niedziela, 29 listopada 2015

Dresslink - Płaszcz z białym futerkiem :)

W tygodniu dotarło do mnie kolejne zamówienie z Dresslink. Tak jak wspominałam Wam na moim Facebooku - marzył mi się on od dawna, ale cena była nie do przełknięcia. Jednak natrafiła się promocja i udało mi się zmieścić w 25$ wraz z przesyłką. Dziś chcę Wam go pokazać :) Zapraszam do dalszej części posta. :)






Paczka z Dresslink dotarła do mnie wyjątkowo szybko - dwunastego dnia od wysyłki była już u mnie. Na wstępie może zaznaczę, że kolor płaszcza na prezentowanych przeze mnie zdjęciach jest przekłamany. Wynika to z faktu, że w aparacie mam ustawione barwy na intensywne i zapomniałam je zmienić. Jego kolor jest bardzo zbliżony do tego na powyższym zdjęciu - określiłabym go jako "kawa z mlekiem".


Płaszcz jest bardzo dobrej jakości. Jego materiał jest milusi i przypomina flausz. Krawędzie materiału są wykończone skóropodobną lamówką. Na zdjęciu wygląda na bardzo cieplutki, jednak w rzeczywistości jest cienki, od wewnątrz posiada podszewkę. Idealny raczej na sezon jesień/wiosna, niż na zimę. Początkowo myślałam, że kołnierz będzie odpinany - niestety nie ma takiej możliwości. Posiada również dwie kieszonki, zapinane na zamek. Są pojemne, więc bez problemu schowamy do nich np. smartfona. Płaszcz wygląda zdecydowanie korzystniej w rzeczywistości niż na zdjęciach.




BARDZO PROSZĘ KLIKNIĘCIE W LINK :

Płaszcz Dresslink - KLIK
 
 Będę wdzięczna za pomoc, Z GÓRY DZIĘKUJĘ !
http://www.dresslink.com/?utm_source=forum&utm_medium=cpc&utm_campaign=Zofia203

139 komentarzy:

  1. Kolor "kawa z mlekiem" idealnie pasuje do tego płaszczyka. Szkoda, że nie zrobiłaś zdjęcia bez tego ustawienia intensywnych barw w aparacie...
    Poklikane Kochana. :)

    Pozdrowionka,
    Birginsen

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie Ci leży :-) Kliknięte :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No powiem Ci szczerze, że rzadko podobają mi się rzeczy z tych wszystkich sklepów, ale ten płaszcz jest wyjątkowo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się ten płaszczyk :) KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie leży :)) podoba mi się :) kliknęłam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny :) Podoba nam sie krój i to futerko :)
    kliknięte :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny płaszczyk,lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawy płaszczyk:)
    Obserwuję i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny płaszcz :) Kliknięte ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie wygląda, chociaż ja zdecydowanie bardziej wolę dłuższe płaszczyki. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jako pierwszy rzucił mi się ten płaszczyk - prezentuje się świetnie :)
    poklikane :)
    zapraszam do mnie :]
    http://locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczny,ale ja bym się źle czuła w nim bo ma za krótkie rękawy to już widzę jak u mnie by wyglądał ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładnie wygląda :) To futerko jest genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobry wybór :) Lubię takie futerkowe wykończenie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. I loved the jacket!!
    Kisses

    www.gattavaidosa.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Kliknięte. szczerze powiedziawszy to odstaje wyglądem od tego, co jest na zdjęciach. Jesli się przyjrzeć to na pewno ma krótsze rękawy no i kożuszek nie taki jak na zdjęciach. nie skusiłabym się :/

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeżeli to jest kawa z mlekiem to jak najbardziej mi się podoba :) Natomiast, gdyby miał być to kolor taki jak na reszcie zdjęć, to całkowicie nie moja bajka ;p

    OdpowiedzUsuń
  18. Płaszczyk ładny ale ten w kolorze beżu na pierwszym zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Całkiem niezły, choć na zdjęciu w sklepie chyba bardziej mi sie podoba :)

    Oddałam klik.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie mój styl, ale taki nawet nawet :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładny, też o nim myślałam. Poklikałam Kochana, miłej niedzieli :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Mi się bardzo podoba, ale ten ze zdjęcia pierwszego. Poza tym ma trochę krótkie rękawy, więc nie czułabym się w nim dobrze. :( Na Tobie prezentuje się ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  23. nie czułabym się w nim raczej dobrze, nie w moim stylu. Ale najwazniejsze, ze Ty jestes zadowolona :) Kliknęłam w link/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  24. Płaszczyk wygląda świetnie :) bardzo zdobi go ten kożuszek :)
    http://madeleinye.blogspot.com/
    Obserwuję jako Magdalena (bez zdj)
    Liczę na rewanżyk :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ja wole przymierzyć coś niż zamawiać na internecie bo często rożni się to od tego co otrzymujemy;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Płaszczyk śliczny, choć kolor na pierwszym zdjęciu o wiele ładniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  27. To futerko musi być milutkie! c;
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  28. mi osobiście podoba się kolor płaszcza na drugim zdjęciu !

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękny jest ten płaszczyk, choć osobiście wolałabym ten "przekłamany kolor" ;)

    http://the-blaack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Płaszczyk jest śliczny;) Szkoda że nie widać tego oryginalnego kolorku na Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  31. Super płaszczyk!
    aniapodlecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Kliknięte :)
    Płaszczyk ładny ale nie mój kolor :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczny jest ten płaszczyk ;) kliknęłam
    frenzyblack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Powiedziałabym, że to kurtka a nie płaszcz ;) ale wygląda cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. śliczny płaszczyk :) oczywiscie klikniete ;**

    OdpowiedzUsuń
  36. Szkoda że nie jest cieplejszy, ale fason bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  37. Nieźle wygląda, ale teraz myślę o czymś ciepłym.;D

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo ładny !
    izablog4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Kliknięte. Śliczny:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  41. Fajny ten płaszczyk :)

    Może wspólna obserwacja? Jeśli tak, to zaobserwuj mnie i daj mi znać, a na pewno się odwdzięczę!
    ---> http://dominikaaniedbalfashion.blogspot.com <---

    OdpowiedzUsuń
  42. Cudo! <3 Chociaż jak dla mnie, na obecną porę nieco za krótki. :) Ale na okres późna jesień czy wczesna wiosna - jak najbardziej. :) Śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  43. naprawdę śliczny! :)

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Ale fajny <3 Świetnie w nim wyglądasz :)

    KLIK <3

    OdpowiedzUsuń
  45. Wygląda OK, choć wiem, że źle by na mnie leżał... szczególnie, że uwielbiam wiązania w talii, a temu niestety tego brakuje.
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Mi osobiście podoba się bardziej ten na twoich zdjęciach ale i tak jest piękny :)
    pozeram-ksiazki-jak-ciasteczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Sliczny! Klikam! Dziekuje za odwiedziny!
    Buziaki!

    Pearl in Fashion

    OdpowiedzUsuń
  48. Odpowiedzi
    1. bajeczny!
      nie wiem chyba dobrze trafiłaś,bo jaj jak zamawiałam kurtkę z dress to była makabryczna.
      z tego co zauważyłam są szyte na bardzo szczuple i male dziewczyny

      Usuń
  49. Naprawdę piękny ten płaszczyk Twój. :-)

    OdpowiedzUsuń
  50. Piękny płaszczyk <3
    karolinyjia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Amazing post dear! You have a wonderful blog:)
    What about folowing each other on Instagram, Bloglovin, Twitter?.. :)

    www.bloglovin.com/blog/3880191

    OdpowiedzUsuń
  52. W sam raz na Ciebie :) kliknięte :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Piękny ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Bardzo fajny plaszczyk nie bardzo w moim stylu ale ci pasuje! :* Klikniete ;) Ponad 416 S.Kr. to zaaa duzo zdecydowanie wole kupic sobie cos w pobliskim H&M albo w innym sklepie :*

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  55. Ładny i na pewno bardzo cieplutki:) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  56. Bardzo ładny, ale ja gustuję w dłuższych rzeczach.
    Kliknęłam :)

    Mój blog!

    OdpowiedzUsuń
  57. Oczywiście link kliknięty :)
    Mam ochotę na ten sam płaszczyk, ale w czarnym kolorze, jednak myślałam, że będzie raczej ciepły i odpowiedni na zimę, bo faktycznie na taki wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  58. Płaszczyk ma ciekawy krój :)
    Kliknięte.
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Bardzo ciekawy płaszczyk :) szkoda że nie masz zdjęć w autentycznym kolorze ale świetnie leży ;)
    http://mloda-dorosla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Płaszczyk bardzo ładny :) Szkoda, że nie ma fotki bez intensywnych ustawień :)

    OdpowiedzUsuń
  61. no, szkoda, ze aparat przekłamał kolory, ale jeśli chodzi o kawę z mlekiem to swietny kolorek ;) kliknęłam

    OdpowiedzUsuń
  62. Kliknięte! Bardzo ładny ten płaszczyk... Zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Ale sliczny jest ten płaszczyk! Mógłby byc troszke dłuższy, ale jest bardzo ładnie ;3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Bardzo lubię takie kożuszki. Szkoda, że jest cienki. Kliknięte:-)

    OdpowiedzUsuń
  65. bardzo ładny, jestem w szoku że przyszedl tak szybko :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Klikniete, super!:)
    Klikniesz również u mnie będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  67. bardzo fajna rzecz, fajnie w niej wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Rewelacyjny jest! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  69. właśnie na niego czekam, ale zamówiłam go na innej stronie :)
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  70. Fajny ten płaszczyk. Kliknięte :)

    OdpowiedzUsuń

  71. Wygląda ciekawie. Szkoda, że nie nadaje się na zimę :)
    Prośbę spełniłam kochana .
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Podoba mi się ;) poklikałam oczywiście ;*

    OdpowiedzUsuń
  73. Bardzo fajny płaszcz, szkoda że nie cieplejszy. Kliknięte ;*

    OdpowiedzUsuń
  74. omg i just realised that i really need a coat like that! perfect for this winter! :)

    http://letrendycharm.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  75. Bardzo fajny :)) Szkoda tylko, że ma kilka wad, mógłby być cieplejszy i mieć odpinany kołnierz ^^
    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że udało Ci się złapać go na promocji bo teraz kosztuje 44.97$, kliknęłam :*

      Usuń
  76. Śliczny zimowy płaszcz<3 Kliknęłam oczywiście!:)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  77. Ładny płaszczyk ;)
    http://strawberry966.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  78. Właśnie tak się zastanawiałam nad tą różnicą w kolorze, teraz już wiadomo, że wina aparatu :)

    OdpowiedzUsuń
  79. Wygląda troszkę inaczej niż oryginał, ale może ze względu na tą intensywność kolorów w aparacie ;)
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  80. jestem pod wrażeniem, wygląda w realu fantastycznie

    OdpowiedzUsuń
  81. Kliknięte :D świetnie wygląda :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  82. Bardzo kobiecy, podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  83. Śliczny , szkoda że nie nadaję się na zimę bo może bym się skusiła na coś podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
  84. Oczywiście, że tak!
    Kliknięte! KOCHANA~!
    A kurteczka b.ładna :]

    OdpowiedzUsuń
  85. Kliknęłam w link ;). Śliczny płaszcz, fajnie, że udało Ci się go kupić w promocji ;)
    Niebieska Izolda - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  86. Chciałam kiedyś go sobie zamówic ;)

    OdpowiedzUsuń
  87. Świetny jest :) Pięknie na Tobie wygląda :)
    Poklikane Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  88. Bardzo ładny, kliknęłam kilka razy :*http://style-person.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  89. Śliczny, klikam :)

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  90. Kliknęłam tak jak prosiłaś Kochana :)
    A tak w ogóle to mam ten sam płaszczyk! :D Bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  91. Jak dla mnie za krótkie rękawy, ale fajnie, że Ci się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  92. szkoda, że nie jest dłuższy, bo byłby idealny! :)

    OdpowiedzUsuń
  93. To raczej dość krótka kurtka niż płaszcz. Ładna, choć na zimę wolę ciuchy zakrywające tyłek, bo marznę straszliwie :)

    OdpowiedzUsuń
  94. Kliknięte:)
    Bardzo ładny. Byłyby ideałem gdyby był dłuższy.

    OdpowiedzUsuń
  95. Oj dla mnie na pewno byłby za krótki nawet jako kurteczka :) Kliknięte :)

    OdpowiedzUsuń
  96. Ładnie wygląda. chociaż wydaje mi się, że jest odrobinę za kusa.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !