesz u mnie w link do płaszcza ? :)

    www.HELLO-WONDERFUL.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  45. Przyznam, że nieciekawie wygląda. :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Kurtka nie wygląda źle ale te pogniecenis psują wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Fajna kurtka! - oczywiście poklikane, jak możesz to wpadnij do mnie i poklikaj w najnowszym poście, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  48. Kurtka wygląda fajnie faktycznie kolor inny ale moim zdaniem nie najgorszy - jestem ciekawa jaki jest naprawdę - też tak mam że przy brzydkiej pogodzie nie mogę ująć właściwego kolorku aparatem

    OdpowiedzUsuń
  49. Podobno większość rzeczy z tego sklepu jest do niego.
    Kliknięte :)

    OdpowiedzUsuń
  50. A m się własnie podoba !:)
    Poklikane.
    Zapraszam do siebie na nowy post z kozaczkami nad kolano z sh:)
    Obserwuję !
    Pozdrawiam,
    patrisyastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Jest spora różnica między tym co w sklepie a tym co w rzeczywistości.

    OdpowiedzUsuń
  52. nie wygląda tak źle! :) poklikane:)
    buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  53. Fajna stylizacja, podoba mi się kolor tej kurtki. Ja również niedawno zamawiałem sporo ubrań, zdecydowanie najbardziej cieszą mnie męskie dresy moro, które udało mi się zakupić w bardzo atrakcyjnej cenie. Jestem zadowolony zwłaszcza z tego jak fajnie się te spodnie układają.

    OdpowiedzUsuń
  54. Ciekawa recenzja, bardzo podoba mi się kolor tej kurtki. :) Lubię przeglądać takie wpisy, ponieważ podczas kompletowania garderoby mogę zainspirować się tymi propozycjami. W ten właśnie sposób odkryłem m.in. świetnie zaopatrzony sklep internetowy, w którym kupuję spodnie dla wysokich. Wreszcie mogłem kupić sobie solidne, dopasowane jeansy, w których nie widać mi kostek.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !