piątek, 13 listopada 2015

Pat&Rub | ekoAmpułka 5 | Serum - Intensywna pielęgnacja pod oczy | + WYNIKI KONKURSÓW

Należę do osób, które bardzo przywiązują uwagę do pielęgnacji skóry pod oczami. Staram się dbać o nią jak najlepiej, by opóźnić oznaki starzenia i móc na dłużej cieszyć się młodym wyglądem. W związku z tym chcę Wam dziś przedstawić produkt, który jak najbardziej jest godny uwagi. Zapraszam do czytania.






OPIS PRODUKTU

Polifenole, antyoksydanty, kwasy omega 3 i 6, bioflawonoidy, saponiny, polisacharydy, substancje nawilżające i wzmacniające naczynka
Hipoalergiczna
Nowoczesne, aktywne, naturalne  SERUM (ekoAmpułka)  POD OCZY do  stosowania samodzielnie  lub pod krem. Można stosować rano i wieczorem.
Serum działa odmładzająco i  łagodząco na skórę okolic oczu. Redukuje cienie i opuchliznę. Wzmacnia ścianki naczyń i mikrokrążenie. Nawilża, ujędrnia i redukuje widoczność zmarszczek.


Więcej informacji oraz dostępność TUTAJ.




Kompozycja:
  • Ekstrakt z białej lilii, marapuamy i pfafii* -  redukuje ciemne cienie, opuchliznę, wzmacnia skórę pod oczami
  • Olej wiesiołkowy* - zapobiega wysychaniu, łagodzi podrażnienia i stany zapalne skóry,  wygładza drobne zmarszczki
  • Wyciąg z algi Laminaria ochroleuca* -  nawilża, wspomaga gojenie, chroni przed poparzeniem słonecznym
  • Kwas hialuronowy*- wygładza, zapobiega utracie wody, ujędrnia, naturalnie żeluje
  • Naturalna kofeina* - poprawia mikrokrążenie, ujędrnia
  • Naturalna witamina E*- wymiatacz wolnych rodników
  • Woda z bławatka*- działa antyoksydacyjnie, antyseptycznie, łagodząco, zmiękczająco i lekko ściągająco
*wszystkie surowce, z których skomponowany jest serum mają certyfikat naturalności




Produkt przychodzi do nas zapakowany w eleganckie tekturowe pudełko. Na jego zewnętrznych ściankach znajdziemy najważniejsze informacje, czyli opis ogólny, skład, termin ważności, pojemność, itp. We wnętrzu kartonika skrywa się szklana, półprzezroczysta buteleczka o poj. 15ml, wykończona srebrnym korkiem. Pojemnik wyposażono w poręczny aplikator - szklaną pipetkę, która usprawnia aplikację. Szata graficzna jest estetyczna, całość prezentuje się luksusowo i przykuwa uwagę. Serum posiada rzadką, płynną konsystencję o kremowo-brązowej barwie. Jego zapach jest naturalny, delikatny i z pewnością nie drażniący.




Serum używam codziennie rano i wieczorem od ponad miesiąca. Można je stosować zarówno solo jak i pod dowolny krem pod oczy - o sposobie aplikacji decydujemy sami. Przez pierwsze 4 tygodnie zdecydowałam się na pierwszą opcję, by móc w pełni określić działanie produktu.

Szklanym zakraplaczem nabieram niewielką porcję kosmetyku i dosłownie małą kropelkę upuszczam na wierzch dłoni. Taka ilość jest w zupełności wystarczająca, by pokryć partie pod oczami. Opuszkiem palca wklepuję serum w skórę, kierując się od zewnątrz do wewnątrz. Preparat szybko się wchłania, nie pozostawiając po sobie tłustej czy lepkiej warstewki. Po pierwszej aplikacji czuć przede wszystkim łagodne napięcie naskórka. Z każdym kolejnym użyciem skóra pod oczami ma się lepiej - jest dobrze nawodniona i odżywiona. Po nocy spędzonej z serum o poranku, przeglądając się w lustrze widzę wypoczętą, świeżą i promienną okolicę oczu. Najlepsze efekty jednak dostrzegalne są po dłuższym stosowaniu - wówczas zmarszczki mimiczne ulegają spłyceniu, a skóra jest elastyczna i wygląda zdrowo. Zdarzało mi się również stosować ampułkę w duecie z kremem pod oczy, co pozwoliło cieszyć mi się równie dobrymi efektami - w rezultacie skóra zyskała na miękkości i gładkości. Nie zauważyłam oznak uczulenia, wysuszenia czy podrażnienia. Kosmetyk nie wpłynął na moje cienie pod oczami, ale nie mam do niego o to żalu, bo i tak są one delikatnie i właściwie mi nie przeszkadzają.




Na koniec pragnę powiadomić Was, że serum jest niesamowicie wydajne. Po ponad miesięcznym użytku ubytek jest niewielki, dlatego zdecydowałam że odleję połowę mamie. Samej na pewno nie udałoby mi się wyrobić przed czasem i zużyć kosmetyk w ciągu 6 m-cy. Przed zakupem warto się zastanowić i ewentualnie kupić ekoAmpułkę z kimś "na pół" - wtedy przyjemność i radość z stosowania będą podwójne, a koszty mniejsze. :)



Zapraszam Was do zapoznania się z ofertą Pat&Rub
(wystarczy kliknąć w poniższe logo)
http://www.patandrub.pl/
Fanpage Pat&Rub ▶ KLIK
***
WYNIKI KONKURSÓW
Chciałam wszystkim serdecznie podziękować za udział w zabawie. Poniżej przedstawiam listę laureatów :
Perfumy od Perfumik.pl trafiają do : 
blog - testerWarkoś, Wielopokoleniowo3
Facebook - Dorota Kurtycz, Zuzanna Kasik

Krem do twarzy Iles Du Vent trafia do Justyna Kasza 

Tym, którym się nie udało niech się nie martwią, bo na dniach wystartują kolejne konkursu ze świetnymi nagrodami do zgarnięcia. :)

Zwycięzców proszę o kontakt poprzez wiadomość na Facebooka do dnia 16.11.2015r. 

60 komentarzy:

  1. Wydaje się być ciekawym produktem :)
    Gratuluje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co za znakomita wiadomość! Moja mama na pewno się ucieszy. Dziękuje bardzo za wygraną! Już nie mogę się doczekać aż dam jej perfumik. :-) Zaraz napiszę wiadomość z konta Monika Ślęzak.

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje dla dziewczyn :) o Pat&Rub czytałam wiele pozytywnych opinii, cieszę się, że i Tobie przypadło serum do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoja opinia kusząca...otwieram informacje o produkcie i gar zimnej wody :P Marzę o czymś, co mi wyprasuje moje zmarszczki, które mam od dzieciństwa, ale na to mnie teraz nie stać :D
    Chociaż ten pomysł aby zakupić to z kimś "na pół" nie jest najgorszy ;) Muszę to przemyśleć :)
    Gratuluję zwycięzcom :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne opakowanie, ciekawe jak sprawdziłby się u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne nagrody w konkursie :) gratuluje :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawy skład, ale mi właśnie najbardziej zależy na zredukowaniu ciemnej skóry wokół oczu..

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. fantastyczna wiadomość,bardzooo dziekuję !!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Produkt wydaje się godny uwagi, ale ta cena zdecydowanie nie kusi :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślę ze jeśli naprawdę tak dobrze działa to warto tyle wydać :)
    Gratuluje wygranej :) i czekam na nowy konkurs spróbuje szczęścia :d może akurat ;d

    poklikasz w linki u mnie? będe bardzo wdzięczna :)
    http://marijory.blogspot.com/2015/11/przeglad-sklepu-choiescom.html

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Pod oczy używam olejku z opuncji. Bardzo polecam;). A i gratulacje dla zwyciężczyń :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Spadłaś mi z nieba Kochana! Dość długo zaniedbywałam tą partię ciała, wiadomo jak to jest gdy się nie ma na nic czasu...no i teraz świruję na punkcie tego i ciągle poszukuję nowych kremów, więc już widzę jaki musi wpaść w moje ręce :) Pozdrawiam cieplutko! :*

    www.sandina.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo zachęcające, też dbam mocno o okolice oczu. Tanie to serum nie jest, więc szkoda, że takie duże i ciężko go zużyć w tym czasie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Uważam ze kosmetyki Pat&Rub sa swietne!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja niestety zaniedbuję swoją skórę pod oczami :-(
    Gratuluję wygranych :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Szkoda, że nie pomyśleli o mniejszych pojemnościach, które byłyby też nieco tańsze :)

    OdpowiedzUsuń
  18. muszę się zaopatrzyć w jakiś dobry produkt pod oczy :)
    gratuluje!

    OdpowiedzUsuń
  19. Serum brzmi świetnie, ale faktycznie ciężko będzie je zużyć samemu w tak krótkim czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie nie znam tego serum ale dość ciekawe jest:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przydało by się takie serum, zwłaszcza że latka lecą.

    OdpowiedzUsuń
  22. uwielbiam dbać o okolice pod oczami :) zapamiętam sobie, chociaż obecnie zakochałam się w kremie Resibo :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kiedyś się skuszę na ten produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Całkiem ciekawy produkt. Mi jeszcze na szczęście nie potrzebny: *

    Gratuluje !!!:*

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie wiem czy zdecydować się na jakieś serum jak na moje 22 wiosny, wolę poczekać na te 25 :) a póki co stawiać na nawilżenie :) chyba bezpieczniej... ale mogę się mylić. A produkt ciekawy, ma dużo fajnych składników
    P.S. zaktualizowałam post o swatche ;)
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  26. Takich kosmetyków (jeszcze) nie używam.
    Sam wygląd przypomina mi krople do oczu. ;-;

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję wszystkim zwyciężczyniom.

    OdpowiedzUsuń
  28. podoba mi się! :) zarówno działanie jak i aplikacja! :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie znam tego kosmetyku ale uwielbiam takie aplikatory;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Coś dla mnie, tylko szkoda, że nie działa na cienie pod oczami.. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluję :) Chętnie bym się skusiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję i zastanowię się nad tym z przyjaciółką ;)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo chętnie wypróbowałabym to serum, bo nigdy nie miałam tego typu kosmetyku. Nie widzę w poście informacji czy nakładasz jeszcze na to jakiś krem pod oczy czy samo serum solo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez pierwszy miesiąc samodzielnie nakładałam, za chwilę uzupełnią post o te informacje :)

      Usuń
  34. Nie znam ampułki i nie miałam nic innego Pat&Rub.
    Zwycięzcom gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wiem, że się powtarzam, ale robisz wspaniałe zdjęcia kosmetyków. Zawsze mają śliczną kolorystykę i kompozycję. Gratuluję Zwycięzcom. :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. mnie kusi seria dla cery trądzikowej

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajne to serum - uwielbiam tą firmę.

    OdpowiedzUsuń
  38. Skoro redukuje cienie i opuchliznę, to naprawdę muszę się nim zainteresować :D Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  39. Odpowiedzi
    1. Zgadzam się:) Prezentuje się kusząco.

      Usuń
  40. Super serum, recenzja bardzo zachęcająca :-)

    OdpowiedzUsuń
  41. Chyba się skuszę na tą ampułkę ;) Biorąc pod uwagę, że moje obecne serum dobija dna zakup bedzie w 100% uzasadniony ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. szkoda, że nie wpływa na cienie pod oczami, bo mam z nimi straszny problem.. ale mimo wszystko, recenzja jest jak najbardziej kusząca :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Gratulacje:*
    Super:)
    Poklikasz? Proszę:)
    http://grlfashion.blogspot.com/2015/11/wspopracacooperation-with-bangggoodcom.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  44. Nie miałyśmy jeszcze takiego serum pod oczy a czas o tym pomyśleć bo to bardzo delikatne miejsca :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Jestem na tak, wydajność sprawia że cena nie jest taka straszna :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ampułki z P&R zawsze zwracają moją uwagę, ale na razie jeszcze żadnej nie próbowałam. Może czas to zmienić :D

    OdpowiedzUsuń
  47. Chciałam kiedyś wypróbować któryś z tych produktów, ale ostatenczie się nie zdecydowałam.

    OdpowiedzUsuń
  48. gratulacje ;) a krem bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  49. w takim opakowaniu z chęcią bym go używała!

    OdpowiedzUsuń
  50. Podoba mi się,że podałaś również sposób w jaki aplikować kosmetyk...pomimo tego,że mam i stosuję ampułkę teraz będę robić to w sposób przez Ciebie opisany :) Miałam też wątpliowości czy stosować ją z kremem czy bez...dzięki Twojej opinii - zostały one rozwiane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że mogłam pomóc :) O aplikacji kremu pod oczy fajny filmik nagrała Agnieszka : https://www.youtube.com/watch?v=gt8HpVkDz7U

      Ja się stosuję do jej rad i robię tak samo, polecam :)

      Usuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !