niedziela, 8 listopada 2015

START : Zdrowe włosy pełne witamin z Hairvity

W dniu dzisiejszym właśnie rozpoczynam suplementację Hairvity. Jeśli chcecie się dowiedzieć co to takiego - zapraszam do dalszej części posta. :)




Wszelkie informacje na temat Hairvity dostępne są na stronie producenta. Polecam zagłębić się w lekturę. Mojej relacji na temat produktu możecie spodziewać się po wykończeniu opakowania, czyli za równy miesiąc. Liczę, że będę tak samo zachwycona suplementem jak inne blogerki. :) Ale ... to się okaże. :) Poniżej przedstawiam aktualny stan moich włosów, obecna długość - 48 cm.






72 komentarze:

  1. No to ciekawa jestem jakie efekty przyniesie Ci stosowanie Hairvity :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O bardzo mnie ciekawi ten suplement.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama skusiłabym się na niego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Interesujący produkt, mam nadzieję że efekty będą zadowalające :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. No no no, ciekawy produkt. Nie mogę się doczekać efektów!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ciekawa, jakie będą efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymam kciuki że bardzo urosną :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oby się sprawdził u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawią mnie te tabletki i może i ja się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo jestem ciekawa jak spiszą się te produkty ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapowiada się ciekawie, choć cena produktu trochę mnie otrzeźwiła ;)
    No i cóż - opis producenta to poezja, której niejeden wieszcz by zazdrościł ;]
    Niemniej jednak rzeczywiście zdjęcia przed i po kuracji powalają :) Będę czekać z niecierpliwością na Twoje wrażenia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie wpadnę podpatrzeć rezultaty :) Mam nadzieję, że będą spektakularne! Pozdrawiam Cię serdecznie, miłej niedzieli :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe jaki będzie efekt, ale Twoje włosy i tak są piękne!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne masz włosy :) Czekam na efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Trzymamy kciuki za satysfakcjonujące efekty :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz piękne włosy, ale czekam na efekty!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja ostatnio powróciłam do "terapii" zwykłym skrzypem i pokrzywą od "Humavitu" - to się u mnie sprawdza najlepiej :))
    PS. Te Twoje włosy to istne cudo - ja mam z moimi mnóstwo problemów, dodatkowo nie prezentują się tak ślicznie! :P
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawe jakie będą efekty :) mam nadzieję że zadowalające :)
    http://wiejskirogalik.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  19. Your hair looks amazing dear!

    Please click on the link on my post
    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/11/pink-fur.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Ależ masz długie włosy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawa jestem efektów, po stosowaniu tego produktu. :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak mierzysz włosy? Bo ja mam 49cm z tym, że moja długość a Twoja to dwie różne bajki. Ja mierzę od linii czoła. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spuszczam głowę na dół, przykładam początek miarki krawieckiej do czoła, a mąż mierz najdłuższą długość włosa na końcu :)

      Usuń
  23. Ciekawi mnie ten suplement :D Twoje włosy wyglądają na zdecydowanie dłuższe niż napisałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  24. az jestem ciekawa jak pójdzie, bo takie cudo też by mi się przydało

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawe ile cm będzie więcej po niej :)

    OdpowiedzUsuń
  26. swietny post, napisz nam jakie efekty osiagnelas :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam Twój kolor włosów; )

    OdpowiedzUsuń
  28. To czekam teraz na recenzje! :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Trzymam kciuki za zadowalające efekty! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawe, lubię takie nowinki, ciekawe jak się sprawdzą:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciekawa jestem efektów, już się nie mogę doczekać! Trzymam kciuki! :))
    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo jestem ciekawa efektów przy tak długich włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wydaje się fajny ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Jestem bardzo ciekawa efektów :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Ciekawa jestem efektów, nie stosowałam tego suplementu :)

    OdpowiedzUsuń
  36. to czekam na opinię:)

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. jestem ciekawa jak się sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  38. jestem ciekawa, ale Twoje włosy już teraz mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  39. ciekawa jestem jak się spiszą;D

    OdpowiedzUsuń
  40. również czekam na efekty ;) dołączam do grona obserwatorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Testowałam już wiele preparatów, które miały za zadanie zapobiegać wypadaniu włosów, ale najskuteczniejsza okazuje się zawsze Silica. Niemniej będę czekała na Twoją recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękne włoski, jestem bardzo ciekawa efektów ^^

    http://dominikawozniakfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Nie lubię łykać tabletek i uważam , że mogą przynieść więcej szkody (wątroba wszystko musi zmagazynować) niż pożytku. Ale za to bardzo lubię herbatki ziołowe typu skrzyp , pokrzywa.

    OdpowiedzUsuń
  44. Ciekawe jakie będą efekty. :) Ładne włosy.

    OdpowiedzUsuń
  45. też jestem ciekawa efektów ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Jestem bardzo ciekawa efektu końcowego.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo ładne masz włosy! :)
    Ps. Dopiero teraz obserwuję, wczas :D

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !