sobota, 14 listopada 2015

KONKURS : Wygraj i stwórz własne etui na telefon z Funny Case !


Do wygrania jest etui na telefon komórkowy od Funny Case.
Strona internetowa : KLIK

 
ZOSTANĄ NAGRODZONE 2 NAJCIEKAWSZE ODPOWIEDZI.






WARUNKI UDZIAŁU W KONKURSIE (obowiązkowe):
  • Publiczne obserwowanie mojego bloga Rzetelne Recenzje przez gadżet Obserwatorzy na pasku bocznym.
  • Polubienie Fanpage sponsora Funny Case
  • Zadanie konkursowe : Wymyśl wesołe hasło reklamowe ze słowem "funnycase".
  • Udostępnij informację o konkursie w dowolny sposób (post na blogu, baner, Facebook) 
  • Dodatkowo (nieobowiązkowe) : Mile widziane polubienie Funny case na Instagramie - KLIK

Wzór zgłoszenia :
Obserwuję bloga jako :
Lubię Fanpage sponsora jako :
Hasło reklamowe :
Udostępnienie : (link)


Jeśli nie posiadasz konta w gmailu, możesz wziąć udział w konkursie na Facebooku. Wystarczy obowiązkowo :

  • Polubić mój Fanpage Rzetelne Recenzje
  • Polubić Fanpage sponsora Funny Case
  • Publicznie udostępnić zdjęcie konkursowe.
  • Zaprosić znajomych do zabawy poprzez oznaczenie.
  • Odpowiedzieć w komentarzu na zadanie konkursowe.


Zgłaszać na Facebooku można się TUTAJ !



Udział w konkursie można wziąć na blogu oraz Facebooku.



 
Regulamin
1. Sponsorem nagrody jest Funny Case.
2. Konkurs trwa od 14.11.2015 do 05.12.2015  do godz. 23:59.
3. W konkursie mogą wziąć udział publiczni obserwatorzy bloga oraz osoby posiadające konto na Facebooku.
4. Na kontakt od zwycięzcy czekam 3 dni. Po upływie czasu wylosuję kolejną osobę
5. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone w ciągu 7 dni od daty jego zakończenia.
6. Wysyłka tylko na terenie Polski.
7. Rozdanie nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz.U. z 2004 roku Nr 4 poz. 27 z późniejszymi zmianami).  
8. Osoby, które po ogłoszeniu wyników przestaną obserwować bloga lub konto na Facebooku nie będą brane pod uwagę w kolejnych rozdaniach

35 komentarzy:

  1. świetny sklep! miałam przyjemność przetestować etui i szczerze wszystkim polecam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję bloga jako : kanwuje czytam testuję
    Lubię Fanpage sponsora jako : Ewelina Wie... i Acne skin
    Hasło reklamowe : Kup ubranko z Funny Case.
    No nie bądź głuptasem!
    Mając extra Funny Case
    Telefon zyskuje lux klasę,
    A Ty oszczędzasz kasę :)
    Udostępnienie : https://www.facebook.com/acneandskin/posts/790567147718406

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuje jako puderniczkam
    Lubię jako Marta puderniczka
    Hasło: Funny Case = pimp your phone
    Udostępnienie https://www.facebook.com/marta.puderniczka?__nodl#

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia :D ja na razie mam 2 etui 3D, więc dam szansę na wygraną innym :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję bloga jako : Długie Włosy
    Lubię Fanpage sponsora jako : Ewelina G.
    Hasło reklamowe : "Funny Case fajne jest! " :D
    Udostępnienie : (link) https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=500248710143605&id=100004754418217&pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety konkurs nie dla mnie, aczkolwiek życzę wszystkim powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję bloga jako : Klaudia Cebula
    Lubię Fanpage sponsora jako : Klaudia Ceebula
    Hasło reklamowe : "Wyróżnij się z tłumu, pokaż czym jest indywidualność - Funnycase.
    Udostępnienie : https://www.facebook.com/kl.cbla/posts/940644412680417

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę wszystkim powodzenia :):)

    www.Anita-Turowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia bo śliczne są te etui :)
    Zapraszamy również do nas na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Może później się zgłoszę, jak będę miała wenę na hasło :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie zgłaszam się bo na mój telefon tak nie robią takich ... :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję bloga jako : Ola Szum
    Lubię Fanpage sponsora jako : Ola Szum
    Hasło reklamowe :Bez funny case na obudowie, telefon smutny jest, choc tego nie powie!
    Udostępnienie : http://zielony-pokoik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję bloga jako : jo-jo-a
    Lubię Fanpage sponsora jako : Ania Huse
    Hasło reklamowe : Funnycase to dla telefonu, ochrona zrobiona z sylikonu :D
    Udostępnienie : http://malinowyskarbiec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha,ha twoje jest genialne,mi się najbardziej podoba ;)

      Usuń
  14. Obserwuję bloga jako :ZUBRZYCANKA
    Lubię Fanpage sponsora jako :Ania SMUTEK
    Hasło reklamowe :Kiedy bez funny case telefon jest, wtedy smutny i zawiedziony jest!!!
    Udostępnienie :baner na blogu:zubrzycanka.blogspot.com
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję bloga jako : Martyna G.
    Lubię Fanpage sponsora jako : Martyna Mirosława Gru..
    Hasło reklamowe : Stary telefon z FunnyCase znów wygląda na wypasie ;)
    Udostępnienie : http://testujeiopiniuje.blogspot.com/ - pasek boczny na dole

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuję bloga jako: Honsia Honsia
    Lubię Fanpage sponsora jako: Honorata Nowak
    Lubię Fanpage Rzetelne Recenzje jako: Honorata Nowak
    Udostępnienie: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1502141683447990&id=100009565178209&pnref=story
    Hasło: Gdy swoim telefonem jestem znudzony
    Wejdź na FunnyCase, będziesz zadowolony
    Zaprojektuj swojemu telefonowi ubranie
    Dostępne dla każdego telefonu, na zawołanie
    Case w każdym kolorze i rozmiarze tam znajdziesz
    Aż swój wymarzony odnajdziesz!

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuję bloga jako : dorota wysocka
    Lubię Fanpage sponsora jako : Dorota Wysocka
    Hasło reklamowe : Funnycase - marzenie każdego telefonu
    Udostępnienie : https://mobile.facebook.com/?hrc=1&refsrc=http%3A%2F%2Fwww.bing.com%2Fsearch&_rdr#!/story.php?story_fbid=938093229560585&id=100000797506484&ref=bookmarks

    OdpowiedzUsuń
  18. Odpowiedzi
    1. To zależy od sponsora, czekam na kontakt od nich, ale jeszcze się nie odezwali.. :/

      Usuń
  19. I jak z wynikami? :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Facebooku już informowałam, że wyniki się nie pojawią. Bardzo mi przykro, ale sponsor konkursu totalnie olał sprawę i przestał odzywać się po jego zakończeniu.

      Usuń
    2. Trochę szkoda. Niestety takie sytuacje zdarzają się coraz częściej.

      Usuń
    3. Ja bym zapytała się na Fb w tej sprawie :) tak na tablicy, albo pod postami, żeby inni widzieli

      Usuń
  20. Szczerze to szukałam właśnie opinii o etui na telefon tej firmy i zaczęłam tutaj czytać komentarze i firma zniechęca tym, że jednak się nie odezwała.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawy konkurs, niektóre grafiki na obudowach bardzo mi się podobają. Z racji tego, że jestem zawodowym kierowcą, w moim przypadku znacznie lepiej sprawdza się jednak praktyczny uchwyt samochodowy Forever, który udało mi się zakupić w dobrze zaopatrzonym sklepie internetowym. Produkt ten nie kosztował wiele, a jestem przekonany, że posłuży mi on przez długie lata.

    OdpowiedzUsuń
  22. Własne etui? Jak dla mnie super sprawa. U mnie też bardzo przydaje się wodoszczelne etui sprawdza się znakomicie, szczególnie gdy zabieram się na spływ kajakowy.

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny pomysł! Etui to bardzo przydatna rzecz

    OdpowiedzUsuń
  24. Mnie się też bardzo podoba :)
    Ja mam oppo i ostatnio wpadłam na fajne tanie etui https://gsm-hurt.pl/883-etui-na-telefon-oppo

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Daj znać ! - odwdzięczę się tym samym !